Auteur Topic: [kandidaat BE] Lenny  (gelezen 182991 keer)

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #300 Gepost op: 28-11-2006, 13:07:18 »
Tja, Lenny, nu ga je de eindoverwinning ZEKER mogen vergeten. Eén dingen vergeten sommige mensen toch écht. Ze denken dat het vooral gaat over fysieke inspanningen, honger kunnen lijden enz. Maar als het op de EINDoverwinning aankomt, dan gaat meestal de overwinning naar de sympathiekste persoon. En ik vond Lenny echt sympathiek eerst. Maar hij is net iets TE gemakkelijk gegaan over de beslissing van Ignace te nomineren. Nu kan je met allerlei argumenten afkomen "tis maar een spel enz" maar ik vond het een vieze smerige zet, die hem uiteindelijk ook zijn eindoverwinning zal kosten, wacht maar af. Degenen die wonnen, lagen altijd héél goed in de groep. Al dat geblabla over die anderen die niet eerlijk waren, en dat zij NIET tegen een slecht geweten konden, tja Lenny, dat is blablablabla gebleken. Ik vond het vooral nog frappant dat hij het zo snel besliste en er precies héél weinig moeite mee had. Ik voelde echt mee met Ignace die zich enorm moet verschoten hebben toen Lenny zijn borden begon kapot te schieten. Ik hoop dan ook dat Ignace zal winnen. "Stemmen op ons gevoel" woehahahahahahaha, Lenny toch. Leer eens dat ER voor-al over het sociale aspect gaat, als het op de EINDoverwning aankomt. Zo dom! Na al die jaren zou je het toch moeten weten!

Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #301 Gepost op: 28-11-2006, 14:27:14 »
Moet ik hier reageren op iemand die zich juist heeft registreerd omdat ze fan is van iemand anders , en daarom wat afbraakwerk komt verrichten ... pffff      ::ohno::

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #302 Gepost op: 28-11-2006, 15:18:40 »
 ::oink::    poeh poeh wat een vijandigheid hier volgens mij gaat ER om de survival het honger lijden en de proeven winnen en als je dan zover bent gekomen dan mag je wat mij betreft ervoor kiezen dat je het spel strategisch gaat spelen tenslotte wil je iets terug zien voor het vele afzien en winnen van proeven.
Als de strategische zet achteraf niet goed blijkt te zijn dan is dat nog altijd lenny's probleem ik weet zeker dat ignace ook een tactische zet zou hebben gedaan als hij in die positie was geweest of bernadette laten we die niet vergeten. Iedereen geniet hier van de sensatie als er complotten worden gesmeed, iedereen geniet van de opstootjes die er ontstaan tussen mensen en iedereen geniet ervan dat mensen proeven winnen met eten en ook daarna mango's zitten te eten terwijl de rest zich slap voelt van de honger. Ik geniet van mensen die het spel spelen honger lijden en recht op hun doel afgaan want daar gaat het spel om ........kortom moge de echte robinson winnen heeft volgens mij niets met normen en waarden te maken of wie het sympathiekst overkomt want dan wint er dit jaar misschien wel iemand die niet veel heeft gewonnen en zeer waarschijnlijk zichzelf ook niet van de sympathiekste kant heeft laten zien. Lenny heeft het gewoon hartstikke goed gedaan en ik hoop dat hij wint  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #303 Gepost op: 28-11-2006, 15:39:51 »
Moet ik hier reageren op iemand die zich juist heeft registreerd omdat ze fan is van iemand anders , en daarom wat afbraakwerk komt verrichten ... pffff      ::ohno::

Ah ja? Heb ik me juist geregistreerd omdat ik fan ben van iemand anders? Oordeel jij altijd zo?

Nee, Lenny, ik zal je zeggen waarom ik me daarstraks geregistreerd heb. Omdat ik het echt wel mes in de rug achtig vond wat jij deed in de vorige aflevering. Ik ben geen fan van Ignace of wie dan ook. Ik vind wat jij deed gewoon veel zeggen over jou. Jammer dat sommige meningen jou niet zinnen. Kan je niet tegen kritiek? Oepsie. Nou, ik ben alleszinds niet de enige die HARD verschoot van jou. (of je dat nu zint of niet)

Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie.
(toch als er 50.000 euro in het verschiet ligt)
"Wij, wij stemmen tenminste in overeenstemming met ons geweten!"

Hahahahahaha. Say that again?

En nee, je moet niet "reageren op iemand die zich pas heeft geregistreerd", ik zit niet te wachten op een reactie van jou. Ik zeg gewoon wat ik ervan vond: ik vond het IJS en IJSKOUD en dat mag je gerust weten.

« Laatst bewerkt op: 28-11-2006, 15:42:02 door Leni »

Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #304 Gepost op: 28-11-2006, 15:47:42 »
Ja dat zal het zijn , ik zal niet tegen kritiek kunnen :-)! Had ik dan niet op heel veel berichtjes moeten reageren ?  Alleszins ieder zijn mening hé... dat is hetgene wat dit forum zo aantrekkelijk maakt ! En sorry dat ik ook mijn mening geef op jouw reactie  ;-)   

groetjes Lenny

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #305 Gepost op: 28-11-2006, 15:49:10 »
Ah ja? Heb ik me juist geregistreerd omdat ik fan ben van iemand anders? Oordeel jij altijd zo?

Nee, Lenny, ik zal je zeggen waarom ik me daarstraks geregistreerd heb. Omdat ik het echt wel mes in de rug achtig vond wat jij deed in de vorige aflevering. Ik ben geen fan van Ignace of wie dan ook. Ik vind wat jij deed gewoon veel zeggen over jou. Jammer dat sommige meningen jou niet zinnen. Kan je niet tegen kritiek? Oepsie. Nou, ik ben alleszinds niet de enige die HARD verschoot van jou. (of je dat nu zint of niet)

Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie.
(toch als er 50.000 euro in het verschiet ligt)
"Wij, wij stemmen tenminste in overeenstemming met ons geweten!"

Hahahahahaha. Say that again?

En nee, je moet niet "reageren op iemand die zich pas heeft geregistreerd", ik zit niet te wachten op een reactie van jou. Ik zeg gewoon wat ik ervan vond: ik vond het IJS en IJSKOUD en dat mag je gerust weten.


::tandpastasmiley::  je registreert je dus om dit in het topic van lenny te posten????????
Er al over nagedacht dat lenny ook niet op jou reactie zit te wachten????

spijt me beste leni ik vind dit echt niet kunnen, het is de manier waarop je het brengt die niet best overkomt  ::ohno::

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #306 Gepost op: 28-11-2006, 15:50:42 »
OK, sorry als ik té hard ben. Ik zie dat ook wel in dat ik te hard ben. Dit herinnert mij erg aan het bedrog dat iemand me aandeed, vandaar mijn boosheid. Excuses.
Maar punt is, dat ik érg verschoten ben toen ik dat zag. De ene minuut nog de beste vrienden en die hele intieme vriendschapssfeer, en dan ineens patat. Dat snap ik echt niet. Dat vind ik érg. Echt waar. Wat jij volgens mij best had gedaan is direct tegen Ignace gezegd hebben dat je dat ging doen. Dan was het allemaal veel beter geweest denk ik. Maar ik vond dat je akelig goed kon liegen. (is dit nu een compliment of niet)

« Laatst bewerkt op: 28-11-2006, 15:54:09 door Leni »

Offline semu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #307 Gepost op: 28-11-2006, 16:20:30 »
Maar nu ff over Lenny:
Hij kan niet zo snel vuur maken en Ignacio wel. Dus wil je nou dit spel winnen of niet?
Het is geen mes in je rug als je het winnen van het spel voorop zet.
Als je een geldboom in je tuin hebt, en graag je 'vriend' 50.000 euro gunt dan moet je het natuurlijk niet laten.
Dus go for it Lenny

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #308 Gepost op: 28-11-2006, 16:24:47 »
Maar nu ff over Lenny:
Hij kan niet zo snel vuur maken en Ignacio wel. Dus wil je nou dit spel winnen of niet?
Het is geen mes in je rug als je het winnen van het spel voorop zet.
Als je een geldboom in je tuin hebt, en graag je 'vriend' 50.000 euro gunt dan moet je het natuurlijk niet laten.
Dus go for it Lenny

Mag iedereen daar wel zijn eigen mening over hebben Semu?
Het klopte gewoon niet vind ik. Vooral het contrast tussen 'vriendschap forever-woorden en wij stemmen volgens ons geweten en gevoel', en dan dat. Ja, ik vond het keihard. Echt waar. Ik zou het als ik hem was eerlijk gezegd hebben tegen Ignace. Dat gaat ook he. Je moet je eens voorstellen hoe Ignace zich voelde toen hij die borden begon kapot te schieten. Dat doet pijn. Echt waar. Ik versta dat niet.

PS ik moet wel zeggen dat ik 'smerig' gedacht had na die aflevering van de betrokken persoon, maar dat dat (na een vriendelijke en rustige reactie) wel enorm geslonken is. Dus ja, ik was te heftig en cru. Sorry.

Maar mijn mening qua dat ik dat zo niet zou gedaan hebben, blijft dezelfde. Ik zou het hem gezegd hebben op voorhand. Vóór de proef, en ik zou niet hebben gelogen. Dat zou ik écht niet kunnen en dat deed hij wel echt goed. En ik zag geen gewetenswroeging en dat vond ik nu zo raar en hard.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2006, 16:31:41 door Leni »

Offline semu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #309 Gepost op: 28-11-2006, 16:40:25 »
Mag iedereen daar wel zijn eigen mening over hebben Semu?
Het klopte gewoon niet vind ik. Vooral het contrast tussen 'vriendschap forever-woorden en wij stemmen volgens ons geweten en gevoel', en dan dat. Ja, ik vond het keihard. Echt waar. Ik zou het als ik hem was eerlijk gezegd hebben tegen Ignace. Dat gaat ook he. Je moet je eens voorstellen hoe Ignace zich voelde toen hij die borden begon kapot te schieten. Dat doet pijn. Echt waar. Ik versta dat niet.

PS ik moet wel zeggen dat ik 'smerig' gedacht had na die aflevering van de betrokken persoon, maar dat dat (na een vriendelijke en rustige reactie) wel enorm geslonken is. Dus ja, ik was te heftig en cru. Sorry.

Maar mijn mening qua dat ik dat zo niet zou gedaan hebben, blijft dezelfde. Ik zou het hem gezegd hebben op voorhand. Vóór de proef, en ik zou niet hebben gelogen. Dat zou ik écht niet kunnen en dat deed hij wel echt goed. En ik zag geen gewetenswroeging en dat vond ik nu zo raar en hard.

Voorbeeld: Je bent met je vrienden een spelletje mens erger je niet aan het spelen, en je beste vriend gooit je laatste poppetje eraf en vervolgens wint hij.
Is het dan een mes in je rug of gewoon winners mentaliteit?
Lenny is een winner, dat heeft hij in bijna alle proeven bewezen

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #310 Gepost op: 28-11-2006, 16:55:56 »
Leni. Weet jij wel wat Expeditie robinson inhoud? Wat er ubberhoud zich afspeelt? Reageer is niet zo raar zeg. Ik snap niet je reactie. Je weet niet eens wat ze doormaken daar. En het is voor een tv kijker makkerlijker gezegd dan dat er eerst is ff gedacht wordt voor men antwoord. Ik zelf weet genoeg wat de expeditien leden doormaken. En vraag me nou niet hoe en waarom ik het weet dat doet er niet toe. Maar denk eerst even na voor je iets zegt. Het is al harder dan je denkt en tja dan moet je keuze's maken of dat nou terecht is of niet.
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #311 Gepost op: 28-11-2006, 17:22:31 »
idd en wat Lenny heeft gedaan is best goed, als je zover bent wil je die kans gewoon pakken!

Ik hoop dat je wint!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #312 Gepost op: 28-11-2006, 18:13:31 »
Voorbeeld: Je bent met je vrienden een spelletje mens erger je niet aan het spelen, en je beste vriend gooit je laatste poppetje eraf en vervolgens wint hij.
Is het dan een mes in je rug of gewoon winners mentaliteit?
Lenny is een winner, dat heeft hij in bijna alle proeven bewezen

Volgens mij is ER een variant op Mens erger je niet! Gooi één voor één poppetjes van een eiland en je wint! Hoe? Door zowel strategisch èn sterk èn sociaal te zijn denk ik. Lenny is een mix hiervan en heeft het naar mijn mening goed gespeeld. En Ignace zal dit denk ik alleen maar beamen, dus waar maken wij ons druk om?

GO LENNY!!!!! ::zwaai::

« Laatst bewerkt op: 28-11-2006, 18:39:16 door Stormpie, Reden: opmerking verwijderd »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #313 Gepost op: 28-11-2006, 18:16:50 »
beste forummers...

Begrijpelijk dat Lenny's beslissing bij sommigen het één en ander heeft losgemaakt. Maar houd je oordeel daarover normaal. Het is niet nodig om mensen/kandidaten (die je tenslotte maar nauwelijks kent) hier op het forum af te branden.
Het zou fijn zijn als iedereen hier graag blijft komen.

veel kijkplezier, Storm ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 28-11-2006, 18:43:06 door Stormpie »
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #314 Gepost op: 28-11-2006, 19:23:55 »
::rofl:: ::rofl:: en hier gaan we weer..... nu is Lenny terug het zwarte beest,de ene keer is ie  ::bravo:: en  ::ok:: en  ::hug:: enzo,de andere keer is ie (volgens dezelfde mensen)  :(  ::niet-ok::  >:( enzo .

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #315 Gepost op: 28-11-2006, 19:27:02 »
volgens mij heeft lenny echt wel met zijn gevoel gespeeld. ::jaja:: het gevoel dat hij ignace echt niet als vriend zou verliezen én het gevoel dat hij wel heel dicht bij de aantrekkelijk duiten zit, wat zijn doel toch vanaf het begin was. ik zou het niet anders hebben gedaan. ::regenboog::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #316 Gepost op: 28-11-2006, 19:35:52 »
volgens mij heeft lenny echt wel met zijn gevoel gespeeld. ::jaja::

Volgens mij ook.
Velen doen nu net alsof hij gewoon iemand is die geen greintje gevoel heeft.
Het was duidelijk te zien dat de beslissing hem niet makkelijk af ging
(egt een zielig moment toen bernadette Lenny troostte  ::hug::)
en ik vind het zeker knap van Lenny, dat hij beslissing wel heeft genomen.
Egt een goede keuze hoor Lenny!  ::jaja::
En als Ignazio de keuze van Lenny kan begrijpen en respecteren,
waarom zouden wij als kijkers dat dan niet kunnen???

Lenny, ik hoop echt dat je wint!!!  ::bravo::

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #317 Gepost op: 28-11-2006, 19:42:30 »
En Lenny, leuk dat je blijft reageren op het forum ondanks sommige negatieve meningen  ::ok:: ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #318 Gepost op: 28-11-2006, 20:45:24 »
En Lenny, leuk dat je blijft reageren op het forum ondanks sommige negatieve meningen  ::ok:: ::ok::
Kan Olga nog wat van leren ::jaja::

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #319 Gepost op: 28-11-2006, 21:31:32 »
Lenny speelt het spel gewoon zoals het gespeeld moet worden om te winnen.

Ik kan zijn keuze helemaal begrijpen. Ik heb meer begrip voor dit mini-complotje dat hij nu met Bernadette maakte, dan het 1e complot.
De eerste keer had hij het niet nodig en liep hij eigenlijk alleen de kans zijn eigen positie te verzwakken door het complot.
Nu komt het wel degelijk goed van pas. Het zal veel moeilijker voor hem zijn om de finale te winnen nu, dan het destijds was om niet weggestemd te worden. Ook nu neemt hij natuurlijk het risico dat mensen uiteindelijk niet op hem gaan stemmen na de finale omdat ze dit niet fair van hem vinden...

Maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen aangezien er nou eenmaal niet veel alternatief is. Hoe goed ik Bernadette ook vind, ik kan haar niet zien als winnaar.
De enige op wie ik misschien zou stemmen in plaats van Lenny als hij de finale uberhaupt bereikt is Koen.