Auteur Topic: [kandidaat BE] Lenny  (gelezen 183556 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #340 Gepost op: 3-12-2006, 11:45:54 »
Ignazio heeft een groot hart  ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #341 Gepost op: 3-12-2006, 23:10:49 »
Ik zie eigenlijk geen enkele reden waarom Lenny niet zou moeten winnen ???

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #342 Gepost op: 4-12-2006, 09:32:20 »
Ik vind Lenny nog steeds de winnaar al moet ik zeggen, na zijn actie vorig keer, dat hij iets minder een winnaar voor mij is geworden. Ik had het leuker gevonden als hij het eerlijk ging "uitvechten" met Ignace. Maar ja, we zullen het vanavond wel zien al ben ik bang dat deze actie hem wel stemmen kan schelen.

Het zal een spannende aflevering en finale worden, hoop ik!!!

Tessa

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #343 Gepost op: 4-12-2006, 13:59:42 »
Miss heeft Lenny bewust Ignazio weggestuurd, omdat hij weet dat de finale gaat tussen 1 iemand van het afvallerseiland (dat zou dus Ignazio kunnen zijn) en Lenny/Bernadette. Als hij Bernadette weggestuurd had, wist hij zeker dat het geen finale tussen hem en ignazio zou worden. Nu bestaat die kans nog steeds...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #344 Gepost op: 4-12-2006, 14:01:09 »
Ik hoop ook op een Ignazio-Lenny finale maar vrees voor onze keurslager....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #345 Gepost op: 4-12-2006, 15:23:18 »
Sociaal ???? Neen want dan had hij wel zijn "allerbeste" vriend Ignazio niet verraden en had hij liever met hem willen strijden dan met Bernadette... Dit kan ik hem nog altijd niet vergeven , sorry...

Ik ook niet. Dit past niet in wat in mijn ogen "robinsonwaardig" is.
De ene keer is "het maar een spelletje', de andere keer is het "zo een goede vriend, daar zal ik nooit op stemmen, ik lieg gewoon ijskoud."

Nee, voor mij is dat een grote fout geweest. Vooral de manier waarop. Dat moet nogal pijn gedaan hebben bij Ignazio. Lenny had het hem beter eerst gezegd 'kijk Ignazio, jij bent
té fel concurrent voor mij, vergeef me, ik ga je moeten eruit stemmen'.

Dat zou ik nog kunnen begrijpen.

Maar nu "nee, Ernst Paul heeft totaaaal niks gezegd", dat zo kunnen zeggen zonder wroeging of gewetensproblemen tegen een vriend, no. Echt niet.

En dan "wij hebben tenminste een geweten dat altijd spreekt".

Jajajajaja.

(mijn mening he)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #346 Gepost op: 4-12-2006, 17:06:02 »
Miss heeft Lenny bewust Ignazio weggestuurd, omdat hij weet dat de finale gaat tussen 1 iemand van het afvallerseiland (dat zou dus Ignazio kunnen zijn) en Lenny/Bernadette. Als hij Bernadette weggestuurd had, wist hij zeker dat het geen finale tussen hem en ignazio zou worden. Nu bestaat die kans nog steeds...
Volgens mij klopt het niet wat jij zegt. Lenny en Bernadette spelen volgens mij een halve finale samen met de winnaar van de losers.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #347 Gepost op: 4-12-2006, 21:27:26 »
Leny hoop dat je wint!!! succes!

Lenny for robinson! ::jaja::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #348 Gepost op: 4-12-2006, 21:40:45 »
Gefelicteerd! hoop dat je wint, echt mooi werk neer gezet!!!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #349 Gepost op: 4-12-2006, 23:09:20 »
Oooohhh...Wat een uitslag zeg :\'(
Lenny, echt heel erg jammer dat je verloren hebt wat de stemmen van de kijkers betreft, ik gunde het je echt van harte! ::jaja::

Voor mij ben je wel de winnaar in ieder geval! Laatste proef ook weer gewonnen omdat je door bleef gaan en bleef proberen!! Die mentaliteit mag ik graag zien. Proficiat jongen met de manier waarop je gespeeld hebt! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 4-12-2006, 23:13:11 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #350 Gepost op: 4-12-2006, 23:16:14 »
Voor mij ben je gewoon de winnaar... nou gewoon... je bent de winnaar! ::ok::

Als je zoveel proeven wint, verdien je om te winnen ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #351 Gepost op: 4-12-2006, 23:17:55 »
Het wegstemmen van Ignazio lijkt dan toch zijn 'downfall' te zijn.  ::zwaai::
Nog even niks.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #352 Gepost op: 4-12-2006, 23:19:47 »
Lenny,

Eerst en vooral proficiat met jou deelname. Ik weet zeer goed hoe jij je nu moet voelen. Ik vergelijk je een beetje met Matthias van 2004 die toen ook in de finale stond tegen Frank en ook volledig verloor daar de mensen hem hebben laten liggen toen hij mohammed en mezelf liet staan voor het etentje. Wij hadden dat hem ook vergeven maar vergeet de inpact niet van de kijkers. Zij zien alleen maar 13 afleveringen van 1 uur en god er gebeurd nog zoveel andere dingen. Voor mij was je een echte Robinson en vergeet één iets niet. jij hebt toch dit avontuur ook mogen meemaken.
Welkom in de robinsonfamilie...
Peter ER2004 ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #353 Gepost op: 4-12-2006, 23:22:58 »
Lenny, je bent mijn winnaar ::jaja::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #354 Gepost op: 4-12-2006, 23:25:06 »
Het wegstemmen van Ignazio lijkt dan toch zijn 'downfall' te zijn.  ::zwaai::

 ::jaja::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #355 Gepost op: 4-12-2006, 23:25:54 »
Lenny kerel, klote voor je.

Een paar afleveringen in de serie adopteerde ik Ignace en jou al tot mijn favorieten, had dan ook zo gehoopt dat één van jullie zou winnen. Hoopte eerst op een finale met jullie twee en Curd, maar met Bernadette had ik ook vrede. Dat mijn vijfde keus, Olga, dan uiteindelijk met de eer gaat strijken is toch een domper.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #356 Gepost op: 4-12-2006, 23:27:27 »
Jammer voor je Lenny dat je niet gewonnen hebt, maar door al dat gedoe op het laatst met Ignazio heb je heel veel stemmen van kijkers verloren, jammer is dat....

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #357 Gepost op: 4-12-2006, 23:43:21 »
Ik denk niet alleen door dat gedoe met Ingazio, maar vooral door de neerbuigende manier waarop Lenny over Olga sprak.
Meerdere keren verkondigen dat je echt niet begrijpt waarom iemand als Olga in de finale belandt maakt je volgens mij niet echt populairder. Voor deze finaleuitzending overwoog ik nog op Lenny te stemmen, maar ik heb door deze uitspraken twee keer op Olga gestemd.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #358 Gepost op: 4-12-2006, 23:50:45 »
Ik heb altijd zo'n beetje getwijfeld aan de "echte" sportiviteit van Lenny.
Ik heb 5 x gsmd voor Olga en ik daar ben ik nu blij om. Proficiat Olga...
Zoals Art zei :

 
Het wegstemmen van Ignazio lijkt dan toch zijn 'downfall' te zijn.  ::zwaai::

Dit was voor mij ook meer dan de doorslag....

Ik heb meer in jou een competitiebeest gezien dan een Robinson player (zoals Ryan of Mick in de STT)
En Klaar, jij hebt ook juist verwoord wat er in mij opkwam, geweldig....  ::bravo::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #359 Gepost op: 5-12-2006, 00:10:06 »
Jammer Lenny. Jij was voor mij de winnaar van dit seizoen. Waarschijnlijk heeft het wegsturen van Ignaz je de kop inderdaad gekost. Jammer! Maar Peter heeft wel gelijk ben ik bang: de impact van de kijkers is groot. Té groot wat mij betreft. Ik had het dan ook terechter gevonden als je mede-Robinsonners hadden bepaald wie de winnaar was geworden. Of in ieder geval een veel grotere stem hadden gehad hierin. Ik kan me niet voorstellen dat jij dan niet als winnaar uit de bus was gekomen.

Toch een proficiat van mij! ::bravo::
Geniet nooit met mate...