Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 195458 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #180 Gepost op: 24-04-2007, 16:17:28 »
Eng  ::rofl:: was zonet te laat bij de phone... zou ut kunne...
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Destiny5

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #181 Gepost op: 24-04-2007, 16:20:19 »
Ohhhh dat zou echt bale zijn  ::oink::

Offline The Hedgehog

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #182 Gepost op: 24-04-2007, 16:44:08 »
Heeft iemand al van mensen boven de 25 jaar gehoord of ze naar de selectiedag mogen komen? Misschien wordt het wel een editie van 18 t/m 25 jaar. Van elke leeftijd 2 (1 man, 1 vrouw) = precies 16 mensen. Zou 't kunnen?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #183 Gepost op: 24-04-2007, 16:46:29 »
Dat moeten ze niet doen, dan krijge we een temtation island goes maleisie ::ohno::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Destiny5

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #184 Gepost op: 24-04-2007, 16:48:49 »
Heeft iemand al van mensen boven de 25 jaar gehoord of ze naar de selectiedag mogen komen? Misschien wordt het wel een editie van 18 t/m 25 jaar. Van elke leeftijd 2 (1 man, 1 vrouw) = precies 16 mensen. Zou 't kunnen?

Ik ben 21, en ik heb idd alleen nog maar mensen gehoord die rond mijn leeftijd zijn :o
Maar misschien is de verhouding gewoon groter en hebben meer van onze leeftijd zich opgegeven :D

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #185 Gepost op: 24-04-2007, 16:58:10 »
Ben 22 en heb nog altijd niets gehoord...  :( pech dan maar, vind het raar dat er zoveel doormogen hier, behalve ik dan  ::) :\'( (maar kzit nog op men werk, misschien hebben ze thuis gebeld  ::oink::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #186 Gepost op: 24-04-2007, 16:59:10 »
Heeft iemand al van mensen boven de 25 jaar gehoord of ze naar de selectiedag mogen komen? Misschien wordt het wel een editie van 18 t/m 25 jaar. Van elke leeftijd 2 (1 man, 1 vrouw) = precies 16 mensen. Zou 't kunnen?

Lukas is de 25 ook al gepasseerd is me ooit eens ingefluisterd...dus helaas gaat die optie niet door ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Inni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • A winner is a dreamer who never gave up!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #187 Gepost op: 24-04-2007, 17:06:43 »
Hey beste Forummers,

Ik had me net als jullie ingeschreven een aantal weken geleden via de website van Kanaal 2. En bij het surfen kwam ik jullie forum tegen. Ik volg al stiekem enkele weken jullie berichtjes omdat ook ik nieuwsgierig was naar het vervolg....
Jammer maar helaas maar er komt voor mij geen vervolg   ::ohno::
Ik heb net gebeld met het productiehuis die verantwoordelijk is en mijn naam stond niet op de lijst. De dame wist me te vertellen dat als je de afgelopen 2 dagen geen telefoon had ontvangen dat je er dan niet bij bent. Ik wou jullie dit maar even laten weten zodat degene die niet opgebeld werden niet meer nodeloos hoeven te wachten en te stressen.
Aan degenen die naar de volgende ronde mogen zeg ik TOI TOI TOI en ik blijf jullie forum hier wel mee in de gaten houden.
De denkpiste van -25j kan wel nog steeds kloppen want ik ben 31 en dus ook niet geselecteerd. Klote maar ja er valt niks aan te varanderen niet?
Groetjes
Inneke

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #188 Gepost op: 24-04-2007, 17:39:40 »
;D
Ik zal me ook eens outen:
Ik ga naar de preselecties op 13 april in Antwerpen!!!

Proficiat aan iedereen die ook mag gaan!!
Wie nog geen bericht heeft gehad: misschien in de loop van de volgende dagen?
En anders: volgende keer beter! ::hug:: De aanhouder wint!

En nu duimen maar!!
::ok:: ::ok:: ::ok::

Tof Lukas!!
Als je mee mag, ben ik je grootste fan hoor :)
(ook super voor Mirtjee, Smurfke en Destiny5 hoor, maar Lukas probeert het nu al zoooo lang, dat ik het echt super vind dat hij nu eens uitgenodigd is!)

Inneke: Lukas is ook ouder dan 25, dus als het -25 was, was hij niet uitgenodigd.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #189 Gepost op: 24-04-2007, 18:02:21 »
Hey beste Forummers,

Ik had me net als jullie ingeschreven een aantal weken geleden via de website van Kanaal 2. En bij het surfen kwam ik jullie forum tegen. Ik volg al stiekem enkele weken jullie berichtjes omdat ook ik nieuwsgierig was naar het vervolg....
Jammer maar helaas maar er komt voor mij geen vervolg   ::ohno::
Ik heb net gebeld met het productiehuis die verantwoordelijk is en mijn naam stond niet op de lijst. De dame wist me te vertellen dat als je de afgelopen 2 dagen geen telefoon had ontvangen dat je er dan niet bij bent. Ik wou jullie dit maar even laten weten zodat degene die niet opgebeld werden niet meer nodeloos hoeven te wachten en te stressen.
Aan degenen die naar de volgende ronde mogen zeg ik TOI TOI TOI en ik blijf jullie forum hier wel mee in de gaten houden.
De denkpiste van -25j kan wel nog steeds kloppen want ik ben 31 en dus ook niet geselecteerd. Klote maar ja er valt niks aan te varanderen niet?
Groetjes
Inneke

Ach, dan is het voor mij het wachten ook afgelopen :( jammer, keek er echt naar uit! Ben echt wel teleurgesteld.

Offline Inni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • A winner is a dreamer who never gave up!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #190 Gepost op: 24-04-2007, 18:09:34 »
klopt cynneke ik zag het ook net
Ja en is idd wel jammer stiekem hoop je toch altijd hé?
Want anders schrijf je je niet in natuurlijk.
Tsja volgende keer (als die er zou komen) misschien beter :(

Offline zeester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #191 Gepost op: 24-04-2007, 18:19:51 »
Heeft iemand al van mensen boven de 25 jaar gehoord of ze naar de selectiedag mogen komen? Misschien wordt het wel een editie van 18 t/m 25 jaar. Van elke leeftijd 2 (1 man, 1 vrouw) = precies 16 mensen. Zou 't kunnen?
[/quote


....ben al een eindje boven de 30, maar k voel me wel - 25 :-)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #192 Gepost op: 24-04-2007, 20:50:49 »
Tof Lukas!!
Als je mee mag, ben ik je grootste fan hoor :)
(ook super voor Mirtjee, Smurfke en Destiny5 hoor, maar Lukas probeert het nu al zoooo lang, dat ik het echt super vind dat hij nu eens uitgenodigd is!)

Inneke: Lukas is ook ouder dan 25, dus als het -25 was, was hij niet uitgenodigd.

Cynneke, toppieie!!! ::ok:: ::bravo:: ::bravo:: ::ok::
Ik ben inderdaad superblij, net als de anderen die geselecteerd zijn waarschijnlijk...
Die brave mevrouw die belde zal nu ergens haar oor aan 't laten nakijken zijn *grinnik*. ;)
Het is voor mij dit jaar of nooit meer denk ik, nu ik toch al met een voetje binnen ben. Ik ben idd al een beetje ouder dan 25, nog niet het dubbele, gelukkig maar. Als je me zoekt: ik ban de halfkale grijsaard met de eeuwige lach! ;D Mijn geest is wel ergens rond de 20 blijven steken... ::rofl::

We supporteren gewoon voor iedereen, dat iedereen van RN verder mag. Of toch op z'n minst een paar. Of toch op z'n minst één iemand. Of toch op z'n minst ik. ;D Hoe meer hoe liever natuurlijk! Idee: als iedereen van RN op zijn rechterhand de letters 'RN' zet, kwestie van elkaar al wat te kennen... ;) Nu, met bovenstaande beschrijving én mijn nick kan je me moeilijk missen...  ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #193 Gepost op: 24-04-2007, 20:55:27 »
Lukas is dit de eerste keer dat je geselecteerd bent? En hoe vaak heb je je dan al ingeschreven, als ik vragen mag  ::schaam::)
Volgend jaar probeer ik gewoon een tweede keer, na  :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #194 Gepost op: 24-04-2007, 21:20:49 »
Ik ben voor een heel eiland met RN-ers  ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #195 Gepost op: 24-04-2007, 21:39:28 »
Ik ben voor een heel eiland met RN-ers  ::rofl::

nee wat als ze dan terug komen dan ga je hier al dat gezeik krijgen :P.
en als er 2 rn'ers zijn dan "moeten" die dikke maten worden op dat eiland :P

Offline Destiny5

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #196 Gepost op: 24-04-2007, 21:56:09 »
Ah hoeveel zijn er nu al uitgenodigd van ons?
Ik denk een stuk of 6 toch?

Het zal toch wel 1 iemand van ons worden!
Ik vind het zowieso al tof dat ik al een ronde verder ben gekomen!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #197 Gepost op: 24-04-2007, 23:07:32 »
Lukas is dit de eerste keer dat je geselecteerd bent? En hoe vaak heb je je dan al ingeschreven, als ik vragen mag?
Dit is mijn eerste selectie voor ER. Inschrijvingen? Ik weet het niet goed meer, ik denk nu derde keer goede keer, maar er was ook een keer bij dat ik te laat was met mijn formulier en het toch maar had ingestuurd, en ook een jaar dat ik niet heb 'gesolliciteerd'.
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #198 Gepost op: 25-04-2007, 01:32:04 »
Dit is mijn eerste selectie voor ER. Inschrijvingen? Ik weet het niet goed meer, ik denk nu derde keer goede keer, maar er was ook een keer bij dat ik te laat was met mijn formulier en het toch maar had ingestuurd, en ook een jaar dat ik niet heb 'gesolliciteerd'.
::ok::

...én ik heb de eerste jaargangen gemist  :\'(
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline zeester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #199 Gepost op: 25-04-2007, 08:26:10 »
...én ik heb de eerste jaargangen gemist  :\'(


Zelf ben ik al eerder geselecteerd geweest, was het jaar van de min twintgers tegen de veertig plussers.
De laatste selectieronde heb ik niet overleefd.  Ik hoop dat het kwam omdat mijn leeftijd daartussen circuleert.