Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 196147 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #220 Gepost op: 17-10-2006, 13:30:31 »
Olga heeft deze aflevering laten zien dat ze echt een sterke vrouw is.  ::ok::

Haar 'speech' op de eilandraad was echt super!  ;D ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #221 Gepost op: 17-10-2006, 14:17:12 »
Dan gaat ze toch gewoon ff zo de finale halen  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #222 Gepost op: 19-10-2006, 14:56:04 »

ik heb persoonlijk begrepen dat dit het plan van de andere mannen ook was; lenny heeft dit waarschijnlijk in vertrouwen aan olga vertelt en zij heeft het weer in haar boosheid eruit gegooid, wil nog niet zeggen dat lenny dit alleen van plan was
« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 14:35:36 door esthy »

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #223 Gepost op: 19-10-2006, 15:01:01 »
@ Esthy: Nee inderdaad, dat geloof ik ook niet. Via de beelden lijkt het veel meer alsof Ignace het brein is. Olga zei geloof ik dat ze ging vertellen wat Lenny haar had gezegd, niet dat hij daar ook de bedenker van was. Daarbij vond ik het er ook niet uitzien alsof Lenny en Olga niet door één deur kunnen (Lenny had juist tegen Olga gezegd met haar goed te kunnen praten) en ik zal koppig bij die gedachte blijven.

Ik ben wel benieuwd hoe Olga het gaan doen, en ik hoop dat zij zonder Bernadette en Lenny blijft, zodat als ze de finale haalt, die andere twee er ook zijn (A). Olga voor finale! ^^

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #224 Gepost op: 19-10-2006, 15:32:03 »
Ik wil toch even zeggen dat Olga mij 100% mee valt. Ik vind echt dat ze het goed doet. Ze doet ook met alles mee. Ze staat voor alles open. Nog nooit een vis schoongemaakt en toch doet ze het.....mijn complimenten.
Ik vind het een pittige vrouw die zeker geen blad voor haar mond is en tot nu toe eerlijk is. Recht voor d'r raap, niet zeuren maar meedoen...daar hou ik van... Ga zo door Olga!

Offline nelledefelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lenny for Robinson
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #225 Gepost op: 19-10-2006, 17:02:17 »
Al vanaf de eerste week (op talpa) , de kennismaking van alle kandidaten , staat Olga op 1 voor wat betreft de populariteit , op wat zijn deze percentages dan gebaseerd , op haar robinson kwaltiteiten of andere...

Pas op ik vind Olga wel een toffe ,los van haar andere troeven , maar volgens mij speelt ze met de camera's. Zij wordt ook vaak alléén gefilmd , dat vind ik toch. Komaan een vrouw die nog nooit een vis heeft gekuisd Kan dat dan in Nederland ?

Nelle
Nelle

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #226 Gepost op: 19-10-2006, 19:33:50 »
OLGA FOR ROBINSON!!!
Goed werk van je tijdens de eilandraad!!

Hoop dat je afvallerseiland "overleeft"!
Succes!!

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #227 Gepost op: 19-10-2006, 19:45:26 »
Komaan een vrouw die nog nooit een vis heeft gekuisd Kan dat dan in Nederland ?

We zitten hier niet allemaal in de visserij hoor.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #228 Gepost op: 19-10-2006, 19:54:20 »
We zitten hier niet allemaal in de visserij hoor.

Ik heb nog nooit een vis gegeten ::trots::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #229 Gepost op: 20-10-2006, 09:18:39 »
Komaan een vrouw die nog nooit een vis heeft gekuisd Kan dat dan in Nederland ?

Nelle

Ik zal even herhalen wat ik gisteren op de markt tegen mijn zoontje zei toen we de vishandel voorbij liepen:"Zo, die zien er lekker uit, maar loop maar door, mama kan die toch niet schoonmaken en bakken."

Vroeger thuis deed mijn moeder het altijd en ik heb er nooit opgelet. Ik zou dus ook niet weten hoe je zo'n visje schoonmaakt :)

En over Olga, ze weet inderdaad goed de camera te bespelen, maar ze is het wel waard ook. Ze doet goed haar best, helpt waar nodig is, loopt niet te zeuren en te zeveren en ze wil het spel eerlijk spelen. Totaal anders als wat ik voor de expeditie van haar verwachtte ;) Vind je het gek dat ze dan als verwend fotomodel zoveel aandacht krijgt? Ze flirt met de camera als fotomodel, maar stelt zich daar niet als teer poppetje op, maar als Robinson.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #230 Gepost op: 20-10-2006, 09:54:17 »
Dit moet ik nu echt even kwijt: al vanaf het begin vraag ik me af waarom er zoveel mensen zijn die denken dat een model geen robinson kan zijn (ik bedoel; vies zijn, vis schoonmaken, zware proeven doen etc.)er heerst hier toch een tendens van dat alle modellen poppetjes zijn en niets anders kunnen dan poseren voor de camera.
Een model is iemand die zijn/haar geld verdient met de kwaliteiten die hij/zij heeft op visueel gebied voor de ander (wij willen in de bladen en op t.v mooie mensen zien)
daar hebben zij enorme mazzel aan want het verdient beregoed maar dat wil absoluut niet zeggen dat die mensen dus geen dingen kunnen doen die "normale" mensen doen (lichamelijk iets minder bedeelde mensen maar zeker daardoor hele mooie mensen, interessant en ja die wroeten ook in de modder net als olga)daarom vind ik die hele olga-hype nogal overdreven en de media doet hier flink aan mee door haar steeds als "stoeipoes" "sexy" en "olga geeft zich bloot" neer te zetten.
Hier door doen zij de andere mensen die op het eiland zitten enorm tekort want ook voor deze mensen geldt dat zij een ervaring als ER voor het eerst doen en misschien ook nog nooit in de modder hebben gesprongen vis schoongemaakt etc. etc.

Sorry olga ik heb er al vanaf het begin mijn bedenkingen over en vind het jammer dat de media jou toch wat boven de anderen uit trekt daarmee wordt jij eigenlijk ook tekort gedaan want er onstaat een beeld van jou als zijnde modelletje dat ook eens wat doet en iedereen is verbaasd hierover misschien ben je in het normale leven gewoon een bikkel die haar geld verdient met modellenwerk en de media maakt hier veel meer van dan het in werkelijkheid is .......
ondanks mijn idee hierover blijf jij samen met bernadette mijn favo-robinson gewoon omdat je het tot nu toe goed doet maar dat heeft niets met je model zijn te maken ::hug::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #231 Gepost op: 21-10-2006, 16:03:35 »
Die ogen ::love::kan er een hele dag naar kijken en ga ik als ik uitgelogd heb ook zeker doen

Offline danny_z

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #232 Gepost op: 22-10-2006, 01:17:53 »
ik ga volgensmij helemaal plat als linda of wietske naar het eiland van olga gaat.... ::rofl::
een koekje van eigen deeg...
you go girl  ::bravo:: ::bravo::

Offline Marieke!

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #233 Gepost op: 22-10-2006, 17:11:52 »
Ik vind dat Olga meer dan ooit heeft bewezen dat modellen niet dom hoeven te zijn! Ik vind dat zij de titel "Robinson" meer verdient dat bijvoorbeeld Ignazio (waarvan veel mensen vinden dat hij de ultieme robinson is), omdat een Robinson niet alleen op fysiek maar ook op SOCIAAL gebied sterk is. Ik vind het niet sociaal om een complot tegen mensen te maken waarvan je niet weet of zij de titel ´Robinson´ verdienen. Het uiterlijk van Olga is totaal niet relevant bij dit progamma. En zeg nu eerlijk; welke kandidaat van ER heb je eerder haar tanden zien poetsen met houtskool!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #234 Gepost op: 22-10-2006, 17:17:51 »
welke kandidaat van ER heb je eerder haar tanden zien poetsen met houtskool!

Dat is inderdaad wel uniek, ja.  ::rofl::  ::ok::
En ze blijft het ook gewoon stug volhouden, ook al doet niemand haar na.  ;D ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #235 Gepost op: 23-10-2006, 01:27:14 »
We zitten hier niet allemaal in de visserij hoor.
Vis, is dat niet zo'n rechthoekje met een korstje rond dat je in het frietvet gooit??  ???
Moet je dat dan kuisen??
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline JJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #236 Gepost op: 23-10-2006, 11:09:23 »
Een straffe madam : dat ze er goed uitziet was wel van meet af aan duidelijk, maar dat poppetje heeft me al enkele malen verrast.  Ze kan werken, jammert niks als ze zich slecht voelt, is keihard rechtuit... Erg fout en dom van de drie heren om haar weg te stemmen. 

WorldExpress

  • Gast
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #237 Gepost op: 23-10-2006, 14:54:18 »
Olga for president!

Euh.

Robinson.

:D

Offline Fading

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #238 Gepost op: 23-10-2006, 22:55:27 »
ze is leuk leuk leuk
~* Lets wait 'til the sun is going to rain*~

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #239 Gepost op: 23-10-2006, 22:59:07 »
Olga  ::bravo::
First you go backwards, but then forwards again