Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 155359 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #160 Gepost op: 17-10-2006, 11:59:55 »
linda wordt nog steeds te weinig in beeld gebracht, dat vind ik wel jammer. of komt dat nog??
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Jitsie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #161 Gepost op: 17-10-2006, 12:09:40 »
Ik hoop het! Want ze wordt inderdaad wel wat weinig in beeld gebracht.
En als ze in beeld komt, kijkt ze vaak wat chagrijnig. Zo ken ik haar helemaal niet!
Dus ik hoop dat we nog wat andere beelden van Linda te zien krijgen...

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #162 Gepost op: 17-10-2006, 12:44:51 »
Grappig dat Linda Olga en Bernadette aan het uitlachen was tijdens de eilandraad. Ben benieuwd of dat kind nog lacht als ze door de mannen van haar kamp er uit word geknikkerd! Ik kan niet wachten tot dat gebeurd, want ik vind Linda de enige die niet Robinson-waardig is. Ze kan niets en ze doet niets, weg met die griet!!!

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #163 Gepost op: 17-10-2006, 13:44:44 »
Dreigden Bernadette en Koen tijdens de aftiteling nou echt dat ze Linda uit zouden hongeren?  ???  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #164 Gepost op: 17-10-2006, 14:03:13 »
ik snap wel dat linda ff in het complot blijft maar hoop dat ze strax met wietske samen ook iets gaan regelen voordat zij eruit worden geknikkerd.ik vind nog steeds dat we weinig van linda te zien krijgen.ik moet toegeven dat ik me gisteren ook zat te verbijten omdat linda en wietske weinig tot niet reageerden over ;het complot;maar misschien is dat ook wel weer slim om juist je mondje te houden.alleen vond ik wietske erg naief!linda,laat je niet kisten door al deze opmerkingen hier op deze site.wij hebben allemaal vooroordelen,je word misschien helemaal verkeerd in beeld gebracht.de ene word misschien weer super in beeld gebracht en de ander minder.ik merk aan mezelf dat ik ook weer steeds verschillende meningen heb over bepaalde personen.dan vind ik ignace weer leuk en gister vond ik hem minder.zo vond ik koen eerst leuk,toen weer niks en nu wel weer ok.ach,het blijft t.v.ik vind het in ieder geval knap dat je aan E.R hebt meegedaan.vind het knap van alle deelnemers.liefs,ik

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #165 Gepost op: 17-10-2006, 14:12:28 »
Dreigden Bernadette en Koen tijdens de aftiteling nou echt dat ze Linda uit zouden hongeren?  ???  ::rofl::

Ja, zoiets begreep ik ook! Lijkt me geen goede zaak ::ohno:: maarre... we kunnen een verkeerd idee krijgen natuurlijk!
live and let live

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #166 Gepost op: 17-10-2006, 17:54:34 »
ik snap wel dat linda ff in het complot blijft maar hoop dat ze strax met wietske samen ook iets gaan regelen voordat zij eruit worden geknikkerd.ik vind nog steeds dat we weinig van linda te zien krijgen.ik moet toegeven dat ik me gisteren ook zat te verbijten omdat linda en wietske weinig tot niet reageerden over ;het complot;maar misschien is dat ook wel weer slim om juist je mondje te houden.alleen vond ik wietske erg naief!linda,laat je niet kisten door al deze opmerkingen hier op deze site.wij hebben allemaal vooroordelen,je word misschien helemaal verkeerd in beeld gebracht.de ene word misschien weer super in beeld gebracht en de ander minder.ik merk aan mezelf dat ik ook weer steeds verschillende meningen heb over bepaalde personen.dan vind ik ignace weer leuk en gister vond ik hem minder.zo vond ik koen eerst leuk,toen weer niks en nu wel weer ok.ach,het blijft t.v.ik vind het in ieder geval knap dat je aan E.R hebt meegedaan.vind het knap van alle deelnemers.liefs,ik
Beetje politiek correct...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #167 Gepost op: 17-10-2006, 18:00:27 »
gewoon correct, lijkt me. je hoeft niet altijd te schoppen en in de grond te trappen. je kan je ook proberen in te leven in een ander ::jaja::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #168 Gepost op: 17-10-2006, 18:40:43 »
gewoon correct, lijkt me. je hoeft niet altijd te schoppen en in de grond te trappen. je kan je ook proberen in te leven in een ander ::jaja::
::ok::
Zo is het Ibung. Na het zien van de beelden van gisteravond wilde ik maar dat meer mensen er zo over dachten. Vooral dat inleven in een ander blijkt heel erg moeilijk. Daar zal het spelelement bij Robinson ook geen goed aan doen.. maar toch.
er was eens......

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #169 Gepost op: 17-10-2006, 21:07:26 »
Leuk om al jullie reacties te lezen, Ik snap ook best dat niet iedereen me even robinson waardig vind. Zoveel heb je me inderdaad nog niet zien doen. Jammer is dat wel...

@ koekiemonster : ik geloof niet dat ik Olga en Bernadette heb UITgelachen. Misschien een lachje omdat ik het allemaal 1 grote onzin vond op dat moment...

@ Anatje : Ik trek me en niet echt veel van aan hoor, vind het leuk om te lezen en reageer er graag op.

@Basten : Ik heb er ook zeker wel bij nagedacht hoor om misschien daarna een ander complot te beginnen.

Dat was het weer.... Baai baai Zwaai zwaai  ::zwaai::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #170 Gepost op: 18-10-2006, 11:51:29 »
gewoon correct, lijkt me. je hoeft niet altijd te schoppen en in de grond te trappen. je kan je ook proberen in te leven in een ander ::jaja::

Lieve Ibung, jij bent een lieverd!!!!! Maar de dame waar je over schrijft (anaatje of zoiets), sorry ik heb er geen woorden voor. Ik denk dat lieve Ibung het nu even voor de verkeerde persoon opneemt.

Sorry Lin, is offtopic!

« Laatst bewerkt op: 18-10-2006, 13:20:45 door Clown »
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #171 Gepost op: 18-10-2006, 15:00:36 »
ehm... nee hoor, ik vond dat anatje haar kijk op de zaak aardig omschrijft, zonder iemand te kwetsen. om dat dan af te doen met 'een beetje politiek correct' vind ik wat flauw.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #172 Gepost op: 18-10-2006, 15:10:45 »
ehm... nee hoor, ik vond dat anatje haar kijk op de zaak aardig omschrijft, zonder iemand te kwetsen. om dat dan af te doen met 'een beetje politiek correct' vind ik wat flauw.

Wanneer iemand dat in alle gevallen zou doen, ja, maar dat is niet zo in dit geval. Maar goed we denken er anders over en dat is okee, toch?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #173 Gepost op: 18-10-2006, 15:30:33 »
tuurlijk, we kunnen niet over alles consensus bereiken  ;)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #174 Gepost op: 18-10-2006, 15:37:52 »
tuurlijk, we kunnen niet over alles consensus bereiken  ;)

Psies, men zou dan nog gaan denken dat het doorgestoken kaart is ;o)
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #175 Gepost op: 18-10-2006, 16:01:16 »
een complot ::oink::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #176 Gepost op: 18-10-2006, 16:04:47 »
wie ga je wegstemmen?
er was eens......

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #177 Gepost op: 18-10-2006, 16:12:00 »
E.P. ::rofl::

en nu terug naar linda. die gaat vast een van de volgende afleveringen schitteren. misschien is zij het wel die het complot breekt.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #178 Gepost op: 19-10-2006, 13:41:04 »
Wanneer iemand dat in alle gevallen zou doen, ja, maar dat is niet zo in dit geval. Maar goed we denken er anders over en dat is okee, toch?
tja clown ik begrijp goed wat je hiermee bedoelt; de dame in kwestie was op de topic van saron helemaal niet zo correct vond het heel erg om te lezen hoe iemand om zijn uiterlijk wordt afgemaakt door iemand op het forum en sinds saron lekker mee post heb ik degene niet meer daar zien posten helaas helaas

maar ff over linda want dit is tenslotte haar topic; hoop voor haar dat ik nog iets daadkrachtigs van haar ga zien want anders geef ik de hoop voor haar op   ::hypocriet::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #179 Gepost op: 20-10-2006, 14:20:38 »
Lieve Ibung, jij bent een lieverd!!!!! Maar de dame waar je over schrijft (anaatje of zoiets), sorry ik heb er geen woorden voor. Ik denk dat lieve Ibung het nu even voor de verkeerde persoon opneemt.

Sorry Lin, is offtopic!


sorry hoor,ikke niet begrijp clowntje!ik bedoel het juist goed.dat je als je op tv komt verkeerd neergezet kunt worden.ik schreef ook over mijn verandering van mening telkens.ik vond die opmerking over politiek correct ook een beetje flauw.dus ik begrijp je reactie niet zo.en de dame in kwestie[ikke] heet anatje.jammer dat je er geen woorden voor hebt.ik vind gewoon dat je niet goed kunt oordelen over de deelnemers als je weinig kanten van hun hebt gezien.maar dat geldt ook in het dagelijks leven.iedereen heeft vooroordelen[me included]al proberen we die nog zo om niet te hebben.maar dat politieke grapje vind ik nergens opslaan.als ik iemand niet mot in het dagelijks leven dan mag die het weten ook en andersom ook.ik dacht dat juist jij mijn reactie wel zou begrijpen omdat jij hebt meegedaan aan dit programma.