Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 155404 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #220 Gepost op: 24-10-2006, 00:11:42 »
Had je niet toen je thuis kwam en je voor het veerst naar de wc ging dat je automatisch naar de wc liep ofzo?

is het niet logisch dat als je naar de wc gaat je automatisch naar de wc gaat?  :P

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #221 Gepost op: 24-10-2006, 00:12:52 »
fok, ik bedoel natuurlijk de tuin ofzo

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #222 Gepost op: 24-10-2006, 00:13:53 »
 ::rofl::

Wat ik veel had was dat je vergeet door te trekken.... Tja dat hoeft daar natuurlijk niet!  hihihi... Maar echt in de tuin, nee !

Offline sanniej

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #223 Gepost op: 24-10-2006, 00:17:55 »
Schatje!
je was weer super!!
kan sommige reacties wel begrijpen, maar dat hou je altijd he   ::jaja::
We gaan nog wel de echte vrolijke lin zien die wij kennen
 ::bravo::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #224 Gepost op: 24-10-2006, 00:18:54 »
volgens mij neem je ook snel genoeg oude gewoontes weer over, ik heb dat zelf iig wel altijd als ik terug kom van vakantie.
ben je weer in je oude omgeving, helpt altijd.

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #225 Gepost op: 24-10-2006, 00:21:03 »
Sommige dingen zijn inderdaad vrij snel weer 'normaal' andere dingen wennen niet! ( of denk je nu anders over doordat je dit heb mogen ervaren )  ::zwaai::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #226 Gepost op: 24-10-2006, 00:26:08 »
Heb je nog meer voorbeelden?

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #227 Gepost op: 24-10-2006, 00:28:48 »
Welke schok was nu groter, van de 'gewone' wereld de expeditie in, of na afloop van de expeditie het gewone leventje weer? Het valt me altijd op dat (zo lijkt het tenminste op TV) veel kandidaten zich erg gemakkelijk aanpassen aan het leven op het eilandje, en uit de verhalen na afloop lijkt het er vaak op dat ze nog meer moeite hebben met boodschappen doen zonder bij ieder vak te blijven staan kwijlen dan een vis te ontleden, iets dat ze vooraf nooit eerder hebben gedaan.

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #228 Gepost op: 24-10-2006, 00:32:55 »
@ Richard : Voordat je naar zo'n eiland gaat bereid je je natuurlijk voor. Je heb de vorige programma's gezien dus je weet een beetje wat je kunt verwachten. Ik liet alles maar over me heen komen. De thuiskomst en het 'normale'leventje weer oppakken is inderdaad lastiger. Althans, dat is natuurlijk persoonlijk. Maar heb soms wel heimwee naar de rust en de veiligheid van het eiland.

En ja.. ook ik heb kwijlend langs de visboer gelopen op de markt, eten met bestek is trouwens ook lastig hoor !!! hihi....

Slaap lekker allemaal  ::zwaai::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #229 Gepost op: 24-10-2006, 00:35:13 »
ik heet niet linda maar wil er toch iets over zeggen ;);, namelijk dat ik denk dat de overstap van westerse samenleving naar de natuur makkelijker te maken is omdat het gehaaste en gestresste westerse leven van nature niet bij de mens past. je went er wel aan, maar het is niet natuurlijk. duizenden jaren lang leefden mensen met heel wat minder stress, dat moet er ergens nog in zitten.
en sowieso is van ultieme stress naar ultieme rust een makkelijkere overgang dan andersom denk ik.
maar zoals gezegd heet ik geen linda en ben ik benieuwd naar haar reactie hierover.

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #230 Gepost op: 24-10-2006, 10:18:28 »
haha ik wist dat die van de mango zou komen..maar ja iedereen is zon fan van de oh so leuke lenny die nooit wat fout doet!!
Nou ja, Lenny heeft vorige week al van bepaalde forummers (overigens niet zo erg als Linda) een aardige shitload over zich heen gekregen vanwege het complot. Het is dus niet dat Lenny 'niets fout' kan doen bij de forummers.

en hadden de andere die avond ervoor ook nietlekker veel vis en eten????
Nou ja, 3 vissen op 4 personen. Misschien is dat relatief veel voor Expeditie Robinsonbegrippen, maar niet 'lekker veel'. Ach ja, ik denk dat veel irritatie natuurlijk ook voortkomen uit honger.


Jammer voor Linda dat ze er niet al te positief overkomt en begrijpelijk (en heel goed) dat ze hier dat beeld recht probeert te zetten! Ik vond het overigens heel leuk om haar in dat resort zo te zien stralen! ::ok::

Alleen zou ik haar voorlopig - en natuurlijk afgaand op de beelden - niet bij mijn favorieten tellen. Wel veel succes toegewenst!

Offline Jitsie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #231 Gepost op: 24-10-2006, 11:24:20 »
Lieverd!
Ik heb weer onwijs van je genoten hoor!
Jammer dat mensen die jou niet kennen af moeten gaan op de beelden die ze te zien krijgen.
Ik geef eerlijk toe dat Lin soms niet zo positief overkomt op de beelden.
Dit is wel jammer, want jullie krijgen echt een beetje verkeerd beeld van Lin.
Maar gelukkig kan zij zelf ook dingen rechtzetten op dit forum.
Zo krijgen jullie een beter beeld van hoe Lin echt is.
Ik hoop dat we nog beelden te zien krijgen van de vrolijke, melige Linda zoals wij haar kennen...
Veel kijkplezier nog toegewenst allemaal!  ::zwaai::

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #232 Gepost op: 24-10-2006, 11:46:02 »
Lieverd!
Ik heb weer onwijs van je genoten hoor!
Jammer dat mensen die jou niet kennen af moeten gaan op de beelden die ze te zien krijgen.
Ik geef eerlijk toe dat Lin soms niet zo positief overkomt op de beelden.
Dit is wel jammer, want jullie krijgen echt een beetje verkeerd beeld van Lin.
Maar gelukkig kan zij zelf ook dingen rechtzetten op dit forum.
Zo krijgen jullie een beter beeld van hoe Lin echt is.
Ik hoop dat we nog beelden te zien krijgen van de vrolijke, melige Linda zoals wij haar kennen...
Veel kijkplezier nog toegewenst allemaal!  ::zwaai::


Zoals altijd zijn de mensen die de deelnemers persoonlijk kennen altijd laaiend enthousiast over die personen, en juist die personen kunnen het slechts met de kritiek die anderen hebben op "hun favoriete kandidaat" omgaan.

Het kan best dat ze in het dagelijks leven geweldig is, maar in ER is ze niet op haar plaats. Haar mentaliteit laat stevig te wensen over, haar inzet bij de proeven is ook niet optimaal, en ze laat niet bepaald zien dat ze een groepspersoon is.

En dan vraag ik me weleens af.... wie is nu de echte persoon? Die in het dagelijks leven, waar alles lekker makkelijk gaat? Of die persoon tijdens ER, waar je veel meer op jezelf moet vertrouwen, waar je om moet gaan met honger, waar je diepste instincten naar boven komen....
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Jitsie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #233 Gepost op: 24-10-2006, 12:06:46 »
Zoals ik al eens eerder gemeld heb: ik kan de kritiek die de mensen op Linda hebben juist goed begrijpen.
Ze keek tot nu toe veel chagrijnig en komt soms wat verwend over...
Daarom zei ik ook in mijn bericht: jammer dat mensen af moeten gaan op de beelden die ze te zien krijgen.
Dat neemt niet weg dat de beelden misschien wel zo gemonteerd zijn dat Linda niet al te positief overkomt.
Dit hebben diverse mede-forummers bevestigd, ook zij die Linda niet kennen.
Het kan dus ook goed zijn dat je de beelden waar zij zich volop inzet op het eiland niet te zien krijgt.
In de komende afleveringen zullen we zien of de andere kandidaten vinden dat Linda in ER op haar plaats is of niet...
Ik denk dat je bij geen van de kandidaten op grond van de beelden kan oordelen wie zo'n persoon nou echt is, het is en blijft televisie.
Het antwoord op de vraag 'wie is de echte persoon? Die in het dagelijks leven, of die tijdens ER?' Kan denk ik alleen door de kandidaten worden gegeven...
« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 12:09:58 door Jitsie »

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #234 Gepost op: 24-10-2006, 12:22:48 »
Nou ja, het komt heel erg vreemd over om te zeggen dat je obv televisiebeelden van ER een beter beeld hebt van de 'echte Linda' dan een stel vriendinnen.
Maar goed, ik zag Linda in dat resort echt opleven en stralen (echt een leuke meid lijkt ze dan), misschien is ze ook niet echt op haar plaats in Robinson en meer in haar eigen leven.

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #235 Gepost op: 24-10-2006, 13:31:01 »
Zoals altijd zijn de mensen die de deelnemers persoonlijk kennen altijd laaiend enthousiast over die personen, en juist die personen kunnen het slechts met de kritiek die anderen hebben op "hun favoriete kandidaat" omgaan.

Het kan best dat ze in het dagelijks leven geweldig is, maar in ER is ze niet op haar plaats. Haar mentaliteit laat stevig te wensen over, haar inzet bij de proeven is ook niet optimaal, en ze laat niet bepaald zien dat ze een groepspersoon is.

En dan vraag ik me weleens af.... wie is nu de echte persoon? Die in het dagelijks leven, waar alles lekker makkelijk gaat? Of die persoon tijdens ER, waar je veel meer op jezelf moet vertrouwen, waar je om moet gaan met honger, waar je diepste instincten naar boven komen....

nou dat vind ik een hele rare opmerking..wie zegt dat alles in het dagelijkse leven altijd makkelijk gaat??en weet jij precies hoe lin is tijdens ER?NEE want jij ziet niet alle beelden,maar stukjes van haar hele robinson avontuur. en jij weet net zo goed als ik dat t maar net is hoe ze je afbeelden op de televisie.er zijn genoeg dagen geweest dat lin vrolijk en gezellig was maar nee dat zien jullie niet..
dus jij vraagt je af wie de echte persoon is???

kijk ik snap dat je haar mentaliteit te wensen overlaat,maar goed dat is ieder zijn mening!!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #236 Gepost op: 24-10-2006, 13:41:47 »
Ppfff ik wordt er een beetje gestoord van hier in dit topic, ik snap dat iedereen zijn mening wil geven en dat mag natuurlijk ook ;) :) maar ik wordt er een beetje gek van dat iedereen zijn 'gelijk wil krijgen'. En natuurlijk oordelen wij op de beelden die we zien maar we kunnen natuurlijk ook eens allemaal gaan nadenken over de reacties die Linda en haar vrienden hier geven zodat je misschien toch een andere gedachten over Linda krijgt...Ik moet eerlijk bekennen dat ik Linda op TV ook niet echt cool vind overkomen maar waarschijnlijk valt dit in het echt wel mee......Maar we kunnen het pas weten als we Linda een keer in het echt hebben gezien en/of gesproken (op de Expeditie Robinson fandag.... ;D ::) 8)) haha
« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 13:47:22 door MiSs Stefanie »

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #237 Gepost op: 24-10-2006, 14:07:26 »
nou dat vind ik een hele rare opmerking..

Ik vind het geen rare opmerking hoor!! Als je terug moet naar de basis, dan pas kom je erachter hoe je in het leven staat. Kijk naar Werner: die kwam tijdens zijn Robinson erachter dat ie niet meer hoefde te zoeken maar geluk, dat had ie thuis. Tijdens de expeditie kwam ie daar achter en dat is toch mooi? ::jaja::

Linda moet duidelijk nog groeien, is niet fout, ze is een stuk jonger en misschien om hele andere redenen de expeditie ingegaan. Maar een groepsmens is ze alles behalve, ik kan me de irritaties van de medekampers goed voorstellen. Ze had meer punten gescoord door haar mango af te geven, al was het maar uit tactisch oogpunt geweest 8)

En waar ik een beetje gestoord van wordt is dat alle vrienden, kennissen en familieleden van deelnemers hun geliefde zo blijven verdedigen. Het is een forum hier: wij zien alleen die mensen op tv, kap er dan eens mee om steeds te blèren dat ze in het dagelijks leven niet zo zijn. Als je niet tegen "forumgedrag van kijkers" kunt blijf dan weg of lees het en hap steeds niet zo...Tis een forum en geen Rondom Tien ;)
« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 14:37:17 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Jitsie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #238 Gepost op: 24-10-2006, 14:18:40 »
MiSs Stefanie je hebt helemaal gelijk!
Daarom hoop ik ook dat we nog andere beelden te zien krijgen.
Beelden waarop jullie Linda wat meer zien zoals wij haar kennen.
Een ER fandag zou natuurlijk helemaal top zijn!
Kan je Linda persoonlijk allemaal vragen stellen.
Al enig idee wat je graag van Lin zou willen weten???
 ::zwaai::


Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #239 Gepost op: 24-10-2006, 14:24:18 »
 :o  Linda ik zag jou bij de buikspierproef toch ff lekker met je kinnetje op de stang hangen en dat is vals spelen-het was trouwens mooi in beeld gebracht- ik weet zeker dat als jij eventueel gewonnen had je was gediskwalificeerd E.P moest je al waarschuwen vanwege je handen (kramp in je nek? kan ik wel begrijpen met je kin op die stang)in het resort zag je er idd goed uit ook je uitspraken over het complot waren duidelijk.
thuisgekomen nog even een mangootje samen met wietske eten ( ' t waren net 2 apen  :-X zo in die hangmat)en dan ook nog op de eilandraad zeggen dat als je had geweten dat iedereen een andere mening was toegedaan omtrent het 5 tegen 3 complot jij het ook anders had gedaan............... ::pinokkio::

sorry linda maarre dit heeft allemaal met tja waar heeft het mee te maken? integriteit?inlevingsgevoel? ik vind jou echt en absoluut geen robinson ben bang dat je er nog in blijft maar ik hoop echt dat je er de volgende keer uitligt ::jaja::