Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 155354 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #260 Gepost op: 24-10-2006, 20:58:42 »
Wat een tergende mango-actie... ::niet-ok::

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #261 Gepost op: 24-10-2006, 21:23:00 »
Dag Lieve mensen,

Wat een heerlijke reacties allemaal. Graag zou ik jullie alles willen vertellen over het het gegaan is en waarom ik sommige dingen gedaan heb. Maar weet niet in hoeverre ik daar dingen over mag zeggen.

Ik wil alleen maar zeggen dat ik hoop dat jullie al jullie meningen blijven geven maar dit wel doen met respect. Schelden heeft weinig zin als je me alleen maar van TV kent. Verder mag je uiteraard denken van me wat jullie willen, geen probleem.

Wil natuurlijk ook jullie vragen beantwoorden ( als ik die mag beantwoorden ! )

Als laatste wil ik nog even kwijt dat mijn vriendinnen hier zelf zijn gekomen, dus niet op mijn uitnodiging en dat ik ook hun verdedig als er negatieve dingen worden gezegd. ( is en blijft vriendschap he ! )

Ik ben op het eiland zeker me eigen IK geweest, heb geen rol gespeeld. Maar met vreemde mensen overleven op een eiland doet veel met een mens. En wat mijn inzet tijdens de games betreft, heb me altijd bij elke game voor 100% gegeven. Weinig eten doet veel met je energie en dus je kracht. Ik snap best dat er mensen zijn die denken dat het er niet zo sportief uitziet, maar verplaats je in de situatie van de deelnemer op dat moment ( praat niet alleen over mezelf ) en niet de situatie thuis. Op de bank is het veel makkelijker praten.  ( heb ik namelijk ook gedaan bij de vorige robinsons en ben blij dat ik het mee heb mogen maken )

Wees lief voor elkaar ! ::bravo::


Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #262 Gepost op: 24-10-2006, 21:38:18 »
Dag Lieve mensen,

Wat een heerlijke reacties allemaal. Graag zou ik jullie alles willen vertellen over het het gegaan is en waarom ik sommige dingen gedaan heb. Maar weet niet in hoeverre ik daar dingen over mag zeggen.

Ik zou zeggen... lees je contract maar goed na. Zal vast wel wat over in staan.


Als laatste wil ik nog even kwijt dat mijn vriendinnen hier zelf zijn gekomen, dus niet op mijn uitnodiging en dat ik ook hun verdedig als er negatieve dingen worden gezegd. ( is en blijft vriendschap he ! )

Je kunt ook overdrijven, en dat is wat je vriendinnen heel erg doen, op het irritante af.

Ik ben op het eiland zeker me eigen IK geweest, heb geen rol gespeeld. Maar met vreemde mensen overleven op een eiland doet veel met een mens. En wat mijn inzet tijdens de games betreft, heb me altijd bij elke game voor 100% gegeven. Weinig eten doet veel met je energie en dus je kracht. Ik snap best dat er mensen zijn die denken dat het er niet zo sportief uitziet, maar verplaats je in de situatie van de deelnemer op dat moment ( praat niet alleen over mezelf ) en niet de situatie thuis. Op de bank is het veel makkelijker praten.  ( heb ik namelijk ook gedaan bij de vorige robinsons en ben blij dat ik het mee heb mogen maken )



Je bent jezelf geweest?
Ik geef toe dat de produktie beelden kan misbruiken, maar dan moeten er wel beelden zijn die misbruikt kan worden. Als je alleen maar jezelf bent geweest, kan er wel wat verdraaid worden, maar zo erg als jij en je vriendinnen willen laten geloven..... dat gaat er bij mij niet in.


Het isn inderdaad makkelijk praten thuis op de bank. Maar dat je 100% inzet vertoont bij een proef, vind ik moeilijk te geloven. Emotie na een proef valt weinig aan te manipuleren. Als je 100% hebt gegeven, zijn je emoties anders dan dat je je hebt ingehouden. De emotie die jij uitstraalt, komt op mij niet over of je 100% hebt gegeven.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline poppetje15

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #263 Gepost op: 24-10-2006, 21:41:23 »
hoi allemaal
hier weer een van de vriendinnen van lin..ok als jullie mij irritant vinden,sorry bij deze.maar ik geef net als jullie gewoon mijn mening...en dat dat bij sommige mensen enige irritatie wekt vind ik beetje overdreven hoor..
maar goed ik zal mij beetje inhouden en proberen niet zo fel te reageren..;)

Offline michelle_21

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • olga rocks, maar detje ook!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #264 Gepost op: 24-10-2006, 21:57:12 »
hallo alle vriendinnen van linda,

ik vind het leuk dat jullie hier reageren,
maar misschien was linda wel anders op het eiland dan dat ze thuis is.
ik kan het weten, want ik zat ook daar, en ik was daar ook niet zoals ik voorheen thuis was..
ik weet niet hoe linda hier over denkt, maar ik denk toch dat je op zo'n eiland anders bent en doet dan in je thuis situatie..
en tja, mensen zijn mensen en reageren alleen maar op de beelden die ze te zien krijgen,
ik denk dat je dus niet zo in de verdediging moet schieten..
jullie kennen linda zoals ze thuis is, mensen van tv kennen haar van de beelden,
en ik ken haar van het eiland...
ieder z'n eigen mening.

groetjes michelle  ::zwaai::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #265 Gepost op: 25-10-2006, 09:12:22 »
wat een gezeik zeg!ook ik vond het niet echt slim om die mango op te gaan eten vlak na die overwinning.tactisch gezien niet echt slim want je zag de reacties op het kamp.maar om daar nu zo over door te zeiken.ha,ha.en ik kreeg hier op mijn donder[zal de naam maar niet noemen] omdat ik schreef dat ik saron saai en arrogant vond overkomen enzo.ha,ha,ik vind het eigenlijk wel lachuhhhh hoe dat sommige mensen zich zo druk maken.en dat die vriendinnen zo voor linda opkomen kan ik wel begrijpen,maar zij kennen linda maar ze kunnen echt niet iemand zijn mening veranderen.en sommige beledigende uitspraken die begrijp ik zelfs wel een beetje alleen vind ik dat je zoiets beter alleen kunt denken maar niet op kunt schrijven.best wel lullig ,maar ik geef toe dat ik sommige dingen die ik hier heb gelezen wel tegen mijn vriend  heb gezegt.[zal het maar niet herhalen].maar hier op linda's topic schrijven vind ik wel zielig voor haar hoor!!!nou,dit is duss ff mijn mening ,voor het geval er weer mensen komen aanvallen.doei doeiiiiiiiiiii ::zwaai::

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #266 Gepost op: 25-10-2006, 10:23:29 »
Linda
je beweert steeds dat je jezelf bent gebleven en dat je je voor 100% hebt gegeven, maar je geeft nog steeds
geen antwoord op de vraag wat je nou echt hebt gedaan op het eiland.
dus bij deze vraag ik jou: wat heb jij op het eiland gedaan wat met overleven te maken heeft?
vissen, vuur maken, in bomen klauteren om fruit of kokosnoten te plukken, wat dan ook.
we krijgen niet veel van je te zien, en wat ik wel zie komt bij mij erg negatief over. je kijkt alleen maar chagerijnig, profiteert van een complot(zonder dat complot had je er allang uit gelegen), bij de proeven hoor je bij de slechtsten, je doet niks. ook nadat je die mango aan het eten was, iedereen was actief bezig en jij en wietske hingen weer in die hangmat te luieren. ik snap ook wel dat de productie de beelden erg kan manipuleren, maar ik zou dus van jou graag willen horen of dit beeld klopt of dat je je wel degelijk nuttig hebt gemaakt.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #267 Gepost op: 25-10-2006, 10:54:38 »
Niet alleen de kijker oordeelt negatief over Linda, de meerderheid van haar kampgenoten doet dat ook, en dat is belangrijker, denk ik. Ook al zal het gedrag van Linda op het eiland door de montage wel wat aangedikt zijn, je kunt je daar niet achter verschuilen als ook je kampgenoten niet al te enthousiast over je zijn. Zij kijken niet naar een gemonteerd uurtje tv met een gekleurde voice-over erachter.

Overigens vind ik dat Linda zich daar zelf niet achter verschuilt, dat doen met name haar vriendinnen. Linda reageert hier op een volwassen, zéér lovenswaardige manier! Heel knap dat je dat kunt, daar neem ik echt m'n petje voor af. Helaas doe ik dat niet als het om de tv-beelden gaat...

En het is mij ook volstrekt onduidelijk of ze ooit iets heeft uitgevoerd daar op de eilanden. Dat zal vast wel, maar vergeleken met wat de anderen doen stelt het weinig voor, vermoed ik.

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #268 Gepost op: 26-10-2006, 00:31:22 »
Toch krijg ik een behoorlijk aangevallen gevoel van sommige reacties, alsof ik echt iets vrezelijks heb gedaan. Wie kan er nou het beste zeggen of ik 100% me best heb gedaan... Ik toch ?
En om de vraag te beantwoorden van Zonnetjuh, natuurlijk heb ik wel wat gedaan. Vissen heb ik geprobeerd maar ben ik geen ster in eigenlijk kan ik het gewoon niet! Hebben met elkaar elke dag slakker gezocht, nu lijkt dat niet zo'n zwaar werkje maar het kost je wel degelijk veel energie. Palmhart kappen, Kreeftjes vangen, kleine houtjes verzamelen, je eigen bed maken. Ben heel eerlijk hoor, Zoals op het vrouweneiland ben ik 1 keer op expeditie geweest. Andere waren daar beter in en wilde graag gaan. Lenny is goed in vissen, ik niet ondanks pogingen geen vis gevangen. Dus moet ik dan uren in het water gaan staan zonder dat we wat te eten krijgen. Is het dan niet beter om andere te laten staan met dat haakje??

Om terug te komen op het stukje dat ik niets schijn te doen nadat ik de mango heb gegeten. Misschien aan gedacht dat er zoveel gefilmd is en dat die beelden misschien niet de beelden zijn die na het eten van de mango zijn.... ? In 1 aflevering zitten ongeveer 3/4 dagen, laten we zeggen 4x7= 28 uur aan film. Twee eilanden, games en eilandraad !! en dat moet in 1 aflevering gestopt worden....

Probeer mezelf hier totaal niet te verdedigen hoor, alleen inzicht te geven in hoe sommige dingen werkelijk zitten.

Lievie mensen ik ga maar weer eens lekker slapen. Lief zijn weer voor elkaar hier...   ::zwaai::


Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #269 Gepost op: 26-10-2006, 11:40:32 »
Ha Linda,

Bedankt voor je toffe reacties hier! Ik vind het top dat je je zoveel dagen weet te redden in de rimboe. Laat al de mensen die hier zo lopen te klagen zelf maar eens mee doen. Als je echt niets had gedaan, zou je al lang uit de expeditie zijn geweest.

Ik snap ook niet dat Ignaz nu de held van het complot is. Hij is de opzetter van complot, liet jullie er in meebungelen (wat ik op zich oneerlijk tov julli vond), en daarna is'ie in 1x de held als hij het complot opblaast!

Anywayz, bedankt dat je als kandidaat, samen met alle andere kandidaten, onderdeel bent van weer een mooie serie ER!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #270 Gepost op: 26-10-2006, 12:14:38 »
Ha Linda,

Bedankt voor je toffe reacties hier! Ik vind het top dat je je zoveel dagen weet te redden in de rimboe. Laat al de mensen die hier zo lopen te klagen zelf maar eens mee doen. Als je echt niets had gedaan, zou je al lang uit de expeditie zijn geweest.

Ik snap ook niet dat Ignaz nu de held van het complot is. Hij is de opzetter van complot, liet jullie er in meebungelen (wat ik op zich oneerlijk tov julli vond), en daarna is'ie in 1x de held als hij het complot opblaast!

Anywayz, bedankt dat je als kandidaat, samen met alle andere kandidaten, onderdeel bent van weer een mooie serie ER!

Mooi gezegd ::jaja:: ::jaja::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #271 Gepost op: 26-10-2006, 13:25:16 »
Citaat
Als je echt niets had gedaan, zou je al lang uit de expeditie zijn geweest.

niet om linda af te kraken, maar
het kan natuurlijk ook een taktiek zijn: enkele minder sterke kandidaten er wat langer inhouden en de serieuze rivalen er eerder uitstemmen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline MissC

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #272 Gepost op: 26-10-2006, 13:33:47 »
Het kan ook nog eens zo zijn dat Linda haar krachten aan het sparen is!
En zo het spelletje speelt!
wie weet??!!!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #273 Gepost op: 26-10-2006, 13:40:07 »
dan heeft ze wel met (fig.)vuur gespeeld.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline MissC

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #274 Gepost op: 26-10-2006, 13:46:12 »
Je moet toch wat proberen!
Maar goed ik weet ook wel bijna zeker dat we niet alles hebben gezien!
Zo zei bernadette dat ze een leuk gesprek had gehad met Linda en dat laten ze ook weer niet zien!
Dus de beelden van TV zeggen ook weer niet alles!

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #275 Gepost op: 26-10-2006, 14:50:46 »
Lief zijn weer voor elkaar hier...
Tsjee, je hebt de kans misgelopen om de Ruud van Expeditie Robinson te worden. ::hug::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #276 Gepost op: 27-10-2006, 11:20:26 »
Ik heb grote bewondering voor de rustige en nette manier waarop Linda reageert op alle commentaar hier op dit forum.
 ::ok:: Petje af!! ::ok::
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #277 Gepost op: 27-10-2006, 15:25:36 »
Ik heb grote bewondering voor de rustige en nette manier waarop Linda reageert op alle commentaar hier op dit forum.
 ::ok:: Petje af!! ::ok::
::jaja:: ::ok::

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #278 Gepost op: 28-10-2006, 12:22:57 »
Yep, alle respect voor Linda op het forum.
Hier nog een vraagje.... de mannen konden zich niet scheren, jullie wel? Ik verbaas me over de gladde benen en bikinilijnen, en er hangen ook geen bossen haar onder de oksels vandaan.... ??? ??? ???
Maar ja, dat ziet er vast niet apetijtelijk uit op tv, hebben ze dus een uitzondering voor de dames gemaakt?
Ben heeeeeel benieuwd!  ;D
live and let live

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #279 Gepost op: 28-10-2006, 18:36:04 »
Ik heb grote bewondering voor de rustige en nette manier waarop Linda reageert op alle commentaar hier op dit forum.
 ::ok:: Petje af!! ::ok::

 ::jaja:: Mee eens, ik was hier denk ik allang weggeweest als mensen dat soort dingen over mij zouden zeggen. En ik zou zeker niet zo rustig gebleven zijn.  ::ok::