Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 155369 keer)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #280 Gepost op: 30-10-2006, 18:28:24 »
Yep, alle respect voor Linda op het forum.
Hier nog een vraagje.... de mannen konden zich niet scheren, jullie wel? Ik verbaas me over de gladde benen en bikinilijnen, en er hangen ook geen bossen haar onder de oksels vandaan.... ??? ??? ???
Maar ja, dat ziet er vast niet apetijtelijk uit op tv, hebben ze dus een uitzondering voor de dames gemaakt?
Ben heeeeeel benieuwd!  ;D
yep,en dat vroeg ik mezelf dus ook al af.heb het nml eerder gevraagd.kom op linda!wij willen antwoord,ben nml ook heel nieuwsgierig

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #281 Gepost op: 30-10-2006, 19:12:32 »
yep,en dat vroeg ik mezelf dus ook al af.heb het nml eerder gevraagd.kom op linda!wij willen antwoord,ben nml ook heel nieuwsgierig
Op deze site staat een interview met de jonge deelnemers in de Yes en daar staat dus Linda's antwoord:
Citaat
Heb je je benen van te voren geschoren?
"sterker nog, ik heb ze voor het eerst in mijn leven geharst. Wat een pijn! Na een paar weken kwamen de haartjes terug, maar door het vitaminetekort, kun je ze makkelijk uittrekken.
en daar heb je op het eiland alle tijd voor."

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #282 Gepost op: 30-10-2006, 20:19:56 »

Beste mensen,

Hier mij antwoord op de "haar"-vraag :

Zoals inderdaad in de Yes staat heb ik voor het eerst me benen laten harsen. De eerste en de laatste keer dat weet ik wel. Maar op het vrouwens eiland hadden we een scheermesje mee kunnen smokkelen. Helaas is deze na het samensmeltingsfeest gezien en ingenomen. Tja.. das geen overleven natuurlijk!
Vond het niet echt heel erg fris hoor al dat haar... maar ja je bent gelukkig niet de enige!

Was blij dat ik na afloop weer onder de douche stond en een scheermesje had...

Veel plezier weer vanavond... ::zwaai::


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #283 Gepost op: 30-10-2006, 20:21:29 »
Beste mensen,

Hier mij antwoord op de "haar"-vraag :

Zoals inderdaad in de Yes staat heb ik voor het eerst me benen laten harsen. De eerste en de laatste keer dat weet ik wel. Maar op het vrouwens eiland hadden we een scheermesje mee kunnen smokkelen. Helaas is deze na het samensmeltingsfeest gezien en ingenomen. Tja.. das geen overleven natuurlijk!
Vond het niet echt heel erg fris hoor al dat haar... maar ja je bent gelukkig niet de enige!

Was blij dat ik na afloop weer onder de douche stond en een scheermesje had...

Veel plezier weer vanavond... ::zwaai::


In jullie resort vorige week geen kans gehad om te ontharen? Lijkt me wel erg lekker om je haar te kunnen wassen. hoevaak heb je dat gedaan die avond ??? :)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #284 Gepost op: 30-10-2006, 20:23:10 »
ik vind het eigenlijk een beetje flauw dat de vrouwen geen ontharingsspul mogen gebruiken.. afgezien van alle feministische en persoonlijke argumenten is het ook nog eens redelijk afstotelijk voor de kijkers.  :P ik vind het vrouw-onvriendelijk  ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #285 Gepost op: 30-10-2006, 20:28:16 »
ik vind het eigenlijk een beetje flauw dat de vrouwen geen ontharingsspul mogen gebruiken.. afgezien van alle feministische en persoonlijke argumenten is het ook nog eens redelijk afstotelijk voor de kijkers.  :P ik vind het vrouw-onvriendelijk  ;D
Tja 't is ER he en niet miss Nederland verkiezing  :) :)


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #286 Gepost op: 30-10-2006, 20:32:08 »
Tja 't is ER he en niet miss Nederland verkiezing  :) :)



de reacties zouden je soms anders doen geloven  ;)
vind het toch raar dat van dat in-beslag-genomen scheermesje op tv niks te zien is. van het ontbreken daarvan dus  ::)

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #287 Gepost op: 30-10-2006, 20:51:09 »
hoevaak heb je dat gedaan die avond ??? :)

Hoe vaak ik me die avond heb gewassen ? Dat viel wel mee, zijn twee keer onder de douche geweest. De eerste dag/nacht dat ik uit ER was heb ik geloof ik wel 6 of 7x onder de douche gestaan.

En ja.. dat is erg lekker..!

de reacties zouden je soms anders doen geloven  ;)
vind het toch raar dat van dat in-beslag-genomen scheermesje op tv niks te zien is. van het ontbreken daarvan dus  ::)

Het is ook niet gefilmd dat wij dat hadden... we wisten dat het niet mocht. En ben ook wel blij dat ze niet laten zien dat we hem daarna NIET meer hadden. Zou er denk ik niemand meer kijken.. hihi  ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #288 Gepost op: 30-10-2006, 20:59:23 »

Het is ook niet gefilmd dat wij dat hadden... we wisten dat het niet mocht. En ben ook wel blij dat ze niet laten zien dat we hem daarna NIET meer hadden. Zou er denk ik niemand meer kijken.. hihi  ;)

ja, maar ik bedoel dus ook, het ontbreken daarvan.
oftewel; het is mij nog niet opgevallen dat jullie géén scheermesje hebben. niet dat ik daar nou uitgebreid op let, maar de afwezigheid daarvan valt nog niet echt op.  ::)

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #289 Gepost op: 30-10-2006, 21:12:10 »
ja, maar ik bedoel dus ook, het ontbreken daarvan.
oftewel; het is mij nog niet opgevallen dat jullie géén scheermesje hebben. niet dat ik daar nou uitgebreid op let, maar de afwezigheid daarvan valt nog niet echt op.  ::)
Nou ja, samensmeltingsfeest... er is dus hooguit een week voorbij gegaan daarna. Dus dat zie je dan ook nog niet echt. Daarnaast staat er dus ook dat ze ze daarna uittrokken (makkelijk door vitaminentekort).
Ik ben het wel met Koekoe eens: Het is natuurlijk geen missverkiezing en dus - hoe onsmakelijk ik het ook vind - een scheermesje hoort niet echt bij het 'overleven'.


Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #290 Gepost op: 30-10-2006, 22:39:54 »
En we hebben vandaag wat van Linda gezien!!! ::bravo:: ::bravo:: ::tandpastasmiley::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #291 Gepost op: 30-10-2006, 22:43:29 »
Nee ik vind haar nog steeds niet leuk.. complete bullshit toen ze zei dat ze na de eilandraad het complot ook wel had verbroken, ja hoor..

First you go backwards, but then forwards again

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #292 Gepost op: 30-10-2006, 22:44:11 »
Linda kwam eindelijk is een keer goed in beeld.

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #293 Gepost op: 30-10-2006, 22:45:46 »
En ik heb mezelf zowaar zien lachen.... ;D

Nee ik vind haar nog steeds niet leuk.. complete bullshit toen ze zei dat ze na de eilandraad het complot ook wel had verbroken, ja hoor..

Hoe weet jij wat ik denk??? Zat er wel degelijk mee... dat was een van de redenen dat ik zo onwijs stil was. Kon Bernadet niet meer recht in haar ogen kijken door dat complot. En ja.. had het misschien eerder moeten zeggen, maar als ignas het niet gedaan had op de eilandraad had ik het wel gedaan erna !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #294 Gepost op: 30-10-2006, 22:46:53 »
Goed gedaan met die ruzie ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #295 Gepost op: 30-10-2006, 22:49:14 »
En ik heb mezelf zowaar zien lachen.... ;D

Hoe weet jij wat ik denk??? Zat er wel degelijk mee... dat was een van de redenen dat ik zo onwijs stil was. Kon Bernadet niet meer recht in haar ogen kijken door dat complot. En ja.. had het misschien eerder moeten zeggen, maar als ignas het niet gedaan had op de eilandraad had ik het wel gedaan erna !
Sorry, maar dat betwijfel ik..
First you go backwards, but then forwards again

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #296 Gepost op: 30-10-2006, 22:49:49 »
En ik heb mezelf zowaar zien lachen.... ;D

Hoe weet jij wat ik denk??? Zat er wel degelijk mee... dat was een van de redenen dat ik zo onwijs stil was. Kon Bernadet niet meer recht in haar ogen kijken door dat complot. En ja.. had het misschien eerder moeten zeggen, maar als ignas het niet gedaan had op de eilandraad had ik het wel gedaan erna !

Ik geloof het wel ;D en laten we nu hopen dat we nog meer van je zullen zien (op een positieve manier ;))

Ennuh volgens mij ga je nog winnen ook, ga ik vanaf nu ook maar neerzetten in de ER Pool ::tandpastasmiley::!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #297 Gepost op: 30-10-2006, 22:51:03 »
.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #298 Gepost op: 30-10-2006, 22:52:07 »
Ennuh volgens mij ga je nog winnen ook, ga ik vanaf nu ook maar neerzetten in de ER Pool ::tandpastasmiley::!!

 ::rofl::

Nou sla je toch wel door hoor :o
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #299 Gepost op: 30-10-2006, 22:52:43 »
::rofl::

Nou sla je toch wel door hoor :o
Inderdaad ja, ik zie Linda nou niet echt zo even winnen..
First you go backwards, but then forwards again