Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 196017 keer)

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #180 Gepost op: 11-10-2006, 20:25:19 »
Volgens mij is mijn tekst een beetje anders overgekomen xD. Ik doelde er niet op dat ik echt fel Olga's kant zou trekken om de onenigheid (ik vind Lenny ook leuk), maar dat ik denk dat als Lenny zegt dat zíj loog, ik niet geloof dat zij dit ook daadwerkelijk gedaan heeft. Zoals ik al zei, vind ik haar dat type er niet voor. Niks meer. Niks minder.
Over de complotten... IK vind dat de complotten zoals ze nu gaan een tikkeltje achterbaks zijn (ze laten Linda en Wietske denken dat ze een onderdeel zijn, terwijl dat eigenlijk niet zo is) en dat dat gewoon kinderachtig is. Ok, een complot zoals de mannen éérst hadden vind ik prima. Dat gebeurd elke expeditie. Maar zoals het nu is, is het gewoon voorbarig omdat zij Olga en Bernadette nooit gezien hebben. Curd stond af te geven op Olga (even sterk uitgedrukt), terwijl hij haar enkel bij de proeven heeft gezien en verhalen heeft gehoord van Linda en Wietske - waarschijnlijk. DAT noem ik voorbarig.
En ik kijk al vier Er-jaren naar dit programma. Vijfde keer dus. Ik weet dus echt wel wat IK zelf van complotten vind en tja, als anderen het niet met me eens zijn, dan is dat jammer...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #181 Gepost op: 11-10-2006, 20:31:26 »
Laten we nou niet vanalles gaan bedenken over Olga heeft gelogen of niet terwijl we alleen nog maar een preview filmpje van een halve minuut hebben gezien

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #182 Gepost op: 11-10-2006, 21:24:24 »
Wat ik zeker aan jullie kan vertellen is : IK HEB NIET GELOGEN.
Blijf kijken en wij gaan zien wie de leugenaar is.

Gr. Olga

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #183 Gepost op: 11-10-2006, 21:28:36 »
Ik geloof je!! ::tandpastasmiley::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #184 Gepost op: 11-10-2006, 22:05:17 »
Da's wel allemaal heel voorbarig hoor. Ten eerste weet je helemaal niet waar die onenigheid over gaat. Wie weet gaat het nauwelijks ergens over. Ten tweede kan je op voorhand helemaal niet zeggen wie er gelijk heeft, behalve als je Olga persoonlijk kent en zij het je zou hebben uitgelegd. Ten derde ik snap niet zo goed dat complotten smeden kinderachtig zou zijn, is t nou een spel of is een showtje integriteit? Volgens mij is het het eerste. De een gaat er vanuit dat ie geen complotten smeed (zoals ik mij dat had voorgenomen en Olga ook, zoals zij in het forum aangeeft)en de ander doet het wel, en soms dan bedenk je je halverwege. Wil je nou winnen of ga je er heen om als de meest eerlijke persoon op aarde uit de race komen? Ik snap de ophef over dat complot echt niet. Kijk ik zou het ook jammer vinden als de dames eruit vliegen, maar het is en blijft ER. Zo werkt dat spel nou eenmaal en we zien aankomende keer wel hoe de dames er op reageren en wie er dan de pineut is. Tenslotte: waarschijnlijk zou iedereen ook gaan zeuren, wanneer er in het geheel geen complotten gesloten zouden worden. Kom nou zeg, je kijkt toch niet voor niets naar dit programma?!
 ::bravo:: 

Expeditie Robinson is voor mij een groot spel, maar een groot aantal kandidaten en kijkers ziet dat helaas toch anders. Er zijn bijvoorbeeld maar weinig kandidaten die ten koste van alles willen winnen, de meesten trekken wel ergens een persoonlijke grens. Terwijl in mijn ogen alles wat niet door de regels wordt verboden geoorloofd moet zijn. Ook veel kijkers trekken ergens een grens, een kandidaat die leugens in het spel verspreidt of andere kandidaten misleidt hoeft niet te rekenen op veel sympathie van de kijkers. De betreffende persoon wordt vaak zelfs massaal aangevallen door de kijkers. De editing speelt hierin doorgaans een aardig grote rol, maar daar moet je toch een beetje doorheen kunnen kijken vind ik.

Het gebruik van de term “complot” in Expeditie Robinson zegt eigenlijk al genoeg, want hiermee wordt al min of meer aangegeven hoe velen het zien. Men ziet het vaak echt als een “kwaadaardige samenzwering”. Het grappige hiervan is dat een vriendschap tussen diverse kandidaten en het daarbij komende niet op elkaar stemmen (en vaak wel op dezelfde persoon stemmen) nooit wordt aangeduid als een complot. Expeditie Robinson 2005 is hier een erg mooi voorbeeld van.

Sorry voor de off-topic Olga ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #185 Gepost op: 12-10-2006, 13:49:47 »
Wat ik zeker aan jullie kan vertellen is : IK HEB NIET GELOGEN.
Blijf kijken en wij gaan zien wie de leugenaar is.

Gr. Olga


Hi Moppie,

Als ik jou was, dan zou ik me er gewoon niet zo druk om maken. Overigens zou ik wel een beetje terughoudend zijn met informatie geven over ER op internet, want volgens mij is dat niet toegestaan daar waar het gaat om toekomstige gebeurtenissen. En daarnaast: kan jou het schelen, je gaat je toch zeker niet verdedigen over een voorstukje van 2 tellen? Niet doen hoor, want dat is niet nodig. Het is maar een tv programma!

Zie ik je zondag nog?

 ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #186 Gepost op: 14-10-2006, 00:25:12 »
Mathematisch gezien lijken Olga en co misschien uitgeteld, maar vergeet niet dat Robin en Klaar nog 1 stem te vergeven hebben.

Ik wil ff refereren naar ER 2004: toen dachten Mick en Ronald en co ook dat ze de finale binnen handbereik hadden, maar dat viel uiteindelijk toch nog tegen.

Ik ben benieuwd wat het gaat worden! Maar hopelijk haalt Olga de finale!
2024: wie is de Mol?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #187 Gepost op: 14-10-2006, 00:29:07 »
Mathematisch gezien lijken Olga en co misschien uitgeteld, maar vergeet niet dat Robin en Klaar nog 1 stem te vergeven hebben.

Ik wil ff refereren naar ER 2004: toen dachten Mick en Ronald en co ook dat ze de finale binnen handbereik hadden, maar dat viel uiteindelijk toch nog tegen.

Ik ben benieuwd wat het gaat worden! Maar hopelijk haalt Olga de finale!
Dat laatste kwam omdat Klaar ineens dwars ging liggen. Zo dom van der, dat heeft uiteindelijk het einde van haar expeditie betekent.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #188 Gepost op: 16-10-2006, 20:57:30 »
Wat ik zeker aan jullie kan vertellen is : IK HEB NIET GELOGEN.
Blijf kijken en wij gaan zien wie de leugenaar is.
Gr. Olga

Of we dat nu zien of niet Olga, IK GELOOF JE! ::ok::
Je doet het imo héél goed trouwens!!!
X
Een Belg
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #189 Gepost op: 16-10-2006, 22:47:03 »
 >:( >:( >:(

Olga is echt top, hoe ze was bij de eilandraad! Heerlijk hoe ze die taktiek van Lenny uitlegde.

Go Olga!!  ::ok:: ::ok:: ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #190 Gepost op: 16-10-2006, 22:47:59 »
Ja ik vind het logisch dat het blok voor jou hebt gestemt, omdat je een extra stem hebt. Al vind ik wel jammer.

Was dat nou leuk? Alleen op een eilandje?

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #191 Gepost op: 16-10-2006, 22:48:27 »
>:( >:( >:(

Olga is echt top, hoe ze was bij de eilandraad! Heerlijk hoe ze die taktiek van Lenny uitlegde.

Go Olga!!  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Inderdaad. Olga for robinson 2006 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::!!!!!!!!!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #192 Gepost op: 16-10-2006, 22:52:12 »
Geweldig dat ze alles wat ze te horen had gekregen op de eilandraad vertelde ! Eindelijk eens een spectaculaire eilandraad. Ze mag dan wel weggstemd zijn, maar haar woorden zullen nog de nodige invloed hebben.

Expeditie Olga kan beginnen :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #193 Gepost op: 16-10-2006, 22:53:41 »
We hebben nog niet het laatste van Olga gezien, op dat eilandje krijgt ze de kans om te bewijzen dat ze een echte Robinson is, om net als de 'echte' Robinson Crusoë alleen op een eiland te overleven. ::ok::
Nog even niks.

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #194 Gepost op: 16-10-2006, 22:57:53 »
Thank you!!!
I may not say much,but i am SO thankful to the people,who voted me out.
Expeditie Olga starts.
And that was super  ::jaja::

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #195 Gepost op: 16-10-2006, 22:59:07 »
Jammer.

Ze gaat wel met een goede instelling naar haar nieuwe eiland, ik zou bang zijn om eenzaam te worden enzo..
Do you want to go to the Seaside?

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #196 Gepost op: 16-10-2006, 23:02:00 »
Thank you!!!
I may not say much,but i am SO thankful to the people,who voted me out.
Expeditie Olga starts.
And that was super  ::jaja::

Dat klinkt goed!
 ::bravo::
Ik hoop dat je nog ver gaat komen ~

Do you want to go to the Seaside?

Offline robberdebob

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #197 Gepost op: 16-10-2006, 23:04:16 »
Heey Olga!
I've only got one thing to say: Olga=Robinson!!!!
And you were right Lenny plays it sneaky... ::ohno::
But Expedition Olga is gonna be succesfull  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #198 Gepost op: 16-10-2006, 23:05:13 »
Jammer.

Ze gaat wel met een goede instelling naar haar nieuwe eiland, ik zou bang zijn om eenzaam te worden enzo..
Ik ben in het dagelijks leven wel sociaal en ik praat de hele dag door (en vaak praat ik te veel...). Maar ik zou het zelf echt heerlijk vinden om een paar dagen in mijn eentje op een eilandje te zitten ::jaja::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #199 Gepost op: 16-10-2006, 23:08:34 »
vergeet de camera-crew niet he...

Olga je doet het superrrrrr!