Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 194832 keer)

Offline Destiny5

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #200 Gepost op: 25-04-2007, 09:39:20 »
Weet iemand wat we een beetje moeten verwachten?
Moet ik het zien als bij Idols waarbij er een jury aan de tafel zit en je je verhaal moet doen?
Of zal het geheel anders zijn?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #201 Gepost op: 25-04-2007, 11:15:07 »
Zelf ben ik al eerder geselecteerd geweest, was het jaar van de min twintgers tegen de veertig plussers.
De laatste selectieronde heb ik niet overleefd.  Ik hoop dat het kwam omdat mijn leeftijd daartussen circuleert.

Heb je enkele interessante tips&tricks om de eerste rondes te overleven? PM ze me maar!
Ik denk eigenlijk dat het beste is: blijf jezelf...
« Laatst bewerkt op: 25-04-2007, 11:41:25 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #202 Gepost op: 25-04-2007, 11:18:52 »
Het dagboek van een aspirant kandidaat is nog altijd hier te lezen. Ik kijk er naar uit als ik straks vanuit mijn luie stoel een stel RN'ers op een eiland kan zien creperen....  :P

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #203 Gepost op: 25-04-2007, 11:43:40 »
Het dagboek van een aspirant kandidaat is nog altijd hier te lezen. Ik kijk er naar uit als ik straks vanuit mijn luie stoel een stel RN'ers op een eiland kan zien creperen....  :P
Bedankt!!! ::ok::

*begint te lezen*
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline zeester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #204 Gepost op: 25-04-2007, 12:20:23 »
Heb je enkele interessante tips&tricks om de eerste rondes te overleven? PM ze me maar!
Ik denk eigenlijk dat het beste is: blijf jezelf...

Eerste selectie bestond uit een interview, het invullen van een enorme vragenlijst en een psychologische test.
Tweede selectie opnieuw een interview, een gesprek met de psycholoog met betrekking tot de resultaten van de psychologische test, een gesprek met een jurist en een (eenvoudige) zwemproef.
Daarna was het voor mij (helaas) gedaan.....
Best jezellf blijven, ook met eventuele "zwakke" kantjes, zo ga ik het toch doen.
Naar mijn gevoel selecteren ze qua persoonlijkheid een heterogene groep, iemands uitgesproken mindere eigenschappen kunnen daarom best aantrekkelijk zijn om in beeld gebracht te worden wanneer deze tegenvoer een andere kandidaat geplaatst worden.
Spannend hé

Offline Destiny5

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #205 Gepost op: 25-04-2007, 12:38:01 »
Jah ik denk juist dat dat het is.
Niet te geweldig opstellen, maar ook je zwakke kanten laten zien.
Zulke mensen maken denk ik veel meer kans.
Kijk ze zullen vast wel iemand met een enorm grote ego erin zetten, maar een eiland vol wordt gewoon te veel ::tandpastasmiley::...

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #206 Gepost op: 25-04-2007, 13:50:44 »
Heb je enkele interessante tips&tricks om de eerste rondes te overleven? PM ze me maar!
Ik denk eigenlijk dat het beste is: blijf jezelf...

Mee eens, jezelf blijven. En dan nog is het de vraag of past in het plaatje dat ze willen maken van de groep. Je kan van geen kant antecipeeren op het concept, de groepskeuze en dergelijke. Het is de bedoeling dat je dat niet weet, je komt het dus ook niet te weten, zo werkt ER en daar moet je nu alvast aan wennen. Je kan je vreselijk tof opstellen of denken, die ander wat een eikel, maar wie weet zoeken ze net een eikel of net een enorm stil persoon. Je weet het niet, dus je kan alleen jezelf zijn......en dan nog kunnen ze je nemen om de eigenschappen die jij niet van jezelf kende en de redenen die je niet in jezelf ziet om jou te selecteren. Kortom: geen touw aan vast te knopen.
Dus: sterkte allemaal!!!
en laat je niet gek maken! TV is ook niet alles, als je niet een van de kandidaten wordt....het is niet het einde van de wereld, want als je het wel wordt....is het ook niet zaligmakend. We horen hier de uitslag
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #207 Gepost op: 25-04-2007, 16:25:13 »
Bedankt Clown! Precies wat ik van plan was, ik ben te nemen of te laten zoals ik ben! ;)

MAAR:
Ik bedacht me ineens iets... duistere gedachten.
Want feit is dat er bij mijn weten nog NOOIT een RN-er heeft meegedaan. :o Er zijn wel, zoals Clown en Lenny, kandidaten NA deelname naar hier gekomen, maar face it, nooit andersom... ::ohno:: Misschien denken ze dat de niet-RN-ers dan geen kans krijgen op het forum? ???
Plz overtuig me van het tegendeel! :\'(
« Laatst bewerkt op: 25-04-2007, 16:49:04 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #208 Gepost op: 25-04-2007, 17:53:24 »
Bedankt Clown! Precies wat ik van plan was, ik ben te nemen of te laten zoals ik ben! ;)

MAAR:
Ik bedacht me ineens iets... duistere gedachten.
Want feit is dat er bij mijn weten nog NOOIT een RN-er heeft meegedaan. :o Er zijn wel, zoals Clown en Lenny, kandidaten NA deelname naar hier gekomen, maar face it, nooit andersom... ::ohno:: Misschien denken ze dat de niet-RN-ers dan geen kans krijgen op het forum? ???
Plz overtuig me van het tegendeel! :\'(

Als je bedenkt dat er misschien 1000 mensen zijn die wel is iets op dit forum plaatsen en slechts 100 daarvan echt bekend zijn is de kans dat er iemand van RealityNet mee zou doen echt niet groot.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #209 Gepost op: 25-04-2007, 20:10:58 »
Bedankt Clown! Precies wat ik van plan was, ik ben te nemen of te laten zoals ik ben! ;)

MAAR:
Ik bedacht me ineens iets... duistere gedachten.
Want feit is dat er bij mijn weten nog NOOIT een RN-er heeft meegedaan. :o Er zijn wel, zoals Clown en Lenny, kandidaten NA deelname naar hier gekomen, maar face it, nooit andersom... ::ohno:: Misschien denken ze dat de niet-RN-ers dan geen kans krijgen op het forum? ???
Plz overtuig me van het tegendeel! :\'(

Lieve Lukas er doen maar 16 tot 18 mensen per expeditie mee, je moet nu niet paranoide gaan doen. Ik snap dat je graag mee wilt doen, heel graag en dat je er helemaal voor gaat, maar deze gedachtegang raakt kant noch wal. Wees overtuigd dat het niet zo is en daarnaast wie weet nou dat jij het bent? Geen foto, alleen een naam, neen ik geloof je complottheorie gewoonweg niet. Bij tegendeel wil ik dat graag ook weer weten. Stay cool Lukas, die selectiedag is nog even weg en we willen allemaal dat je er zonder hartkloppingen of aanverwante stresssymptonen heen kan gaan, behalve als dat jou neerzet zoals je bent, hihihi. Het komt allemaal goed!  ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #210 Gepost op: 25-04-2007, 23:23:18 »
Lieve Lukas (...) wie weet nou dat jij het bent? Geen foto, alleen een naam, neen ik geloof je complottheorie gewoonweg niet. Bij tegendeel wil ik dat graag ook weer weten. Stay cool Lukas, die selectiedag is nog even weg en we willen allemaal dat je er zonder hartkloppingen of aanverwante stresssymptonen heen kan gaan, behalve als dat jou neerzet zoals je bent, hihihi. Het komt allemaal goed!  ::hug::
*PA-NIEK* Ik heb me al zo dikwijls verraden: Lukas, half kaal en grijs. IEDEREEN herkent me gewoon! :o
::rofl:: lol! Neuh, 't zal wel nix zijn, ik zie spoken, ja toch hé EP? :P
Hartkloppingen heb ik niet, stress daarentegen zal ik wel hebben (heb ik nu al) ;D maar da's ook maar normaal hé!

De kans dat er nu iemand meedoet van RN is mss toch al wat groter dan vorige jaren, ik kan me niet herinneren dat er al ooit zoveel geselecteerd zijn... In het dagboek hier ergens op de site staat: "Van de 4000 aanmeldingen zijn er nog 160 over", en dat ging over de eerste selectieronde. Vorig jaar waren er 9000 aanmeldingen heb ik ergens gelezen.
Proficiat trouwens hé Clown! ::respect:: (en Ignazio, Lenny en al de anderen!). Geen slechte prestatie toch!
Zouden er nu ook maar een 160 naar de eerste ronde mogen? Statistisch gezien heb je dan eigenlijk toch een redelijke kans om naar de volgende ronde te gaan, niet? Ze hebben er 8 nodig van elk geslacht, 160 delen door twee (man/vrouw) is 80, daarvan gaan er zeker 20 van elk geslacht (ongeveer het dubbele van wat ze nodig hebben) naar de tweede ronde. Zéker 20.
Dus heb je een kans van ongeveer één op vier om door te gaan.
Redelijk toch? Niet? :-\\
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #211 Gepost op: 26-04-2007, 10:55:28 »
Lukas begint te flippen  ;D

De kans is klein dat je erbij bent, maar DE kans bestaat...

Offline Fasen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #212 Gepost op: 26-04-2007, 18:01:41 »
Dit is mijn eerste post hier, nadat ik gister een inschrijving formulier voor expeditie robinson gevonden had en me gelijk heb ingeschreven ben ik maar even gaan zoeken op google en kwam ik hier uit. Naar mijn grote verbazing zag ik dat er al mensen geselecteerd waren en ik dus vrees dat ik te laat ben geweest met inschrijven!

Om het nog zacht uit te drukken baal ik hier EXTREEM van, dit is de zoveelste keer dat ik het misloop dan! Als iemand een nummer van talpa of een ander dergelijk nummer heeft waar ik nog iemand kan bereiken die in contact staat met dit programma zodat ik alsnog mijn inschrijving kan laten zien zou ik dit ZEER op prijs stellen, of denken jullie dat mijn inschrijving van gister nog doorgenomen wordt?

Ik vindt het niet erg als ik afgewezen wordt maar ik schat mijn kansen nog redelijk hoog in! Ik ben kerngezond en vrij atletisch gebouwd en ben al meerdere malen in Maleisië geweest onder meer in de tropen, en een vulkaan beklommen in de jungle van Guadeloupe met andere woorden expeditie robinson is echt wat voor mij en ik wil dan ook een kans krijgen dit jaar om er aan mee te doen!

Voor mensen die willen weten wie ik ben heb ik een profiel op lnm:

http://www.lnm.eu/profile.html?uid=923095

Hopelijk kan iemand mij hier meer informeren of helpen!

Alvast bedankt!

Dave

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #213 Gepost op: 26-04-2007, 18:20:31 »
*PA-NIEK* Ik heb me al zo dikwijls verraden: Lukas, half kaal en grijs. IEDEREEN herkent me gewoon! :o
Langs Vlaamse kant zijn het BV's die zullen deelnemen  ::jaja:: want Gene Bervoets heeft zich ook ingeschreven  ::rofl::  ;) ;)

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #214 Gepost op: 26-04-2007, 18:24:52 »
Dit is mijn eerste post hier, nadat ik gister een inschrijving formulier voor expeditie robinson gevonden had en me gelijk heb ingeschreven ben ik maar even gaan zoeken op google en kwam ik hier uit. Naar mijn grote verbazing zag ik dat er al mensen geselecteerd waren en ik dus vrees dat ik te laat ben geweest met inschrijven!

Om het nog zacht uit te drukken baal ik hier EXTREEM van, dit is de zoveelste keer dat ik het misloop dan! Als iemand een nummer van talpa of een ander dergelijk nummer heeft waar ik nog iemand kan bereiken die in contact staat met dit programma zodat ik alsnog mijn inschrijving kan laten zien zou ik dit ZEER op prijs stellen, of denken jullie dat mijn inschrijving van gister nog doorgenomen wordt?

Ik vindt het niet erg als ik afgewezen wordt maar ik schat mijn kansen nog redelijk hoog in! Ik ben kerngezond en vrij atletisch gebouwd en ben al meerdere malen in Maleisië geweest onder meer in de tropen, en een vulkaan beklommen in de jungle van Guadeloupe met andere woorden expeditie robinson is echt wat voor mij en ik wil dan ook een kans krijgen dit jaar om er aan mee te doen!

Voor mensen die willen weten wie ik ben heb ik een profiel op lnm:

http://www.lnm.eu/profile.html?uid=923095

Hopelijk kan iemand mij hier meer informeren of helpen!

Alvast bedankt!

Dave

Ik vrees dat de eerste selecties al zijn afgelopen... maar wie weet bekijken ze jouw inschrijving nog en vinden ze je zo interessant dat je uitgenodigd wordt... Eerlijk gezegd, geen idee!  :-\\

Offline Fasen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #215 Gepost op: 26-04-2007, 18:30:41 »
Ik zit ook op deze andere site te chatten en daar zeggen ze dat de inschrijvingen nog niet gesloten zijn?..

"http://www.robinsonfan.be/?p=487"

Dus ik hoor hier een mengelingentje van antwoorden, zijn hier geen officiële sites voor met deze informatie?.. En om te zeggen dat ik nou zo speciaal ben dat ze een uitzondering zouden maken voor mij wou ik nou ook weer niet zeggen want zo speciaal ben ik al helemaal niet. Ieder heeft zijn eigen ding dat hem speciaal maakt toch. Maar ik wil wel dezelfde kans graag die andere ook gekregen hebben!

Groeten!

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #216 Gepost op: 26-04-2007, 18:38:19 »
Hey, met interessant bedoelde ik niet de negatieve interessant. Ze zoeken nou eenmaal specifieke mensen, en wie weet ben jij daar juist één van waardoor ze jouw inschrijving nog doornemen en je een kans maakt... dat bedoelde ik  :)

Ik dacht dat er iemand van dit forum gebeld had naar de productie en er toen gezegd werd dat de lijst al gemaakt was en ze afgelopen maandag, dinsdag en woensdag reeds mensen hebben opgebeld en als je niets had gehoord je er niet bij was...
« Laatst bewerkt op: 26-04-2007, 18:48:28 door Angel007 »

Offline Fasen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #217 Gepost op: 26-04-2007, 18:52:03 »
Zou iemand mij dit nummer kunnen geven? Ik zou graag hierover eens willen bellen! En kijken of ze alsnog mijn inschrijving willen inzien!

Ik heb mij namelijk hier gister ingeschreven:

http://www.tien.tv/web/show/id=964998/langid=43

En ik heb daar nergens iets gevonden van wanneer de inschrijvingen gingen sluiten..

En Angel007, ik vatte het ook helemaal niet negatief op ;).. Bedankt voor je reacties al :).. hoop dat jullie me ermee kunnen helpen!

Groeten

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #218 Gepost op: 26-04-2007, 19:01:34 »
Woensdag ben ik ook gebeld en nu heb ik net de uitnodiging in mijn mail ontvangen voor de eerste selectie! Ik mag dus ook op de selectiedag komen.

Hopelijk maakt het niets uit dat ik redelijk herkenbaar ben op dit forum...

Wel typisch dat er zoveel mensen van dit forum bij zijn dit jaar.... wie weet hebben ze juist daar wel op geselecteerd, en wordt het een soort van forummers tegen ???? expeditie!

Offline Fasen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #219 Gepost op: 26-04-2007, 19:05:31 »
Sleeve,

Bellen ze onbekend? Zo niet heeft er iemand het nummer van waaruit ze bellen?
Dat zou perfect zijn!

Groeten!