Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 194842 keer)

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #220 Gepost op: 26-04-2007, 19:10:52 »
Ik heb wel een nummer maar ga dat natuurlijk niet even op het internet zetten.
Niet omdat ik je niet wil helpen, maar ik denk dat ze het bij de productiemaatschappij niet erg op prijs gaan stellen als al die mensen die te laat zijn met inschrijven nu gaan bellen.

Waarom heb je jezelf niet eerder aangemeld? De inschrijvingen hebben lang genoeg geduurd!

Offline Fasen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #221 Gepost op: 26-04-2007, 19:22:16 »
Ik was er niet van op de hoogte dat de inschrijvingen al bezig waren daarnaast ben ik druk bezig geweest met verhuizen en heb ik niet constant toegang tot het internet gehad en heb ik het vandaar misgelopen!

Ik zal je zo gelijk eens een persoonlijk bericht sturen en hoop dat je mij hiermee kan helpen!

Groeten

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #222 Gepost op: 26-04-2007, 20:11:31 »
Jammer dat je te laat bent!
Maar als je je inschrijving toch nog ingestuurd hebt zullen ze deze heus wel krijgen. Mochten ze je dan nog uit willen nodigen dan zal je dat heus wel horen. Ik ga je dat telefoonnummer echt niet geven omdat ik dat gewoon niet netjes vind. Het is absoluut niet zo dat ik je niet wil helpen, maar probeer het gewoon via de normale weg. Als je de inschrijving nog kan insturen zal deze ook echt wel ergens aankomen en door iemand gelezen worden.


Offline Fasen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #223 Gepost op: 26-04-2007, 22:49:14 »
Compleet te begrijpen sleeve, maar ik ben niet perse dat nummer te hebben een simpel e-mail adres of het nummer van de redactie van talpa of dergelijke want ik kan dat nergens vinden op de site, misschien dat ik namelijk verkeerd zoek.

Dus hoop alsnog dat iemand mij hiermee kan helpen .

Groeten

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #224 Gepost op: 26-04-2007, 23:07:02 »
Langs Vlaamse kant zijn het BV's die zullen deelnemen  ::jaja:: want Gene Bervoets heeft zich ook ingeschreven  ::rofl::  ;) ;)
Of was het Robbie Williams? ::rofl::

Lukas begint te flippen  ;D
De kans is klein dat je erbij bent, maar DE kans bestaat...
Ge moogt zeker zijn! En de kans is meer dan 1 op 4, en dat is beter dan 1 op 9000 hé! ;)

Een forumexpeditie :o mmm interessant idee, wij tegen de rest. En je kan dan interneturen winnen op het eiland ::rofl:: en chatminuten ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #225 Gepost op: 27-04-2007, 00:32:14 »
Kijk eens aan, er is weer leven op het forum en wat lees ik? Er staan weer selectiedagen aan te komen. Top!

Ik heb me natuurlijk ook ingeschreven, maar blijkbaar ben ik toch niet interessant genoeg  ::rofl:: Of zouden ze weten dat ik iedere aflevering van Ray Mears Bushcraft analyseer en zijn ze bang dat iedereen bij me verbleekt?  ::hypocriet:: Ik had er nog wel een leuke foto bijgedaan van onze premier en ik  :P Ach, ik was graag uitgenodigd, maar ik kan niet zeggen dat ik enorm teleurgesteld ben. Ik heb nooit zoveel geluk met dat soort dingen. Ik ben een saaie rechtenstudent die graag voetbal kijkt en wiens ambitie is ooit Ferry Mingelen op volgen als politiekverslaggever. Al is het maar om de SP te kunnen flamen. CDA all the way people! Ow, ik was wel uitgenodigd voor Lama gezocht, maar ik had het hele programma nog nooit gezien. Nadat ik er wat beelden van had bekeken, maar besloten om niet te gaan. Wat een onzin zeg  ::ohno::

Rest mij niets anders dan de geselecteerden te feliciteren. En wat enorm tof dat Lukas het eindelijk gehaald heeft, jij dubbel gefeliciteerd man  ::ok::
† Rust zacht Eepee †

Offline Fasen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #226 Gepost op: 27-04-2007, 05:17:25 »
Achja ik hoop dat ik nog wat positieve feedback krijg, en dat iemand mij op een manier nog kan helpen hiermee :).. Het zou zeer op prijs gesteld worden.

Weltruste iedereen, en tot hoors..

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #227 Gepost op: 27-04-2007, 09:23:30 »
Kijk eens aan, er is weer leven op het forum en wat lees ik? Er staan weer selectiedagen aan te komen. Top!

Ik heb me natuurlijk ook ingeschreven, maar blijkbaar ben ik toch niet interessant genoeg  ::rofl:: Of zouden ze weten dat ik iedere aflevering van Ray Mears Bushcraft analyseer en zijn ze bang dat iedereen bij me verbleekt?  ::hypocriet:: Ik had er nog wel een leuke foto bijgedaan van onze premier en ik  :P Ach, ik was graag uitgenodigd, maar ik kan niet zeggen dat ik enorm teleurgesteld ben. Ik heb nooit zoveel geluk met dat soort dingen. Ik ben een saaie rechtenstudent die graag voetbal kijkt en wiens ambitie is ooit Ferry Mingelen op volgen als politiekverslaggever. Al is het maar om de SP te kunnen flamen. CDA all the way people! Ow, ik was wel uitgenodigd voor Lama gezocht, maar ik had het hele programma nog nooit gezien. Nadat ik er wat beelden van had bekeken, maar besloten om niet te gaan. Wat een onzin zeg  ::ohno::

Rest mij niets anders dan de geselecteerden te feliciteren. En wat enorm tof dat Lukas het eindelijk gehaald heeft, jij dubbel gefeliciteerd man  ::ok::

Ach, we hebben nog een hele weg te gaan... Wat jou betreft: volgende keer beter hé maat ::hug::, geef toe: 't is al ver gekomen als ze al oude knarren als ik beginnen op te roepen! Jij weet gewoon teveel!
;)
Hopelijk geraak ik met mijn hakken door de preselecties en kan ik ginder ook eens onder een palmboom gaan liggen op een wit maagdelijk strand om mij koelte te laten toewuiven door een verbluffende hollandse schone terwijl ik van een verfrissende cocktail nip, met als aperitiefhapje bourgondische escargots, opgediend op een halve kokosnoot!

Rrrrrr, ik zie het al helemaal zitten! ;D

Spijtig van Lama gezocht, én natuurlijk van ER... Maar de aanhouder wint, dus blijve schrijvee!!

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #228 Gepost op: 27-04-2007, 10:17:51 »

Hopelijk geraak ik met mijn hakken door de preselecties en kan ik ginder ook eens onder een palmboom gaan liggen op een wit maagdelijk strand om mij koelte te laten toewuiven door een verbluffende hollandse schone terwijl ik van een verfrissende cocktail nip, met als aperitiefhapje bourgondische escargots, opgediend op een halve kokosnoot!

Je vergeet voor het gemak even die man in die korte broek die met een hoop pauken de bosjes uit komt zetten om aan te kondigen dat er weer een hopeloos zware proef aan komt. ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #229 Gepost op: 27-04-2007, 10:34:55 »
Je vergeet voor het gemak even die man in die korte broek die met een hoop pauken de bosjes uit komt zetten om aan te kondigen dat er weer een hopeloos zware proef aan komt. ;)

Aaaargh laat me nou toch ff in de waan!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #230 Gepost op: 27-04-2007, 13:42:56 »
hoi luitjes,

Eenieder die door is naar de 1e selectie dag van harte gefeliciteerd!!!

Enne zet hem op he!!

Groetjes Konijn
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #231 Gepost op: 27-04-2007, 17:33:21 »
Ik woon al 3 jaar samen met Evi,zal ik haar eens vragen of zij misschien iets kan regelen voor iemand?  ::) ::)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #232 Gepost op: 27-04-2007, 21:31:24 »
Ullep! :o
Ik heb mijn mail nog niet gehad. :-[ Zijn er nog B of NL die de mail ook nog niet hebben gehad?
Zijn er Belgen die hem al wél hebben gehad? ???
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline zeester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #233 Gepost op: 27-04-2007, 23:01:37 »
Ullep! :o
Ik heb mijn mail nog niet gehad. :-[ Zijn er nog B of NL die de mail ook nog niet hebben gehad?
Zijn er Belgen die hem al wél hebben gehad? ???

Oef....deze Belgische ook nog niet, vreesde al dat ik "m samen met mijn spam naar de eeuwige jachtvelden had gestuurd, dus Lukas, bedankt....

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #234 Gepost op: 27-04-2007, 23:23:52 »
Oef....deze Belgische ook nog niet, vreesde al dat ik "m samen met mijn spam naar de eeuwige jachtvelden had gestuurd, dus Lukas, bedankt....
Jij ook hé, pak van mijn hart! ::hug::
Wanneer ga jij weer naar Antwerpen? :D PM me datum en uur eens, doe ik ook...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #235 Gepost op: 1-05-2007, 22:12:48 »
Iemand nog iets leuks te vertellen? Vinden de genodigden voor de selectiedagen het verstandig om hier nog te blijven posten vraag ik me af..


Ik hoop dat ze de voltallige selecties van PSV en Vitesse deel laten nemen aan Robinson VIP en dan spontaan vergeten na de opnamen.
† Rust zacht Eepee †

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #236 Gepost op: 2-05-2007, 11:15:25 »
Iemand nog iets leuks te vertellen? Vinden de genodigden voor de selectiedagen het verstandig om hier nog te blijven posten vraag ik me af..
Alles gebeurt vanaf nu onder de tafel *grinnik*, we zijn druk aan 't PM'en :P
Weet je, t is nu eigenlijk gewoon in spanning afwachten wat de bewuste dag zal brengen, in mijn geval 13 mei. :-\\
Die dag rij ik trouwens dadelijk door naar een communiefeest...  
« Laatst bewerkt op: 2-05-2007, 11:22:59 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #237 Gepost op: 4-05-2007, 17:40:37 »
13 mei zit ik in Amsterdam.

Ow ja...
Citaat

 

Beste Deelnemer,

 

 

Hartelijk dank voor uw interesse in deelname aan Expeditie Robinson 2007.

 

Uit de vele honderden reacties hebben wij reeds een selectie gedaan. Wij zijn op zoek naar de ultieme Robinson deelnemer en helaas moeten wij u meedelen dat u niet bij de eerste geselecteerden zit.

 

De selectie is gedaan op basis van motivatie, leeftijd, gezinssituatie en werkgerelateerde achtergrond.

Aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend. Uw gegevens zullen wel in ons bestand worden opgenomen. Wij zullen uw gegevens uit privacy overwegingen niet vrijgeven aan derden.

 

Nogmaals hartelijk dank voor uw interesse en natuurlijk hopen we dat U zult gaan genieten van de nieuwe serie Expeditie Robinson.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Het team van Expeditie Robinson 2007


Ik kreeg die mail trouwens tweemaal, ze proberen wel erg duidelijk te maken dat ze me niet willen hebben zeg.
† Rust zacht Eepee †

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #238 Gepost op: 4-05-2007, 19:09:59 »
ben je geen dorpsidioot,playboy/girl,heb je geen straf verleden,ken je niemand die je een beetje kan "helpen",ben je niet het nichtje-neefje-man-vrouw-zoon-vader-dochter enz.van(kortom,ben je een "gewone Belg-Nederlander,vergeet het dan maar)
Het is al zo vaak gebleken,en het zal steeds zo zijn.  ::jaja::
Nu moet ik ff naar PE.4 Het zijn geen VIPS meer,maar terug  onbekende mensen,zoals U en ik. ja,mijn gat!! dat geloof je toch zelf niet  ??? ???
voor alle duidelijkheid; IK HEB HELEMAAL NIETS TEGEN MIRANDA,vind haar een leuke kandidate  ::ok:: ,maar waarom krijgt een ex-miss Nederland dan weer voorrang op honderden,duizenden? andere mensen?
Commerciële zenders-kijkcijfers-GELD zo simpel is het!!
Ook al weet ik er de ballen van,ik denk dat ik er recht op zit.

Men gelooft mij niet he  ::ohno:: ::ohno::(Richard nu misschien wel)
(ja clown, hier en daar proppen ze er wel een gewoon mens tussen  ;) ;) ::ok:: )

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #239 Gepost op: 4-05-2007, 22:59:22 »
Men gelooft mij niet he  ::ohno:: ::ohno::(Richard nu misschien wel)
(ja clown, hier en daar proppen ze er wel een gewoon mens tussen  ;) ;) ::ok:: )

En nu ben ik ineens 'gewoon'? ::rofl::  ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!