Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 194837 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #240 Gepost op: 5-05-2007, 02:39:29 »
En nu ben ik ineens 'gewoon'? ::rofl::  ::hug::
Tjah...
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #241 Gepost op: 5-05-2007, 06:30:36 »
En nu ben ik ineens 'gewoon'? ::rofl::  ::hug::
::jaja:: jeps gewoon anders :P


@ Richard....Jammer dat je niet geselecteerd bent ::hug::...enne voor de anderen; wij delen ook graag mee hoor in jullie voorbereiding naar de selectiegesprekken toe :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #242 Gepost op: 5-05-2007, 12:00:16 »
Hé Richard, ik heb de mail ook 2 keer gehad  :(

En Koekoek... IK GELOOF JE  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 5-05-2007, 12:03:03 door Angel007 »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #243 Gepost op: 5-05-2007, 13:23:29 »
Hé Richard, ik heb de mail ook 2 keer gehad  :(

En Koekoek... IK GELOOF JE  ::jaja::
tja Angel007, gewoon ff de geselcteerde kandidaten(of toch het grootste deel ervan) wat nazien,en dan weet je al genoeg.
 :D ik kan toevallig mijn mening een beetje bevestigen,want er is weer opschudding in België  ::jaja:: ::jaja::
Dit berichtje heb ik gevonden;

"Christophe Van West (36), één van de deelnemers van het populaire VTM-programma 'Superhond', moet zich volgende week verantwoorden voor de Gentse strafrechter wegens verkrachting van vijf jongemannen, verkoop van verdovende middelen aan minderjarigen, diefstal en slagen. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

Na de effectieve celstraffen van Annuska uit 'Undercover Lover' en Mick uit 'Expeditie Robinson' is hij de derde realitykandidaat die deze week in aanraking komt met het gerecht. De programmamakers ontkennen dat ze bewust op zoek gaan naar 'sappige' verhalen.
"

Zie je wel dat je geen normale mag zijn om geselecteerd te worden  ::tandpastasmiley::
Dan heb ik het nog niet over de "familie van"(Er zijn ook wel sommige normale mensen bij he clown)  :) ::hug:: ::hug::

En natuurlijk dat de programmamakers het ontkennen........
« Laatst bewerkt op: 5-05-2007, 13:26:37 door koekoe »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #244 Gepost op: 5-05-2007, 13:33:59 »
Nou ja, ik denk dan dat mensen die in aanraking met justitie zijn gekomen eerder geen reclame zijn voor een ER of PE. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze hier op zullen selecteren.

Wel heb ik gehoord dat bij eerdere seizoenen van WIDM bekenden van Angela naar voren werden geschoven of werden gevraagd als deelnemer. En dan hebben we het niet over de series met bekende nl-ers.

Natuurlijk zijn ze op zoek naar "aparte" figuren voor zo'n serie. En hoe eerlijk die selecties dan verlopen... ??? Tja, dat blijft toch gissen. :-\\
« Laatst bewerkt op: 5-05-2007, 13:35:30 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #245 Gepost op: 5-05-2007, 14:00:27 »
Nou ja, ik denk dan dat mensen die in aanraking met justitie zijn gekomen eerder geen reclame zijn voor een ER of PE. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze hier op zullen selecteren.
 En hoe eerlijk die selecties dan verlopen... ??? Tja, dat blijft toch gissen. :-\\
Tuurlijk dat men niet enkel "criminelen"(alhoewel,wat die Christophe betreft mag ik de aanhalingstekens weglaten denk ik) gaat selecteren.Maar 3 in amper een week tijd?  :o :o  wat gaat er nog allemaal aan het licht komen?
Maar wat ik nu eigenlijk bedoel is; leef je een alledaags leven,heb je niets te vermelden dat echt boven alles uitspringt,heb je geen "voetje voor" enz,enz. vergeet het dan maar.En omdat het niet al te veel zou opvallen,selecteren ze hier en daar toch een "gewoon" iemand.
Iig, hoop ik dat er van de mensen hier die zich kandidaat stelden(en nog geen bericht gekregen hebben) er toch iemand bij zal zijn.  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #246 Gepost op: 5-05-2007, 14:43:04 »
lijkt me sterk dat ze selecteren op criminele inslag, hahaha. wellicht wel op een karaktertrek, waardoor je eventueel ooit eens verkeerde keuzes zou kunnen maken tegen de stroom in. uit onze groep was alleen olga een bekende nl-er, wat mij betreft had gehoord in een sterreneditie, maar goed dat daargelaten. wiets is zangeres in friesland en bernadette had ook een bepaalde bekendheid, eerlijk gezegd had ik van beide nog nooit gehoord, dus laten we wel wezen......afgezien van alle idiote karaktertrekken waren we allemaal, minus olga, gewone nldse meiden. niets meer en niets minder. als je niet door bent, dan zochten ze jou niet. succes!  ::bravo:: ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #247 Gepost op: 5-05-2007, 17:32:47 »
Sowieso... voor de eerste selectie vnd ik dat een paar foto's + positieve of negatieve trekjes etc echt niet zo veel onthullen...
ze kunnen pas echt weten of je 'in het concept past' als ze je in levende lijve gezien en gesproken hebben. Maar spijtig genoeg krijgt niet iedereen die kans, ik snap het wel dat ze niet 9000 man kunnen uitnodigen
« Laatst bewerkt op: 5-05-2007, 17:38:15 door Angel007 »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #248 Gepost op: 5-05-2007, 18:27:21 »
Nou ja, ik denk dan dat mensen die in aanraking met justitie zijn gekomen eerder geen reclame zijn voor een ER of PE. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze hier op zullen selecteren.
We moeten een "bewijs van goed gedrag en zeden" meebrengen naar de preselecties, dus ik denk niet dat je als crimineel mag meedoen, de risico's voor de productiemaatschappij zijn imo te groot om dat te riskeren.
Wat natuurlijk ook kan is: hoe meer aantekeningen, hoe beter, maar dat durf ik toch te betwijfelen... :-\\

Wij delen ook graag mee hoor in jullie voorbereiding naar de selectiegesprekken toe!
Ik heb mijn plastron al uit de kast gehaald, mijn hemd klaargelegd en mijn kostuum (NL: pak) afgestoft... ;D

Tja Angel007, gewoon ff de geselcteerde kandidaten(of toch het grootste deel ervan) wat nazien,en dan weet je al genoeg.
Misschien valt er bij mij ook wel ergens een lijkje uit de kast? :o
;D :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #249 Gepost op: 5-05-2007, 18:35:31 »
Ik heb mijn plastron al uit de kast gehaald, mijn hemd klaargelegd en mijn kostuum (NL: pak) afgestoft... ;D

LOL, kostuum vertaal je en plastron laat je gewoon staan, terwijl de meesten hier zullen denken: Wat is dat nou weer?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #250 Gepost op: 5-05-2007, 21:40:23 »
Men gelooft mij niet he  ::ohno:: ::ohno::(Richard nu misschien wel)
Enne? Ik denk dat ze wel 'gewone' mensen selecteren hoor. Maar ze hebben van te voren volgens mij al helemaal in het hoofd wat voor lui ze gaan selecteren. Ik bedoel, als het aan mijn motivatie lag weet ik het ook niet meer (en come on, op een van de bijgevoegde foto's stond ik gewoon samen met onze mp)

Richard....Jammer dat je niet geselecteerd bent
Ach, ik geef me gewoon ieder jaar op en als ik een keer mag komen, geweldig. Is het niet zo, vooral jammer voor hun dan. En jammer voor Lukas en co. die het zonder mijn geweldige aanwezigheid dienen te stellen  ::hypocriet:: Nee, even serieus.. ik zal er geen minuut slechter om slapen. En Lukas zie ik wel bij Strijd der Titanen II.

Hé Richard, ik heb de mail ook 2 keer gehad  :(
Ik kreeg 'm de dag erna zelfs nog voor een 3e keer  ::rofl::
† Rust zacht Eepee †

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #251 Gepost op: 6-05-2007, 00:46:09 »
En Lukas zie ik wel bij Strijd der Titanen II.
Hopelijk wel ja! ;)

LOL, kostuum vertaal je en plastron laat je gewoon staan, terwijl de meesten hier zullen denken: Wat is dat nou weer?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hihi LOL idd!!!
Ik was al aan 't oefenen voor op 't eiland (kwestie van ter plaatse geen taalbarrières te moeten slopen) maar er is nog werk aan de winkel zie ik!
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #252 Gepost op: 6-05-2007, 00:51:25 »
Plastron gebruiken we in NL ook hoor. Ik ken het uit de paardensport. Dan is het zo'n soort wit befje dat als een soort stropdas gedragen wordt.
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #253 Gepost op: 6-05-2007, 08:14:57 »
Dan ben je wel een van de uitzonderingen Test :) De meeste Nederlanders kennen het echt niet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #254 Gepost op: 6-05-2007, 09:44:09 »
Plastron gebruiken we in NL ook hoor. Ik ken het uit de paardensport. Dan is het zo'n soort wit befje dat als een soort stropdas gedragen wordt.
Een paard met een stropdas? :o

:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #255 Gepost op: 6-05-2007, 11:27:19 »
Een paard met een stropdas? :o

:P

Je moest eens weten wat paarden allemaal dragen... ;D :P
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #256 Gepost op: 7-05-2007, 01:19:39 »
Je moest eens weten wat paarden allemaal dragen... ;D :P
Yup, arme beesten, heb er ook al eens opgezeten... ;)
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #257 Gepost op: 12-05-2007, 22:25:33 »
Veel geluk gewenst aan iedereen die morgen naar de keuring gaat!!! ;D

::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #258 Gepost op: 13-05-2007, 14:43:44 »
En en en en en????? ;D  VERTEL

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #259 Gepost op: 13-05-2007, 17:00:19 »
En en en en en????? ;D  VERTEL
ja ik ben ook wel benieuwt.