Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 194839 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #300 Gepost op: 17-05-2007, 16:57:32 »
Hier nog wat tips van een Belg die -let's think positive- :P nòg geen telefoon heeft gehad dat hij meemag.  :D

Wees jezelf, ze hebben je anders toch door. Luister echt naar wat ZIJ zeggen en vragen, ipv na te denken aan wat jij hebt voorbereid.

Weet dat er een joekel van een camera voor je neus kan/zal gehouden worden, en dat je gefilmd zult worden. Probeer niet te nerveus over te komen. Ze proberen alles om de aandacht te vestigen op die camera "Euh, ik zet hem NU aan hé!" om te zien of je cameraschuw bent. De eerste vraag (bij mij) was trouwens: "Kijk in de camera, en zeg wie je bent en waarom je wil meedoen aan ER". Als je iets in de camera moet zeggen, doe dat dan, en negeer 'em verder.

Bereid je voor op onder andere de volgende vragen:
Waarom vind jij dat we jou moeten meenemen, wat maakt jou zo uniek en speciaal dat we jou zouden kiezen uit 9000 inschrijvingen? Wat zijn je sterke punten? Je zwakke? Hoe denk je dat je die sterke punten gaat kunnen gebruiken op het eiland? Ga je proeven winnen? Welke? Hoe reageer je op honger? Hoe gà je reageren op honger? Wat ga je doen als er geen eten is? Hoe ga je eten vinden? Besef je wel waar je aan begint? Ben je een leider of eerder een volger? Ben je actief in de jeugdbeweging? Ben je fit? Kan je zwemmen? Wat doe je als iemand zegt dat hij jou wil wegstemmen? Op wie lijk je het meest van de vorige edities en waarom? Wat vind je van Belgen in het algemeen? Wat vind je van allochtonen? Welke politieke voorkeur heb je? Denk je dan je heimwee gaat hebben? Ga je je partner/moeder/kind/... dan niet missen? Gaan zij je niet missen? Wat vinden zij ervan dat je je hebt ingeschreven voor ER? Met wie was je laatste ruzie? Waarover ging het? Heb je een huisdier? Ga je dat zolang kunnen missen? Kan je overweg met media-aandacht? Ga je de kennis die je opgedaan hebt door naar de vorige expedities te kijken kunnen gebruiken op het eiland? (enz...)
::regenboog::

EP was bij mij op interview. Toffe, aangename vent, niemand om (heel) bang van te zijn, met zijn vragen kan je wél papier snijden. Hij laat zich ook niet gemakkelijk van een onderwerp afbrengen. Citaat EP: “Stop met jezelf te verkopen, we weten dat je graag meewilt, dat is heel duidelijk, maar laat eens zien wie je bent, waarom zouden wij je moeten meenemen?” Citaat EP: "Ja, dat kan wel zijn, maar antwoord nu eens op de vraag!" Ik denk dat ik daar in de mist ben gegaan, te weinig van mezelf getoond en teveel bezig met het feit dat ze me moesten meenemen. De vraag gaat ook gesteld worden: "Ben je actief op forums over expeditie Robinson, zoals bv. Realitynet? Gaat de kennis die je daar hebt opgedaan je van pas komen?"  Misschien voorzichtig mee zijn...
:-\\

Ook: durf kwaad te worden of emoties te tonen. Hoe meer hoe liever hé, iemand die mokt op een wit strand geeft maar slappe TV. Zeg liever dat je het K*T en balen vindt dat je moet betalen om mee te mogen, dan te zeggen dat het wel een beetje spijtig is. Tenzij je er 1.500 euro voor over hebt, dan zeg je dat maar natuurlijk hé! Je krijgt trouwens alle gelegenheid om uit je sloffen te schieten hoor, zij geven de voorzet aan de hand van je vragenlijst, jij moet maar scoren. Bereid ook een paar vragen voor die je op het einde van het interview kan stellen.

Zo, wat een lap weer, hopelijk helpt dit een beetje om een RNer op een eiland te krijgen, ik duim!
::ok:: ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 19-05-2007, 00:36:14 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #301 Gepost op: 18-05-2007, 10:45:21 »
Tjeetje mensen wat een emoties! Ik voel me bijna schuldig dat jullie nu ineens een bedrag moeten betalen om mee te doen. Mede mogelijk gemaakt door uw aller clown....maar ik was zeker wel gemotiveerd en ik wilde absoluut naar ER om het mee te maken en te doen, laag te gaan. Voor mijn gevoel ben ik laag genoeg gegaan en zonder verdere details te geven.....ik denk dat de programmaleiding dat ook vond.

De selectie, tja je kan niet alles zien van te voren, ik denk dat er idd kwa selectie wel het een en ander effectiever kan worden aangepakt. Ik weet niet of geld dat gaat verhelpen, als je flipt, dan flip je toch of je nu geld neertelt of niet.

Voor wat het waard is....sorry dat ik eerder ben weggegaan, terwijl jullie zo graag wilde gaan. Had ik het op voorhand geweten, het effect, mijn reactie en alle nasleep vandien....Lukas je had zo in mijn plaats op het vrouweneiland mogen gaan zitten.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #302 Gepost op: 18-05-2007, 10:56:40 »
Voor wat het waard is....sorry dat ik eerder ben weggegaan, terwijl jullie zo graag wilde gaan. Had ik het op voorhand geweten, het effect, mijn reactie en alle nasleep vandien....
Lukas je had zo in mijn plaats op het vrouweneiland mogen gaan zitten.

;D Yesss, dubbele yesss, waar moet ik tekenen? ;D

Tja, als we alles op voorhand konden inschatten... No hard feelings hoor ::hug:: en wat de selectie betreft: we zullen zien of hun nieuwe systeem werkt hé (snel, alle interviews op één dag en daarna de psy en fy testen), alhoewel ik persoonlijk al een gigantische joekel van een bug gevonden heb in de hele selectieprocedure!! ::rofl::
:P ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #303 Gepost op: 19-05-2007, 00:34:10 »
En zo is het dan officieel: :-\\

Beste deelnemer,

Helaas moeten wij U meedelen dat u niet bent geselecteerd om mee te gaan met de expeditie. Wij begrijpen dat dit een enorme teleurstelling voor U moet zijn, helemaal omdat U zo ver gekomen bent.

Een groot aantal factoren zijn meegenomen in de uiteindelijke keuze. Wij zijn op zoek naar een goede mix van kandidaten van de uiteindelijke groep. Het wil dus zeker niet zeggen dat U geen geschikte kandidaat bent. De keuze is complex en niet makkelijk geweest.
Er kan niet gecorrespondeerd worden over deze uitslag. Uw gegevens zullen wel in ons bestand worden opgenomen. Wij zullen uw gegevens uit privacy overwegingen niet vrijgeven aan derden.

Wij willen U heel hartelijk danken voor Uw komst naar Antwerpen en hopen dat U zult gaan genieten van de nieuwe serie Expeditie Robinson.

Met vriendelijke groet,

Het team van Expeditie Robinson 2007


Their loss denk ik maar!!! Ik ben er al over hoor, geen condoleances nodig, ik kijk uit naar ER 2007!!!!
::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #304 Gepost op: 19-05-2007, 00:37:20 »
Jammer Lukas, ik had je graag op TV willen zien! :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #305 Gepost op: 19-05-2007, 00:57:17 »
jammer Lukas!

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #306 Gepost op: 19-05-2007, 01:13:59 »
hi Lukas,
heb ook hetzelfde mailtje gekregen en ben er dus ook niet bij.In ieder geval hebben we toch geprobeerd(niet goed genoeg blijkbaar)Zo kan jij je volledig gaan focussen op je nieuwe expeditie in de immobranch.Alvast veel succes.Aan alle andere die zaterdag en zondag op selectie moeten gaan...BE YOURSELF,zij halen het toch uit jouw wat zij moeten weten,of je nu mooi,lelijk,slim,dom,grote mond,klein hartje,nerd,macho enz ...bent ,ze hebben van alleswat nodig.Daarom blijf in je zelf geloven  en GO FOR IT ::trots:: ::trots::

TODAY IS LIFE,TOMORROW NEVER COMES
::bravo:: ::bravo::
today is life,tomorrow never comes

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #307 Gepost op: 19-05-2007, 01:27:14 »
Ook jammer Mister T, maar 't zat eraan te komen hé!
THX allemaal, but I'll be back!
;) ;D
« Laatst bewerkt op: 19-05-2007, 01:49:32 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #308 Gepost op: 19-05-2007, 07:02:33 »
Aaaargghhhhhh geen Lukas in expeditie robinson 2007....naar wie moeten we nu gaan gluren? :P

Ook voor jou onwijs jammer Mister T...maar wie weet volgend jaar beter ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #309 Gepost op: 19-05-2007, 07:12:28 »
Balen Lukas, kan ik weer niet voor je gaan supporteren.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #310 Gepost op: 19-05-2007, 07:18:22 »
....naar wie moeten we nu gaan gluren? :P
inschrijven,je klompenverhaal vertellen, en ER 2008 zal Bakkertje op de buis te bewonderen zijn  :D :D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #311 Gepost op: 19-05-2007, 08:10:31 »
inschrijven,je klompenverhaal vertellen, en ER 2008 zal Bakkertje op de buis te bewonderen zijn  :D :D

neuh doe maar niet...dat zou een kijkcijferverlaging tot stand brengen...ik gluur elke dag wel even naar jouw foto en dan kan ik er weer tegenaan ;D ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #312 Gepost op: 19-05-2007, 09:56:35 »
Ook jammer voor jou Mister T! :(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #313 Gepost op: 19-05-2007, 11:20:56 »
neuh doe maar niet...dat zou een kijkcijferverlaging tot stand brengen...ik gluur elke dag wel even naar jouw foto en dan kan ik er weer tegenaan ;D ::)
::) naar mij of naar m'n handtas?  ;)

OT  ::tandpastasmiley::  Jammer voor jullie Lukas en Mister T en iedereen.......(nee, ik zal niet in herhaling vallen)  ::vergroot::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #314 Gepost op: 19-05-2007, 12:07:37 »
::) naar mij of naar m'n handtas?  ;)

beide ;D jullie zijn allebei oogverblindend, dus is het moeilijk om een keuze te maken

moderator roep mij maar tot de orde vanwege het off topic gaan
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #315 Gepost op: 19-05-2007, 13:18:36 »
Jammer hoor  :-\\ Hopelijk wordt er toch nog iemand van RN wel geselecteerd.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #316 Gepost op: 19-05-2007, 14:25:41 »
Wie hebben zich allemaal opgegeven dan?

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #317 Gepost op: 19-05-2007, 17:12:49 »
Mirtjee is ook nog in de race voor een deelname!! ::jaja:: ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #318 Gepost op: 19-05-2007, 17:19:38 »
Mirtjee is ook nog in de race voor een deelname!! ::jaja:: ;D

:D ::feest::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #319 Gepost op: 19-05-2007, 18:30:17 »
Mirtjee is ook nog in de race voor een deelname!! ::jaja:: ;D
::rofl:: tuurlijk meid, droom lekker verder ;D
I'm a real big goblin..