Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 194849 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #340 Gepost op: 6-06-2007, 14:51:09 »
Ben wel benieuwd. Ik had me niet opgegeven (zo'n programma is écht niets voor mij), maar ben als trouwe fan natuurlijk wel benieuwd wie er mee gaan!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #341 Gepost op: 7-06-2007, 01:02:34 »
Zijn de opnames van ER ondertussen niet begonnen? Als het in september uitgezonden moet worden, lijkt me dat wel handig.
Dat betekent dus dat een groot deel van de ingeschreven Realitynetters op dit moment op een eiland in Maleisië ligt te creperen tussen de ratten........ >:D
Neenee, ze zijn nog niet weg, imo pas binnen enkele weken. ::jaja::
In België is iedereen nu geselecteerd. :-X Zij die meemogen weten het, zij die niet meegaan ook.  :(
Vreemd dat jullie Nederlanders zo stil zijn hierover. ??? Op Robinsonfan, een Belgisch forum, is evenveel verkeer als hier in volle seizoen... ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #342 Gepost op: 7-06-2007, 09:42:56 »
Vreemd dat jullie Nederlanders zo stil zijn hierover. ???


dat is typisch Nederlands, vuile was binnen houden of te trots zijn om toe te geven dat je niet mee mag... hoe je t maar noemen wilt ::)

of ze gaan wel mee en hebben zwijgplicht ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #343 Gepost op: 7-06-2007, 17:33:45 »
...of er komen niet meer zo heel veel mensen op het forum. :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #344 Gepost op: 7-06-2007, 17:40:48 »
...of er komen niet meer zo heel veel mensen op het forum. :(

Komt weer wel als het seizoen begonnen is.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #345 Gepost op: 7-06-2007, 17:57:35 »
Off-topic:  :-[

Ik wil niet heel pessimistisch zijn, maar volgens de statistieken...

...werden er in april van dit jaar slechts 3.131 berichten geplaatst op Realitynet. Dit terwijl in deze maand nota bene de finale van PE was.
Hiermee was april 2007 qua posts voor Realitynet de slechtste maand sinds december 2002.

Gelukkig ging het in mei meteen alweer beter, hoewel 7.179 posts nog niet echt denderend is. (mei een maand eerder had 10.000 posts méér)

Waar het mee te maken heeft, weet ik niet, maar wellicht verklaart deze trend ook het tegenvallende aantal berichten op het ER-forum - en omgekeerd natuurlijk. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #346 Gepost op: 7-06-2007, 23:57:19 »
Zie je wel, ik had moeten meedoen met mijn Reality.nl T-shirt aan! ::jaja::
Beetje reclame maken! ;)

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #347 Gepost op: 8-06-2007, 08:52:58 »
Off-topic:  :-[

Ik wil niet heel pessimistisch zijn, maar volgens de statistieken...

...werden er in april van dit jaar slechts 3.131 berichten geplaatst op Realitynet. Dit terwijl in deze maand nota bene de finale van PE was.
Hiermee was april 2007 qua posts voor Realitynet de slechtste maand sinds december 2002.

Gelukkig ging het in mei meteen alweer beter, hoewel 7.179 posts nog niet echt denderend is. (mei een maand eerder had 10.000 posts méér)

Waar het mee te maken heeft, weet ik niet, maar wellicht verklaart deze trend ook het tegenvallende aantal berichten op het ER-forum - en omgekeerd natuurlijk. :-\\

Toch is ER populairder dan PE. Hier wordt altijd meer gepost dan bij PE.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #348 Gepost op: 8-06-2007, 18:56:10 »
Zie je wel, ik had moeten meedoen met mijn Reality.nl T-shirt aan!

  ::ohno:: ik denk dat je meer kans had gemaakt(indien er vrouwelijke "selecteersters" of hoe noemt het? bijwaren) door Kate's je tadore live te vertolken,met kniezwengel en al.  ::jaja::  ::tandpastasmiley::
Het is je wel gelukt om bij Felice binnen te raken (in het programma wel te verstaan hé  ::rofl:: ) Hoe heb je dat dan geflikt?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #349 Gepost op: 9-06-2007, 02:33:53 »
  ::ohno:: ik denk dat je meer kans had gemaakt(indien er vrouwelijke "selecteersters" of hoe noemt het? bijwaren) door Kate's je tadore live te vertolken,met kniezwengel en al.  ::jaja::  ::tandpastasmiley::
Het is je wel gelukt om bij Felice binnen te raken (in het programma wel te verstaan hé  ::rofl:: ) Hoe heb je dat dan geflikt?

AAARrghhh die vreselijke kniezwengel!! :o
Ja, moest Evy, en niet EP voor mijn neus gezeten hebben en ik liet mijn knieën eens goed kraken was ik nu misschien wel mijn koffers aan 't pakken! ;D ;) :P ::)
Felice: heb ik niet gezien bij de preselecties van TNOTL, maar hij is ondanks zijn BV-status irl best een OK-g(u)(a)y! ;)

EN
ondanks het feit dat mijn moeder zegt "dat het nu maar eens gedaan moet zijn met die onnozele TV-spellekes" (daar moet je dan 41 jaar voor geworden zijn) ::rofl:: heb ik eind dit jaar nieuwe TV-plannen, samen met een vriendin, het is niét PE, en 't wordt wel in NL uitgezonden!
::regenboog::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #350 Gepost op: 9-06-2007, 14:14:16 »
ondanks het feit dat mijn moeder zegt "dat het nu maar eens gedaan moet zijn met die onnozele TV-spellekes" (daar moet je dan 41 jaar voor geworden zijn) ::rofl:: heb ik eind dit jaar nieuwe TV-plannen, samen met een vriendin, het is niét PE, en 't wordt wel in NL uitgezonden!
::regenboog::

Gokje: ondanks dat ik het programma nog nooit heb gezien, doet de frase 'samen met een vriendin' en een kijkje op de Kanakna-website mij denken aan Het Blok/the Block  :) En? Heb ik gewonnen?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #351 Gepost op: 9-06-2007, 16:44:33 »
Of is t Lingo?  ::tandpastasmiley::

Maar vanwaar die interesse om mee te doen aan tv-spelletjes? Want het gaat je niet alleen om ER?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #352 Gepost op: 11-06-2007, 01:26:04 »
Gokje: ondanks dat ik het programma nog nooit heb gezien, doet de frase 'samen met een vriendin' en een kijkje op de Kanakna-website mij denken aan Het Blok/the Block  :) En? Heb ik gewonnen?
Nope. *Beup* Nix gewonnen ::ohno:: 't Is dit:)

Of is t Lingo?  ::tandpastasmiley::
Maar vanwaar die interesse om mee te doen aan tv-spelletjes? Want het gaat je niet alleen om ER?
Ook geen Lingo nee, da's te moeilijk voor mij... :P
En ja, goeie vraag, waarom meedoen aan TV-spelletjes? Tja, waarom heb jij meegedaan? ;D
Ik deed mee (of zal nog meedoen) voor de fun, voor de ervaring, om er eens uit te zijn, iets anders mee te maken, een (nieuwe) uitdaging aan te gaan...
Een beetje van dat alles tegelijk denk ik. ::jaja::
En natuurlijk om lol te maken, om wat leven in de brouwerij te brengen!
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #353 Gepost op: 11-06-2007, 17:40:54 »
Ik deed mee specifiek om ER, dat programma sprak mij heel erg aan. Kwa reizen was ik toen ook al ver gevorderd, dus ik hoefde er niet uit. En het gaat mij ook niet om de tv, was het enige echte minpunt van ER. En wel om de ervaring natuurlijk, om dan mooie theater te kunnen maken met die inspiratie. Maar ik snap niet dat iemand heel graag aan tv-spelletjes meedoet. Mij zal je niet meer op tv zien, of ik moet een heel beroemd regisseur worden en dat ze me willen interviewen of zo.

Vandaar dat ik het mij afvroeg. Ik vind het interessant om te horen wat anderen doen en met welke reden en dit is een interessant onderwerp, vind ik dan. Jammer dat je niet meegaat met ER 2007, dan had ik wellicht nog eens gekeken, want ik ben erg benieuwd hoe je je staande had gehouden....je hebt hier altijd best wat bravour, vandaar. Was wel geinige tv geworden, denk ik zo.  ::jaja::  ::bravo:: ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #354 Gepost op: 12-06-2007, 09:29:13 »
ondanks het feit dat mijn moeder zegt "dat het nu maar eens gedaan moet zijn met die onnozele TV-spellekes" (daar moet je dan 41 jaar voor geworden zijn) ::rofl:: heb ik eind dit jaar nieuwe TV-plannen, samen met een vriendin, het is niét PE, en 't wordt wel in NL uitgezonden!
::regenboog::

Met een vriendin he? En ook hier wordt het uitgezonden? Dan moet het wel Temptation Island zijn! Lucas toch!  ::tandpastasmiley::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #355 Gepost op: 12-06-2007, 09:34:02 »
Ik deed mee specifiek om ER, dat programma sprak mij heel erg aan. Kwa reizen was ik toen ook al ver gevorderd, dus ik hoefde er niet uit. En het gaat mij ook niet om de tv, was het enige echte minpunt van ER. En wel om de ervaring natuurlijk, om dan mooie theater te kunnen maken met die inspiratie. Maar ik snap niet dat iemand heel graag aan tv-spelletjes meedoet. Mij zal je niet meer op tv zien, of ik moet een heel beroemd regisseur worden en dat ze me willen interviewen of zo.

Vandaar dat ik het mij afvroeg. Ik vind het interessant om te horen wat anderen doen en met welke reden en dit is een interessant onderwerp, vind ik dan. Jammer dat je niet meegaat met ER 2007, dan had ik wellicht nog eens gekeken, want ik ben erg benieuwd hoe je je staande had gehouden....je hebt hier altijd best wat bravour, vandaar. Was wel geinige tv geworden, denk ik zo.  ::jaja::  ::bravo:: ::hug::
Ha Clown!

Ik snap je, dat je zo teleurgesteld bent in tv in het algemeen, en in ER in het bijzonder, maar ik vraag me wel een beetje af: had jij je van tevoren niet gerealiseerd dat tv jou kan maken, maar ook breken?
Ik vraag me dat wel vaker af, bijv. bij Idols. Ze willen zo graag op tv, dat ze niet stil staan bij het feit dat er eventueel ook negatieve gevolgen zijn. Dus lacht Nederland zich slap om al die losers die zich in de eerste ronde voor schut zetten (is er dan helemaal niemand die ze tegen zichzelf in bescherming willen nemen? Ik kijk de eerste ronde niet meer, ik heb zoveel plaatsvervangende schaamte, bah!)

Maar jij, Clown, je lijkt mij een type dat daar wel bij stil staat, voordat je gaat. Toch?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #356 Gepost op: 12-06-2007, 13:00:09 »
Ha Clown!

Ik snap je, dat je zo teleurgesteld bent in tv in het algemeen, en in ER in het bijzonder, maar ik vraag me wel een beetje af: had jij je van tevoren niet gerealiseerd dat tv jou kan maken, maar ook breken?
Ik vraag me dat wel vaker af, bijv. bij Idols. Ze willen zo graag op tv, dat ze niet stil staan bij het feit dat er eventueel ook negatieve gevolgen zijn. Dus lacht Nederland zich slap om al die losers die zich in de eerste ronde voor schut zetten (is er dan helemaal niemand die ze tegen zichzelf in bescherming willen nemen? Ik kijk de eerste ronde niet meer, ik heb zoveel plaatsvervangende schaamte, bah!)

Maar jij, Clown, je lijkt mij een type dat daar wel bij stil staat, voordat je gaat. Toch?

Tja ach wat zal ik zeggen.......ik deed mee aan ER specifiek. Ik vond die cameravertoning een minpunt (op voorhand al, maar ja voor niets ga je niet mee op avontuur). Dus het was mij niet te doen om mij te laten maken of om aandacht te krijgen voor mijn persoon, ik maak mijzelf wel(hehehe), maar dat het op afbreken zou aankomen...neen niet gerealiseerd. Zeker niet omdat het bol stond van de onwaarheden en weglaten van ongeveer drie kwart van mijn leven. Je gaat er echt wel vanuit dat je in zijn geheel geintroduceerd wordt en dan niet als iemand die je helemaal niet bent (daar doel ik dus mee op de intro-aflevering n het bijzonder). Als je dan moeite doet om je theaterleven te laten zien (studio boeken, theaterwerk doen om te laten zien wat dat is) en ze knippen het er helemaal uit......geloof me dat is echt een klap in je gezicht hoor. Maar mij boeit het niet meer zo hoor.......wat ik zeg ik maak mijzelf en breken laat ik mij niet meer. Ik ben er sterker door geworden. En ik kijk bijna geen tv meer, is eigenlijk een positieve werking van het hele ER gebeuren, hahaha.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #357 Gepost op: 12-06-2007, 14:55:09 »
"Elk nadeel heb ze voordeel" zei Johan Cruijff ooit...  ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #358 Gepost op: 12-06-2007, 14:58:41 »
Met een vriendin he? En ook hier wordt het uitgezonden? Dan moet het wel Temptation Island zijn! Lucas toch!  ::tandpastasmiley::
Nee nee ::rofl:: het is met EEN vriendin, niet met mijn halve trouwboek!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #359 Gepost op: 12-06-2007, 15:23:19 »
Vandaar dat ik het mij afvroeg. Ik vind het interessant om te horen wat anderen doen en met welke reden en dit is een interessant onderwerp, vind ik dan. (...)
Ik doe mee aan die TVspelletjes voor het avontuur, de lol, en vooral om... euh, ik vind het woord eigenlijk niet. Een mengeling van het opzoeken van gevaar, de drang om risico's te nemen, soms eens op het randje lopen en nadenken over vanalles...

Ik ben iemand die soms een appartementsgebouw opkruipt, op zoek naar een toevallig niet-gesloten deur die naar het dak leidt, om daar even te gaan zitten, en ofwel te denken, ofwel net niét na te denken, en foto's te nemen van de horizon. De keren dat ik op 60 meter hoogte op een hoek van een appartementsgebouw heb gezeten om te genieten van de zonsondergang en kijken naar de stad die zich voorbereidt op de nacht zijn niet meer te tellen. Het liefst heb ik de appartementen in aanbouw. Geen volk, goed toegankelijk...

En toch heb ik absoluut geen deathwish of zo hoor, het leven is veel te mooi om weg te gooien! Ik speel ook graag petanque, onder een plataan met een glas 51 en een kruikje water waar de condensatiedruppels vanaf lopen, of op een Italiaans pleintje in Umbria genieten van de passage en de zwierende kleedjes met een glaasje koele witte wijn, of op het Lago Trasimeno met een motorboot en de wind in je gezicht rond de eilandjes varen...
;D
Aaaah, nog 50 keer of zo slapen en het is weer zover! ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!