Auteur Topic: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)  (gelezen 106235 keer)

Offline nelledefelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lenny for Robinson
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #140 Gepost op: 23-08-2006, 15:13:42 »
Nog steeds geen antwoord van Woestijnvis, dat was te denken...
::)

MAAR: OH - MY - GOOOD!! :o
Net telefoon gekregen: Wél naar de derde ronde van programma X!!
Dat had ik echt niet meer verwacht! Ik dacht dat ik een shitty performance had neergezet, maar dat blijkt dan toch nog meegevallen te zijn... Dit is blijkbaar ook de laatste ronde, nadien weet je of je meedoet met het programma, of niet!
(Ik noem het vanaf nu terug Programma X omdat ik niet zou willen dat mijn kansen verkleinen door het hier te vermelden...)  :-\\

Programma X lijkt me best leuk om aan mee te doen. Veel geluk.

Nelle
Nelle

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #141 Gepost op: 23-08-2006, 21:17:20 »
Proficiat met de kleine Lukas!!

BTW: telkens ik Kate Ryan met haar nieuw lied op de radio hoor (elke dag dus) moet ik aan u denken! (ik denk dus eigenlijk elke dag aan u  :-[ )

BTW 2: Ik heb 'Te nemen of te laten gezien'..... het zal ongetwijfeld leuk zijn om aan mee te doen, maar ik vond het eigenlijk niet veel soeps (té fake van "oh wat zijn wij dikke vrienden zeg") Heb je het zelf gezien en wat vind je ervan?

Offline toerist

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Shhht... i'm undercover
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #142 Gepost op: 23-08-2006, 22:43:51 »
Een vraag  ??? Wat heeft dit topic met ER of andere realityprogramma's te maken  ??? is dat niet iets voor 'huiskamer' ofzo (niet aanvallend bedoeld  ::schaam::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #143 Gepost op: 23-08-2006, 23:20:37 »
Een vraag  ??? Wat heeft dit topic met ER of andere realityprogramma's te maken  ??? is dat niet iets voor 'huiskamer' ofzo (niet aanvallend bedoeld  ::schaam::)

Dit topic heet 'Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)'  ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #144 Gepost op: 24-08-2006, 08:30:37 »
Een vraag  ??? Wat heeft dit topic met ER of andere realityprogramma's te maken  ??? is dat niet iets voor 'huiskamer' ofzo (niet aanvallend bedoeld  ::schaam::)


Aan de ene kant heb je misschien wel gelijk hoor...in het begin van het ontstaan van dit topic ging het nog over deelname aan ER Panama...tegenwoordig gaat het meer over andere zaken zoals de zoon van Lukas en wat nog meer ;)

Eigenlijk ben je de eerste die er over "valt", dus ik dat we het nog even laten staan totdat ER werkelijk begint. :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ramiro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Where's that coconut when you need it?
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #145 Gepost op: 24-08-2006, 08:34:53 »
Lukas

Congratzorronies met de kleine!!!
Gaaf man!

 ::joehoe::
Groooagghhhhh-Ugh?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #146 Gepost op: 24-08-2006, 10:57:39 »
van mij mag dit topic hier blijven. wel zo gezellig om hier slap te kletsen over van alles en nog wat met mensen die hier komen voor ER.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #147 Gepost op: 24-08-2006, 13:49:33 »
Voor mijn part mag het naar de huiskamer verhuisd worden, maar ik zit liever op een eiland als in een zetel hoor!!
8) ;) Dus de eerste 10 woorden van deze zin gelden enkel als het écht moet en niet anders kan... ::jaja::
...of als ER in Nederland begonnen is, dan moét het eigenlijk verhuisd worden, anders krijgen we hier een wildgroei van topics met een verwijzing naar dit topic...

Programma X lijkt me best leuk om aan mee te doen. Veel geluk. Nelle
Programma X = Te Nemen Of Te Laten, met Felice op VijfTV (België).
Het grootste deel is imo doodsaai, zo een beetje gezellig doen en elke dag met je snoet op TV als decorvulsel, tot op het moment dat je écht aan de beurt bent. Dan knal je zowat uitéén van de spanning!! Ach, we zullen wel zien, ik ga voor de 200.000 (gedeeld door twee, want een kijker krijgt de helft van wat je verdient). Hier is het geld de hoofdreden dat ik meedoe, bij ER is mijn motivatie om mee te doen niet de €kes.
::)
En wat Kate Ryan betreft; Ik vrees eigenlijk het ergste!! :o Op een bepaald moment was ik beter in de auto blijven zitten imo, maar dat heb ik dus niet gedaan... Bwaja, we are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
::ok::

Iedereen trouwens nogmaals bedankt voor alle gelukwensen. Het is een droom van een zoon, gezond, sterk, mooi, lief, braaf, juist zijne papa! :P En met Barbara is alles ook picobello, wat kan een mens nog meer verlangen...
« Laatst bewerkt op: 24-08-2006, 13:55:41 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #148 Gepost op: 24-08-2006, 19:09:56 »
Ach, we zullen wel zien, ik ga voor de 200.000 (gedeeld door twee, want een kijker krijgt de helft van wat je verdient).

Krijgt die echt de helft van jouw gewonnen geld en jij de andere helft? Ik dacht gewoon dat de winnaar de volle pot kreeg en de kijker thuis een bedrag dat daarvan de helft is?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #149 Gepost op: 24-08-2006, 20:29:56 »
van mij mag dit topic hier blijven. wel zo gezellig om hier slap te kletsen over van alles en nog wat met mensen die hier komen voor ER.

vind zo'n topic ook reuze gezellig en heel handig voor de mods om alle rommel in te dumpen..
 ::)
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #150 Gepost op: 24-08-2006, 20:40:17 »
Club Brugge staat 1-0 voor  8) 8)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #151 Gepost op: 24-08-2006, 21:30:06 »
Club Brugge staat 1-0 voor  8) 8)
en Twente 1-0 achter ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #152 Gepost op: 24-08-2006, 21:33:23 »
en Twente 1-0 achter ::)
En Brugge 2-0, Bosko Balaban  8)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #153 Gepost op: 24-08-2006, 21:35:22 »
En Brugge 2-0, Bosko Balaban  8)

Geef ff een seintje als het 5 - 0 is ::)
er was eens......

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #154 Gepost op: 25-08-2006, 01:06:31 »
Krijgt die echt de helft van jouw gewonnen geld en jij de andere helft? Ik dacht gewoon dat de winnaar de volle pot kreeg en de kijker thuis een bedrag dat daarvan de helft is?
Nee nee, het is 50/50, maar TNOTL (te nemen of te laten) is dan ook niet niet de miljoenenshow of zoiets (maar het lijkt er wel op). Feit is dat als je 10.000€ wint in de show, dat eigenlijk maar 5.000 is. Staat helemaal uitgeschreven in het contractje, en je weet het van op voorhand, ze zeggen dat ook heel klaar en duidelijk.
::jaja::
Voor de Belgen: TNOTL is al enkele dagen bezig, VijfTV, om 18u20. Ik heb het al elke dag gemist  :-\\ dus ik weet nog steeds niet waar ik aan begin... :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #155 Gepost op: 25-08-2006, 07:31:12 »
Nee nee, het is 50/50, maar TNOTL (te nemen of te laten) is dan ook niet niet de miljoenenshow of zoiets (maar het lijkt er wel op). Feit is dat als je 10.000€ wint in de show, dat eigenlijk maar 5.000 is. Staat helemaal uitgeschreven in het contractje, en je weet het van op voorhand, ze zeggen dat ook heel klaar en duidelijk.
::jaja::
Voor de Belgen: TNOTL is al enkele dagen bezig, VijfTV, om 18u20. Ik heb het al elke dag gemist  :-\\ dus ik weet nog steeds niet waar ik aan begin... :P
en dan nog de belastingen  :-X of is dat bij jullie niet zo net als hier in Nederland? Win je een pot geld moet je zo ongeveer de helft afstaan aan de belastingen...
I'm a real big goblin..

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #156 Gepost op: 25-08-2006, 10:01:19 »
en dan nog de belastingen  :-X of is dat bij jullie niet zo net als hier in Nederland? Win je een pot geld moet je zo ongeveer de helft afstaan aan de belastingen...
Meen je dat?  ???
In België moet je NIETS afstaan!!! Er worden geen belastingen geïnd op gewonnen gelden. Stel dat je het geld op de bank zet, gaat er van de intresten wel een klein beetje belasting af, want intresten op spaarboekjes etc zijn onderworpen aan OV (onroerende voorheffing), maar als je alles opdoet of je steekt het in de matras onder in je bed: geen belasting!!
::ok::
Ik heb 'Te nemen of te laten gezien'..... het zal ongetwijfeld leuk zijn om aan mee te doen, maar ik vond het eigenlijk niet veel soeps (té fake van "oh wat zijn wij dikke vrienden zeg") Heb je het zelf gezien en wat vind je ervan?
Nog niet gezien dus, maar ik probeer vandaag op tijd voor de TV te geraken... Ik vind het, aan de uitleg te zien ook geen hoogstaand spelletje of zo, maar het is toch in andere landen een gigantisch kijkcijferkanon geweest, al hangt veel af van de presentator en de zender natuurlijk.
I'm in it 4 the money! (allé, dat hoop ik toch  ;D)
« Laatst bewerkt op: 25-08-2006, 10:05:16 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #157 Gepost op: 26-08-2006, 00:13:24 »
en heel handig voor de mods om alle rommel in te dumpen..

Of hoe een mooi babbeltopic in een vuilbak wordt veranderd... 

:P
lol
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #158 Gepost op: 27-08-2006, 12:28:39 »
Of hoe een mooi babbeltopic in een vuilbak wordt veranderd... 

:P
lol
aaaaaaaaaah ::hug::

Ik zal hem even een schop omhoog gooien ;D
Kan ik gelijk vragen of hier iemand weet hoe ik in Leuven 'geraak' met openbaar vervoer, vanuit Breda ::tandpastasmiley:: ;)
I'm a real big goblin..

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #159 Gepost op: 28-08-2006, 12:30:37 »
(...) Kan ik gelijk vragen of hier iemand weet hoe ik in Leuven 'geraak' met openbaar vervoer, vanuit Breda...
Da's heel eenvoudig:
Met de trein, Breda - Antwerpen, en vandaar naar Leuven via Mechelen of Aarschot, je hebt de keuze.
Leuven is eigenlijk mijn achtertuin, ben er geboren en getogen.
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!