Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 154048 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #340 Gepost op: 21-11-2006, 10:28:48 »
nee hoor, het waren echt linda's familie en vrienden, niet de jouwe.
lol
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #341 Gepost op: 21-11-2006, 12:51:38 »
Ik vond het maar een vreemde aflevering.Sommige mensen vielen mij wat tegen en anderen juist weer niet.
Voor jou[linda]en wietske vind ik het echt K..!Ik vind de reactie van koen naar jou toe zwaar kinderachtig.Dat hij het jou zeer kwalijk neemt en dat hij het op jou af gaat rekenen ofzo.Wat een onzin.Ik vind dat jij nog koeltjes blijft hoor!!!
petje af!ik had me toch een hoop herrie gemaakt daar!Ik vind het knap van jou.wietske mocht wel wat meer van haar afbijten, maar je zag echt dat ze stuk ging.Zielig.En dan ignace,bernadette en lenny!Ik kan lenny wel begrijpen maar toch zou ik zoiets denk ik niet echt doen\durven.maar ik begrijp het wel een beetje.Bernadette ook.
Maar ik snap dan dus eigenlijk niet dat iedereen toen zo moeilijk deed over,het complot"<het is toch juist een spel?bernadette doet er nu dus toch eigenlijk ook aan mee?met haar geheimpje met lenny?ikzelf zie daar niet veel kwaads in maar waarom dan die eeuwige boosheid naar jullie toe. en  curd?ach,iedereen denkt toch aan zichzelf.het is en blijft een spel en je wil er zolang mogelijk inzitten en winnen!linda,ik vind dat jij het toch best knap doet hoor!je hebt echt controle over jezelf en dat kan ik van de anderen op isla monte niet zeggen!je houdt je hoofd koel!niet alleen zij[koen olga,curd etc]hebben een reden om boos te zijn.jij ook,jullie hebben natuurlijk ook honger en daar word je ook sjachie van maar jij blijft rustig.knap hoor! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 21-11-2006, 13:33:14 door anatje »

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #342 Gepost op: 21-11-2006, 12:58:33 »
Vond het ook sneu dat je helemaal werd afgerekend op iets waar jij zelf ook niets aan kon doen, je had idd gelijk, als je het niet gezegd had, dan had je ook gedonder gehad. Het is alleen jaloezie denk ik, zelf zou ik waarschijnlijk net zo gereageerd hebben als Koen, gewoon een slechte eigenschap.
En dan met olga, dat jullie weg moesten, belachelijk natuurlijk, ik zou ook gewoon blijven zitten en alleen maar denken: "negeren, negeren, negeren"
I'm a real big goblin..

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #343 Gepost op: 21-11-2006, 13:45:00 »
vond het inderdaad ook erg grof van Olga dat ze jullie wegstuurde alsof zij de baas is daar. Als ik daar had gezeten dan was ik NO WAY weggegaan, maar gewoon eigenwijs blijven zitten en negeren die hap. Ik ben het niet altijd eens geweest met wat jij en Wietske deden en ik ben nog steeds van mening dat jullie er zonder het complot allang uit hadden gelegen, maar goed, dat neemt niet weg dat Olga Koen en Curd zich wel heeeeel erg rot opstelden deze aflevering. Vond ik niet nodig. Gelukkig zagen we later dat het een stuk beter ging.

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #344 Gepost op: 22-11-2006, 08:37:24 »
Ze gedragen zich inderdaad héél kinderachtig,  ::niet-ok:: met als enige verzachtende omstandigheid: de honger.
Maar ze laten zich nu wel erg in de kaart kijken.
Doe dan niet mee met zo'n spel, als je niet tegen je verlies kunt! Ik vind dat Linda en Wietske er nu sterker uitkomen, dan bijvoorbeeld Olga en Koen. Ik zou in ieder geval liever met de eerste twee op een eiland zitten, dan met die laatste twee  ::kots::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #345 Gepost op: 22-11-2006, 09:24:51 »
Vond het ook sneu dat je helemaal werd afgerekend op iets waar jij zelf ook niets aan kon doen, je had idd gelijk, als je het niet gezegd had, dan had je ook gedonder gehad. Het is alleen jaloezie denk ik, zelf zou ik waarschijnlijk net zo gereageerd hebben als Koen, gewoon een slechte eigenschap.
En dan met olga, dat jullie weg moesten, belachelijk natuurlijk, ik zou ook gewoon blijven zitten en alleen maar denken: "negeren, negeren, negeren"

Idd, puur jaloezie, erg kinderachtig van Koen om te zeggen: 'here for i'm gonna hate you', alsof Linda er wat aan kan doen. Mensen vergeet niet dat het een spel is, je weet toch dat je eruitgestemd kan worden, daar hoef je mensen toch niet persoonlijk op aan te vallen.

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #346 Gepost op: 22-11-2006, 15:53:03 »
Heb heerlijk met me ouders en me vriendinnen zitten kijken !
Met mijn ouders en mijn vriendinnen....

Word ik nu ook al afgerekend om MIJN nederlands... sjonge jonge... !!!

@ de rest : Bedankt voor jullie berichtjes, had me inderdaad ook heel erg kwaad kunnen maken om alles, maar aan de anderen kant ben ik natuurlijk ook wel diegene geweest die (samen met 4 andere) ervoor gezorgd heeft dat ze die kans niet meer hebben kunnen krijgen ( geliefde zien ! ) En over de reactie van Curd tegenover Wietske... ach. Beetje jammer, ineens was ik er en zij was ook gelijk weer de boeman. 

Moet eerlijk zeggen dat het allemaal heel erg hard overkomt op tv hoor! Als iemand me niet moet, jammer dan. Maar laat me dan ook verder met rust, zeg ik dan altijd maar. En ook in het gewone leven kan ik me niet echt druk maken om dit soort dingen hoor. Dus gelukkig was het wel een echte "linda" reactie.

 ::zwaai::


Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #347 Gepost op: 22-11-2006, 18:11:09 »
Linda,ik vind je echt een toffe meid!Leuk dat je reageerd op het forum.Verder vind ik het weer echt iets voor Linda om te zeggen dat het wel erg hard overkwam op tv.Meid,het was toch gewoon erg hard!Ze zullen  wel de ergste stukken  hebben laten zien,maar het is toch mooi wel  gezegt!Het valt niet goed te praten,vind ik dan.En dat jullie ervoor hebben gezorgd dat hun hun geliefden niet konden zien.Tja,dat ze verdrietig zijn ok,maar het is en blijft een spel toch?Groetjes van mij!!!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #348 Gepost op: 24-11-2006, 10:41:57 »
Petje af voor Linda. Zelf zou ik waarschijnlijk in dat snotterende brokje ellende veranderd zijn dat Wietske was. Linda bleef standvastig haar standpunten verdedigen. Ze had alleen lulhannes Curd ook nog wel even tot de orde mogen roepen van mij.

Ook de aanval op het feit dat ze op Bernadette gestemd had pareerde ze met klasse. Ik vind het knap om zo bij jezelf te blijven en niet te breken als je op zo'n oneerlijke manier benaderd en aangevallen wordt. En dat voor zo'n jong meisje! Ik vind haar nog steeds niet dé Robinson, maar ze stijgt zeker in mijn achting.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2006, 10:53:21 door Starry Night »

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #349 Gepost op: 24-11-2006, 10:52:14 »
Petje af voor Linda. Zelf zou ik waarschijnlijk in dat snotterende brokje ellende veranderd zijn dat Wietske was. Linda bleef standvastig haar standpunten verdedigen. Ze had alleen lulhannes Curd ook nog wel even tot de orde mogen roepen van mij.

Ook de aanval op het feit dat je op Bernadette gestemd had pareerde je met klasse. Ik vind het knap om zo bij jezelf te blijven en niet te breken als je op zo'n oneerlijke manier benaderd en aangevallen wordt. En dat voor zo'n jong meisje! Ik vind haar nog steeds niet dé Robinson, maar ze stijgt zeker in mijn achting.

Daar ben ik het dus echt volledig mee eens.
Ik vind het echt super dat Linda zo trouw aan zichzelf blijft!Echt!Ik vind haar het meest volwassen van allemaal!Je blijft idd gewoon bij je standpunt en je draaid niet met alle winden mee!
Daar zouden zij allen nog veel van kunnen leren.
En terwijl je aangevallen word en beledigd steun je Wietske ook nog eens door dik en dun!Knap hoor!!Ik zou het echt niet kunnen.
Ik was denk ik wel uit mijn vel gesprongen.En ook zeker tegen Curd ja!
Heb je het er nog met hem over gehad daar op Isla Monte Linda?Op tv komt het nml over ofdat je het er met hem helemaal niet over hebt gehad.Ik vind hem echt als een [iets wat ik niet mag zeggen!]overkomen.

Alle lof voor jou meid!!!Ik denk gewoon dat die anderen het allemaal[door de honger enzo]naar hun bol is geslagen.De ene is helemaal stuk en de ander reageerd overdreven aggressief en\of kinderachtig maar jij houdt je hoofd koel.In dat opzicht vind ik jou en Lenny echt de sterkste!Mentaal gezien dan he!,EN DAT IS TOCH OOK ERG BELANGRIJK.

Offline Ellen_x

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #350 Gepost op: 24-11-2006, 12:40:52 »
Linnie, ik vind echt dat je het super doet!
Wat een belachelijke reactie van Koen..
Jij kan er niks aan doen!
Het is en blijft een spel.. En gaat ie zo dom doen dat het jou schuld is omdat jij hun eruit hebben gestemt..
Nou ben benieuwd of ie dat ook tegen Lenny en Ingance zal zeggen.. Vast niet..
Ik vind Lenny niet helemaal eerlijk maar goed.. Vind het echt lullig voor Ingance..
En Bernadette die tegen jullie complot was eerst..
Maar nu ook eigenlijk hetzelfde doet met Lenny..
Ik snap haar ook wel, maar niet dat ze eerst zo tegen jullie complot was en het nu zelf ook doet..
Lin, je bent een topper! en ik vind het knap van je dat je je idd zo rustig kan houden.
Heel veel Liefs Xxje Ellen

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #351 Gepost op: 24-11-2006, 14:03:13 »
Ik vind Lenny niet helemaal eerlijk maar goed.. Vind het echt lullig voor Ingance..
En Bernadette die tegen jullie complot was eerst..
Maar nu ook eigenlijk hetzelfde doet met Lenny..
Ik snap haar ook wel, maar niet dat ze eerst zo tegen jullie complot was en het nu zelf ook doet..
Lin, je bent een topper! en ik vind het knap van je dat je je idd zo rustig kan houden.
Heel veel Liefs Xxje Ellen

Het eerste complot sloot mensen uit op basis van 'numbers'. Wij zijn met veel, jullie met weinig. Om die reden was het wel een gerechtvaardigd complot, maar geen waardig complot. Lenny en Ignazio kregen dan ook bloed voor hun hart toen bleek dat er mensen in het complot zaten die ze Robinson-onwaardiger vonden dan mensen buiten het complot. Die mensen kregen geen kans.

Dit complot tussen Lenny en Bernadette is inhoudelijk. Lenny vindt Ignazio en Bernadette allebei Robinson-waardig, dus dat maakt geen verschil. Dan gaan er andere factoren tellen. Vriendschap met Ignazio bijvoorbeeld (dus een zwarte stem naar Bernadette). Of een proef in het vooruitzicht waarvan hij weet dat hij tegen een van de twee waarschijnlijk kansloos zal zijn (dus een zwarte stem naar Ignazio). Het tweede is het geworden. Gerechtvaardigd én waardig.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2006, 14:05:44 door Starry Night »

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #352 Gepost op: 24-11-2006, 17:04:22 »

Ik vind Lenny niet helemaal eerlijk maar goed.. Vind het echt lullig voor Ingance..
En Bernadette die tegen jullie complot was eerst..
Maar nu ook eigenlijk hetzelfde doet met Lenny..
Ik snap haar ook wel, maar niet dat ze eerst zo tegen jullie complot was en het nu zelf ook doet..
Lin, je bent een topper! en ik vind het knap van je dat je je idd zo rustig kan houden.
Heel veel Liefs Xxje Ellen

eh wake up!!!
Bernadette had geen andere keus dan op Ignace te stemmen, aangezien Lenny immuniteit had.
Dit is dus in de verste verte niet te vergelijken met het complot waaraan Linda meedeed.

Offline Ellen_x

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #353 Gepost op: 24-11-2006, 17:27:01 »
Oke dat is waar ja dat ze geen keus had..
Maar ze had voor dat ze wist dat Lenny die immuniteit had gewonnen dat al afgesproken.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #354 Gepost op: 24-11-2006, 17:40:08 »
Oke dat is waar ja dat ze geen keus had..
Maar ze had voor dat ze wist dat Lenny die immuniteit had gewonnen dat al afgesproken.

Ja. Anders had ze er hoe dan ook uit gelegen. Ik denk dat ze dat niet wilde?

Offline Coin

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #355 Gepost op: 28-11-2006, 01:42:14 »
Hey Linda,

Echt rot hoe ze jou op het afvallerseiland behandeld hebben! Spijtig dat je daar terecht gekomen bent.

Jij hebt blijkbaar wel een laag metabolisme, want terwijl de anderen uitgemergeld geraken, zie jij er nog altijd even fantastisch uit!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #356 Gepost op: 5-12-2006, 11:24:08 »
Mooie aankondiging toen je de trap af kwam!  ::ok:: Het beschreef aardig hoe ik tegen je aan ben gaan kijken: Je was niet mijn favoriet, maar ik heb echt bewondering voor jouw houding (zeker ook gezien je leeftijd!), zo volwassen en positief er in blijven staan, petje af!
En je zag er ook goed uit! Geen last gehad na de expeditie, geen nare gevolgen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #357 Gepost op: 5-12-2006, 11:30:25 »

 Linda heb het helaas niet allemaal gezien,maar moet gezegd vond je er ook goed uitzien..kleur haar staat je prima.. ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #358 Gepost op: 5-12-2006, 11:34:51 »
Nog een vraagje: hebben jullie pas afgelopen week de laatste stem moeten uitbrengen? Denk je dat je anders had gestemd vlak na de expeditie (voordat je het had bijgelegd met Olga)?
Keep calm and eat chocolates!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #359 Gepost op: 5-12-2006, 12:39:58 »
Hoi linda!
Je zag er goed uit gister!
Ik vond het ook erg eerlijk van jou dat je gewoon bij de laatste eilandraad hebt gezegd dat Olga en de rest jou niet echt een warm welkom gaven.
Ik vond jou in de live uitzending ook erg eerlijk.
Wel vond ik het jammer dat jij olga koos.
Dat had ik niet verwacht,maar dat is natuurlijk jouw mening.

dikke kus van mij!!!! ::zwaai::
 oh nee,ff vraagje.
Werd jij nou niet pissed dan omdat Wietske alles telkens aan het verbloemen is?
Ik bedoel,jij hebt haar zelfs nog getroost enzo.
Toch doet ze net ofdat er niet veel is gebeurd en vind ze het zelfs;fair';hoedat Olga haar behandeld heeft!
EP stelde haar toch die vraag?