Auteur Topic: [column] schrijvers gezocht, MAAR NIET GEVONDEN :(  (gelezen 6557 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[column] schrijvers gezocht, MAAR NIET GEVONDEN :(
« Gepost op: 16-11-2006, 13:41:33 »
Meneer de Uil heeft deze maal een verzoek aan de lezers van zijn columns en brieven en dat verzoek luidt als volgt:

Zet op papier hoe jij als forummer verwacht dat de expeditie zal aflopen. Wie wordt winnaar en waarom, wie gaat er verliezen en waarom, hoe verlopen de laatste dagen op de verschillende eilanden? Kortom er is nog genoeg stof om flink te speculeren.
Stuur jouw ideeën in een pm aan Stormpie (of mail aan stormpie@realitynet.nl) en ik zorg dat ze bij Meneer de Uil terecht komen.
Is je idee maar een paar regels groot, dan kan je natuurlijk ook in dit topic reageren.
De leukste, meest originele ideeën zal Meneer de Uil verwerken in een column. En... mocht je zelf een leuke column kunnen schrijven... dan wordt die zeker geplaatst!!

Succes!!

(laat de Uil niet in zijn hempie staan... dus reageren please!!)
« Laatst bewerkt op: 3-12-2006, 16:15:37 door Stormpie »
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [column] SCHRIJVERS GEZOCHT!!
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2006, 20:17:41 »
Hoeveel krijg ik als ik hem vind?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [column] SCHRIJVERS GEZOCHT!! Maar niet gevonden :(
« Reactie #2 Gepost op: 3-12-2006, 16:14:33 »
Hier kan je één van de laatste columns van Meneer de Uil lezen. Het is een vooruitblik op de laatste aflevering.

De finale zou dus zo kunnen verlopen. Hoe de finale in werkelijkheid verloopt weten we morgen ;D
er was eens......

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column] schrijvers gezocht, MAAR NIET GEVONDEN :(
« Reactie #3 Gepost op: 4-12-2006, 13:59:30 »
 ::tandpastasmiley::     Beste meneer de Uil deze halve finale zou een droomfinale zijn voor ons als kijkers, heerlijke sensatie, maar dromen zijn bedroog dus het nog afwachten geblazen hoe de halve finale in elkaar steekt al hoop ik zelf dat het fikse proeven zullen zijn tenslotte zitten er een aantal kandidaten al heel lang op het afvallerseiland en ook zij zullen zich moeten bewijzen als robinson we zullen het zien nou lieve uil tot gauw   ::bravo::

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column] schrijvers gezocht, MAAR NIET GEVONDEN :(
« Reactie #4 Gepost op: 4-12-2006, 16:58:50 »
Meneer de Uil heeft helemaal geen hulp van de forummers nodig... Het is weer een subliem stuk  ::bravo:: ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column] schrijvers gezocht, MAAR NIET GEVONDEN :(
« Reactie #5 Gepost op: 7-12-2006, 23:19:51 »
Prachtig... dat was nog eens een finale geweest. ::rofl::

Offline barcaboy

  • Forumlid
Re: [column] schrijvers gezocht, MAAR NIET GEVONDEN :(
« Reactie #6 Gepost op: 12-12-2006, 01:00:58 »
Het is allemaal mooi afgelopen. Een model heeft gewonnen. Wie beweert dat zij de beste robinson was is ....
De kijkers mogen bepalen wie wint en wat gebeurt er???? Ze kiezen voor een model die nooit een proef heeft gewonnen. Mooie Robinson is dat...
Het is jammer, want ik keek ieder jaar naar Robinson. Dit was de laatste keer. Nederland heeft meer inwoners, normaal dat zij stemmen op een "Nederlandse" of is het Russische??? Allemaal fake. Echt erg voor Lenny die het spel echt heeft gespeeld. Jij bent de echte Robinson... Proficiat

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [column] schrijvers gezocht, MAAR NIET GEVONDEN :(
« Reactie #7 Gepost op: 15-12-2006, 12:05:59 »
Ze kiezen voor een model die nooit een proef heeft gewonnen.

En aan slechts twee proeven heeft deelgenomen.
Nog even niks.