Auteur Topic: [kandidaat BE] Robin - kampleider  (gelezen 30339 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #40 Gepost op: 19-09-2006, 15:02:22 »
Denk dat de opzet van de productie met robin en klaar een beetje in het water is gevallen door de vele afvallers,was misschien de bedoeling om fysiek zwakkere deelnemers in de samensmelting te krijgen, maar zie niet echt in wat de meerwaarde van klaar en robin op dit moment is.....Vind hun 'verheven' positie een beetje oneerlijk tegenover de andere kandidaten(of klink ik nou teveel als john en carl >:D)

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #41 Gepost op: 19-09-2006, 16:30:34 »
::niet-ok::ben gisteravond bijzonder op robin afgeknapt

Robin is ook maar een mens, en heeft ook zijn persoonlijke voorkeuren. Ik vond idd ook dat het gekonkel niet de schoonheidsprijs verdiende, om heel eerlijk te zijn. Ok, hij is geen Moeder Teresa, maar het blijft een goeie gozert.
lekkere ruige vent van me

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #42 Gepost op: 19-09-2006, 17:35:47 »
Ik heb echt een enorme bewondering voor die man. Zoveel mensenkennis enzo! Echt super! ::ok::
Jammer van dat roddelen ja, maar goed ik roddel zelf ook wel is..

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #43 Gepost op: 20-09-2006, 09:35:54 »
Ik heb echt een enorme bewondering voor die man. Zoveel mensenkennis enzo! Echt super! ::ok::
Jammer van dat roddelen ja, maar goed ik roddel zelf ook wel is..
Mensenkennis?? Wij zien 4 dagen samengevat in 1 uurtje dus wij zien die dingen niet, maar als je 24/7 met elkaar zit opgescheept, kan iedereen van elkaar zien wat je sterke en zwakke kanten zijn. Voor een psycholoog heeft hij bijzonder weinig mensenkennis in mijn ogen, maar goed, ik kan er ook naast zitten, nogmaals wij zien maar een uurtje van 4 dagen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #44 Gepost op: 20-09-2006, 19:58:52 »
Mensenkennis?? Wij zien 4 dagen samengevat in 1 uurtje dus wij zien die dingen niet, maar als je 24/7 met elkaar zit opgescheept, kan iedereen van elkaar zien wat je sterke en zwakke kanten zijn. Voor een psycholoog heeft hij bijzonder weinig mensenkennis in mijn ogen, maar goed, ik kan er ook naast zitten, nogmaals wij zien maar een uurtje van 4 dagen.
Ja dat klopt. Ik word een beetje misleid door de TV.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #45 Gepost op: 21-09-2006, 11:48:52 »
maar zie niet echt in wat de meerwaarde van klaar en robin op dit moment is.....

Kijkers trekken?  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #46 Gepost op: 26-09-2006, 13:43:12 »
Ben ook in aflevering 5 niet gecharmeerd van robin; hij heeft echt te grote invloed op een aantal mannen (vond het bijna "eng")ook toen hij zijn vriendin belde kon ik niet denken van "oh, wat lief" ik vond het een showtje (hij weet heel goed dat de camera iedereen in beeld neemt bij het telefoneren)ik weet niet waarom maar robin komt bij mij niet "echt" over jammer............... :(

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #47 Gepost op: 26-09-2006, 19:22:59 »
De one-man-show van Robin mag wel eindigen. Ondanks dat ik het een leuke gozer vind word ik zo nu en dan een beetje onpasselijk van zijn gekonkel met de camera.  ::niet-ok::
Valt mee dat we het Zorropakje nog niet in beeld hebben gekregen ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #48 Gepost op: 27-09-2006, 09:41:17 »
Ben ook in aflevering 5 niet gecharmeerd van robin; hij heeft echt te grote invloed op een aantal mannen (vond het bijna "eng")ook toen hij zijn vriendin belde kon ik niet denken van "oh, wat lief" ik vond het een showtje (hij weet heel goed dat de camera iedereen in beeld neemt bij het telefoneren)ik weet niet waarom maar robin komt bij mij niet "echt" over jammer............... :(
Helemaal met je eens!

Ik dacht al dat het aan mij lag. Er zijn hier op het forum veel fans van Robin, en veel tegenstanders van Klaar. Snap ik echt niet.
Ik vind dus dat Klaar het veel meer aan de kandidaten overlaat, door zelf niet mee te doen met de proef, door niet teveel te roddelen tegen andere kandidaten (wel tegen de camera), geen immuniteit te verlenen.
Robin is zichzelf veel meer op de voorgrond aan het plaatsen dan Klaar. Hij roddelt veel, speelt zijn macht uit, trekt voortdurend de aandacht, stuurt de eilandraad met het verlenen van immuniteit, maakt er echt de grote Robin show van, bah!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #49 Gepost op: 27-09-2006, 14:16:38 »
Helemaal met je eens!

Ik dacht al dat het aan mij lag. Er zijn hier op het forum veel fans van Robin, en veel tegenstanders van Klaar. Snap ik echt niet.
Ik vind dus dat Klaar het veel meer aan de kandidaten overlaat, door zelf niet mee te doen met de proef, door niet teveel te roddelen tegen andere kandidaten (wel tegen de camera), geen immuniteit te verlenen.
Robin is zichzelf veel meer op de voorgrond aan het plaatsen dan Klaar. Hij roddelt veel, speelt zijn macht uit, trekt voortdurend de aandacht, stuurt de eilandraad met het verlenen van immuniteit, maakt er echt de grote Robin show van, bah!

Persoonlijk vind ik dat de rol van beide kampleiders slecht is toegelicht, blijven ze tot het einde in de expeditie of gaan ze er na de samensmelting uit?

De manier waarop Robin met het leiderschap omgaat spreekt mij toch wel meer aan. Hij maakt inderdaad gebruik van zijn privileges, maar daardoor ontstaan er wel extra spelelementen. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om te zien hoe Robin bezig is met het sturen van bepaalde zaken, stap voor stap versterkt hij de positie van bepaalde mensen en verzwakt hij de positie van anderen.

De manier waarop Klaar met het leiderschap omgaat is veel luchtiger, ze is minder bezig met spel en heeft (nog) geen gebruik gemaakt van het verlenen van immuniteit. Ook wel leuk om naar te kijken, maar hierdoor wordt haar taak als kampleider wel nuttelozer.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #50 Gepost op: 30-09-2006, 15:01:16 »
Helemaal met je eens!

Ik dacht al dat het aan mij lag. Er zijn hier op het forum veel fans van Robin, en veel tegenstanders van Klaar. Snap ik echt niet.
Ik vind dus dat Klaar het veel meer aan de kandidaten overlaat, door zelf niet mee te doen met de proef, door niet teveel te roddelen tegen andere kandidaten (wel tegen de camera), geen immuniteit te verlenen.
Robin is zichzelf veel meer op de voorgrond aan het plaatsen dan Klaar. Hij roddelt veel, speelt zijn macht uit, trekt voortdurend de aandacht, stuurt de eilandraad met het verlenen van immuniteit, maakt er echt de grote Robin show van, bah!
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt, Robin is is mijn ogen een grote egoist, en Klaar bedoelt het wel goed volgens mij. Weten jullie die meesterlijke opmerking van Shandinella nog?: Klaar is net een kreeft, je moet haar eerst koken voordat je de schoonheid ervan ziet. (Voor het gemak vergeten we maar dat Mick Klaar toen wilde koken)

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #51 Gepost op: 30-09-2006, 19:54:17 »
Robin is een tikje fake aan het overkomen. Je kunt merken dat hij het geweldig vind om kampleider te zijn. Hij is soms net iets te veel bezig met leuk overkomen. Hij is geniepig bezig met mensen uitspelen. Uit wat ik zag van de afleveringen had ik het gevoel dat de mannen Koen pas vervelend vonden nadat Robin ze zo gestuurd had.
Erg netjes tegenover Bert was ie ook niet. Eerst de onvrede van Bert aanwakkeren, en vervolgens hem achter laten met Koen....
Hij doet wel alsof hij heel sympathiek is, door in het begin meteen open kaart te spelen, maar in het verdere verloop is hij juist geniepiger aan het worden. Eigenlijk werkt hij tegenovergesteld als Klaar, die was in het begin vaag, en wordt naarmate het spel vorderd steeds openlijker en duidelijker in haar akties.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #52 Gepost op: 1-10-2006, 11:55:20 »
Ik vind ook dat Robin teveel manipuleerd. Je kan geen hoogte krijgen met die man... Klaar daarentegen vind ik een prima leidster met veel kapaciteiten, die goed haar kandidaten kent en een betere psychologe is dan Robin. Klaar zegt bv aan de 2 vriendinnen Wietske en Linda, jullie als vriendinnen blijven liever samen hier veronderstel ik... Dat vond ik een enorme goede zet van haar... ::ok::
Prima Klaar, ik geniet enorm van je....

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #53 Gepost op: 1-10-2006, 12:32:00 »
Robin wil te psychologisch overkomen. Hij heeft klanten nodig denk ik, dit is stiekem reclame  ::jaja::  :P
I'm a real big goblin..

Offline alter

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #54 Gepost op: 1-10-2006, 13:55:39 »
Ik las net ergens dat hij zijn anderhalve maand oude dochtertje achter heeft gelaten om aan deze ER mee te doen. Met alle respect, want ik ken de man verder niet, maar dat snap ik dus echt niet. Als je een maand (meestal na 4 weken samensmelting) of misschien zelfs langer wegbent, dan is je kindje al zoveel veranderd, die tijd haal je dus never nooit niet meer in of terug. Als je kan kiezen, wat zou je dan kiezen. Ik zou dan hopen dat mijn man lekker bij mij en ons kindje zou blijven, wat ie ook zeker zou doen. Maar dan zijn wij ook een heel klef en zoet stel, hahaha.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2006, 13:59:16 door alter »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #55 Gepost op: 3-10-2006, 11:31:47 »
Wat hing ie gisteren weer de geniepige manipulerende smiecht uit, zeg.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #56 Gepost op: 4-10-2006, 08:51:35 »
In de aflevering van maandag kwam zijn ware aard wel heel goed naar voren. Achterbaks, geniepig, gemeen, stokerig, rancuneus....

Geen echt goede reclame voor hem als psychiater zijnde....
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #57 Gepost op: 4-10-2006, 10:43:15 »
In de aflevering van maandag kwam zijn ware aard wel heel goed naar voren. Achterbaks, geniepig, gemeen, stokerig, rancuneus....

Geen echt goede reclame voor hem als psychiater zijnde....
Gelukkig is hij geen psychiater

helaas wel psycholoog, en dat begrijp ik steeds minder. Hij is wel heel erg geniepig bezig, nu de kampgenoten weer aan het opstoken over Curd en Wietske, nadat hij eerst al erg vervelend deed bij de Robinsonproef en de rooftocht.
Keep calm and eat chocolates!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #58 Gepost op: 4-10-2006, 16:07:20 »
Ach, ik denk dat hij zich vooral goed heeft geamuseerd en dat dat ook zijn doel was. Dus voor Robin is deze expeditie zowiezo al geslaagd...

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #59 Gepost op: 4-10-2006, 21:44:02 »
Gelukkig is hij geen psychiater

helaas wel psycholoog, en dat begrijp ik steeds minder. .

Komt op hetzelfde neer. Hij heeft iig geen goede reclame gemaakt voor zichzelf. Ik zou geen patiënt van hem willen zijn.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!