Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 194532 keer)

Offline DaSnake

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #380 Gepost op: 14-06-2007, 16:07:36 »
Clown,

Ik heb je on/off camera meegemaakt voor je make over.

Nuff sad.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #381 Gepost op: 14-06-2007, 17:13:23 »
Wat denk jij Lukas, kan je nog een heerlijke situatie bedenken voor onze RN-ers ver weg?  ::hug::
Oh ja, bijzonder veel, en steeds zijn het extreme situaties! >:D
- een eilandbrand :)
- een sneeuwstorm :D
- een tornado ;D
- wrede niets-ontziende piraten die de eilandbewoners gijzelen voor losgeld :o ...you name it babe! :P
't Zal ze leren zonder mij te vertrekken! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #382 Gepost op: 14-06-2007, 17:15:51 »
Lieve lieve sneek,

Grappig idd, ahum........

a. alle kleding op het eiland was ter bescherming tegen de zon veel keuze was er niet, ik draag thuis mijn eigen kleding (dwz: vnl. strak shirtje, lekkere wijde broek en een paar sportschoenen liefst met drie strepen aan de zijkant) en die draag ik al jaren. Aangezien ik voor ER alweer was gaan studeren (theatermaken, ja iets wat een extravert persoon zou kiezen), heb ik niet eens geld om ineens een nieuwe garderobe aan te schaffen.

b. ik heb in de afgelopen paar jaar de volgende haarstijlen gehad:
- rood krul tot op mijn kont,
- rood kort met spikes en gouden glitter (trouwkapsel, hehehe),
- blond kort met spikes,
- kort rood met extra rood erin en een matje en zijkant ongeveer weggeschoren,
- rode krullen (pipo-kapsel, heb ik momenteel ook weer),
- heel kort rood (finale aflevering),
dus heel veel variatie in deze 'grijze muis', groen haar kon niet met mijn baan, maar in augustus ineens weer wel...wie weet....

c. je kent me niet, via ER afleveringen zal je me ook niet leren kennen. Je hebt geen idee waar je over praat als je het hebt over mij, mijn therapeut (hmmm die ken ik nog niet, als jij m wilt betalen dan zal ik eens over een therapeut gaan denken), mijn leven, mijn manier van zijn en wat boeit het je eigenlijk?

d. oh ja, wellicht dat je zelf ook ooit eens een breakdown krijgt, ik hoop dat jij er net zoveel van leert als dat ik heb gedaan......grootste les: verander jezelf niet voor wie dan ook, jezelf zijn is namelijk da bomb.


En ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de RN-ers in volgend seizoen. Ik gok dat van wie we niets horen, inmiddels idd ergens op een eiland zitten elkaar warm te houden in een plensbui en slakken naar binnen te werken............ ::jaja:: Wat denk jij Lukas, kan je nog een heerlijke situatie bedenken voor onze RN-ers ver weg?  ::hug::

I say Amen to that! (ach je snapt wat ik bedoel :P)
« Laatst bewerkt op: 14-06-2007, 17:19:29 door vieffan »

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #383 Gepost op: 14-06-2007, 17:44:51 »
@vieffan:  ::hug::

@lukas: hahaha, je bent wel erg op dreef.  ::rofl::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #384 Gepost op: 14-06-2007, 18:04:30 »
Oh ja, bijzonder veel, en steeds zijn het extreme situaties! >:D
- een eilandbrand :)
- een sneeuwstorm :D
- een tornado ;D
- wrede niets-ontziende piraten die de eilandbewoners gijzelen voor losgeld :o ...you name it babe! :P
't Zal ze leren zonder mij te vertrekken! ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #385 Gepost op: 14-06-2007, 19:13:33 »
Zeg meneer of mevrouw Snake... als Clown iets NIET is dan is het wel een grijze muis. Waar haal jij het eigenlijk vandaan om zo over iemand te oordelen ::oink:: Als je ook maar een beetje mensenkennis had dan zou je niet zo oordelen, maar er door heen prikken wat je op tv ziet en over de werkelijke Clown oordelen en die ken jij niet eens volgens mij :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #386 Gepost op: 14-06-2007, 19:54:57 »
Oh ja, bijzonder veel, en steeds zijn het extreme situaties! >:D
- een eilandbrand :)
- een sneeuwstorm :D
- een tornado ;D
- wrede niets-ontziende piraten die de eilandbewoners gijzelen voor losgeld :o ...you name it babe! :P
't Zal ze leren zonder mij te vertrekken! ::rofl::
of de resterende kandidaten na 4 weken allemaal aan elkaar vastketenen,en die verplichten om 10 wedstrijden na elkaar te kijken naar de "A" ploeg van de Rode Duivels,dat zou pas een mentale geseling zijn  ::jaja:: ::jaja::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #387 Gepost op: 15-06-2007, 03:02:21 »
of de resterende kandidaten na 4 weken allemaal aan elkaar vastketenen,en die verplichten om 10 wedstrijden na elkaar te kijken naar de "A" ploeg van de Rode Duivels,dat zou pas een mentale geseling zijn  ::jaja:: ::jaja::

En dan zeggen ze dat IK een slecht karakter heb! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #388 Gepost op: 15-06-2007, 11:20:13 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #389 Gepost op: 21-06-2007, 01:22:00 »
Rode Duivels  :-X

Gerets moeten ze aan het roer zetten, dan gaat dat ook wel weer lopen.
† Rust zacht Eepee †

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #390 Gepost op: 22-06-2007, 01:39:24 »
Rode Duivels  :-X
Gerets moeten ze aan het roer zetten, dan gaat dat ook wel weer lopen.
No way. Ik ken Rene Vandereycken persoonlijk, en hij doet echt wat hij kan met de middelen die hem ter beschikking staan maar België heeft gewoon geen winnaarsmentaliteit, zeker niet op voetbalvlak. En we steken te weinig geld in jeugdvoetbal en opleiding van profvoetballers, én er schort iets aan de mentaliteit hier. Als de spelers een beetje hogerop geraken kopen ze een dure auto, verlagen die, plakken er spoilers op en steken er 2000 WATT RMS in en neonverlichting om 'Las Vegas' tegen te zeggen, ze zoeken een faux-blonde, verbouwen haar voorbumpers ook voor zo'n 2000 euro (indien nodig, dwz. alles onder een C moet getuned worden), en dan lopen ze van feestje naar feestje en hangen de grote jan uit. In plaats van echt door te gaan, en voluit te trainen om nog een niveau hoger te mikken kweken ze een fois gras van de champagne, smeren ze per dag 3 deciliter gel in hun haar en schieten ze met hun houten kop naast het doel. Zielig gewoon, al zijn er ook die het goed menen en er echt voor gaan. 
:-\\
Belgisch voetbal mogen ze imo voor mijn part opdoeken. Kost handenvol geld aan security en politie en vandalisme, en ze bereiken NIETS, integendeel, ze maken zich belachelijk. Ze zijn de joker van het europees voetbal, als je hen in de loting tegenkomt *kassa kassa* *ping* joepieie naar de volgende ronde!!
>:D
Belgen zijn goed in wetenschap en diensten en horeca, dat ze daar wat meer geld inpompen en bv. de BTW voor de horeca verlagen van 21 naar 6 procent waar al -tig jaar sprake van is maar wat nooit gedaan wordt...
::jaja::
« Laatst bewerkt op: 22-06-2007, 19:20:47 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #391 Gepost op: 22-06-2007, 19:37:23 »
 Eeeeeeuuuuuhhhhmmmm Beste Lukas,ik weet het niet hoor,ik neem aan dat er duizenden kandidaten voor ER waren.
Je hebt toch niet vertelt dat je de Rode Duivels persoonlijk kent(of de trainer dan toch)? Indien ja,begrijp ik best waarom je niet geselecteerd bent. ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: wat zouden ze bij motivatie ingevuld hebben denk je?  ::rofl:: ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #392 Gepost op: 22-06-2007, 21:06:55 »
Eeeeeeuuuuuhhhhmmmm Beste Lukas,ik weet het niet hoor,ik neem aan dat er duizenden kandidaten voor ER waren.
Je hebt toch niet vertelt dat je de Rode Duivels persoonlijk kent(of de trainer dan toch)? Indien ja,begrijp ik best waarom je niet geselecteerd bent. ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: wat zouden ze bij motivatie ingevuld hebben denk je?  ::rofl:: ::rofl::
Neeneenee, ik hoef mijn connecties niet op te sommen om niet mee te mogen... >:(
Ik ken hem ook niet écht persoonlijk hoor, hij komt af en toe bij een vriend van mij als ik daar ben, en dan babbel ik ermee over alles behalve voetbal want ik heb een hekel aan kijken naar en praten over voetbal. Je kan gerust stellen dat ik een wijf ben op dat vlak hihi! ;D :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #393 Gepost op: 22-06-2007, 23:38:58 »
Ik heb Rene Vandereycken niet veel aan het werk gezien op zijn periode bij FC Twente na. Vond het een aimabele man, die zijn ploeg echter wel zeer negatief liet spelen.
† Rust zacht Eepee †

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #394 Gepost op: 23-06-2007, 01:03:50 »
Vond het een aimabele man, die zijn ploeg echter wel zeer negatief liet spelen.
Alles voor de komma klopt absoluut, en dat na de komma zal ook wel kloppen maar zoals gezegd ken ik er niets van.
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #395 Gepost op: 23-06-2007, 09:04:13 »
Neeneenee, ik hoef mijn connecties niet op te sommen om niet mee te mogen... >:(
Ik ken hem ook niet écht persoonlijk hoor, hij komt af en toe bij een vriend van mij als ik daar ben, en dan babbel ik ermee over alles behalve voetbal want ik heb een hekel aan kijken naar en praten over voetbal. Je kan gerust stellen dat ik een wijf ben op dat vlak hihi! ;D :P
hihi,ik beelde me het gewoon in;ik zag jou daar al zitten met (EP-was het he?) voorje en dan nog een camera op je gericht.EP,"wat is jouw motivatie om deel te nemen aan ER?" en dan begin jij te vertellen over de Rode duivels  ::rofl:: motivatie>Rode Duivels  ::vergroot:: ik zag EP zijn wenkbrauwen  al fronsen  ::rofl::
[size=02pt]of heb ik teveel fantasie?[/size]  ::) ::)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #396 Gepost op: 23-06-2007, 10:47:59 »
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #397 Gepost op: 23-06-2007, 14:38:11 »
Alles voor de komma klopt absoluut, en dat na de komma zal ook wel kloppen maar zoals gezegd ken ik er niets van.
:)

Moet ik wel zeggen.. heb de Duivels niet veel aan het werk gezien, behalve laatst thuis tegen Portugal voor de EK-kwalificatie en toen maakten ze wel indruk.
† Rust zacht Eepee †

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #398 Gepost op: 24-06-2007, 00:10:32 »
Moet ik wel zeggen.. heb de Duivels niet veel aan het werk gezien, behalve laatst thuis tegen Portugal voor de EK-kwalificatie en toen maakten ze wel indruk.
Een negatieve indruk misschien? ::rofl::
Neenee, geef mij maar tennis met Justine Henin! Dat is pas karakter hebben, daar kan elke Belgische voetballer een punt aan zuigen. ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #399 Gepost op: 24-06-2007, 20:20:48 »
is dat ook zo'n irritante kreunster?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw