Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 26318 keer)

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #60 Gepost op: 26-10-2006, 21:47:02 »
Lullig dat zelfs één van de kandidaten die op hem stemde zijn naam verkeerd schreef.  ::niet-ok::
Ja, niet echt leuk voor hem, maar hoe vaak heb je het er met mensen over hoe je naam wordt gespeld?! Ik vind het dus geen grote fout van diegene.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 9
« Reactie #61 Gepost op: 26-10-2006, 22:07:44 »
Ze wisten ruim van tevoren dat ze op hem zouden gaan stemmen. Dan hadden ze hem dus ook even kunnen vragen of hij een echte Koen of een neppe Coen was. Had net wat beleefder en geinteresseerder gestaan.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 9
« Reactie #62 Gepost op: 26-10-2006, 23:57:06 »
Ze wisten ruim van tevoren dat ze op hem zouden gaan stemmen. Dan hadden ze hem dus ook even kunnen vragen of hij een echte Koen of een neppe Coen was. Had net wat beleefder en geinteresseerder gestaan.  ::jaja::

ik zie niet echt in wat daar lullig aan is?  ???
enne...
'hé koen, ik ga zo op jou stemmen, dusse.. hoe spel ik je naam precies?'
 ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #63 Gepost op: 27-10-2006, 13:37:11 »
Ben jij Curd van robinson???

Yeps, dat is Curd van Robinson ::jaja::
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #64 Gepost op: 27-10-2006, 15:24:25 »
Of misschien is hij gewoon leuk en werd hij negatief neergezet door de productie en Robin voor de samensmelting? ;)
Ja dat denkt iedereen maar ik opperde juist een alternatief ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #65 Gepost op: 27-10-2006, 19:46:01 »
.... zal binnen een uurtje beginnen op VTM  8) ik ben benieuwd  ::jaja:: ::jaja::  ::tandpastasmiley::

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Aflevering 9
« Reactie #66 Gepost op: 28-10-2006, 03:04:57 »
Ik was verre van Pro Koen...maar heb mijn menig moeten wijzigen. Ik vind dat Lenny nu wel een dubbele agenda heeft, eerst een pact dan nog zeggen zich aan het pact te houden en toch anders stemmen.
Zag in het voorstukje dat Koen met blommen aankomt op het eilandje van Olga.
Wat mij betreft gaam nu eerst Linda en Curd eruit. Van de eerste zien we niets positiefs, de tweede vind ik echt niks..niet persoonlijk bedoelt hoor, best leuke vent maar eerst met Wietske aanpappen en haar even rap laten vallen onder invloed van die andere kerels die in zijn afwezigheid ineens weer anders lieten denken. Heerlijk tv avondje de firma list en bedrog :-) Mooi voorbeeld van zo gewonnen zo geronnen.  Ik zit erbij en kijk er naar. En in feite zijn ze voor mij allemaal sterren. Ga zo door!

   

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #67 Gepost op: 1-11-2006, 09:32:55 »
Beetje off-topic, maar het is Koen, Koen, Koen!

Het is natuurlijk slechts een kleine schrijffout  ;), maar als mede-Koen ben ik van mening dat C-Coenen geen echte Koenen zijn.  ;D


Lullig dat zelfs één van de kandidaten die op hem stemde zijn naam verkeerd schreef.  ::niet-ok::

On-topic: ik vind dat Koen nu inderdaad zijn naam weer eer aan doet en dat hij zich als een koene robinson gedraagt!  ::ok:: ;D

Ik begrijp je hele frustratie  ::tandpastasmiley::, en ben het volledig met je eens. Mijn naam wordt ook weleens op andere (exotische dus onechte :P) manieren geschreven en dat druk ik ook altijd subiet de kop in.

Overigens is er dientengevolge ook maar één Curd, en dat is Kurt!
« Laatst bewerkt op: 1-11-2006, 10:15:47 door Starry Night »