Poll

Als er op 10 December een Fandag is

kom ik wel.
22 (52.4%)
kom ik niet.
20 (47.6%)

Totaal aantal stemmen: 41

Poll gesloten: 8-11-2006, 14:42:52

Auteur Topic: ER fandag Ja of Nee ?  (gelezen 36463 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #40 Gepost op: 13-11-2006, 11:34:33 »
Dat lijkt me niet zo interessant, iloverobinson. Ik kijk nog maar sinds 2005, dus alle kandidaten van daarvoor ken ik toch niet. Daarbij komt dat ik het nu leuk zou vinden om de huidige kandidaten dingen na te vragen (waarom reageerde je zo, hoe vond je het toen dat gebeurde, etc). Over een half jaar zit je niet meer zo met dat soort vragen, dus dan hoeft het niet meer.

En als er nu al niet veel belangstelling is, terwijl de serie nog bezig is, verwacht je dan in de zomer wel belangstelling?

Ik denk meer dan nu. De meeste mensen zijn minder geïnteresseerd in deze reeks. Daarom, ook namens mij, minder interesse om nu naar een fandag te komen. ILRobinson bv is geïnteresseerd in een kandidaat uit 2004 een jaar dat mij ook bijzonder aan het hart lag. Ook de "strijdende titanen" vind ik leuke kandidaten. Maar toen, na de overwinning van Ryan, is er geen fandag geweest. Dus het voorstel van ILR om een BBQ te organiseren in bv de maand mei zou inderdaad geen slecht idee zijn....

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #41 Gepost op: 13-11-2006, 14:26:18 »
Dat lijkt me niet zo interessant, iloverobinson. Ik kijk nog maar sinds 2005, dus alle kandidaten van daarvoor ken ik toch niet. Daarbij komt dat ik het nu leuk zou vinden om de huidige kandidaten dingen na te vragen (waarom reageerde je zo, hoe vond je het toen dat gebeurde, etc). Over een half jaar zit je niet meer zo met dat soort vragen, dus dan hoeft het niet meer.

En als er nu al niet veel belangstelling is, terwijl de serie nog bezig is, verwacht je dan in de zomer wel belangstelling?


Ik volg vanaf 2002 expeditie robinson en dit is het eerste jaar dat ik het gewoon echt niet volg er he!!
Dus ik snap gewoon niet waarom jij het geen leuk idee vind omdat jij pas vanaf 2005 bent gaan kijken vind je een ruinie niet leuk! maar waarom niet? Je ziet dan kandidaten uit 2005 en van deze editie. Je maakt ook andere forummers blij door andere kandidaten want zoals Millesime al zegt er is niet zo veel belangstelling omdat de kandidaten er tegen valllen.
En ja ik heb een kandidaat (Peter 2004) echt in mijn hart zitten die ik graag weer eens wil zien en willen weten hoe het met hem gaat!! Ook zou ik het leuk vinden om Mick, frank, Bjorn en Robin te zien.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #42 Gepost op: 13-11-2006, 16:16:33 »
Ik zou een reunie ook leuk vinden.

Maar ik denk niet dat je kan zeggen dat een reunie niet leuk is, aangezien jij pas 2 seizoenen kijkt. Tuurlijk vind je dan de rest niet interessant, maar de vaste kijkers wel.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #43 Gepost op: 13-11-2006, 16:24:12 »
Ik zou een reunie ook echt super tof vinden 8) ;D, als er een reunie komt ben ik er zeker bij!! ::jaja::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #44 Gepost op: 13-11-2006, 16:44:16 »
Er waren ook al pm's over dit onderwerp... Ik zal hier antwoorden, dan hoef ik niet tig keer eenzelfde pm te schrijven.
Barbecue, reünie; deze ideeën zijn natuurlijk heel leuk en klinken erg gezellig.
MAAR......

het organiseren van zo'n activiteit vraagt veel voorbereiding. Daar ben je wel even mee bezig.
Als je nu weet dat alles wat hier op de site gebeurt door vrijwilligers na school of werk wordt gedaan, dan begrijp je misschien ook dat deze mensen niet op nog een nieuwe klus erbij zitten te wachten. Daarbij komt dat er voor zo'n activiteit kosten gemaakt moeten worden. Nog voordat je weet of het zal slagen moet je daarvoor in de buidel tasten. En wij van Realitynet hebben veel voor onze forummers over, maar er zijn grenzen aan onze bereidwilligheid.
Ik heb het nu nog niet over de bereidwilligheid van ex-kandidaten om op deze activiteit te verschijnen. Want zonder kandidaten wordt het een flop.

Kortom... wij organiseren geen reünie, barbecue of wat dan ook, maar het staat iedereen vrij om daar zelf mee aan de slag te gaan.
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #45 Gepost op: 13-11-2006, 18:06:12 »
@ Cynneke en Iloverobinson: het gaat natuurlijk niet om mij persoonlijk, ik nam mijzelf als voorbeeld. Het lijkt mij niet interessant om van alle edities de kandidaten te vragen, aangezien lang niet iedereen alle edities heeft gevolgd. En wat boeit het iemand nu nog wat Sander uit de eerste editie op het moment bezig houdt? Ik vraag me af of die kandidaten daar nog zin in hebben...

Mijn belangrijkste punt was vooral dat een fandag het leukst is kort na de expeditie, omdat alles dan nog vers in je geheugen zit.

[size=08pt]Erg jammer trouwens dat je blijkbaar alleen een vaste kijker bent als je vanaf de eerste of tweede editie kijkt, ook al volg je de huidige serie niet. Voel me niet erg welkom nu, hier, ook al is dit de derde editie waarvan ik iedere minuut heb gezien...[/size]
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #46 Gepost op: 13-11-2006, 18:25:15 »

Mijn belangrijkste punt was vooral dat een fandag het leukst is kort na de expeditie, omdat alles dan nog vers in je geheugen zit.


Zo denken wij er ook over. Daarom worden fandagen (of het nu voor ER is of voor Wie Is De Mol) het liefst zo snel mogelijk na de laatste uitzending gehouden. Dan leeft het nog bij de fans. Alleen zag je dit jaar bij ER minder interesse voor een fandag. En dan gaat het gewoon niet door.. Simpeler kan bijna niet.
er was eens......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #47 Gepost op: 13-11-2006, 18:48:42 »
[size=08pt]Erg jammer trouwens dat je blijkbaar alleen een vaste kijker bent als je vanaf de eerste of tweede editie kijkt, ook al volg je de huidige serie niet. Voel me niet erg welkom nu, hier, ook al is dit de derde editie waarvan ik iedere minuut heb gezien...[/size]

Sorry Swifty, dat was niet de bedoeling. Ik heb me misschien een beetje ongelukkig uitgedrukt (heb mijn dag niet vandaag), maar wat ik bedoelde te zeggen, was dat het voor die kijkers die alle seizoenen gezien heb of meerdere, het leuker is als die kandidaten ook komen. Ik kan me voorstellen dat als je maar 1 of 2 seizoenen gekeken hebt, je alleen met die kandidaten binding hebt.
Snap je?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #48 Gepost op: 13-11-2006, 19:13:14 »
Snap het  ::jaja::

Ik heb ook m'n dag al niet  :-\\

Misschien knappen we vanavond wat op, als we de top drie van de pool binnen stormen allebei?  >:D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #49 Gepost op: 13-11-2006, 19:16:59 »
Beter een nachtje zonder pijn slapen. Heb vannacht heel veel pijn gehad en vanmorgen ook, daarom toch vanmiddag nog maar gauw even langs de huisarts geweest en ik blijk een peesontsteking te hebben in mijn linkerschouder. Dus dat zal me een nachtje wel worden weer....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #50 Gepost op: 14-11-2006, 00:09:01 »
Ik ben een voorstander van de fandag ! Al is het kleinschalig met een hapje en een drankje  :-) (liefst geen mango's dan)::zwaai::


groetjes Lenny

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #51 Gepost op: 14-11-2006, 01:57:41 »
Beter een nachtje zonder pijn slapen. Heb vannacht heel veel pijn gehad en vanmorgen ook, daarom toch vanmiddag nog maar gauw even langs de huisarts geweest en ik blijk een peesontsteking te hebben in mijn linkerschouder. Dus dat zal me een nachtje wel worden weer....


Aaaaah een pijnlijke kwestie ik hoop dat je Diclofenac hebt gekregen van je huisarts.
Sorry mensen dat is ff off topic, ik weet t, maar ik hoop hier iemand mee te kunnen helpen.










Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #52 Gepost op: 14-11-2006, 10:02:54 »
Citaat
Sorry mensen dat is ff off topic, ik weet t, maar ik hoop hier iemand mee te kunnen helpen.

de dokter zal haar wel helpen met een goed middel en goed advies.
(ook off-topic, maar kon het niet laten te reageren  ::hypocriet::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #53 Gepost op: 14-11-2006, 10:29:40 »
Heb altijd Meloxicam in huis omdat ik door mijn fibromyalgie veel vastzittende spieren in mijn nek en schouders heb. En die moet ik gewoon slikken voor het slapen gaan nu en dat heeft geholpen. Heb de hele nacht geen pijn gehad.
We doen maar rustig aan en zo min mogelijk met die linkerarm en dan hoop ik dat het over een weekje helemaal weg is.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #54 Gepost op: 15-11-2006, 13:36:28 »
Ik ben een voorstander van de fandag ! Al is het kleinschalig met een hapje en een drankje  :-) (liefst geen mango's dan)::zwaai::


groetjes Lenny

Kipnuggets dan Lenny?? ;) Spreken we af bij de KFC :o)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #55 Gepost op: 16-11-2006, 12:39:39 »
hehe  naar KFC mogen jullie elke week komen hoor  :-) ! hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #56 Gepost op: 16-11-2006, 15:09:07 »
hehe  naar KFC mogen jullie elke week komen hoor  :-) ! hoe meer zielen hoe meer vreugd.

De wat? ::schaam::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #57 Gepost op: 16-11-2006, 15:14:41 »
De wat? ::schaam::

Hoi Marlie.. ::zwaai::
 KFC = *****..lekker kippetjes kluiven dus.. ::tandpastasmiley::

link en sluikreclame verwijderd


« Laatst bewerkt op: 16-11-2006, 16:46:54 door Bakkertje »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #58 Gepost op: 17-11-2006, 06:58:35 »
De wat? ::schaam::
de Koekoe Fan Club   ;D

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #59 Gepost op: 17-11-2006, 10:15:04 »

 de Koekoe Fan Club   ;D
 
Hahaha Koekoe..kunnen we ook aan jou kluiven dan..? ;D :-X
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.