Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182367 keer)

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #480 Gepost op: 24-05-2006, 23:30:07 »
Het bewijs dat je nooit iemand mag vertrouwen. Hij kon zich niet inbeelden dat frank op hem zou stemmen.

Maar frank is daar uiteindelijk voor zichzelf.

Mick gaat ons missen.

vanaf nu wordt het expeditie  "Love Boat". Waarschijnlijk zonder troubles.
Mick aan de macht!!!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #481 Gepost op: 24-05-2006, 23:34:22 »
Mensen mensen mensen,

Ik ken Mick nu al een twee-tal jaar en heb hem in verschillende situaties meegemaakt.
Daarbij bedoel ik op het eiland in 2004 en thuis hier in België.
Mick is een persoon die zich 100% inzet in een spel en slechts één doel heeft(zoals de meesten) winnen... Mick is iemand die op zo'n moment van alles zou uithalen om toch een ronde verder te geraken. (waarbij in mijn ogen niets verkeerd is) De anderen doen het met een tandpasta smile hetzelfde maar voorzichtiger om er niet uit te vliegen. Mick niet hij gaat ervoor. Je moet mick nemen zoals hij is een echte zakenman in het echte leven en iemand die maar één doel heeft en dat is de overwinning. Ik heb van hem genoten in deze expeditie alleen heeft hij een fout gemaakt met Ilona.
Hou ook rekening mensen dat jullie maar 1% zien van wat er daar is gebeurd en velen minder kritiek zouden moeten hebben en eerst eens proberen door de selecties te geraken en zelf eens overleven, het lijkt allemaal zo gemakkelijk maar .... Ik was ook zo iemand maar in 2004 na 33 dagen en 18 kg minder wist ik verdomd goed wat robinson was.
Chapeau aan alle deelnemers en ook aan MICK . ::ok::
groeten,
Peter 2004

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #482 Gepost op: 24-05-2006, 23:58:48 »
Zucht, lees ik weer dat het afzien is en dat Mick wellicht een aardige vent zal zijn....maar wij zijn de kijkers...wij zien wat we zien, niks meer en niks minder. En als me n meedoet aan zoiets weet men waar ze aan beginnen dus dan barnd men de billen met de blaren. En dat is dan au.
 

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #483 Gepost op: 25-05-2006, 09:01:21 »
Vond het altijd al een vreselijke kwal. En bij zijn vertrek zag je zijn ware aard. Beetje zielig en dom om zo snel mensen te verdenken van een stem op je. Kijk: als Karin op hem had gestemd en het was zeker, dan was het wel een beetje logisch geweest dat hij zo boos reageerde. Maar als je Karin beschuldig van verraad terwijl je zelf op haar stemde, dan ben je gewoon een enorme ***!!! Weg met die Mick!!!  ::tandpastasmiley::

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #484 Gepost op: 25-05-2006, 12:06:08 »
Je mag natuurlijk best hier vertellen wat je van iemand vond in de expeditie, maar zeg dat dan niet met scheldwoorden en dergelijke. En ga het al helemaal niet verkondigen op een manier alsof je iemand al jaren persoonlijk kent.
We zien natuurlijk alleen de 'extreme' situaties en uitspraken op TV, alles wat daar omheen gebeurd krijgen wij niet te zien.
Ik zou dus zeggen, probeer de dingen die je wilt zeggen anders te verwoorden zodat je anderen niet zo snel kwetst. Behandel elkaar met een beetje respect.

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #485 Gepost op: 25-05-2006, 12:11:15 »
Sorry Mick, maar je reageert hier echt als een klein kind die zijn lolly niet krijgt  ::rofl:: Natuurlijk vindt men het hier geweldig dat jij en de andere expeditieleden hier ook posten, maar sommigen hier behandelen enkele Robinsonners als ware goden en zijn zijn/haar postings heilig. (Dat is pas bull... zoals Pieter dat wel eens zei  ;D ) Zodra iemand hier, in de ogen van enkele users,  "onrust" begint te stoken door zijn/haar mening te geven over iemand, och jee foute boel. In deze topic zelfs hypocriet voor iemand die kennelijk daar ook niet vies van is. Sorry hoor, maar als ik niet eens meer mag zeggen dat ik vind dat Mick het spelletje te hard heeft gespeeld, waarvoor hebben we dit forum dan nog?? Moet ik dan zeggen, he tof dat je meedeed Mick. We hebben van je genoten? Forza Moerasketiers? Oh nee want dat pact was ook meteen verbroken  ::hypocriet::

Jammer dat Karin hier niet post (of heb ik wat gemist) , er zitten toch 2 kanten aan een verhaal.


Dat het nu expeditie Love Boat zou worden, tja so be it dan hoor.

Go Karin, Frank & Ryan ! ::ok::

Offline mira

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #486 Gepost op: 25-05-2006, 12:18:36 »
Jammer dat Mick niet meer wil mee praten maar hij leest vast mee  ;D

Mick, jammer dat je er uit bent. Maar het zat er in..je prachtige actie van de vorige aflevering zorgde voor uitstel maar niet voor afstel..het was een kwestie van tijd.
 Frank had al een goede band met Richard en Jennifer dus die zou hij zeker niet weg stemmen en die band zorgde er ook voor dat jij weg moest..volgende week is Karin aan de beurt mits ze inmuniteit wint.

Je liet me wel schrikken met je uitval naar Karin :o  ik zag wel dat je snel herstelde..
En die inmuniteitsproef heb je zelf verknald...want daar lagen je kansen..niet bij Frank.. ::ohno::

Karin schrok zich ook het apelazerus. Volgende week mag zij vertrekken..>:D

Ik zag jou als winnaar..want die nepdoetjes heb ik nu wel gezien..een Robinson moet hebben afzien..is bij Frank, Richard en Jennifer geen sprake van..die liften op elkaars achterwerk mee.. ;D

Hup Ryan dan maar ;D


Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #487 Gepost op: 25-05-2006, 12:28:44 »
want die nepdoetjes heb ik nu wel gezien..een Robinson moet hebben afzien..

 ::rofl:: Wat een waardeloos argument. Of Mick meer heeft moeten afzien dan de rest. Sure  ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #488 Gepost op: 25-05-2006, 13:03:49 »

Hou ook rekening mensen dat jullie maar 1% zien van wat er daar is gebeurd
Daar ben ik het volledig mee eens  ::ok::

Maar,zoals Mick enkele dagen geleden zelf zei; "ik heb de rol van bad guy gekregen en heb die zo goed mogelijk gespeeld"

 Iedereen weet reeds dat er geknipt en geplakt wordt,en dat de programmamakers een beetje op sensatie uit zijn,en men de kandidaten soms zaken doen zeggen.

Wel nu had Mick de kans om te bewijzen dat hij niet is zoals men hem in ER doet overkomen,maar na zijn weinige reacties te hebben gelezen,merk ik toch zeer weinig verschil.
En ik veronderstel dat Mick nu niet voor zijn pc zit met een filmploeg rond hem die zeggen; komaan Mick nu zal je dat zeggen,en op die zal je zo reageren en die daar,geef hem ermaar eens flink vanlangs.

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #489 Gepost op: 25-05-2006, 15:47:12 »
ben blij dat ie er uit is met zijn grote  ::oink::
kolibri

Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #490 Gepost op: 25-05-2006, 16:44:34 »
Even off topic...

Maar las in deze draad een paar keer:  =S en xD

Kan iemand mij vertellen wat dat beteken  ???

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #491 Gepost op: 25-05-2006, 17:04:29 »
Even off topic...

Maar las in deze draad een paar keer:  =S en xD

Kan iemand mij vertellen wat dat beteken  ???

Dat is een andere schrijfwijze voor emoticons die je kan vergelijken met en soort van deze :-\\ of  ??? en de andere met deze  ;D
Do you want to go to the Seaside?

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #492 Gepost op: 25-05-2006, 22:53:23 »
::rofl:: Wat een waardeloos argument. Of Mick meer heeft moeten afzien dan de rest. Sure  ::zwaai::

Ja, absoluut!

Mick heeft keihard zijn best moeten doen om na de samensmelting iedere keer een ronde verder te komen. Hij heeft absoluut alles eruit gehaald wat er in zat... Bij Jennifer en Richard heb ik het idee dat zij met wat minder stress straks (ongetwijfeld) de finale binnenwandelen, zij hebben vanaf het begin een sterke positie gehad (en wat hulp van Frank - Jennifer 1e keus bij samensmelting - en Pieter - hoge bomen vangen veel wind -).

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #493 Gepost op: 26-05-2006, 00:06:03 »
Dat noem ik geen afzien! Afzien is wat Esther vorig jaar heeft meegemaakt: nl. buiten je eigen schuld als vuil te worden behandeld of Jennifer in haar expeditie met het kokos eten.

Mick heeft zichzelf in de vingers gesneden door het op zijn manier te spelen. Natuurlijk levert het sensantie-TV op maar dat is toch echt geen "afzien" in mijn ogen.

Ik ben het wel met je eens dat "de drie" (Richard/Jennifer/Pieter) zich een stuk soepeler zo ver zijn gekomen. Was daarom ook wel blij dat Karin/Mick/Frank hier wat aan deden, al hoewel er van mij iemand anders wel weg had gemogen.

Offline Snakevega

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #494 Gepost op: 26-05-2006, 01:28:02 »
ER is maar één echte winnaar voor mij, en dat is Mick.

Offline ernstj@n

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #495 Gepost op: 26-05-2006, 02:03:42 »
Ik mis hier en daar wel het commentaar van Mick......Jammer dat hij zich uit het veld laat slaan door een paar halve garen, die niet snappen hoe het spelletje gaat. Er telt maar één ding en dat is winnen, links- of rechtsom. Natuurlijk heeft een ieder voorkeuren, qua personen, qua taktiek, qua stijl, maar vanaf een televisie programma kan je niemand beoordelen. Jammer dat er mensen op dit forum zijn die voor anderen lelijk verpesten. Mick was niet mijn favoriet, maar wel een rete goeie kandidaat die alles of niets speelde...ik heb respect voor alle kandidaten.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #496 Gepost op: 26-05-2006, 09:48:12 »
Ik mis hier en daar wel het commentaar van Mick......Jammer dat hij zich uit het veld laat slaan door een paar halve garen, die niet snappen hoe het spelletje gaat. Er telt maar één ding en dat is winnen, links- of rechtsom. Natuurlijk heeft een ieder voorkeuren, qua personen, qua taktiek, qua stijl, maar vanaf een televisie programma kan je niemand beoordelen. Jammer dat er mensen op dit forum zijn die voor anderen lelijk verpesten. Mick was niet mijn favoriet, maar wel een rete goeie kandidaat die alles of niets speelde...ik heb respect voor alle kandidaten.

Het gaat zeker om winnen Ernst Jan. En iedereen gebruikt daar inderdaad zijn of haar eigen tactieken voor. Juist daarom kun je wel degelijk van een televisieprogramma beoordelen hoe iemand in elkaar steekt. Wij hebben hier voor het scherm inderdaad makkelijk praten maar de deelnemers zullen in die omstandigheden echt niet bezig zijn met hoe ze overkomen op televisie. Zodoende kan ik me niet voorstellen dat ze zich anders zullen gedragen dan ze normaliter ook doen omdat ze proberen te overleven. Bovendien zie je de deelnemers ook buiten de uitzendingen om in het nieuws komen door bijvoorbeeld bij Jensen te gaan zitten of in de krant, hier op het forum of op fandagen. Als je dat allemaal optelt bij elkaar kun je toch wel tot een goede inschatting komen. En dat spelletje werkt nu eenmaal zo dat als je politiek loopt te regelen je ver kan komen. Je ziet duidelijk wie dat wel of niet in zich hebben, want als ze het allemaal zouden kunnen speelden ze het spel ook mee.

En als ik met mijn 250 kilo op straat kom, zijn er ook een hoop mensen die zich niet eerst even afvragen hoe het allemaal zo gekomen is en al gelijk de opmerkingen over straat gooien. Dat is nu eenmaal zo en dat is hier op het forum niet anders.
Kortom: Mick moet ook tegen deze vorm van kritiek kunnen waarbij het heel makkelijk is om iemand met domme scheldpartijen tot de grond toe te slopen. Als hij nu zou reageren zoals Pieter gewoon blijft doen toon je ruggengraat en dwingt hij bij mij in ieder geval wel respect af. Wat ik begrepen heb van Pieter is dat hij op zijn chatsessie ook voor alles en nog wat is uitgemaakt maar desondanks gewoon blijft posten om met geïnteresseerden te praten. Daarmee heb je mijn respect verdiend (voor zover dat iets waard is).

Maar goed, in mijn geval heeft Mick tegen mij wel gereageerd en dat vind ik te prijzen want ik hou wel van beetje incasseren. Dus net als jij is hij niet mijn favoriet maar vond ik het goed om hem zo in actie te zijn zoals hij vond dat te moeten doen.

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #497 Gepost op: 26-05-2006, 11:20:03 »
Sanderman je ziet eigelijk maar 5 procent van zijn hele verblijf daar ?  je ziet echt niet alles je kan onmogelijk iemand zo beoordelen

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #498 Gepost op: 26-05-2006, 11:37:58 »
Ik mis hier en daar wel het commentaar van Mick......Jammer dat hij zich uit het veld laat slaan door een paar halve garen, die niet snappen hoe het spelletje gaat. Er telt maar één ding en dat is winnen, links- of rechtsom. Natuurlijk heeft een ieder voorkeuren, qua personen, qua taktiek, qua stijl, maar vanaf een televisie programma kan je niemand beoordelen. Jammer dat er mensen op dit forum zijn die voor anderen lelijk verpesten. Mick was niet mijn favoriet, maar wel een rete goeie kandidaat die alles of niets speelde...ik heb respect voor alle kandidaten.

1. Wij missen ook zijn commentaar. Maar wij missen ook het commentaar van Karin.
2. Je noemt ons een paar halve garen, terwijl je zegt dat je iemand niet mag beoordelen van TV. Mag dat dan wel van een forum? Hypocriet  ::rofl::
3. Linksom/rechtsom? Wij gaan recht door zee. Is dat niet het kenmerk van iemand die zn hart op zn tong heeft ?
4. Lelijk verpesten? Grappig dat je het bij ons neerlegt.
5. Ik heb respect voor alle kandidaten, behalve voor 2. Maar die doen dit jaar niet mee.

Jammer dat sommigen zo asskissing bezig zijn. Natuurlijk vind ik het jammer dat Mick nu (voorlopig) niet meer wil reageren en de discussies ontloopt. Zie het maar als een prio'tje 1 Mick ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #499 Gepost op: 26-05-2006, 11:46:06 »

2. Je noemt ons een paar halve garen, terwijl je zegt dat je iemand niet mag beoordelen van TV. Mag dat dan wel van een forum? Hypocriet  ::rofl::

  ::rofl:: ::rofl::  ::ok:: ::ok:: recht in de roos LocoH   ::ok:: ::ok::

Je neemt me de woorden uit de mond.  ::jaja:: ::jaja::