Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182251 keer)

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #300 Gepost op: 18-05-2006, 22:34:26 »
ok laten we dan maar hopen dat Mick er lang in blijft zodat jullie er nog lekker van kunne genieten  ::bravo::

Offline Dman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • LongHorn - The Next Generation
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #301 Gepost op: 19-05-2006, 08:04:58 »
Het kleine lontje heeft toch wel een massa aan verstand en taktiek!!!!!
Prachtig hoe hij een onmogelijke verloren situatie gewoon in winst kan ombuigen!
Pieter is eruit wegens te ontstuimig over hun trio R-J-P.
Mick heeft de val opgezet en Pieter heeft het doodvonnis getekend van Jen. en Rich.
Mick is The Best, He is a Hack of a Robinson!

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #302 Gepost op: 19-05-2006, 14:42:02 »
Helemaal met je eens Dman =D

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #303 Gepost op: 19-05-2006, 16:46:30 »
Ik heb geen "weet ik wat veel-opleiding" gevolgd in Breda,maar 1 ding weet ik ZEKER, "WIELERLOEG" is geen Vlaams  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

ontopic; ik hoop dat Mick gauw mag vertrekken  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Misschien dat de "FILMLOEG" het beter zou vinden,als Mick erin blijft,maar als hij eruitgaat, dan zal de "FILMLOEG" andere spannende momenten moeten  zoeken he.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Jij begrijpt natuurlijk wel dat je bij deze bewerkstelligd hebt dat je nooit meer een typefout mag maken, zonder dat daar iemand superieur om moet gnuiven :P.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #304 Gepost op: 19-05-2006, 19:02:05 »
Jij begrijpt natuurlijk wel dat je bij deze bewerkstelligd hebt dat je nooit meer een typefout mag maken, zonder dat daar iemand superieur om moet gnuiven :P.
En jij kent blijkbaar koekoe niet en weet niet wat hij met deze reactie bedoelde.
Daar koekoe zelf veel spelfouten maakt,zal hij er zeker nooit iemand op attent maken als een persoon eens een tikfoutje maakt.  :P :P :P :P

ontopic; voor mij kan Mick er niet vlug genoeg uitgeflikkert worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #305 Gepost op: 19-05-2006, 19:50:20 »

ontopic; voor mij kan Mick er niet vlug genoeg uitgeflikkert worden.

Mick is een irritant mannetje, maar toch gun ik het hem ergens wel om te winnen. Hij speelt het spel briljant dit jaar. Hij wint proeven als hij ze moet winnen voor lijfsbehoud, hij is geniaal als hij Pieter op het juiste moment de juiste vraag stelt (hij had nooit zelf Frank kunnen ompraten, hij moest het Frank zelf laten inzien door de woorden van Pieter), deed het binnen de groep Melvin, Lydia, etc. heel goed, wist dat hij Maxime en Ilona toch niet voor zich kon winnen, maar de rest wel, en dat was genoeg.
Oke, heel irritant, achterbaks en gluiperig, maar geniaal in het spel!

Ter vergelijking: Carl vorig jaar was ook achterbaks en gluiperig, won ook vaak op het juiste moment een proef, maar hem gunde ik de winst echt niet. ::ohno::
Mick toch ergens nog we, misschien door zijn jongensachtigheid?  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #306 Gepost op: 19-05-2006, 22:41:11 »
Jullie praten echt alsof hij levens gevaarlijk is en iemand elk moment kan aanvliegen maar dat is helemaal niet zo hij heeft een hart van goud en is eerlijk jullie moeten hem niet zo sirieus nemen en het met Humor inzien die gast is gewoon 1 en al Humor man plus zoals ik al eerder heb gezegd   Sterk Slim  en gewoon een echte Survivor Greets  The Greatest Mick fan there is    ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #307 Gepost op: 19-05-2006, 23:15:08 »
Jullie praten echt alsof hij levens gevaarlijk is en iemand elk moment kan aanvliegen maar dat is helemaal niet zo hij heeft een hart van goud en is eerlijk jullie moeten hem niet zo sirieus nemen en het met Humor inzien die gast is gewoon 1 en al Humor man plus zoals ik al eerder heb gezegd   Sterk Slim  en gewoon een echte Survivor Greets  The Greatest Mick fan there is    ::bravo::
En "The greatest robin" post volledig anoniem?   ;D ;D ;D

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #308 Gepost op: 19-05-2006, 23:43:54 »
zo nee =  ;D    zo ja =  ;D

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #309 Gepost op: 20-05-2006, 10:57:28 »
Beste forumbezoekers,

Volg deze discussies nu al een tijdje, en ik moet zeggen dat het er soms hevig aan toe gaat.

Iedreen is vrij zijn mening te schrijven op dit forum, daar dient een forum trouwens voor.

Soms vind ik wel dat sommigen iets te persoonlijk worden en domme, ongegronde dingen neerpennen.

Beste mensen, vergeet niet dat dit een TV-programma is, en ik de rol heb gekregen van "Bad guy". Dit is nu éénmaal mijn rol en ik probeer dit dan ook als goed acteur te vervolledigen. Ga in het dagelijkse leven ook geen conflicten uit de weg en zal steeds mijn mannetje staan, ben echt geen mietje, dan kun je niet zeggen van sommige andere kandidaten, die in your face, nooit hun mening durven zeggen, dat kun je van mij en de Pieter niet zeggen, Pieter is ook iemand die zijn kop durft uit te steken.

Mick

« Laatst bewerkt op: 20-05-2006, 11:15:07 door Mick ER 2004 »

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #310 Gepost op: 20-05-2006, 11:16:57 »
Succes maandag Mick!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #311 Gepost op: 20-05-2006, 11:23:13 »
Beste forumbezoekers,

Volg deze discussies nu al een tijdje, en ik moet zeggen dat het er soms hevig aan toe gaat.

Iedreen is vrij zijn mening te schrijven op dit forum, daar dient een forum trouwens voor.

Soms vind ik wel dat sommigen iets te persoonlijk worden en domme, ongegronde dingen neerpennen.

Beste mensen, vergeet niet dat dit een TV-programma is, en ik de rol heb gekregen van "Bad guy". Dit is nu éénmaal mijn rol en ik probeer dit dan ook als goed acteur te vervolledigen. Ga in het dagelijkse leven ook geen conflicten uit de weg en zal steeds mijn mannetje staan, ben echt geen mietje, dan kun je niet zeggen van sommige andere kandidaten, die in your face, nooit hun mening durven zeggen, dat kun je van mij en de Pieter niet zeggen, Pieter is ook iemand die zijn kop durft uit te steken.

Mick

Leuk dat je ook op dit forum reageert, Mick!  :D

Hoe voelt het nou om de 'bad guy' te zijn?  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #312 Gepost op: 20-05-2006, 11:28:48 »
Mick het is zeker leuk dat je nu ook hier op het Forum reageerd ;D. Je begint 1 van mijn favorieten te worden.....juist omdat je de 'bad guy' bent... ;) 

Offline mira

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #313 Gepost op: 20-05-2006, 11:45:40 »
Hee Mick 8)

Nog bedankt voor de goeie televisie afgelopen maandag  ::bravo::

Ik was al bang dat het saai en voorspelbaar zou worden..maar ik had buiten jouw gerekend ::ok::

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #314 Gepost op: 20-05-2006, 11:52:57 »
Mick is een bad good guy xDo komt hij bij mij over en das zo tof ::ok::

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #315 Gepost op: 20-05-2006, 12:37:17 »
Mick, bad guy of niet ik vind dat je het briljant hebt gedaan afgelopen keer! Een op het oog kansloze situatie heb je toch zo weten te regelen, dat het in jouw voordeel uitkomt. En op wat voor manier  ::ok::
Je bent fysiek & mentaal sterk, tactisch goed, houdt niet van complotten en je komt eerlijk uit voor je mening.

Als je wint vind ik dat zekers een terechte winst! ::bravo::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #316 Gepost op: 20-05-2006, 14:02:45 »
Beste forumbezoekers,

Volg deze discussies nu al een tijdje, en ik moet zeggen dat het er soms hevig aan toe gaat.

Iedreen is vrij zijn mening te schrijven op dit forum, daar dient een forum trouwens voor.

Soms vind ik wel dat sommigen iets te persoonlijk worden en domme, ongegronde dingen neerpennen.

Beste mensen, vergeet niet dat dit een TV-programma is, en ik de rol heb gekregen van "Bad guy". Dit is nu éénmaal mijn rol en ik probeer dit dan ook als goed acteur te vervolledigen. Ga in het dagelijkse leven ook geen conflicten uit de weg en zal steeds mijn mannetje staan, ben echt geen mietje, dan kun je niet zeggen van sommige andere kandidaten, die in your face, nooit hun mening durven zeggen, dat kun je van mij en de Pieter niet zeggen, Pieter is ook iemand die zijn kop durft uit te steken.

Mick



Weet je wat het is, beste Mick?

Zoals je zelf zegt: als je niet tegen de heat kunt moet je de kitchen uit. En ik vind het te prijzen dat je nu even deze reactie geeft zodat ik daar ook op kan reageren. Ik ben weliswaar niet een van de personen hier die je de huid volscheldt want zo zit ik niet in elkaar. Gewoon elkaar fatsoenlijk zonder schelden behandelen is mijn motto. Maar waar ik wel tegen jou in actie kom is de manier waarop jij dan vindt te moeten acteren. Zoals je zelf zegt: als een goed acteur. Kijk, ik snap heus wel dat iets gemonteerd kan worden zodat iemand in een kwaad daglicht komt te staan en zodoende top kijkcijfertelevisie oplevert. Want het wordt opgeklopt tot en met. Maar dan moeten er wel dat soort beelden gefilmd zijn en jij hebt daar zelf dus de keuze in om jezelf zo te laten zien op die manier. Nou, jij kiest er dan niet voor om de prins op het witte paard te zijn of zo maar hard tegen hard te spelen. Dat doe je de laatste paar keer door fair en square de proeven te winnen. Krijg je ook compliment voor.

Maar het winnen op zich is voor jou blijkbaar niet voldoende.

Want op de meeste beelden van jou hoor ik jou zeggen: ik denk dat zij of hij zo of zo in elkaar zit en dit of dat zal doen. Kortom, allemaal gebaseerd op je eigen interpretatievermogen want jij denkt voortdurend in wij/zij en ik tegen de rest termen. De meest enorme complotten spelen zich daarbij af of zijn alle beelden waarop jij dat zegt dan allemaal bij elkaar geacteerd? Want als dat zo is, ben jij niet op je woord te vertrouwen blijkbaar en zeg je gewoon de dingen die de produktie wil horen zoals iedere andere acteur dat zou doen. Nou en dat geloof ik dus niet. Jij laat je zien zoals je bent in je leven. Niet alleen met het spelen van het spel maar ook overleven als Robinson. De proeven is het spel Robinson. Wat er allemaal omheen gebeurt qua overleven is gewoon zoals iedereen als mens in elkaar zit met zijn/haar normen, waarden,menselijke fouten en gedrag. Als ik dan zie in jouw jaar dat je dus bereid bent om het kamp helemaal leeg te roven toen je met Klaar en Ernestine in de mangroven zat, dan is dat geen spel spelen meer in mijn ogen. Als ik het echt niet meer had kunnen volhouden in jouw geval, was ik eruit gestapt. Een man moet nu eenmaal zijn grenzen beseffen. Nou, er zijn hier die vinden dat je over die grenzen en ook lijken moet gaan blijkbaar. Prima, ieder zijn/haar eigen mening. Maar ik denk dus dat als deze forummers in de plaats van Ernestine of zo hadden gestaan, zou jij deze mensen ook met gemak aan de kant hebben gezet toch? Maar dat zouden ze pas beseffen als ze ook echt in die situatie zouden zijn want het is hier zo voor het scherm zo makkelijk te reageren. Want jij wil winnen, hoe dan ook. En daar kom ik dan tegenover in actie want ook ik steek mijn kop uit voor mensen die nog afgaan op afspraak=afspraak en woord=woord. En als dat niet zo is om welke reden dan ook, dan maar vechtend ten onder gaan in een proef. Maar in ieder geval nooit lopen te regelen uit rancune. Want dan win je zonder glans en je maakt mij niet wijs dat je daar nog trots op bent ook. Per slot van rekening heb je ook met een geweten te maken.

Maar zo is het leven Mick. Er zullen altijd tegenstrijdige mensen zijn die tegenover elkaar komen te staan. Dat is nu eenmaal de natuur. In ieder geval is het goed te zien dat jij je ding doet op jouw manier zodat ik ook het mijne kan doen op mijn manier. Dus wat dat betreft is het goed je in actie te zien zodat ik dit steeds kan beseffen voor mezelf.

We zullen wel zien.

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #317 Gepost op: 20-05-2006, 14:13:27 »
Alles hoort bij robinson Sanderman VIND IK  zoals op het eiland zitten gewoon.in Mick zijn jaar zou ik hetzelfde gedaan hebben als Mick  gewoon heel het kamp leegrofen Zij hadden hem weg gestemd natuurlijk wil je het hun dan zo moeilijk mogelijk maken... Het is tenslotte het spel waarin je doel is te winnen van anderen dus dat hoorde erbij..als Mick dat niet had gedaan zou het nog veel moeilijker voor hem worden in de mangrove ROBINSON IS HARD  live or let die     jijzelf of de ander  en jijzelf moet winnen...Dat het oneerlijk is dat hij Ernestine heeft weggestemd klopt niet... Ernistine heeft de proef verpest en daardoor zou hij eruit kunnen vliegen wat natuurlijk oneerlijk is voor Mick of de rest van de groep Ernestine hoort dan gewoon de prijs te betalen en weg te gaan... ook al is het je vriend of vriendin HET IS TENSLOTTE EEN SPEL...  Mick gogogo ::bravo::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #318 Gepost op: 20-05-2006, 14:35:16 »
Weet je...

Eigenlijk vind ik op dit moment Mick misschien wel de enige die echt aanspraak maakt op de titel. Hij lijkt met het vertrek van Pieter nog de enige te zijn die ER als een spel ziet. Een spel dat je moet zien te winnen. Je kunt over hem zeggen wat je wilt, maar het feit dat hij er nog in zit, spreekt boekdelen. Bewonderenswaardig, en meer dan verdiend. Mensen als Richard, Jennifer en Frank surfen puur op basis van hun "merits" uit eerdere jaargangen, in combinatie met een complotje hier of daar, hun expeditie door (niemand dúrft ook maar op ze te stemmen) en lijken niet wezenlijk met een eventuele overwinning bezig te zijn, terwijl Mick zich steeds in allerlei bochten moet blijven wringen om weer een eilandraad te overleven. En dat eigenlijk glansrijk doet, als je tenminste puur naar resultaat kijkt.

Als hij in de finale stond, zou ik op hem stemmen, al is het alleen maar vanwege de manier waarop hij de Heilige Drie-eenheid uit 2001 ontmanteld heeft.

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #319 Gepost op: 20-05-2006, 15:51:07 »
Beste Sanderman, in mijn jaar was de inbreng van de productie nog veel hoger, er werd ons gezegd, dat we het kamp moesten gaan leegroven,plannetje van de produktie, wat betreft de dingen die ik zeg, wij zijn steeds omringd door één cameraman, één geluidsman en één reporter. De reporter geeft aan wat hij wil horen en formuleert vragen, die wij moeten beantwoorden, zodat zijn woorden terug komen in ons antwoord, net als bij de recherche (politie). Zo komt het over alsof wij het zo gezegd hebben. Elke kandidaat heeft een contract ondertekend, waar we akkoord gaan met allerlei voorwaarden, één daarvan is dat ze met de beelden en onze conversaties en intervieuws mogen knippen en plakken naar believen.

Nu nog effe over Ernestine en Ilona.

Er werd mij kenbaar gemaakt dat ik niet eerlijk ben !!!
Mag ik je attent maken dat er geen enkele afspraak gemaakt is tussen Ernestine en mijzelf,
zij vertelde in de camera dat wij een deal hadden, absoluur niet waar, wel hadden wij deze afspraak gemaakt in de Mangrove, indien we (Klaar,Ernestine,ik) uit de Mangrove zouden geraken wij elkaar zouden steunen, heb ik trouwens gedaan, heb Klaar haar hachje gered (Remember eilandraad exit Darline).
Trouwens 1ste aflevering ilona koos Ernestine, toen mocht Ernestine een kandidaat kiezen en wie koos ze,...........:(
MAXIME
Ze koos mij niet, toen werd het me duidelijk, ok, op jouw kan ik niet rekenen, geen probleem, ik red mezelf wel, toen we de proef verloren was het een makkie, byebye Ernestine.

Wat Ilona betreft !
Persoonlijk had ik het zwaar met deze keuze, Ilona was een goede kandidaat, maar meer dan eens heb ik haar duidelijk willen maken, dat ze zich meer moest betrekken in deze groep, ook al vond ze Lydia een dom gansje, zij zonderde zich voortdurend af met Maxime, tja,...
Toen verloren we proef nummer 2, voor mijn eigen kansen te vrijwaren, koos ik op Ilona te stemmen, gaf trouwens bij de eilandraad een volledige uitleg met uitgebreide excuses, toen ik mijn stembriefje toonde, maar ja wat dacht je, ze monteerden het zo, alsof ik zei dat Ilona de zwakste schakel is, tuurlijk is zij dat niet !

Ilona is een topper, maar ja toppers winnen meestal niet in Expeditie Robinson !!!!!!!!!!!





[