Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122604 keer)

Offline martin ten Buur

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #280 Gepost op: 5-06-2006, 22:30:36 »
Hallo Ryan,

Gefeliciteerd eindelijk gerechtigheid voor iemand die altijd oprecht gespeeld heeft.
Geen mooie praatjes maar gewoon eerlijk net zoals frank, pieter en Jennifer klasse het zal nog een hele tijd duren voordat ze weer zulke kandidaten zullen vinden.


Groeten martin.

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #281 Gepost op: 5-06-2006, 22:30:49 »
Gefeliciteerd Ryan!

Heel veel respect voor wat je laten zien hebt!

Terechte winnaar!!
Björn Lemeire is de man

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #282 Gepost op: 5-06-2006, 22:33:16 »
zoals velen al zeiden; ontzettend terecht!!!!
je had eigenlijk al in je eigen jaar moeten winnen, maar de titel supertitaan is natuurlijk ook niet mis :D :D
gefeliciteerd iig!!!  ::hug::

Inderdaad, een lange neus naar Judge, Giovanni en Robin !
 >:D

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #283 Gepost op: 5-06-2006, 22:47:59 »
 ::feest:: ::hyper:: ;D Gefeli man ! Zo zie je maar weer, dat je ook uit 'in je vinger snijden' het positieve kan halen. Typisch Ryan! U're the man! Had jou het liefst met Frank gelijk zien eindigen maar zo is het ook goed !


Gelukkig was je vinger er niet af. "Helaas moeten we u diskwalificeren omdat u niet geheel over de finish gekomen bent.  Uw vinger ligt nog 300 meter achter!"  ;D

Ps. Moest je het nog laten hechten?

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #284 Gepost op: 5-06-2006, 23:09:42 »
Makkelijk bereikt.....het is maar wat je makkelijk noemt  ???. Ik bedoel....ik geef het je te doen op Miniloc met drie vrouwen overleven..... ::tandpastasmiley::

In het dagelijks leven lijkt dat wellicht meer dan mooi....maar geloof me.....de waarheid is anders!!!!!!!!! Geen slechte praat over de vrouwen hoor...zeker niet, maar het vereist redelijk wat geduld en inzet om alles op de rit te krijgen. Neem dan b.v. Lydia en Fleur...deze twee hebben de eerste dagen behoorlijk wat energie gezogen, al liet ik dat zelf dan ook toe, omdat ook ik graag zag dat ze dit positief zouden ervaren en niet het hele kamp in een soort of negatieve sfeer zouden drukken.

En idd...ik heb geen eilandraad mee hoeven maken, geen complotten, geen ruzie of noem het maar op. Hoe ik dan in het kamp gestaan zou hebben....ik denk op de zelfde manier zoals ik dat nu gedaan heb....puur mijn gevoel volgen en vandaar uit actie ondernemen....zoals ik al eerder schreef...zou ik op een maatje binnen de expeditie moeten stemmen...wie het ook is.....dan deed ik dat! Maar wel openheid van zaken! De gedachte...''sterke schakels er eerst uit''...gaat er bij mij niet in. Ik wil graag strijden en op een waardige en eerlijke manier de eventuele eindstreep halen.....en dan is strijden tegen een meerdere voor mijn gevoel de enige manier. Ik zou mezelf niet recht in de ogen kunnen kijken als ik door liegen, bedriegen of door bewust zwakkere te verslaan ver zou komen......maar goed...ik denk dat ik dat in 2003 wel heb laten zien hoe ik daar tegenover sta  ;D

Mijn reactie hier wordt erg mosterd na de maaltijd (had ik van de week maar eerder tijd gehad om te reageren... >:(), want vanaf nu zal het forum natuurlijk in een grote felicitatieroes terecht komen, en volkomen terecht. Maar goed, ik wil het toch nog even kwijt, en hoop dat je er je ogen nog even over wilt laten gaan tussen de glazen Champagne door ;).

Ik ben kennelijk niet helemaal duidelijk geweest met mijn vraag, en ik begrijp je reactie. Maar ik bedoelde absoluut niet dat jouw expeditie op zich makkelijker is geweest dan die van de anderen. Integendeel. Vond Richard's visie vanavond wel komisch in dat verband. Die sprak uit dat een expeditie-met-eilandraad zwaarder was dan een expeditie-met-d'rop of d'ronder-proeven. Dat vond ik nogal boud gesproken voor iemand die zich vanaf de samensmelting in een veilig complotbedje heeft mogen wentelen en dus geen moment meer strijd heeft hoeven leveren om erin te blijven.

Laat dus duidelijk zijn dat ik volkomen onderstreep dat jouw expeditie op geen enkele manier makkelijker is geweest. Waar mijn opmerking 'makkelijk bereikt' op sloeg was op het feit dat je voor mij (en voor meer kijkers) de gedoodverfde winnaar was, alleen al omdat die anderen het niet waren met hun gemakzuchtige strategie. Die status van favoriet was dus 'makkelijk bereikt', hoewel je dat ook weer niet al te letterlijk moet nemen, want als Lydia door was gegaan had ik er niet zo over gedacht. Maar in dat licht was ik dus heel benieuwd hoe jijzelf in die andere groep zou hebben gestaan, en (want dat is natuurlijk altijd moeilijk te bepalen achteraf) hoe je over die gemakzuchtige strategie dacht (die de expeditie na de samensmelting eerlijk gezegd voor Jennifer, Richard en Frank eerder MAKKELIJKER gemaakt heeft, want het was gewoon een kwestie van poppetjes wippen, en dan het liefst de sterkste poppetjes eerst). Je reactie "Ik zou mezelf niet recht in de ogen kunnen kijken als ik door liegen, bedriegen of door bewust zwakkere te verslaan ver zou komen" spreekt daarbij boekdelen dus vraag beantwoord wat dat betreft.

Ik hoop dat ik het zo duidelijker gemaakt heb. In ieder geval heb ik zitten juichen vanavond. Man, die inhaalrace!!! Vond van de vier terugblikken jou al als sterkste uit de bus komen. Jij was inderdaad zo'n beetje de enige die de moeite nam in Björn te investeren en te trachten tot hem door te dringen (en met succes). Verder ben je een doorzetter, een fighter, een positivist (iets waarin Jennifer en Richard bijvoorbeeld door de mand gevallen zijn, want die hebben zich duidelijk bij herhaling mee laten slepen in negativisme) en je bent flexibel. Op het moment dat Lydia omsloeg was jij ook bereid om te slaan, in plaats van te blijven hangen in haar eerdere gedrag (wat heus heel veel mensen gedaan zouden hebben ; zo van 'eens een zeurkous, altijd een zeurkous'). Je bent duidelijk bereid om ieder mens en iedere situatie te benaderen en te beoordelen alsof je hem/haar voor het eerst ziet, altijd weer. Zoals een Robinson betaamt. Dat maakt een mens flexibel en sterk.

Van harte proficiat dus!!! De strijd der Titanen heeft een zeer bevredigende uitslag opgeleverd!
« Laatst bewerkt op: 6-06-2006, 00:21:50 door Starry Night »

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #285 Gepost op: 5-06-2006, 23:25:39 »
Gefeliciteerd Ryan
terecht gewonnen  super gedaan  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 ::feest::   ::ok:: ::feest::
kolibri

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #286 Gepost op: 5-06-2006, 23:47:24 »
joehoe ben blij voor je Ryan echt goed gedaan.
Ik vind jouw de echte robinson ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #287 Gepost op: 6-06-2006, 00:06:14 »
Gefeliciteerd Ryan ::ok::

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #288 Gepost op: 6-06-2006, 01:21:29 »
Ryan.... wat kan ik zeggen....

Je hebt t echt helemaal perfect gedaan, die laatste proef was wel ff met "het hartje in mn keel"  ;)

Je bent gewogen en de weegschaal zakte in elkaar  ::tandpastasmiley::

Helemaal top hoe je deze expeditie heb doorstaan en je bent een terechte winnaar! ::jaja::
 ::ok:: ::ok:: ::ok:: VOOR RYAN!  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #289 Gepost op: 6-06-2006, 01:41:16 »
Mijn reactie hier wordt erg mosterd na de maaltijd (had ik van de week maar eerder tijd gehad om te reageren... >:(), want vanaf nu zal het forum natuurlijk in een grote felicitatieroes terecht komen, en volkomen terecht. Maar goed, ik wil het toch nog even kwijt, en hoop dat je er je ogen nog even over wilt laten gaan tussen de glazen Champagne door ;).

Ik ben kennelijk niet helemaal duidelijk geweest met mijn vraag, en ik begrijp je reactie. Maar ik bedoelde absoluut niet dat jouw expeditie op zich makkelijker is geweest dan die van de anderen. Integendeel. Vond Richard's visie vanavond wel komisch in dat verband. Die sprak uit dat een expeditie-met-eilandraad zwaarder was dan een expeditie-met-d'rop of d'ronder-proeven. Dat vond ik nogal boud gesproken voor iemand die zich vanaf de samensmelting in een veilig complotbedje heeft mogen wentelen en dus geen moment meer strijd heeft hoeven leveren om erin te blijven.

Laat dus duidelijk zijn dat ik volkomen onderstreep dat jouw expeditie op geen enkele manier makkelijker is geweest. Waar mijn opmerking 'makkelijk bereikt' op sloeg was op het feit dat je voor mij (en voor meer kijkers) de gedoodverfde winnaar was, alleen al omdat die anderen het niet waren met hun gemakzuchtige strategie. Die status van favoriet was dus 'makkelijk bereikt', hoewel je dat ook weer niet al te letterlijk moet nemen, want als Lydia door was gegaan had ik er niet zo over gedacht. Maar in dat licht was ik dus heel benieuwd hoe jijzelf in die andere groep zou hebben gestaan, en (want dat is natuurlijk altijd moeilijk te bepalen achteraf) hoe je over die gemakzuchtige strategie dacht (die de expeditie na de samensmelting eerlijk gezegd voor Jennifer, Richard en Frank eerder MAKKELIJKER gemaakt heeft, want het was gewoon een kwestie van poppetjes wippen, en dan het liefst de sterkste poppetjes eerst). Je reactie "Ik zou mezelf niet recht in de ogen kunnen kijken als ik door liegen, bedriegen of door bewust zwakkere te verslaan ver zou komen" spreekt daarbij boekdelen dus vraag beantwoord wat dat betreft.

Ik hoop dat ik het zo duidelijker gemaakt heb. In ieder geval heb ik zitten juichen vanavond. Man, die inhaalrace!!! Vond van de vier terugblikken jou al als sterkste uit de bus komen. Jij was inderdaad zo'n beetje de enige die de moeite nam in Björn te investeren en te trachten tot hem door te dringen (en met succes). Verder ben je een doorzetter, een fighter, een positivist (iets waarin Jennifer en Richard bijvoorbeeld door de mand gevallen zijn, want die hebben zich duidelijk bij herhaling mee laten slepen in negativisme) en je bent flexibel. Op het moment dat Lydia omsloeg was jij ook bereid om te slaan, in plaats van te blijven hangen in haar eerdere gedrag (wat heus heel veel mensen gedaan zouden hebben ; zo van 'eens een zeurkous, altijd een zeurkous'). Je bent duidelijk bereid om ieder mens en iedere situatie te benaderen en te beoordelen alsof je hem/haar voor het eerst ziet, altijd weer. Zoals een Robinson betaamt. Dat maakt een mens flexibel en sterk.

Van harte proficiat dus!!! De strijd der Titanen heeft een zeer bevredigende uitslag opgeleverd!

Mooie woorden....en je uitleg is me helemaal duidelijk...dank dank en nog eens dank voor de complimenten.... ::schaam::

Groetjes....Ryan
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #290 Gepost op: 6-06-2006, 02:46:40 »
Mooi, ga ik ook nog even origineel zijn...gefeliciteerd Ryan!
Goed gedaan. Het is je gegund. Maar laten ze je vooral uit de buurt van scherpe messen houden :-)

Maar leuk voor je.  ::hug::

Anne -soos.

Offline Vlauvla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • g0o Marnix! : )
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #291 Gepost op: 6-06-2006, 07:31:51 »
Ryannn, wij vinden je in 1 woord GE-WEL-DIG!!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!! We hoopten al dat jij zou winnen..  ::bravo::

We hebben je nog gezien op jetix en in de krant (nou ja, de jongste dan, ik ben allang uit jetix gegroeid)   ::jaja::

kusje op je vinger,

Christine en Ayleen
« Laatst bewerkt op: 6-06-2006, 07:36:43 door Vlauvla »
Marbs is mijn konijntje

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #292 Gepost op: 6-06-2006, 08:48:26 »
Een prestatie om trots op te zijn!!
::bravo:: Gefeliciteerd Ryan ::bravo::
er was eens......

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #293 Gepost op: 6-06-2006, 10:26:25 »
De Pringles vlogen door de kamer, de katten daarna in de gordijnen en het leek wel alsof de WK al begonnen was. Oranje zwembroek, het Hup Holland Hup schalde door de straat, oh nee, huiskamer en ook mijn adrenalinegehalte zat aardig hoog ;D

Maar alle gekheid op een bana...stokje: Ryan, echt terecht gewonnen! Niet alleen vanwege die laatste actie maar het totale plaatje: sociaal, grappig, nuchter, survivallen en niet geheel onbelangrijk: Lydia overleven op een onbewoond eiland!!!! Dat verdient alleen al een ereplaats!

Proficiat!!!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #294 Gepost op: 6-06-2006, 10:32:40 »
ik vind het verdiend inderdaad.

maar ik was al blij zat dat Richard niet bij de laatste twee zat ;D

Offline laura!!!

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #295 Gepost op: 6-06-2006, 10:49:27 »
heej ryan....

kei leuk dat je won,,,,bij de laatste proef (waar jij richard en frank aan meededen) k zat egt letterlijk al mijn nagels af tebijten en te roepen sgiet op sgiet op ... maar dat je ze alle 2 ook nog inhaalde ,,, heel hartelijk gefeliciteerd ::hug:: ::bravo::...\\


(mijn zus heeft jou een paar keer gezien bijt fitnissen ::tandpastasmiley::)

groetjes laura  ::tandpastasmiley::

Offline LoveToine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Toine, in 1 woord geweldig!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #296 Gepost op: 6-06-2006, 11:01:26 »
Ryan!! ::ok:: ik had zoveel bewondering voor je gisteravond, ::trots:: met zo'n (ook al voelde je dat niet) pijnlijke, heftig bloedende vingen gewoon doorgaan en je niet uit het veld laten slaan als je bijna niet meer kon inhalen! ::oink:: ik zat helemaal zenuwachtig op de bank en ik ontplofte zowat toen je won!  ::schaam:: Waar haal je die motivatie vandaan om toch door te gaan zeg? Meneer optimisme;) van harte gefeliciteerd ik ben echt zo blij voor je! ::hug::
Dit is een bericht van de mol, geef al je jokers aan Toine ^-^

Offline laura!!!

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #297 Gepost op: 6-06-2006, 11:14:13 »
Ryan!! ::ok:: ik had zoveel bewondering voor je gisteravond, ::trots:: met zo'n (ook al voelde je dat niet) pijnlijke, heftig bloedende vingen gewoon doorgaan en je niet uit het veld laten slaan als je bijna niet meer kon inhalen! ::oink:: ik zat helemaal zenuwachtig op de bank en ik ontplofte zowat toen je won!  ::schaam:: Waar haal je die motivatie vandaan om toch door te gaan zeg? Meneer optimisme;) van harte gefeliciteerd ik ben echt zo blij voor je! ::hug::


ja ik ben het helemaal met je eens ,, ik ontplofde ook zowat toen ik hoorde dat ryan won ::tandpastasmiley::

Offline Nika32

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #298 Gepost op: 6-06-2006, 11:15:28 »
Gefeliciteerd Ryan!! 't Was echt een super aflevering om naar te kijken, echt een waardige finale, en in mijn ogen zo vreselijk veel leuker dan zo'n sms-avond....
Ik heb echt genoten! En petje af voor je inhaalrace, dat was een goede bekroning op de rest van je expeditie, de kers op de slagroom zogezegd!

Geniet ervan!

Back to business: 'k heb natuurlijk ook nog een vraagje:
Zoals Starry Night al aangaf in een ander topic was het voor de kijker een beetje vreemd dat we de motivatie voor de finale stem van elke kandidaat hebben gezien, behalve die van Melvin. Denk je dat daar een reden voor is? Of was het gewoon zo dat het voor ons kijkers al duidelijk genoeg moest zijn dat Melvin niet ging stemmen op iemand die hem toch redelijk sneaky eruit had weten te wippen?  ???

Wel jammer trouwens dat Talpa op de site gisteren al verklapte dat jennifer de eerste finalist zou zijn  >:( toen had ik al zo'n donkerbruin vermoeden dat jij die 2e proef (waarvan we al wisten dat-ie fysiek zwaar was) weleens kon winnen... maar het werd toch nog heel spannend toen het maar niet wilde lukken met dat vuurtje!!
Hoe is het trouwens afgelopen met je vinger, heb je daar nog blijvende schade aan overgehouden?

En last but not least:


Hallo Ryan,
Ik vind dat je het heel goed doet, mijn respect heb je zeker.
Ik zie dat je hier vragen beantwoordt dus ik dacht ik probeer het ook even: ik vraag me namelijk af hoe het dit jaar gesteld was met het jatten van eten van de produktie, daar hoorde je in vorige seizoenen nog wel eens wat over, dat er hier en daar een lunchpakketje verdween. Of andere leuke dingen die wij niet weten waarvan jij wel op de hoogte bent, zoals bijvoorbeeld Esther vorig jaar die van alles in haar tampons had verstopt....  :o , dat soort dingen.

'

Nou, 'k heb niets gezien op tv dus........ ik wacht.......  ::jaja::  ::trots::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #299 Gepost op: 6-06-2006, 12:23:03 »
Echt goed dat je hebt gewonnen!!!En die eindproef vond ik ook heel knap. Zeker een toprestatie ::ok:: Ook al had ik het Frank en Richard gegund maar toch was Ryan na Karin mijn favoriet.