Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182287 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #260 Gepost op: 15-05-2006, 21:51:28 »
Hij kan dan wel uitgekookt zijn, dat agressieve, dreigende gedoe van hem komt me echt mijn keel uit.
Ik vind het een misselijk mannetje en ik snap al helemaal niet dat ze zo'n agressief persoon mee hebben laten doen aan ER. Zeker niet na dat partijtje waterrugby waar hij toen ook al bijna iemand wurgde in zijn eigen expeditie.
Maar ja, goed voor de kijkcijfers zeker?!
Bij mij zorgt het er juist voor dat ik niet meer wil kijken zolang Mr. Pas-op-of-ik-ga-door-het-lint  er nog in zit.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stach

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #261 Gepost op: 15-05-2006, 22:00:54 »
Ik vind Mick een stuk sympathieker en slimmer dan in zijn eerste expeditie. Als hij dat niet was geweest, had hij de samensmelting nooit gehaald.

Ik denk niet dat hij de finale zal halen, maar zijn zetten in deze afleveringen waren briljant. Eerst wint hij met overtuiging de proef, en vervolgens weet hij Pieter er uit te krijgen zonder een complot te smeden.

Ik had het Pieter ook gegund langer te blijven, ik had liever Jennifer zien verdwijnen.

Offline Faizz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #262 Gepost op: 15-05-2006, 22:06:15 »
Tja kijkcijfers? Of heeft Mick vandaag niet gewoon op geniale wijze die hyena's uit elkaar getrokken? Ha ha! Nee Mick kan af en toe zeker een idioot zijn (alhoewel ik toch echt zie dat Mick zich op het explosieve vlak dit seizoen toch beter weet te beheersen) maar vandaag was hij bij ons thuis de redder in nood!

Geweldig dat ook op de valreep Frank weer liet zien waar een echte indiaan voor staat! We begonnen al te twijfelen ;)

Hulde!

 ::bravo::




Hij kan dan wel uitgekookt zijn, dat agressieve, dreigende gedoe van hem komt me echt mijn keel uit.
Ik vind het een misselijk mannetje en ik snap al helemaal niet dat ze zo'n agressief persoon mee hebben laten doen aan ER. Zeker niet na dat partijtje waterrugby waar hij toen ook al bijna iemand wurgde in zijn eigen expeditie.
Maar ja, goed voor de kijkcijfers zeker?!
Bij mij zorgt het er juist voor dat ik niet meer wil kijken zolang Mr. Pas-op-of-ik-ga-door-het-lint  er nog in zit.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #263 Gepost op: 15-05-2006, 22:11:59 »
Nee Mick kan af en toe zeker een idioot zijn (alhoewel ik toch echt zie dat Mick zich op het explosieve vlak dit seizoen toch beter weet te beheersen)

Ja, maar kan je daar bij zo iemand van op aan?
Als ik een uitzending bekijk waar Mick in zit (niet alleen nu, ook zijn eigen jaar), dan ben ik bij elke ruzie of elk meningsverschil bang dat ie de ander te lijf gaat. Hij komt zo enorm agressief op mij over.
Er valt ook niets uit te praten naar mijn idee. Hij wordt boos, gaat (half) door het lint en voila. Ik zou serieus bang zijn met Mick op 1 eiland te zitten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #264 Gepost op: 15-05-2006, 22:34:11 »
Dit was zonder twijfel een geniale zet van Mick, al betwijfel ik of Mick zelf had voorzien wat de gevolgen van zijn actie zouden zijn. Volgens mij was de vraag meer bedoeld om een conflict uit te lokken met het andere kamp. Ik denk dat 't voor hem mooier uit is gepakt dan hij verwachtte. Maar ondertussen komt Mick wel verder dan ik had verwacht/gehoopt. Ik hoop dat hij nu toch eens een keer een proef gaat verliezen. Maar eerlijk gezegd zie ik 'm volgende keer ook wel weer winnen.  ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #265 Gepost op: 15-05-2006, 22:58:01 »
Knap dat Mick de proef wint. Maar ik heb het nog steeds niet op hem...

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #266 Gepost op: 15-05-2006, 23:41:18 »
YEAH MICK!!!! WEER EEN PROEF GEWONNEN!!! NOG 9 DAGEN EN DAN SAMEN MET FRANK IN DE FINALE!!KOM OP MICK!! VOLGENDE PROEF WEER WINNEN!! SUCCES!!!  ::ok:: ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #267 Gepost op: 15-05-2006, 23:51:56 »
Hij wint vast de volgende proef ook...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #268 Gepost op: 16-05-2006, 01:21:26 »
Ja, maar kan je daar bij zo iemand van op aan?
Als ik een uitzending bekijk waar Mick in zit (niet alleen nu, ook zijn eigen jaar), dan ben ik bij elke ruzie of elk meningsverschil bang dat ie de ander te lijf gaat. Hij komt zo enorm agressief op mij over.
Er valt ook niets uit te praten naar mijn idee. Hij wordt boos, gaat (half) door het lint en voila. Ik zou serieus bang zijn met Mick op 1 eiland te zitten.

Dit is nergens op gebaseerd volgens mij. Is Mick ooit in ER iemand te lijf gegaan dan? Vooralsnog vind ik hem vooral verbaal en in zijn mimiek agressief, maar niet op een beangstigende manier. Ik moet juist vaak wel om zijn uitbarstingen lachen. Pure slapstick. Die duffe ruzie met Lydia over niks... Nee, ik had geen moment het gevoel dat Lydia toen fysiek gevaar liep. Hij discussieert fel, maar daar is alles mee gezegd.

Offline jeroen23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
dubbel proficiat voor mick
« Reactie #269 Gepost op: 16-05-2006, 03:11:03 »
tijdens de expeditie van 2004 begon ik als maar meer mick te hekelen... ik vond 't maar een vervelend opvliegerig manneke... maar nu wil ik em toch wel even heel erg feliciteren

ten eerste met het winnen van immuniteit, waarmee hij weer eens bewijst boven zn eigen kunnen uit te stijgen... de vorige proef had em ook zeer slim aangepakt, stond als eerste op de juiste manier op dat planke

en ten tweede met de magistrale manier waarop hij in zn ééntje het tij heeft doen keren... hij en karin waren absoluut verloren omdat het 2 tegen 4 was, maar door pieter zo te bespelen dat hij duidelijk zou maken aan frank, dat die weleens aan het kortste eind kon trekken wanneer de 4 kampgenoten uiteindelijk over zouden blijven, en daarmee liet hij dus pieter zn eigen graf graven, want frank is ook geen domme jongen, simpel misschien maar kan prima tot 3 tellen... en zo is het dus exit voor pieter, zijn mick en karin hierna toch de klos en zal het gaan tussen de 3 'echte' robinsons: frank, richard en jennifer (al mag die laatste van mij gelijk gaan, want die kan ook flink huigelen, bekokstoven en onrust zaaien)

wat ik trouwens liever zou zien is dat ook de samengesmolten groep zouden moeten strijden om er in te blijven, ipv dat belachelijke stemmen... maar allee, zo is dat nie

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #270 Gepost op: 16-05-2006, 07:46:57 »
Zo erg is Mick toch helemaal niet, hij is gewoon een beetje een klein jongetje voor de rest van zijn leven, en die worden ook vaak aggressief, maar volgens mij is Mick meer een "good bad guy" dan een "bad bad guy".

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #271 Gepost op: 16-05-2006, 08:20:55 »
Een briljante zet van Mick, of het nu bewust of onbewust was. (En nu eens zonder inbreng van de productie) En het leuke is, dat Frank nog wel even zal blijven, want hij is nu de beslissende pion in het schaakspel.
Ik denk zelfs dat Pieter dit spelletje (achteraf) kon waarderen en in het vervolg misschien twee keer nadenkt voordat ie wat zegt ;)
er was eens......

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #272 Gepost op: 16-05-2006, 08:32:20 »
Mick is briljant!  ::rofl::
Af en toe strontvervelend, maar toch briljant!  ;D

Zoals hij Pieter in de val wist te lokken... Bij Oberon zouden ze hem een ´meestertacticus´ noemen.  ;D
Na al het gekonkel aan het begin kan ik Mick moeilijk mijn favoriet noemen, maar wat hij nu doet vind ik super  ::ok::. Ik vond het trouwens heel opvallend en knap dat hij die proef won, want ik dacht dat hij niet zo bijster slim was. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #273 Gepost op: 16-05-2006, 08:39:11 »
Zo erg is Mick toch helemaal niet, hij is gewoon een beetje een klein jongetje voor de rest van zijn leven, en die worden ook vaak aggressief, maar volgens mij is Mick meer een "good bad guy" dan een "bad bad guy".

Mick makes me smile... misschien juist vanwege dat kleine schoffie onder die enorme berg branie.  :D
er was eens......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #274 Gepost op: 16-05-2006, 09:01:52 »
Dit is nergens op gebaseerd volgens mij. Is Mick ooit in ER iemand te lijf gegaan dan? Vooralsnog vind ik hem vooral verbaal en in zijn mimiek agressief, maar niet op een beangstigende manier. Ik moet juist vaak wel om zijn uitbarstingen lachen. Pure slapstick. Die duffe ruzie met Lydia over niks... Nee, ik had geen moment het gevoel dat Lydia toen fysiek gevaar liep. Hij discussieert fel, maar daar is alles mee gezegd.

Tijdens het spelletje waterrugby in zijn eigen jaar wurgde hij ook iemand omdat hij persé de bal wilde hebben. Okee, je kan fanatiek zijn, maar dit ging me iets te ver eigenlijk.
Maar juist dat verbale agressieve zou mij bang maken op het eiland. Ik zou constant bang zijn om ruzie met hem te krijgen. Kan het verder niet uitleggen, dat is gewoon een gevoel. Maar ik voel me in elk geval niet prettig met zijn manier van doen. (en dat is dan alleen maar voor de buis, niet eens real-life)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Logan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #275 Gepost op: 16-05-2006, 10:26:07 »
MICK RULEZ MICK RULEZ kom op he zonder Frank en Mick was dit een super saaie expiditie MICK is gewoon op en top en super stoer  ::tandpastasmiley:: Was ook al fan van hem in 2003 met Klaar wat lachen toen met die 2  ::rofl::

Als ik mag kiezen MICK en FRANK in de finale  ::hypocriet::


Offline Arie-Els

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #276 Gepost op: 16-05-2006, 10:31:57 »
Knap dat winnen van de proef (met overmacht) en het uitlokken van Pieters reactie.

Als je je nou een beetje normaal gedroeg dan was je nog een leuke kerel ook. Dat korte lontje en je fysiek agressieve houding doen veel af aan de kwaliteiten die je hebt. Da's jammer.

Ook al haal je de finale dan zal je nooit winnen, omdat veel overige expeditie-leden niet op jou zullen stemmen en het merendeel van het publiek dat agressieve gedrag ook niet trekt. Jammer voor je.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #277 Gepost op: 16-05-2006, 11:27:23 »
Mick makes me smile... misschien juist vanwege dat kleine schoffie onder die enorme berg branie.  :D

Helemaal mee eens! Ik vond hem gisteravond geweldig!! En toen dat hoofd van Frank in beeld en die kerkklokken...woehaha!! Fantastische uitzending was het, met dank aan Mick ::rofl::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #278 Gepost op: 16-05-2006, 11:29:22 »
Mick, binnen het spel ben je gewoon een echte topper !!!
Respect !!!
Ondanks het feit dat het groepje stiekemerds jou het leven zuur maakt weet je toch stand te houden. Nou, dan ben je een echte titaan. Dat je af en toe niet echt subtiel bent.....tja, dat is je dan vergeven. Dankzij jou is er wel spanning en mooie televisie !!!!
Nu maar hopen dat jennifer zo snel mogelijk eruit gaat, want dat mens is echt te vreselijk voor woorden...(braak)... ::niet-ok::

Offline alt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #279 Gepost op: 16-05-2006, 11:42:59 »
Mick rules echt de pan uit!!! Wat een fantastische actie van hem gisteren!!! Frank heeft voor het eerst in deze expeditie een keer wat fatsoenlijks gedaan en allemaal dankzij Mick!