Auteur Topic: [Kandidaat NL] Pieter  (gelezen 131285 keer)

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #120 Gepost op: 8-05-2006, 23:03:02 »
Eindelijk iemand die totaal eerlijk is over zijn handelingen en tactieken!
Dan kan wel iemand zeggen hard en arrogant .. maar tenminste wel eerlijk!

Offline RobinsVader

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #121 Gepost op: 9-05-2006, 09:03:46 »
ik vond het wel een hip standpunt, het is natuurlijk ook maar een spelletje.
Persoonlijk had ik Melvin er iets langer ingehouden om van te profiteren.

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #122 Gepost op: 9-05-2006, 09:54:44 »
Typisch...in 2001 vonden veel kijkers ook dat ik arrogant was. Waarom toch? Volgens mij komt dat vanwege mijn uiterlijk (neus, kin, donker haar) en omdat ik mezelf er gisteren op betrapte dat ik vaak een licht-spottend lachje vertoon tijdens de interviews als ik over anderen praat. Dat komt in dit geval omdat ik me dit jaar heel erg verbaasd heb over de vaak negatieve en sombere houding van veel deelnemers. Je bent verdomme uitverkoren om voor de 2e keer met zoiets speciaals mee te mogen doen, dan kan je best wat meer lol maken vind ik. Sommigen namen het allemaal zo serieus en zwaarmoedig op alsof hun leven er letterlijk vanaf hing. Kijk nou naar zo'n aflevering 6, je weet dan dat je nog maar maximaal 12 dagen op die eilanden hoeft te zitten, dat kan je toch nog wel even volhouden? Vooral na de samensmelting voelde ik me omringd door mensen die alleen maar over "problemen" konden praten. Geen eten? Who cares, gewoon de dagen aftellen en aan iets anders denken. Zitten grienen in een grot als het regent? Daar ga je je heel ellendig en koud van voelen. De zee is dan lekker warm, daar kun je ook in gaan liggen terwijl je samen Frank net gaat doen alsof je een indiaan bent. heb me rot gelachen. Jammer dat ze niet alles uitzenden, de kijkers mogen natuurlijk niet zien dat er ook heel veel gelachen wordt, het moet hard en zwaar lijken allemaal. Die vrouwen bij Ryan op het eiland....niet te geloven toch? Wat een titanen zeg, niet echt een goede reclame voor het programma. Eindeloze discussies over wat nou een Robinsonwaardige winnaar is, vraagstukken die niet op te lossen zijn omdat je van te voren weet dat daar heel veel verschillende meningen over bestaan. Toch bleven Mick en Karin daar eindeloos over discussiëren. Melvin had nog niet weg mogen gaan zei Karin want we hadden nog zoveel van hem kunnen leren. Sprekend voor mijzelf heb ik haar toen maar even heel duidelijk uitgelegd dat ik daar helemaal niet heen gekomen ben om iets te leren. Ik woon in Rotterdam en zal niet gauw in de bush gaan wonen of in situaties terecht komen waarin ik met mijn handen vuur moet kunnen maken of kippen moet kunnen slachten. Het is wel leuk om daar iets van op te steken maar voor mij was het geen reden om mee te gaan doen. Boek dan een speciale reis naar Brazilië of zo om survivalles te nemen, waarbij geen wegstemrondes en prijzenpot aanwezig zijn, beetje naïf.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2006, 10:11:58 door Pieter-2006 »

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #123 Gepost op: 9-05-2006, 10:39:19 »
Pieter komt inderdaad arrogant over, maar hij is wel duidelijk dat hij het ook echt als een spel ziet. Het scheelt veel dat hij genoeg mensen om zich heen heeft om het hard te kunnen spelen.
Ben wel benieuwd naar zijn diervergelijkingen van de andere deelnemers. We hebben al een slak en een labrador, wat komt er nog meer bij?
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #124 Gepost op: 9-05-2006, 10:45:19 »
je vergeet de walvis die voortdurend gevaar liep om door Greenpeace terug het water ingesleept te worden.

Offline Ferrero

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #125 Gepost op: 9-05-2006, 11:12:43 »
Ik heb wel respect voor Pieter dat hij als enige van de kandidaten hier op dit forum uitgebreid zijn mening vertelt ::ok::

Offline chelke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #126 Gepost op: 9-05-2006, 15:14:06 »
Pieter is wel okay  ::ok:: Hoop niet dat Mick hem teveel aan z'n kop gaat zeuren. Pieter You kick his ass  >:D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #127 Gepost op: 9-05-2006, 15:49:32 »
Ik heb wel respect voor Pieter dat hij als enige van de kandidaten hier op dit forum uitgebreid zijn mening vertelt ::ok::
Ik ook! Ik vind Pieter een erg goeie kandidaat!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #128 Gepost op: 9-05-2006, 15:54:21 »
Ik heb wel respect voor Pieter dat hij als enige van de kandidaten hier op dit forum uitgebreid zijn mening vertelt ::ok::
Ja helemaal mee eens, is acuut op mijn lijstje gestegen  ::bravo:: ::bravo::

PS: bij topic "aflevering zes" heeft Veronique zich net gemeld word nog gezellig ::zwaai::

Offline Jim200

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #129 Gepost op: 9-05-2006, 19:47:27 »
Pieter is tenminste eerlijk! Ook ik vind dat die soms arrogant over komt maarja. Ook vind ik dat je (Pieter dus) niet kan oordelen over wat er over het andere eiland gebeurde want je was er niet bij... Ik denk namelijk dat Fleur & Lydia niks hebben gedaan maar ik heb Véronique wel degelijk bezig gezien...

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #130 Gepost op: 9-05-2006, 19:51:34 »
Ik vind Pieter gewoon eerlijk en recht door zee. Hij geeft tenminste toe dat het voor hem maar een spel is. Dat is het ook. En er kan er maar één de winnaar zijn!!! Nee, dan Mick, wat draait die in het rond, ik erger mij elke aflevering meer aan hem. Niks is echt aan die man.

Pieter blijf gewoon jezelf, eerlijk en lak aan wat anderen denken!!! ::zwaai::

Offline Gabrielle2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #131 Gepost op: 9-05-2006, 20:28:46 »
Ik sluit me aan bij de rest. Ik vind Pieter een erg goeie kandidaat, gewoon eerlijk en recht door zee. Geen gesmoes erom heen. Ik ben alleen bang dat ze op tv vaak zijn "harde mening" laten zien en niet zozeer van de anderen, waardoor de mensen thuis snel gaan denken dat Pieter arrogant is (niet dus).
Errug jammer dat Mick gisteren niet weggestemd kon worden, wat een eikel vind ik dat zeg ! Pieter, ik blijf je volgen, zo lang het nog kan !

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #132 Gepost op: 10-05-2006, 00:41:11 »
Typisch...in 2001 vonden veel kijkers ook dat ik arrogant was. Waarom toch? Volgens mij komt dat vanwege mijn uiterlijk (neus, kin, donker haar) en omdat ik mezelf er gisteren op betrapte dat ik vaak een licht-spottend lachje vertoon tijdens de interviews als ik over anderen praat. Dat komt in dit geval omdat ik me dit jaar heel erg verbaasd heb over de vaak negatieve en sombere houding van veel deelnemers. Je bent verdomme uitverkoren om voor de 2e keer met zoiets speciaals mee te mogen doen, dan kan je best wat meer lol maken vind ik. Sommigen namen het allemaal zo serieus en zwaarmoedig op alsof hun leven er letterlijk vanaf hing. Kijk nou naar zo'n aflevering 6, je weet dan dat je nog maar maximaal 12 dagen op die eilanden hoeft te zitten, dat kan je toch nog wel even volhouden? Vooral na de samensmelting voelde ik me omringd door mensen die alleen maar over "problemen" konden praten. Geen eten? Who cares, gewoon de dagen aftellen en aan iets anders denken. Zitten grienen in een grot als het regent? Daar ga je je heel ellendig en koud van voelen. De zee is dan lekker warm, daar kun je ook in gaan liggen terwijl je samen Frank net gaat doen alsof je een indiaan bent. heb me rot gelachen. Jammer dat ze niet alles uitzenden, de kijkers mogen natuurlijk niet zien dat er ook heel veel gelachen wordt, het moet hard en zwaar lijken allemaal. Die vrouwen bij Ryan op het eiland....niet te geloven toch? Wat een titanen zeg, niet echt een goede reclame voor het programma. Eindeloze discussies over wat nou een Robinsonwaardige winnaar is, vraagstukken die niet op te lossen zijn omdat je van te voren weet dat daar heel veel verschillende meningen over bestaan. Toch bleven Mick en Karin daar eindeloos over discussiëren. Melvin had nog niet weg mogen gaan zei Karin want we hadden nog zoveel van hem kunnen leren. Sprekend voor mijzelf heb ik haar toen maar even heel duidelijk uitgelegd dat ik daar helemaal niet heen gekomen ben om iets te leren. Ik woon in Rotterdam en zal niet gauw in de bush gaan wonen of in situaties terecht komen waarin ik met mijn handen vuur moet kunnen maken of kippen moet kunnen slachten. Het is wel leuk om daar iets van op te steken maar voor mij was het geen reden om mee te gaan doen. Boek dan een speciale reis naar Brazilië of zo om survivalles te nemen, waarbij geen wegstemrondes en prijzenpot aanwezig zijn, beetje naïf.
Pieter, hulde  ::ok:: U verwoord precies zoals ik denk. Ik heb tijdens de afleveringen Lydia al tot twee maal toe opmerkingen horen maken over hoe 'belangrijk' ER wel niet was voor verschillende mensen (Ryan, Maxime) daar en het lijkt haar allemaal niet veel te schelen. Nu kan het best zijn dat ze met wat montagewerk juist als een tutje wordt neergezet, dat weet ik niet, maar feit is wel dat ze 't gezegd heeft. Ik vind dat een regelrechte klap in het gezicht van de serieuze deelnemers, de productie die er een waar spectakel van maken iedere keer én alle fans die verdorie dolgraag eens mee zouden willen doen. Het is sodeju nog altijd een survivalprogramma voorzien van een spelelement, laat de mensen die komen om te surviven dan ook in hun waarde, en de mensen die komen om te winnen het spel dan ook spelen en natuurlijk wil je dan winnen! Ieder spel speel je met de intentie om te winnen, da's doodnormaal menselijk gedrag.

En Pieter arrogant? Zo komt hij op mij totaal niet over.. misschien interpreteren mensen het zo, en anderen weer anders. Ik kan me er heel goed een voorstelling van maken, want ook ik krijg dat maar wat vaak te horen. Ik ben een beetje synisch, sarcastisch en houd wel van wat zwarte humor. Veel mensen menen dan dat ik dingen in het belachelijke trek.

Robinsonwaardig? Tsja, ik heb altijd grofweg 3 elementen in Expeditie Robinson gezien: het overleven, het spel en het sociale aspect. Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken waar dé Robinson het sterkste in moet zijn. Voor mij persoonlijk spreekt vooral punt 1 aan, het overleven, en is dat voor mij dan ook het belangrijkste bij de keuze voor een Robinson. Leuk om te zien die maffe Douwe met zijn oneliners, spontaan vrouwtje die Fleur en een Ernestine is een goede groepleidster. Maar in mijn ogen géén Robinsons. Nee, wat een indruk maakte Richard op mij in 2001. En hoewel we 'm dit jaar wat minder in beeld zien, hij iets milder lijkt, blijft hij voor mij dé topfavoriet. En Pieter, zoals iedereen hier al tot in den treure heeft moeten horen: seizoen 2 was mijn favoriete jaargang, en als afgevaardigde van die lichting sta je ook dit keer hoog op mijn lijstje. Heel veel succes!

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #133 Gepost op: 10-05-2006, 00:42:18 »
Zo laat nog online? Zin in het voetbaltoernooi van morgen, heb een beetje moeite met slaap vatten.

Offline Arie-Els

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #134 Gepost op: 10-05-2006, 09:27:34 »
Hoi Pieter,

Net als een paar jaar terug vind ik je 1 van de 2 beste kandidaten. Humor, recht door zee en rustig in je communicatie, zonder om de hete brij heen te draaien. Dat je arrogant gevonden wordt door sommige mensen komt omdat je uitstraald dat je zeker bent van jezelf. Je postuur en je kaaklijn zijn wel wat jaloezie-opwekkend, dus dan is arrogant een snel te plakken etiket.

Ik ben wel erg benieuwd hoe het gesprek tussen jou en Mick volgende week uitpakt (n.a.v. de trailer). Vond het wel lachen hoe dat gesprek zich lijkt te gaan ontwikkelen. Het is maar goed dat er geen auto's rijden op die eilanden, want voor je het weet lig je eronder bij hem (of is dit een ongepaste opmerking)?

Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd, want ik heb niet alles gelezen, maar: heb je voor de expeditie een slagroom-dieet gevolgd om de nodige reserve op de ribben te kweken? Het staat me van de vorige expeditie bij dat je aan het einde zo mager was als een lat en alleen nog over eten kon praten, terwijl je er nu nog gezond uitziet (en zeker 20 kg zwaarder dan de vorige keer).

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #135 Gepost op: 10-05-2006, 09:31:42 »
Ik lees hier wel eens dat men vaak denkt dat de productie je helemaal zo neer kunnen zetten zoals zij dat willen. Ik heb zelf nooit kunnen constateren dat ze iemand helemaal anders neerzetten dan dat die persoon daar geweest is. Voor dit jaar kan ik zeggen dat ze juist in heleboel gevallen erg mild geweest zijn tot nu toe. van een aantal kandidaten hadden materiaal kunnen laten zien waar die kandidaten absoluut niet blij mee geweest waren. Ze bepalen dus wel wat ze wel en niet van je laten zien maar naar mijn mening wordt daar dus geen uitgebreid misbruik van gemaakt en verdraaien ze de werkelijkheid niet. Net als in 2001 merk ik zelf ze er in mijn geval wel eens voor kiezen om de uitspraken die me arrogant en hard over doen komen veel in beeld brengen. Momenten dat ik rustig met Douwe, Richard of iemand anders over zat te praten brengen zie je niet. In 2001 hoorde ik na de eerste afleveringen van heel veel vrouwen die ik in de supermarkt of weet ik waar tegenkwam dat ze het jammer vonden dat ik zo vrouwonvriendelijk was. "Hoezo?" vroeg ik. Dat kwam omdat je me op een bepaald moment in een interview hoort zeggen: "Ik ga het liefst met de mannen naar de samensmelting". Dat bleek dus handig knipwerk te zijn geweest van de productie want het interview ging ongeveer als volgt:

Pieter, met wie ga je het liefst naar de samensmelting?
"Ik ga het liefst met Nathalie, Martijn, Gerrit en Koenraad naar de samensmelting"
Aha, dat zijn meer mannen dan vrouwen toch?
"Ja, maar het gaat me puur om de personen, toevallig is dat nu 1 vrouw en 3 mannen, had ook andersom kunnen zijn als het andere vrouwen waren geweest".
Kan je dat dan nog even helemaal herhalen, zo van: Ik ga het liefst met de 3 mannen + Nathalie...etc?"
"Als ik naar de samensmelting ga, ga ik het liefst met de 3 mannen + Nathalie maar het hadden ook 3 vrouwen + 1 man kunnen zijn...bla, bla.

Na wat handig knipwerk hoor je mij dus alleen maar zeggen: "Ik ga het liefst met de 3 mannen naar de samensmelting".

Kijk, dat vind ik dus niet helemaal correct omdat je daarmee een verkeerd beeld van iemand schept maar dat gebeurt niet vaak. Verder heb ik er helemaal niets op tegen dat ze juist van iedere deelnemer de meest markante dingen laten zien, de rest is immers vaak niet zo interessant. Als iedere kandidaat conflicten zou vermijden, alleen maar aardig voor anderen zou willen zijn en nooit een truc zou uithalen om wat verder te komen, dan zouden alle kijkers in slaap vallen en direct wegzappen lijkt me. Als producent heb je uitspraken en beelden nodig die de boel een beetje spannend en levendig houden.

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #136 Gepost op: 10-05-2006, 10:12:44 »
Hoi Pieter,

Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd, want ik heb niet alles gelezen, maar: heb je voor de expeditie een slagroom-dieet gevolgd om de nodige reserve op de ribben te kweken? Het staat me van de vorige expeditie bij dat je aan het einde zo mager was als een lat en alleen nog over eten kon praten, terwijl je er nu nog gezond uitziet (en zeker 20 kg zwaarder dan de vorige keer).


Haha, grappig! Nee, ik heb geen slagroomdieet gevolgd. Wel heb ik de weken voor de expeditie expres veel gegeten. Grote borden pasta met goed gevulde sauzen en flink veel parmezaanse kaas. Ik kook graag italiaans en van het opeten ervan kan ik ook erg genieten. De maaltijd wegspoelen met een goede fles wijn en ik voel me helemaal top.
Daarnaast vond ik het vaak ook niet heel vervelend om een goede film te kijken met een flinke pot Ben & jerry of Haägen-Dazz-ijs met nog een puntzak drop erbij...tot je er misselijk van wordt. Ik zat daarom ongeveer 5KG boven mijn normale gewicht bij vertrek en dat had ik in 2001 ook. Op aanraden van een bevriende tropenarts heb ik dat zo gedaan en nu dus ook weer. Zijn advies: Niet te veel sporten in de weken voor je expeditie en flink eten...dan voel je je het beste daar. In mijn geval klopt dat helemaal, na vier dagen afzien heb ik helemaal geen honger meer gehad en ik heb geen moment slap of moe gevoeld. Van Ryan weet ik dat hij weken lang getraind heeft. Het voordeel daarvan is dat je goed presteert in de proeven, dat zijn vaak korte explosieve momenten. Maar door die training gaan je spieren dagelijks om een grote hoeveelheid caloriëen vragen, ook als je op dat moment weinig doet. Al je energie wordt dan uit je lichaam gezogen zo lijkt het, en na verloop van tijd ga je je heel slap voelen. Bij proeven merk je dat minder omdat je dan adrenaline aanmaakt en dat werkt als een soort tijdelijke drugs. Juist op zo'n eiland als je hout moet gaan halen of een klimtocht gaat maken merk je dat je dan heel erg moe en uitgeput kunt zijn. Ryan was ook heel vaak duizelig als hij op stond, dat is puur energiegebrek, al die getrainde spieren schreeuwen om voer. Jennifer heeft dit jaar ook expres veel gegeten van te voren, die had er ook 4KG extra bij gekweekt. Normaal gesproken heeft die geen gram vet. Veel deelnemers doen dat dus niet omdat ze bang zijn om er niet mooi uit te zien op televisie en sommigen vallen juist een paar kilo van te voren af om wel mooi genoeg in beeld te komen. Die gaan dus kapot, dat werkt door in je hoofd en gaan dan ongelukkig zitten grienen als het gaat regenen.

De vorige expeditie duurde 47 dagen waarbij we om de 1,5 dagen een proef hadden.
Nu was het maar max. 30 dagen met om de 3 dagen een proef. Daarnaast was het zo dat we nu malariapillen moesten slikken en die moet je met een beetje vette vloeistof innemen, anders werken ze niet. Nou was dat maar heel weinig, net genoeg om die pil naar binnen te krijgen maar alle kleine beetjes helpen.

Conclusie:

In 2001 ben ik 21 KG afgevallen in 47 dagen en nu ongeveer 14 KG in ? dagen.

En in 2001 heb ik heel veel met Richard over eten zitten praten, die kookt ook graag Italiaans (heeft een italiaanse vrouw) en kan ook hele lekkere pastasauzen maken. Daar heb ik zo veel met hem over zitten praten dat met name Pascal er knettergek van werd. Ik merkte dat en ben dan wel een persoon die dan expres een beetje doordraaft en er voor de grap nog een schepje bovenop doet. Achteraf zag ik pas terug dat ze daar helemaal niet tegenkon haha. dat is dan weer zo'n idee van de productie, mij hoor je over eten praten Richard niet. Richard vangt een vis en de camera is er te laat bij. Dode rog weer in het water en nog even opnieuw vangen. Pieter vangt een flinke zeebaars en dat hoeft niet gefilmd te worden. Begreep dat ook wel hoor, Richard was nou eenmaal de oermens die dat soort dingen ook veel beter kon en ik was de stadsjongen die geen vissen hoort te kunnen vangen. Op het laast zijn we in 2001 als rivalen neergezet die elkaars bloed wel konden drinken zo leek het. We waren wel rivalen op dat moment maar konden het prima met elkaar vinden en inmiddels nog veel beter. Voor mij de enige persoon (en Ryan ook) waarmee ik nog graag contact blijf houden. De rest is ook wel aardig maar dat is mijn buurman met rood haar ook.
« Laatst bewerkt op: 10-05-2006, 10:19:39 door Pieter-2006 »

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #137 Gepost op: 10-05-2006, 10:20:08 »
Haha, grappig! Nee, ik heb geen slagroomdieet gevolgd. Wel heb ik de weken voor de expeditie expres veel gegeten. Grote borden pasta met goed gevulde sauzen en flink veel parmezaanse kaas. Ik kook graag italiaans en van het opeten ervan kan ik ook erg genieten. De maaltijd wegspoelen met een goede fles wijn en ik voel me helemaal top.
Daarnaast vond ik het vaak ook niet heel vervelend om een goede film te kijken met een flinke pot Ben & jerry of Haägen-Dazz-ijs met nog een puntzak drop erbij...tot je er misselijk van wordt. Ik zat daarom ongeveer 5KG boven mijn normale gewicht bij vertrek en dat had ik in 2001 ook. Op aanraden van een bevriende tropenarts heb ik dat zo gedaan en nu dus ook weer. Zijn advies: Niet te veel sporten in de weken voor je expeditie en flink eten...dan voel je je het beste daar. In mijn geval klopt dat helemaal, na vier dagen afzien heb ik helemaal geen honger meer gehad en ik heb geen moment slap of moe gevoeld. Van Ryan weet ik dat hij weken lang getraind heeft. Het voordeel daarvan is dat je goed presteert in de proeven, dat zijn vaak korte explosieve momenten. Maar door die training gaan je spieren dagelijks om een grote hoeveelheid caloriëen vragen, ook als je op dat moment weinig doet. Al je energie wordt dan uit je lichaam gezogen zo lijkt het, en na verloop van tijd ga je je heel slap voelen. Bij proeven merk je dat minder omdat je dan adrenaline aanmaakt en dat werkt als een soort tijdelijke drugs. Juist op zo'n eiland als je hout moet gaan halen of een klimtocht gaat maken merk je dat je dan heel erg moe en uitgeput kunt zijn. Ryan was ook heel vaak duizelig als hij op stond, dat is puur energiegebrek, al die getrainde spieren schreeuwen om voer. Jennifer heeft dit jaar ook expres veel gegeten van te voren, die had er ook 4KG extra bij gekweekt. Normaal gesproken heeft die geen gram vet. Veel deelnemers doen dat dus niet omdat ze bang zijn om er niet mooi uit te zien op televisie en sommigen vallen juist een paar kilo van te voren af om wel mooi genoeg in beeld te komen. Die gaan dus kapot, dat werkt door in je hoofd en gaan dan ongelukkig zitten grienen als het gaat regenen.

De vorige expeditie duurde 47 dagen waarbij we om de 1,5 dagen een proef hadden.
Nu was het maar max. 30 dagen met om de 3 dagen een proef. Daarnaast was het zo dat we nu malariapillen moesten slikken en die moet je met een beetje vette vloeistof innemen, anders werken ze niet. Nou was dat maar heel weinig, net genoeg om die pil naar binnen te krijgen maar alle kleine beetjes helpen.

Conclusie:

In 2001 ben ik 21 KG afgevallen in 47 dagen en nu ongeveer 14 KG in ? dagen.

En in 2001 heb ik heel veel met Richard over eten zitten praten, die kookt ook graag Italiaans (heeft een italiaanse vrouw) en kan ook hele lekkere pastasauzen maken. Daar heb ik zo veel met hem over zitten praten dat met name Pascal er knettergek van werd. Ik merkte dat en ben dan wel een persoon die dan expres een beetje doordraaft en er voor de grap nog een schepje bovenop doet. Achteraf zag ik pas terug dat ze daar helemaal niet tegenkon haha. dat is dan weer zo'n idee van de productie, mij hoor je over eten praten Richard niet. Richard vangt een vis en de camera is er te laat bij. Dode rog weer in het water en nog even opnieuw vangen. Pieter vangt een flinke zeebaars en dat hoeft niet gefilmd te worden. Begreep dat ook wel hoor, Richard was nou eenmaal de oermens die dat soort dingen ook veel beter kon en ik was de stadsjongen die geen vissen hoort te kunnen vangen. Op het laast zijn we in 2001 als rivalen neergezet die elkaars bloed wel konden drinken zo leek het. We waren wel rivalen op dat moment maar konden het prima met elkaar vinden en inmiddels nog veel beter. Voor mij de enige persoon (en Ryan ook) waarmee ik nog graag contact blijf houden. De rest is ook wel aardig maar dat is mijn buurman met rood haar ook.


Oh ,ja? ;)


(edit: quote gefixed)
« Laatst bewerkt op: 10-05-2006, 10:23:43 door Stormpie »

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #138 Gepost op: 10-05-2006, 10:24:19 »
Hoi Pieter,

Ik werd inderdaad 'knettergek' van je gebabbel over eten  ::rofl::
Dat was echt niet meer normaal joh - je was hele kookboeken aan het voordragen.
Ik had ook honger en goesting zunne  ::tandpastasmiley::

In ieder geval heb ik van ERII toch wel genoten.
Jammer dat ik niet heb gewonnen, maar ja ............ vijgen na pasen hé.

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #139 Gepost op: 10-05-2006, 10:47:02 »
Hoi Pascale, grappig dat je hier ook rondstruint! Lang geleden.
Men pest wie men lief heeft toch? Het was goed bedoeld hoor mijn eetgebabbel.

X Pieter