Auteur Topic: [Kandidaat NL] Pieter  (gelezen 131289 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #200 Gepost op: 16-05-2006, 11:52:59 »
Ja dat doet Richard samen met Ryan  ::rofl::
Dat zou ik  ::ok:: vinden

Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #201 Gepost op: 16-05-2006, 19:43:51 »
Voor alle mislukkelingen op dit Forum...

Lekker makkelijk om Pieter af te zeiken,
Hij neemt de tijd en moeite om gedetailleerd zijn verhaal met jullie te delen.
Vervolgens wordt hij respectloos en kortzichtig bejegend.
Jaa..dat is leuk, onder een schuilnaam je eigen frustraties botvieren,
Ga vooral zo door, wordt je een beter mens van........
















Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #202 Gepost op: 16-05-2006, 19:50:56 »
Voor alle mislukkelingen op dit Forum...

Lekker makkelijk om Pieter af te zeiken,
Hij neemt de tijd en moeite om gedetailleerd zijn verhaal met jullie te delen.
Vervolgens wordt hij respectloos en kortzichtig bejegend.
Jaa..dat is leuk, onder een schuilnaam je eigen frustraties botvieren,
Ga vooral zo door, wordt je een beter mens van........

zei zij die "bekend" staat als haai5 ::) :-X

Pieter geeft idd zijn info en dat waardeer ik persoonlijk heel erg, vooral omdat hij zo open en dus onder zijn eigen naam hier post.
Maar een forum is er om je mening te uiten, en tja dan kun je wel eens van mening verschillen met anderen. Ik denk dat het prima is om jouw mening te ventileren, als die maar onderbouwt is en voldoet aan de gedragsregels van Realitynet... ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #203 Gepost op: 16-05-2006, 19:53:45 »
Voor alle mislukkelingen op dit Forum...

Lekker makkelijk om Pieter af te zeiken,
Hij neemt de tijd en moeite om gedetailleerd zijn verhaal met jullie te delen.
Vervolgens wordt hij respectloos en kortzichtig bejegend.
Jaa..dat is leuk, onder een schuilnaam je eigen frustraties botvieren,
Ga vooral zo door, wordt je een beter mens van........


HELEMAAL VOLLEDIG mee eens!Waar zijn jullie mee bezig? Ga lekker op het "fok forum" zitten!


quote aangepast
« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 19:57:50 door Bakkertje »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #204 Gepost op: 16-05-2006, 19:56:37 »
Bedankt Pieter, dat je altijd zo je verhaal kwam doen op deze site.
Blijf in elk geval komen, want er zijn nog altijd mensen die het fijn vinden (ik onder andere)  ::bravo::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #205 Gepost op: 16-05-2006, 19:59:25 »
Bedankt Pieter, dat je altijd zo je verhaal kwam doen op deze site.
Blijf in elk geval komen, want er zijn nog altijd mensen die het fijn vinden (ik onder andere)  ::bravo::

Ik ook. Pieter was een van mijn favorieten en ik vind het heel jammer dat hij eruit is!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #206 Gepost op: 16-05-2006, 20:25:00 »
Voor alle mislukkelingen op dit Forum...

Lekker makkelijk om Pieter af te zeiken,
Hij neemt de tijd en moeite om gedetailleerd zijn verhaal met jullie te delen.
Vervolgens wordt hij respectloos en kortzichtig bejegend.
Jaa..dat is leuk, onder een schuilnaam je eigen frustraties botvieren,
Ga vooral zo door, wordt je een beter mens van........

De pot verwijt de ketel..??
Als ik jouw posts hier op het forum zo lees, doe jij ook niet veel anders dan 'onder een schuilnaam je eigen frustraties botvieren'.
Misschien dat je daarom aanraadt om zo door te gaan? Jij kan tenslotte weten of je er een beter mens van wordt...

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #207 Gepost op: 16-05-2006, 20:29:39 »
De pot verwijt de ketel..??
Als ik jouw posts hier op het forum zo lees, doe jij ook niet veel anders dan 'onder een schuilnaam je eigen frustraties botvieren'.
Misschien dat je daarom aanraadt om zo door te gaan? Jij kan tenslotte weten of je er een beter mens van wordt...

 ??? ik snap deze opmerking ECHT niet, waarom moet deze persoon onder een schuilnaam... etc.etc.etc... Is dit dan een kandidaat of zo?

Offline E.R.galaparty

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #208 Gepost op: 16-05-2006, 20:34:47 »
Geen frustraties mijnerzijds...haha

maar domme teksten...kan ik niet goed tegen.

en bakkertje...onderbouwt is onderbouwd ...met een d
weer wat geleerd ::zwaai::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #209 Gepost op: 16-05-2006, 20:35:40 »
??? ik snap deze opmerking ECHT niet, waarom moet deze persoon onder een schuilnaam... etc.etc.etc... Is dit dan een kandidaat of zo?

Nee, er wordt bedoeld dat haai5 net zo goed als alle andere forumbezoekers anoniem is en dus moeilijk andere forumbezoekers kan verwijten anoniem te posten. Ik bedoel: ik heet heus geen KD. (dat zijn gewoon mij initialen  ;)) en ik hoop voor jou dat je in het echt ook geen Jazzy Jazz heet   ;).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #210 Gepost op: 16-05-2006, 20:47:33 »
Nee, er wordt bedoeld dat haai5 net zo goed als alle andere forumbezoekers anoniem is en dus moeilijk andere forumbezoekers kan verwijten anoniem te posten. Ik bedoel: ik heet heus geen KD. (dat zijn gewoon mij initialen  ;)) en ik hoop voor jou dat je in het echt ook geen Jazzy Jazz heet   ;).
Nee, maar heel veel mensen kennen mij toevallig wel onder die naam, heb ik al van mijn geboorte mee moeten "torsen" vindt je em niet leuk dan? Geeft wel een vrolijk tintje aan al dit negatieve gepraat/geschrijf  :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #211 Gepost op: 16-05-2006, 20:49:04 »
Geen frustraties mijnerzijds...haha

maar domme teksten...kan ik niet goed tegen.

en bakkertje...onderbouwt is onderbouwd ...met een d
weer wat geleerd ::zwaai::


Wil jij dan mss mijn spellingscontrole vervangen ::), want die geeft aan dat dit toch echt met een T mag worden geschreven.... ;D

Maar afijn dit topic is bestemd voor Pieter en niet om persoonlijke vetes of wat dan ook uit te vechten....
Misschien moeten sommige mensen zich iets minder aangesproken voelen of zich verantwoordelijk voelen voor de kandidaten...dan blijft het misschien iets leuker op dit meestal zo gezellige forum :D

On topic: Pieter ik vond je vooral een genot om naar te kijken en nee daar bedoel ik niks negatiefs mee ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #212 Gepost op: 16-05-2006, 20:49:54 »
Jaa..dat is leuk, onder een schuilnaam je eigen frustraties botvieren,
Ga vooral zo door, wordt je een beter mens van........

word je een beter mens van, Haai.

Wat zei jij ook alweer in een andere (afzeik)post? O ja: de basisschool is niet meer wat ie geweest is.  ::rofl:: ::rofl::

Bovendien is het gezeur. Pieter weet heus wel dat de overgrote meerderheid het erg leuk vindt dat hij hier zijn verhaal doet. Er zijn altijd mensen die het niet met hem eens zijn, maar met die respectloosheid en kortzichtigheid valt het best mee. En een paar rotte appelen heb je er altijd bij zitten, dat weet Pieter zelf ook wel. En ik denk niet dat hij alleen maar ja en amen wil horen, puur en alleen omdat hij hier zijn verhaal doet, of denk jij van wel? Als hij niet tegen kritiek kan, had hij hier überhaupt z'n gezicht niet laten zien. Hulde dus dat hij dat wel doet.


Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #213 Gepost op: 16-05-2006, 20:54:43 »
word je een beter mens van, Haai.

Wat zei jij ook alweer in een andere (afzeik)post? O ja: de basisschool is niet meer wat ie geweest is.  ::rofl:: ::rofl::

Overigens was deze verbetering alleen maar bedoeld om de zwart ziende pot Haai te pesten. Taalfouten aanpakken is op een forum niet echt op z'n plaats, ik zal het dan ook niet meer doen.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 20:59:36 door Narya »

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #214 Gepost op: 16-05-2006, 21:02:37 »
hoezo dat dan??? wat zou jij doen als je hoorde dat je waarschijnlijk geen kans maakt op de finale omdat die 3 nooit op elkaar zullen stemmen. als frank het zo niet had gespeeld, dan was het eerst exit karin, daarna mick en daarna frank geweest. ik vind het juist een megaslimme zet van frank! pieter daarentegen is gewoon superdom geweest!

Om je vraag te beantwoorden:
Op het moment dat ik dat schreef, was ik onder de veronderstelling dat Frank heel hecht was met Pieter, Jennifer en Richard en dus volwaardig onderdeel was van het pact. Ik dacht toen ook nog niet dat Jennifer en Richard, net als Pieter, Frank eruit zouden stemmen, als ze 'in eigen vlees moesten gaan snijden'. Ik vond Frank's stem op dat moment wel heeeel erg kort door de bocht en erg hard ten opzichte van Pieter, Jennifer en Richard (vooral omdat hij niets had laten blijken). Nu dat ik de commentaren van o.a. Pieter heb gelezen, zie ik wel dat hij geen andere keus had.

Ik vind het echter niet leuk voor Frank dat hij dit heeft moeten doen om in de expeditie te blijven (als hij tenminste zo'n principieel type was als dat hij overkwam in 2004). Het lijkt me ook moeilijk voor hem om Richard en Jennifer nu onder ogen te komen (alhoewel hun positie ook niet meer zo sterk is...ze moeten hem nu wel te vriend houden).

En wat Pieter betreft, ik vond het toch erg moedig van hem dat hij open is geweest. Uit zijn commentaar bleek dat het voor het verloop van de expeditie toch niet veel meer uitmaakte, omdat Frank al veel langer wist van het pact van drie (in plaats van vier).

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #215 Gepost op: 16-05-2006, 21:08:19 »
Nee, maar heel veel mensen kennen mij toevallig wel onder die naam, heb ik al van mijn geboorte mee moeten "torsen" vind je em niet leuk dan? Geeft wel een vrolijk tintje aan al dit negatieve gepraat/geschrijf  :)

*nog heel even off-topic... heel even maar, omdat ik niet weet waar ik anders moet reageren...*
Jawel hoor, het is best een vrolijke bijnaam, vrolijker in ieder geval dan mijn nickname hier, die geboren is uit een gebrek aan inspiratie  :-[. Ik ben wel benieuwd hoe het komt dat je die bijnaam al vanaf je geboorte mee moet torsen... :) Was je als baby gek op jazz muziek ofzo?  ;D
*off-topic afgelopen, nu ga ik weer even on-topic om te voorkomen dat dit bericht onmiddelijk verwijderd wordt  ;)*
Ik ben het wel eens met Narya's post met betrekking tot Pieter. Ik vind het echt super dat hij hier zo uitgebreid post  ::ok::. Maar dat betekent niet dat dit meteen een Pieter-kwijl-topic hoeft te worden.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #216 Gepost op: 16-05-2006, 21:10:37 »
Ik had er al wel rekening mee gehouden dat het allemaal net iets mooier is weergegeven dan het in werkelijkheid was, maar niettemin ben ik wel blij met deze plotselinge wending van het spel. Ik vond Pieter ook een leuke kandidaat, en was blij dat hij zich afzette tegen het idealistische beeld dat veel mensen nog steeds bij Expeditie Robinson hebben.

Dat gezegd hebbende vraag ik me nog wel iets af. Je wist precies hoe de kaarten verdeeld waren en dat het behouden van je positie moeilijk zou zijn, maar toch deed je er niks aan (tenminste niet dat wij hebben gezien). Juist omdat je vaak hebt aangegeven het echt alleen maar als een spel te zien verbaasd mij dit. Dacht je simpelweg dat er geen andere mogelijkheden waren die de uitkomst konden beïnvloeden, of heb je voor jezelf wel ergens een grens getrokken die je niet wilde overschrijden?

Persoonlijk denk ik dat je door je eerlijkheid je eigen kansen hebt beperkt tot een minimum. Als je alle mogelijkheden vanaf het begin had opengelaten, had je mijns inziens de uitslag van gisteravond nog kunnen veranderen. Je leek te gefixeerd op de alliantie met Jennifer/Richard en (in mindere mate) Frank, gecombineerd met je eerlijkheid t.o.v. Mick en Karin heeft dat wel tot je eigen ondergang geleidt. Je alliantie leek in het begin goed te werken, maar zoals je aangaf had Frank al redelijk snel door dat hij vroeg of laat buiten de boot zou vallen. Voor zover ik uit je verhaal kan opmaken had ook jij door dat Frank een soort van wildcard begon te worden. Als je alle mogelijkheden vanaf het begin had opengelaten (dus iets minder eerlijk was geweest over het ideale verloop van de expeditie voor jezelf, Richard en Jennifer) had je met deze kennis je eigen positie kunnen redden.

Natuurlijk is het achteraf en als kijker makkelijk praten, maar ik ben erg benieuwd naar de mate waarin je spelbewuste keuzes hebt gemaakt. Dit omdat sommige van je keuzes niet erg bijdroegen aan het veiligstellen van je eigen positie, iets wat jij denk ik zelf ook wel doorhad.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #217 Gepost op: 16-05-2006, 21:21:37 »
Wat ik zwak vind, is dat op dit forum een aantal mensen heel makkelijk, en niet gehinderd door enige kennis, oordelen over de uitputtings-slag,die E.R is.



Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #218 Gepost op: 16-05-2006, 23:23:12 »
Jammer Pieter!!! But it's all in the game....
 ::rofl::

wat een bikkel, die Mick

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #219 Gepost op: 17-05-2006, 00:01:44 »
Pieter lijkt op Bruce Campbell (Evil Dead)