Auteur Topic: [Kandidaat NL] Pieter  (gelezen 131288 keer)

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #240 Gepost op: 18-05-2006, 15:56:06 »
Vooral de verhalen er omheen, hoe je het ervaren hebt.
Al dat gekonkel met de anderen, dat kan net zo gped in een Big BRother huis.
Het slapen, het niet eten  de sterren nacht, de natuur. de stilte...
het je daar wel een beetje van genoten, en maakt het ook dat je anders in het leven bent komen te staan?
De materialistische westerse wereld.
Het lijkt mij heeel bijzonder.

2001 was anders, dit jaar leek voor mij inderdaad meer op Big Brother. Heel veel verveling en uit frustratie ga je je kapot ergeren aan anderen. Ik ben niet iemand die anders in het leven komt te staan door zo'n padvindersreisje van max. 4 weken met alles wat erbij hoort, ik heb genoeg andere dingen meegemaakt die geestelijk gezien zwaarder zijn. 3 weken koudweertraining tijdens mijn diensttijd zou ik voor geen goud nog eens over willen dioen bijvoorbeeld, daarbij ging ik fysiek gezien volledig van naar de knoppen, voel me sowieso helemaal thuis in de tropen. Schaatsen, sneeuw (skiën wel), naaldwouden, winter....niets voor mij. Ik denk wel dat er heel veel relatief jonge deelnemers zijn door alle jaren heen, die nog maar weinig meegemaakt hebben, op wie zo'n expeditie een gigantische indruk kan maken. Die kiest de productie dan ook vaak expres, tranen scoren immers goed qua kijkcijfers.

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #241 Gepost op: 18-05-2006, 16:34:59 »
aha.
Ik denk nu niet dat Richard gillend zou weglopen uit een loungetent.
Hij zal wel nooit uit zichzelf gaan.
In het dagelijkse leven is Richard wel een beetje anders dan op zo'n eiland (wie niet hé). Hij houdt veel rekening met zijn vrouw  ;)

Deze avond kunnen wij in België naar aflevering 7 kijken.
Ben eens benieuwd of ze echt zo super is als ze hier beweren (volgens Jen wel)

Verder alles goed met je?
Werk?
vrouw en kind?


"Gillend weglopen" is een Hollandse uitdrukking die aangeeft dat je het er niet zo naar je zin hebt en bijvoorbeeld liever in een bruin café aan de overkant gaat zitten. Niet letterlijk opvatten dus.

Alles verder heel goed met werk, vrouw, kind en mezelf. En met jou?

Voor de kijkers is het zeker een veel minder saaie aflevering geweest dan tot nu toe het geval was. Een aflevering waarin ik zelf weggestemd wordt ga ik (of goede vrienden van mij) natuurlijk geen absolute "superaflevering" noemen, dat zou een beetje raar zijn. Als Rotterdammer ga ik ook niet roepen dat de Duitsers mijn stad in de oorlog geweldig mooi kapotgebombardeerd hebben. Spectaculair was het wel ja.

Offline ernstj@n

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #242 Gepost op: 23-05-2006, 01:52:32 »
Ik zou van Pieter wel eens willen weten : Wanneer je de expeditie met dezelfde groep zou mogen overdoen, zou je dan, qua tactiek, in een eerder stadium Frank eruit proberen te stemmen? Ik denk dat Frank de sleutel is in het spel, hij kan Jennifer eruit krijgen door een gelijke stand te forceren bij de volgende eilandraad, dan heeft Jennifer in vorige eilandraden meer stemmen gekregen. Haar sociale vaardigheden zijn matig en haar gezicht straal permantente onvrede uit......van mijn had ze erg al lang uit gemogen   ::zwaai::

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #243 Gepost op: 23-05-2006, 10:16:12 »
Ik zou van Pieter wel eens willen weten : Wanneer je de expeditie met dezelfde groep zou mogen overdoen, zou je dan, qua tactiek, in een eerder stadium Frank eruit proberen te stemmen? Ik denk dat Frank de sleutel is in het spel, hij kan Jennifer eruit krijgen door een gelijke stand te forceren bij de volgende eilandraad, dan heeft Jennifer in vorige eilandraden meer stemmen gekregen. Haar sociale vaardigheden zijn matig en haar gezicht straal permantente onvrede uit......van mijn had ze erg al lang uit gemogen   ::zwaai::

Goede vraag die mij veel beziggehouden heeft, ter plekke maar ook na de expeditie.
Ik had zeker niet Frank in een eerder stadium er uit hebben proberen te werken, ik beschouwde hem als een hele aardige goeie vent, een vriend en dacht dat hij iemand is die helemaal niets van complotten moest hebben en daar helemaal niet aan mee wilde doen. Ik wilde ook liever nog niet denken aan het moment dat je met 4 deelnemers over zou zijn en dat er nog één weg zou moeten gaan. Ik had wel op hem gestemd inderdaad maar was er niet blij mee geweest, net als met Melvin.Met ons heeft hij toch vrij makkelijk een afspraak gemaakt en volgens mij had hij nu een afspraak met Karin en Mick. Waarom reageerde hij anders zo superheftig? Hij voelde zich verraden en ging volledig uit zijn dak. 90% van alle afspraken en gekonkel zie je niet omdat je daar natuurlijk liever niet over gaat praten als de camera er bij is.

En Jennifer kun je hard en onvriendelijk vinden, maar voor mij is ze dat natuurlijk niet. Ik ken haar al 6 jaar en zij is naar mij toe helemaal niet hard en onvriendelijk, ik heb me iedere keer kapotgelachen als we elkaar zagen en ze is verder gewoon een goede vriendin geworden. Een goede vriend ga ik niet wegstemmen, dat zou ik een rotstreek vinden die me het spelletje niet waard is.

Als ik het over kon doen had ik mijn "vrienden" Richard en Jennifer gezegd dat ik nooit op ze zou gaan stemmen maar dat ik verder mijn eigen gang was gegaan. Het maken van een complot was voor mij ook nieuw, heb ik in 2001 niet hoeven doen, was ook niet nodig. Als ik het nu niet had gedaan was ik wellicht minder ver of misschien juist verder gekomen. Ik had de samensmelting dan niet gehaald omdat Frank Ryan liever dan mij erbij had willen hebben en als ik geen complot met Jennifer en Richard had gehad dan hadden ze ook minder hun best gedaan om mij erbij te halen.
In dat geval had Ryan in de samnesmelting gezeten en had ik op het reserve-eiland gezeten. Zeker wetgen doe je het nooit maar ik had mijn kansen behoorlijk goed ingeschat tussen dat behoorlijk labiele damesgezelschap. Geen complotten, geen ruzie...alleen maar spelletjes doen en afwachten, een situatie die mij als muziek in de oren klinkt vergeleken met de laatste dagen op ons eiland waar ik 24 uur per dag door Karin en Mick bestookt werd over complotvragen. De sfeer was er ook al niet leuk. karin keek 24 uur per dag sjagrijnig en Mick was ook niet te genieten. De hele sfeer op zo'n eiland wordt daarvan heel somber. Met Richard kon ik blijven lachen, dat is ook iemand die net als ik kon genieten, puur door daar te zijn in die mooie omgeving. Was hij er niet bijgeweest, dan was die hele expeditie een stuk minder leuk geweest.
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 10:19:49 door Pieter-2006 »

Offline Sproetje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #244 Gepost op: 23-05-2006, 12:37:10 »
Pieter, mooie man!

Jammer dat je op dat moment uit de expeditie bent gestemd. Ik had je een waardige finalist gevonden!


Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #245 Gepost op: 25-05-2006, 20:22:37 »
Helemaal mee eens, Pieter waar ben je met je??

Ik mis je commentaar!!

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #246 Gepost op: 26-05-2006, 10:20:19 »
Pieter,

Leuk ook hier je antwoorden te lezen.

Vraagje van mij: (kan het misschien ook nog op Ryan forum zetten?)

Op wie hoopte je als winnaar toen je zelf eruit was en op het afvallers eiland kwam met Melvin? Wisten jullie toen van het Miniloc eiland?

Had je toen gehoopt dat Ryan ze daar even zou laten schrikken zodra het finaletijd zou zijn?

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #247 Gepost op: 27-05-2006, 23:26:30 »
Pieter,

Leuk ook hier je antwoorden te lezen.

Vraagje van mij: (kan het misschien ook nog op Ryan forum zetten?)

Op wie hoopte je als winnaar toen je zelf eruit was en op het afvallers eiland kwam met Melvin? Wisten jullie toen van het Miniloc eiland?

Had je toen gehoopt dat Ryan ze daar even zou laten schrikken zodra het finaletijd zou zijn?

Ik hoopte op Richard of Jennifer toen ik er uit lag. Karin verdiende inmijn ogen de titel absoluut niet. Voor Mick had ik wel veel respect qua fysieke proeven en ook bleek hij heel slim te zijn. een gigantische doorzetter maar ook wel een link menneke. Frank vond ik een goedzak maar deed niet meer dan anderen. leuk damborden kunnen maken en indianentrucjes verzinnen zijn voor mij geen punten waarmee je automatisch meer recht heb op de eindzege. Wij wisten absoluut niet dat Ryan er nog was of wie dan ook. Ik gunde het hem heel erg om verder te komen.

Offline Juudt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #248 Gepost op: 28-05-2006, 10:43:38 »

Hoi Hoi,

Ik ben al een aantal jaren robinson-fan. Dit is de vierde serie die ik echt van het begin heb gezien. Tijdens de serie waarin Frank en onder andere Mick aan deelnamen. Kon het publiek stemmen wie ze graag wouden terug zien in de All star expeditie, maar een hoop mensen die toen uitgekozen zijn. Zie ik nu helemaal niet terug op tv. Neem nou bijvoorbeeld Fatima, Robin, Giovanni, Peter en Klaar. De eerste drie vond ik van wat ik op tv heb gezien wel mensen die ik dit seizoen graag nog een keer had gezien.

Verder ben ik het inderdaad met Pieter eens, expeditie robinson is een spel. Het is je eigen keuze en zeker na het eerste seizoen weet je dondersgoed waar je aan begint. Bij een spelletje komen soms ook complotten voor. Als je daar niet tegen kunt ben je in de verkeerde tijd geboren.

Wat ik wel echt erg vond was hoe Esther door onder andere Carl werd aangepakt in de vorige serie. Volgens mij speelde die John vooral een spelletje, hij wou gewoon zo veel mogelijk onrust stoken. Voor mijn gevoel had Carl hier een heel andere mening over. Ik ben benieuwd hoe een Marnix dat zou hebben aangepakt.

Pieter, in een van je topics schrijf je dat je wist dat je op deze eilandraad zou gaan. Omdat de productie had gezegd dat er maar drie mensen naar de finale zouden gaan. Maar waarom had je je spullen dan niet meegenomen? Ik moet zeggen dat ik het heel slim vind hoe Mick dit allemaal heeft aangepakt. (Van wat we op tv hebben gezien!)

Het is inderdaad wel raar wat ze wel en niet op tv laten zien, zoals met jouw vinger. Ook dat Karin en Mick de hele dag zaten te zeuren over de complotten. Of dat Karin chagerijnig zat te kijken en weinig deed. Ik vraag me dan af hoe 'het dan mogelijk is dat ze de eerste serie heeft gewonnen. Wij hebben dit allemaal niet op tv gezien, maar Jennifer zei er ook iets over op de eilandraad.

Mij lijkt dat het vragen op een bepaalde manier in de kleine interviewtjes er bij hoort. Ze willen natuurlijk dat jullie elkaar van alles gaan verdenken. Maargoed ik wou nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat je de andere kant vertelt van wat er in de expeditie gebeurt. Ik ben benieuwd hoe dat woensdag gaat aflopen met al die vieze beesten die ze om moeten gaan eten.

Ajuu,

Judith

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #249 Gepost op: 31-05-2006, 15:45:48 »
Hoi Hoi,

Ik ben al een aantal jaren robinson-fan. Dit is de vierde serie die ik echt van het begin heb gezien. Tijdens de serie waarin Frank en onder andere Mick aan deelnamen. Kon het publiek stemmen wie ze graag wouden terug zien in de All star expeditie, maar een hoop mensen die toen uitgekozen zijn. Zie ik nu helemaal niet terug op tv. Neem nou bijvoorbeeld Fatima, Robin, Giovanni, Peter en Klaar. De eerste drie vond ik van wat ik op tv heb gezien wel mensen die ik dit seizoen graag nog een keer had gezien.

Wat ik wel echt erg vond was hoe Esther door onder andere Carl werd aangepakt in de vorige serie. Volgens mij speelde die John vooral een spelletje, hij wou gewoon zo veel mogelijk onrust stoken. Voor mijn gevoel had Carl hier een heel andere mening over. Ik ben benieuwd hoe een Marnix dat zou hebben aangepakt.

Pieter, in een van je topics schrijf je dat je wist dat je op deze eilandraad zou gaan. Omdat de productie had gezegd dat er maar drie mensen naar de finale zouden gaan. Maar waarom had je je spullen dan niet meegenomen? Ik moet zeggen dat ik het heel slim vind hoe Mick dit allemaal heeft aangepakt. (Van wat we op tv hebben gezien!)

Het is inderdaad wel raar wat ze wel en niet op tv laten zien, zoals met jouw vinger. Ook dat Karin en Mick de hele dag zaten te zeuren over de complotten. Of dat Karin chagerijnig zat te kijken en weinig deed. Ik vraag me dan af hoe 'het dan mogelijk is dat ze de eerste serie heeft gewonnen. Wij hebben dit allemaal niet op tv gezien, maar Jennifer zei er ook iets over op de eilandraad.

Judith


Hoi Judth,

Van Giovanni, Klaar, Robin en Nolleke weet ik dat ze wegens persoonlijke omstandigheden verhinderd waren, die konden dus gewoon niet meer meedoen. De publieksstemming was door Net5 gedaan omdat zij dachten in 2005 een All-Starseditie te kunnen gaan maken. Talpa heeft het programma gekocht, waar Net5 niet blij mee was en Talpa mocht daarom geen gebruik maken van de publieksstemming van Net5. Ook was het zo dat de serie uiteindelijk een jaar later gemaakt is waardoor er ook nog eens 3 personen uit 2005 mee moesten gaan doen, waardoor er 3 anderen af moesten gaan vallen.

Grappig dat iedereen het zo raar vond dat ik mijn persoonlijke spullen op het eiland heb laten liggen en dat dat een teken zou zijn dat ik niet verwachtte weggestemd te gaan worden. Mijn persoonlijke spullen bestonden uit een gescheurde zwembroek, een gedeukte drinkfles en twee sokken met gaten er in. Verder lag er nog een berg mooie schelpen en ander decoratiemateriaal waarmee ik mijn slaaphut versierd had.Voor de productie een mooie kans om te laten zien dat nooit gedacht had weg te gaan terwijl ik ze ook had laten liggen als ik 100% zeker had geweten dat ik weg zou gaan.  Die spullen hebben ze alsnog bij elkaar geraapt en werden diezelfde dag nog bezorgd in het resort waar ik inmiddels zat. Ik heb niets met dat soort herinneringen en heb ze direct in de vuilcontainer gegooid. Zand, mieren etc....mijn hele kamer zat onder. In 2001 heb ik al mijn eilandkleding op de laatste dag verbrand, daar kan je helemaal niets meer mee. Schelpen meenemen heeft daar geen zin, iedere tourist die uit dat gebied komt krijgt koffercontrole en het is absoluut verboden om koraal, schelpen of andere vergelijkbare materialen mee te nemen. Ik zag vaak wel dat andere ex-deelnemers thuis een soort Robinsonaltaar hebben met herinneringen, vooral om iedere bezoeker te laten zien dat ze meegedaan hebben. Ik heb thuis nog wel een kapmes, imuniteitsamulet en bamboedrinkbeker uit 2001 waar mijn naam in gebrand is en de T-shirts die je toen nog kreeg met Robinsonlogo en mijn naam er op. Dat ligt nu op zolder maar leuk voor in het bejaardenhuis als ik 80 ben.

Vaak gebeurt het dat onpvallende deelnemers, die zich zo weinig mogelijk in discussies mengen, heel ver komen. terwijl anderen in de clinch gaan, glippen deze, voor het oog ongevaarlijke types, door de mazen van het net. Op een laatste eilandraad kan het dan zomaar gebeuren dat de grote tegenstanders elkaar de overwinning niet gunnen en die dan, bij gebrek aan beter, maar geven aan de persoon die neutraal gebleven is. Naar mijn mening is het in 2000 zo gelopen. Op zich kan je met zo'n strategie ook winnen en dan is het heel slim bekeken maar persoonlijk hou ik niet zo van deze ontwijk-strategie. Onterecht winnen is dan puur mijn mening, een ander vindt dat misschien juist wel heel knap.

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #250 Gepost op: 31-05-2006, 16:30:51 »
Verder lag er nog een berg mooie schelpen en ander decoratiemateriaal waarmee ik mijn slaaphut versierd had.Voor de productie een mooie kans om te laten zien dat nooit gedacht had weg te gaan terwijl ik ze ook had laten liggen als ik 100% zeker had geweten dat ik weg zou gaan.  Die spullen hebben ze alsnog bij elkaar geraapt en werden diezelfde dag nog bezorgd in het resort waar ik inmiddels zat. Ik heb niets met dat soort herinneringen en heb ze direct in de vuilcontainer gegooid.

Ik zag vaak wel dat andere ex-deelnemers thuis een soort Robinsonaltaar hebben met herinneringen, vooral om iedere bezoeker te laten zien dat ze meegedaan hebben. Ik heb thuis nog wel een kapmes, imuniteitsamulet en bamboedrinkbeker uit 2001 waar mijn naam in gebrand is en de T-shirts die je toen nog kreeg met Robinsonlogo en mijn naam er op. Dat ligt nu op zolder maar leuk voor in het bejaardenhuis als ik 80 ben.

Vaak gebeurt het dat onpvallende deelnemers, die zich zo weinig mogelijk in discussies mengen, heel ver komen. terwijl anderen in de clinch gaan, glippen deze, voor het oog ongevaarlijke types, door de mazen van het net. Op een laatste eilandraad kan het dan zomaar gebeuren dat de grote tegenstanders elkaar de overwinning niet gunnen en die dan, bij gebrek aan beter, maar geven aan de persoon die neutraal gebleven is. Naar mijn mening is het in 2000 zo gelopen.

Goeiemiddag Pieter,

dat altaar-idee....OMG!?! Dan ben je wel heel ver weg toch? Ik bedoel, je kommetje meenemen is leuk, maar inderdaad...alle andere spullen??? (in dit geval: welke???  ;))

Nouja, het is dan voor diegenenen even leuk zwelgen in wat misschien een soort van BN-erschap is? (voor een ex-Robinsonner)

En wat je zegt over de neutralen onder julie...dat klopt. Wij kijken vanaf 2003 (hup Ryan vanavond!!!) en zo ook in 2004...beiden winnaars waren akelig neutraal. Riesjaar is ook zo volgens mij...en zal dus wel winnen?!? Al blijven wij op Ryan's zege hopen natuurlijk  ::bravo::

Nog 1 vraagje, weet jij hoe Mick reageerde toen hij bij aankomst in het resort merkte dat Lydia (of all people) er nog in zat?? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig!..hij er uit en zijn "schatje" alleen nog met Ryan op een eiland wahahahaa ::rofl::
(arme Ryan  ::hug::)


Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #251 Gepost op: 31-05-2006, 16:54:06 »
Goeiemiddag Pieter,

dat altaar-idee....OMG!?! Dan ben je wel heel ver weg toch? Ik bedoel, je kommetje meenemen is leuk, maar inderdaad...alle andere spullen??? (in dit geval: welke???  ;))

Nouja, het is dan voor diegenenen even leuk zwelgen in wat misschien een soort van BN-erschap is? (voor een ex-Robinsonner)

En wat je zegt over de neutralen onder julie...dat klopt. Wij kijken vanaf 2003 (hup Ryan vanavond!!!) en zo ook in 2004...beiden winnaars waren akelig neutraal. Riesjaar is ook zo volgens mij...en zal dus wel winnen?!? Al blijven wij op Ryan's zege hopen natuurlijk  ::bravo::

Nog 1 vraagje, weet jij hoe Mick reageerde toen hij bij aankomst in het resort merkte dat Lydia (of all people) er nog in zat?? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig!..hij er uit en zijn "schatje" alleen nog met Ryan op een eiland wahahahaa ::rofl::
(arme Ryan  ::hug::)


Hoi Maartje,

Dat BN-gedoe valt bij Robinson heel erg tegen voor wie daar op zouden hopen. Een paar maanden na de expeditie zijn er nog wel heel veel studenten in kroegen en mensen op straat die je herkennen, naar je kijken en vaak ook aanspreken. Leuk hoor, niets mis mee. Je merkt dit jaar heel erg duidelijk dat het veel minder goed bekeken wordt (500.000 ipv 1.300.000 kijkers in 2001)en dat je daarom ook minder goed bekeken wordt. Van veel mensen die ik spreek hoor ik ook wel dat ze het na 6 jaar wel een beetje gezien hebben.

Mick vond het super dat Lydia er nog steeds in zat. Als je iemand erg leuk vind dan gun je die persoon het succes natuurlijk wel. Beetje krom is het wel want juist Mick riep steeds dat de sterkste moest gaan winnen en dat was Lydia nou niet bepaald geloof ik. Liefde maakt blind zullen we maar zeggen. Maar goed, vergeleken met Fleur en Veronique heeft ze het niet slechter gedaan lijkt me. jammer dat Maxime er zo plotseling uit lag, jammer voor het programma.

Offline Juudt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #252 Gepost op: 31-05-2006, 20:16:37 »
Hoi hoi,

Ik moet zeggen dat ik het inderdaad ook wel erg jammer vond dat Maxime zo vroeg en plotseling uit de expeditie werd gezet. Al moet ik persoonlijk zeggen dat ik vind dat hij deze keer wel anders is neergezet dan in het vorige seizoen. Toen lag hij denk ik beter in de groep en spraken de andere met meer lof over hem.

Van wat ik op tv heb gezien vond ik Lydia wel goed in de proeven, maar als titaan al na drie dagen het zwaar hebben?!?! Ik kan hier natuurlijk niet over oordelen maar ik vind het toch wel vreemd, je weet immers al een beetje wat je te wachten staat.

Ik denk dat het voor veel mensen vanzelfsprekend is dat je je spullen meeneemt naar de eilandraad als je denkt dat je er uit ligt. Omdat we toch wel waarde aan onze spullen hechten. Maar als al die spullen op een hand te tellen zijn en eigenlijk ook nog allemaal kapot, is dat weer een ander verhaal. Na ruim drie weken in je kleren gewoond te hebben zullen ze wel verleten zijn. (ik heb het persoonlijk nog nooit uitgeprobeerd) Daarnaast denk ik dat omdat het altijd uitgebreidt wordt gefilmd dat jullie inpakken en van het eiland vertrekken naar een proef of eilandraad. Het ook bijna vanzelfsprekender lijkt!

Ik zou ze zeker mee nemen naar het bejaardenhuis, die spullen. Dan heb je daar nog een paar goede verhalen te vertellen, niet dat er daar plek is voor een altaar! Horen de zusters ook nog eens een goed verhaal tussendoor! Zullen ze vast heel leuk vinden! (ik kan het weten, ik werk in een verzorgingshuis)

Doei!

ps. Zo meteen Expeditie Robinson!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #253 Gepost op: 31-05-2006, 22:51:53 »
Citaat
Ik heb thuis nog wel een kapmes, imuniteitsamulet en bamboedrinkbeker uit 2001 waar mijn naam in gebrand is en de T-shirts die je toen nog kreeg met Robinsonlogo en mijn naam er op. Dat ligt nu op zolder maar leuk voor in het bejaardenhuis als ik 80 ben.

Ach Pieter wie weet, kun je ooit nog eens doneren voor een ER veiling op een ER fandag. De opbrengst gaat daarvoor altijd naar een goed doel. Dus,... zodra je missen kan.... ::) ::) ;)

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #254 Gepost op: 31-05-2006, 23:53:33 »
Geweldige aflevering!
Was je niet een beetje jaloers Pieter, dat Ryan er nog inzat?
Het ging toen met de samensmelting tenslotte om jou en Ryan en Frank koos toen voor jou. Had je er misschien nog wel in gezeten nu, of ben je blij dat jij niet met de 4 dames op 1 eiland hebt gezeten??  ;)

Je gaat potverdikkie toch wel voor Ryan stemmen hoop ik! (ik zag je op de bank zitten bij de finale eilandraad) Je mag er natuurlijk niets over zeggen nu, maar als je toch niet op 'm stemt  :o dat zou echt niet kunnen  ::niet-ok::


Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #255 Gepost op: 1-06-2006, 07:46:56 »
Geweldige aflevering!
Was je niet een beetje jaloers Pieter, dat Ryan er nog inzat?
Het ging toen met de samensmelting tenslotte om jou en Ryan en Frank koos toen voor jou. Had je er misschien nog wel in gezeten nu, of ben je blij dat jij niet met de 4 dames op 1 eiland hebt gezeten??  ;)

Je gaat potverdikkie toch wel voor Ryan stemmen hoop ik! (ik zag je op de bank zitten bij de finale eilandraad) Je mag er natuurlijk niets over zeggen nu, maar als je toch niet op 'm stemt  :o dat zou echt niet kunnen  ::niet-ok::

UHH...zijn maatjes uit 2001 zitten er ook nog hè...


(edit: quote gefixed)
« Laatst bewerkt op: 1-06-2006, 08:24:16 door Stormpie »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #256 Gepost op: 1-06-2006, 08:25:00 »
UHH...zijn maatjes uit 2001 zitten er ook nog hè...


(edit: quote gefixed)


Hij zal maar één stem hebben en hoe dan ook een keuze moeten maken ;)
er was eens......

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #257 Gepost op: 1-06-2006, 12:01:29 »

Hij zal maar één stem hebben en hoe dan ook een keuze moeten maken ;)


Eigenlijk ben ik het meeste benieuwd naar de stem van Pieter en naar die van Mick.....
ook kijk ik er naar uit om hun motivatie aan te horen....

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #258 Gepost op: 1-06-2006, 14:22:23 »
Geweldige aflevering!
Was je niet een beetje jaloers Pieter, dat Ryan er nog inzat?
Het ging toen met de samensmelting tenslotte om jou en Ryan en Frank koos toen voor jou. Had je er misschien nog wel in gezeten nu, of ben je blij dat jij niet met de 4 dames op 1 eiland hebt gezeten??  ;)

Je gaat potverdikkie toch wel voor Ryan stemmen hoop ik! (ik zag je op de bank zitten bij de finale eilandraad) Je mag er natuurlijk niets over zeggen nu, maar als je toch niet op 'm stemt  :o dat zou echt niet kunnen  ::niet-ok::



Ik was niet jaloers op Ryan, vond het erg leuk voor hem. Ik had absoluut met hem, willen ruilen ja, maar dat is geen jaloezie. het gaat zoals het gaat....achteraf gezien denk je inderdaad heel snel van: "Had Frank Ryan maar gekozen en had ik maar niet zo'n overduidelijk complot gesmeed...." allemaal achteraf gepraat waar je helemaal niets aan hebt. Ik ben te veel realistisch om mezelf daar voortdurend lastig mee te gaan vallen. Ik heb een leuke tijd gehad daar, met nog een week verplicht verblijf op de Filipijnen, heb lekker kunnen duiken en heb er leuk wat euro's aan overgehouden. Ga zo nog een keer hoor.
Als deelnemer krijg je een vast bedrag om mee te doen en Talpa had een leuke stimulatiebonus verzonnen door een toeslag te geven per aflevering dat je er in bleef zitten.

Op de allerlaatste eilandraad heb ik absoluut op de deelnemer gestemd waarvan ik vond dat die persoon het het meeste verdiende en is dat geen beslissing geweest op basis van vriendjespolitiek.
Bij twijfel kan ik me voorstellen dat een "vriend" of "vriendin" in het voordeel zou zijn. Bij mijn beslissing op de laatste eilandraad was geen sprake van twijfel, ik heb puur op gevoel gestemd, een eerste ingeving die meestal de juiste is.
Een dag voor de eilandraad moet je trouwens al zeggen wie van de twee deelnemers jouw stem gaat krijgen. Op dat moment weet je nog niet wie de tweede finalist zal zijn en moet je dus alle mogelijke scenario's aangeven. Op de dag zelf mag je dan niet ineens anders gaan stemmen. Blijf ik raar vinden aangezien er nog steeds dingen kunnen gebeuren waardoor je een bepaalde kandidaat ineens leuker of minder leuk kunt gaan vinden.
« Laatst bewerkt op: 1-06-2006, 14:25:34 door Pieter-2006 »

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #259 Gepost op: 1-06-2006, 14:36:11 »
Een dag voor de eilandraad moet je trouwens al zeggen wie van de twee deelnemers jouw stem gaat krijgen. Op dat moment weet je nog niet wie de tweede finalist zal zijn en moet je dus alle mogelijke scenario's aangeven.

 ??? Hoe weet je dan waartussen je moet kiezen, als je nog niet weet wie de tweede finalist is?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...