Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182191 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #440 Gepost op: 23-05-2006, 19:25:32 »

Koekoe, je denk te weten wie jij bent.


idd beste Mick, reeds 37 jaar ben ik gewoon mezelf  ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #441 Gepost op: 23-05-2006, 19:52:10 »
ik ga ook niet meer lopen schelden maar ik kan best begrijpen dat Mick kwaad is... Koekoe loopt een potje negatief over hem te doen met lompe grapjes zonder dat hij de aflevering heeft gezien... en over die grapjes zeggen de moderators niks =S
Ivm de laatste aflevering heb je gelijk, ik heb die nog niet gezien.
Maar alles wat ik tot nu toe zei over Mick,heb ik met mijn eigen ogen gezien(en mijn oogjes zijn nog zeer goed).
Maar na gelezen te hebben wat de mensen posten over Mick in de laatste aflevering,is er weinig verandering in het gedrag van Mick geweest.
En ter vergelijking met sommige mensen,heb ik niemand uitgescholden of lomp gedaan  ::vergroot:: ::vergroot:: ok, ik heb Mick een paar keer Macho genoemd,als dat onder schelden valt, tja dan moet ik schuld bekennen  ::jaja::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #442 Gepost op: 23-05-2006, 20:02:55 »
Schelden misschien niet, maar ik vind dat je best lomp doet  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #443 Gepost op: 23-05-2006, 20:05:43 »
Wat betreft Karin, Zij maakte een afspraak met Jen, Jen,Frank,Richard stemden op mij, zodoende kon Karin een blanco stem uitbrengen op Jen.

Onderschat Karin niet, zij heeft een hoog IQ (neyenrode).

Wat een gelul zeg, waarom was je er dan zo zeker van dat Karin op je had gestemd en niet Frank. Nu is dit opeens een afspraak met Karin  ???

Oja en nog een vraag, hoe kan Ernestine je vrouw hebben gebeld over dat gedoe met Lydia als je na het vertrek van Ernestine pas met Lydia liep te vozen ?

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #444 Gepost op: 23-05-2006, 20:29:57 »
Ivm de laatste aflevering heb je gelijk, ik heb die nog niet gezien.
Maar alles wat ik tot nu toe zei over Mick,heb ik met mijn eigen ogen gezien(en mijn oogjes zijn nog zeer goed).
Maar na gelezen te hebben wat de mensen posten over Mick in de laatste aflevering,is er weinig verandering in het gedrag van Mick geweest.
En ter vergelijking met sommige mensen,heb ik niemand uitgescholden of lomp gedaan  ::vergroot:: ::vergroot:: ok, ik heb Mick een paar keer Macho genoemd,als dat onder schelden valt, tja dan moet ik schuld bekennen  ::jaja::
::rofl:: ik zie al dat je vrienden hebt gemaakt..  ::rofl::  ;)
Maar wees gerust.. Mick noemde zichzelf ook al macho.. dat staat als het goed is als titels onder zijn foto's van zijn eerste post  ::jaja:: ::jaja::
I'm a real big goblin..

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #445 Gepost op: 24-05-2006, 12:13:59 »
Na de mooie woordjes van Mick hier op RN  zijn sommige mensen in zijn val getrapt en hem aardig beginnen te vinden <---- dit is jou citaat Koekoe noem je dat niet lomp ? jesuss... je praat alsof hij een klootzak is en niemand hem aardig moet vinden.. Dat vind ik dus wel heel lomp van jou EN al helemaal omdat je die aflevering niet heb gezien.. en je citeerde nog is ---> Mach Mick bij de chineze maar nie bij de deze.. ::rofl:: <----  alsof je hem uit de tent wilt lokken door hem uit te lachen en hem een beetje dom verklaard... Zulke dingen zijn gewoon lomp dus niet zeggen dta je nie lomp bent  ::zwaai::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #446 Gepost op: 24-05-2006, 12:35:12 »
Man man man wat maak je je toch druk ::ohno:: ...respecteer de mening van anderen en leg je er toch bij neer dat niet iedereen Mick zo'n leuke, toffe of plezante man vindt...

Iedereen mag zijn menig hebben...maar om koekoe nu voor van alles en nog wat uit te gaan maken, vind ik persoonlijk niet kunnen...hoezo over lomp gesproken ???

Alles wat u wilt dat u niet geschiedt, doe het ook een ander niet ;)

Mick is een man die ik aan de ene kant wel kan snappen, hoe hij het spel heeft gespeeld, maar dan valt dat toch wel heel erg in het niet bij het zien van de laatste aflevering, waarin hij zo tekeer gaat nadat hij er uit gestemd is...dat is ongelooflijk en totaal niet fair vind ik...respecteer je dat dan wel vraag ik me af?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #447 Gepost op: 24-05-2006, 12:37:00 »
het maakt mij niks uit dat hij Mick niet mag. Ik wijs hem alleen maar op zijn woorden.. hi jzegt tenslotte dat hij niet lomp heeft gedaan..NOu!...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #448 Gepost op: 24-05-2006, 12:39:13 »
Na de mooie woordjes van Mick hier op RN  zijn sommige mensen in zijn val getrapt en hem aardig beginnen te vinden <---- dit is jou citaat Koekoe noem je dat niet lomp ? jesuss... je praat alsof hij een klootzak is en niemand hem aardig moet vinden.. Dat vind ik dus wel heel lomp van jou EN al helemaal omdat je die aflevering niet heb gezien.. en je citeerde nog is ---> Mach Mick bij de chineze maar nie bij de deze.. ::rofl:: <----  alsof je hem uit de tent wilt lokken door hem uit te lachen en hem een beetje dom verklaard... Zulke dingen zijn gewoon lomp dus niet zeggen dta je nie lomp bent  ::zwaai::

Jij vindt dat alleen maar lomp omdat je Mick kent (toch?). Kortom: zanik niet zo. Oeps, ben ik nu ook lomp?

Of kent Koekoe Mick soms ook? Mick schijnt zelf te denken van wel. Hoe dan ook, ik ben ertegen dat bekenden van de kandidaten hier hun eigen privé-oorlogjes uitvechten. Ik wil hier gewoon lekker bevooroordeeld allerlei dingen roepen over mij volkomen onbekende mensen, op basis van een uurtje tv per week, zonder reacties te krijgen in de trant van "Ja, maar Mick is eigenlijk heel aardig / een ontzettende klootzak, en ik kan het weten, want ik ken hem!" Als je iemand zo nodig wilt verdedigen of aanvallen omdat je hem kent, doe dat dan in z'n gezicht.

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #449 Gepost op: 24-05-2006, 12:39:46 »
En natuurlijk was dat niet Fair maar omdat Frank zich zo sociaal poeslief gedroeg bij Mick heeft hij Mick een verkeerd beeld gegeven waardoor hij dacht dat Frank echt niet op hem zou stemmen Mick is er dus eigelijk ingetrapt.. waardoor hij echt dacht dat Karin op hem had gestemd. Daarom was hij zo kwaadd

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #450 Gepost op: 24-05-2006, 13:42:42 »
Mick had moeten weten dat Frank het niet zo op hem had gemund, Frank was al niet zo op Mick gesteld tijdens hun eerste gezamelijke expeditie...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #451 Gepost op: 24-05-2006, 14:09:13 »
Man man man wat maak je je toch druk ::ohno:: ...respecteer de mening van anderen en leg je er toch bij neer dat niet iedereen Mick zo'n leuke, toffe of plezante man vindt...

Iedereen mag zijn menig hebben...maar om koekoe nu voor van alles en nog wat uit te gaan maken, vind ik persoonlijk niet kunnen...hoezo over lomp gesproken ???

Alles wat u wilt dat u niet geschiedt, doe het ook een ander niet ;)

Mick is een man die ik aan de ene kant wel kan snappen, hoe hij het spel heeft gespeeld, maar dan valt dat toch wel heel erg in het niet bij het zien van de laatste aflevering, waarin hij zo tekeer gaat nadat hij er uit gestemd is...dat is ongelooflijk en totaal niet fair vind ik...respecteer je dat dan wel vraag ik me af?
Enkele mensen die 'belangrijk' zijn op deze site hebben Mick eveneens met de grond gelijk gemaakt, isdat dan niet ook respectloos tegenover Mick?
Een kandidaat neemt de moeite om hier naar de site te komen, eventuele vragen te beantwoorden, ze zijn de hero's die het spel maken, als zelfs beheerders dan al onaardig doen over Mick, hoe moet zo iemand zich hier dan thuis voelen?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #452 Gepost op: 24-05-2006, 14:18:42 »
Enkele mensen die 'belangrijk' zijn op deze site hebben Mick eveneens met de grond gelijk gemaakt, isdat dan niet ook respectloos tegenover Mick?
Een kandidaat neemt de moeite om hier naar de site te komen, eventuele vragen te beantwoorden, ze zijn de hero's die het spel maken, als zelfs beheerders dan al onaardig doen over Mick, hoe moet zo iemand zich hier dan thuis voelen?

Ik denk dat iedereen zijn/haar mening mag ventileren...maar de één doet dat respectvoller dan de ander..dat is een feit.....ik ben het in sommige opzichten eens met Mick en met andere dingen niet...maar zou ik dat dan niet mogen zeggen volgens jou?

nah zou lekker zijn dan.... :-\\

Tuurlijk streven wij er naar dat mick en de andere kandidaten het naar hun zin hebben op de site, maar de één kan beter tegen kritiek dan de ander, heeft denk ik ook met je persoonlijkheid te maken ::vergroot::
Waar ik op doelde is dat je als forummer ongelooflijk oneens kunt zijn met de mening van een ander, maar dat je soms ook gewoon moet kunnen denken; ach kom op, we verschillen van mening ik hou op met die persoonlijke vendetta...dat is wat ik bedoelde met man man man waar maak je je druk!! kom op en relativeer zou ik willen zeggen :D

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #453 Gepost op: 24-05-2006, 14:34:27 »
als Ryan niet wint van Lydia pleur ik de tv uit ga ik het niet meer volgen  en kom ik hier nooit meer op het forum LoL

...
 ::ok::

(niets meer aan toe te voegen!)

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #454 Gepost op: 24-05-2006, 14:37:04 »
Het is achteraf makkelijk praten natuurlijk van mij, maar ik had het gevoel al eerder dat Mick eruit zou gaan omdat Pieter op zijn post had gezegd dat hij nog een hoop lol heeft gehad met Mick. Aangezien ik niet denk dat de produktie na de hele expeditie nog een uitgebreide vakantie gaat betalen ter plekke voor iedereen, moest het haast wel dat Mick en Pieter deze tijd hebben doorgebracht in het afgelegen dorp. Hier verbleven de afgevallen samensmelters terwijl de overblijvers doorgingen. Ik had echter wel gedacht dat er nog zoiets als een groepsgesprek zou komen waarin de proefwinnaar dan mag proberen de stemmers te overtuigen. En daar had ik dan wel Mick bij verwacht.

ben idd ook wel benieuwd naar dat "weggestemden-verhaal" - zou men, zoals ook al beweerd wordt, dan niet meteen terug gevlogen zijn naar NL/BE? want dat was de eerste opzet volgens mij?

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #455 Gepost op: 24-05-2006, 15:04:39 »
Guttegut, het gaat toch om een "spel"?
Dat het afzien is geloof ik best, maar de itanen wisten waar ze aan begonnen...dus hier geen medelijden.
En wij de kijkers kunnen alleen reageren op wat wij zien. Zonde als het hier een beetje heen en weer schelden wordt.
Op naar de volgende aflevering :-)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #456 Gepost op: 24-05-2006, 15:30:40 »



Alles wat u wilt dat u niet geschiedt, doe het ook een ander niet ;)


Zo zo, kijk je ook Bert Visscher? :P

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #457 Gepost op: 24-05-2006, 16:24:03 »
Enkele mensen die 'belangrijk' zijn op deze site hebben Mick eveneens met de grond gelijk gemaakt, isdat dan niet ook respectloos tegenover Mick?
Een kandidaat neemt de moeite om hier naar de site te komen, eventuele vragen te beantwoorden, ze zijn de hero's die het spel maken, als zelfs beheerders dan al onaardig doen over Mick, hoe moet zo iemand zich hier dan thuis voelen?

Volgens jouw woorden mag je geen negatief commentaar geven op die kandidaten die de moeite nemen hier te komen posten. Want dan voelen ze zich hier niet thuis...
Da's makkelijk dan als kandidaat. Als je alleen leuke opmerkingen wilt horen, zorg je dat je lid wordt van het forum en af en toe post. Dan lees je tenminste de negatieve dingen niet.

Maar kandidaat of niet... Als je met je kop op tv komt, kan je verwachten dat je commentaar krijgt. Zeker als je zo'n opvallend figuur bent als Mick. En de een vind jou helemaal te gek en de ander vind jou waardeloos. Happens. En dat is niet alleen bij Mick, dat is bij alle kandidaten.
Daar moet je mee om kunnen gaan, zeker als het al je 2de expeditie is. Anders moet je niet mee doen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #458 Gepost op: 24-05-2006, 16:27:46 »
Volgens jouw woorden mag je geen negatief commentaar geven op die kandidaten die de moeite nemen hier te komen posten. Want dan voelen ze zich hier niet thuis...
Da's makkelijk dan als kandidaat. Als je alleen leuke opmerkingen wilt horen, zorg je dat je lid wordt van het forum en af en toe post. Dan lees je tenminste de negatieve dingen niet.

Maar kandidaat of niet... Als je met je kop op tv komt, kan je verwachten dat je commentaar krijgt. Zeker als je zo'n opvallend figuur bent als Mick. En de een vind jou helemaal te gek en de ander vind jou waardeloos. Happens. En dat is niet alleen bij Mick, dat is bij alle kandidaten.
Daar moet je mee om kunnen gaan, zeker als het al je 2de expeditie is. Anders moet je niet mee doen.

Ik ben het helemaal met je eens Cynneke ::jaja::

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #459 Gepost op: 24-05-2006, 16:53:28 »
Tuurlijk mag je wel kritiek leveren =S kunnen jullie niet lezen wat Jorn zegt ? hij zegt hij word de grond in geboord.. de een komt na de ander met zijn negatiefe gedoe tuurlijk mag je kritiek geven..Maar sommige mensen gaan gewoon te ver naar een kanditeit toe