Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182369 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #460 Gepost op: 24-05-2006, 17:01:33 »
Nee het moet inderdaad niet te ver gaan met die uitspraken. Maar ik vind dat iedereen wel gewoon zijn woordje mag zeggen ookal is het negatief en ik vind dat je daar als kandidaat ook gewoon tegen moet kunnen. En zoveel mensen zijn er hier niet die Mick echt helemaal de grond in boren hoor. De meesten houden het wel gewoon 'normaal'.

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #461 Gepost op: 24-05-2006, 17:02:36 »
ja hij heeft het ook tegen de mensne die te ver gaan dus jullie hoeven jullie niet aangesproken te voelen  :-\\

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #462 Gepost op: 24-05-2006, 17:04:53 »
Ja Robin hier ben ik het geheel mee eens! Ik wilde in eerste instantie nog niet eens meer reageren hier, al die negativiteit naar Mick toe! Kom op zeg het is een spel, niemand is er dood gegaan of gewond geraakt, hij heeft zn spel gespeeld op zijn manier.  8)

Nee, hij reageerde niet terecht naar Karin toe ::ohno::, dat was duidelijk, maar als t echt zo is gegaan zoals Mick zegt, dan vond ik t erg laag van Karin!  ::niet-ok:: En Frank heeft gestemd op Mick omdat hij dat al veel eerder van plan was en nadat Frank op Pieter stemde had Mick daar natuurlijk niet op gerekend, of juist wel i.v.m. het soort van complot wat Karin was aangegaan...ik weet t ook niet.
Wat ik wel weet is dat ik me altijd goed heb kunnen ergeren aan Mick, maar na zijn reacties keek ik heel anders tegen de man aan, veel positiever! Ik had hem graag verder zien komen, zeker t.o.v. Lydia, Karin en Jennifer. Maar helaas.

En Mick, hou de eer aan jezelf en ga je niet verder verantwoorden hier, laat het hierbij, je hebt je best gedaan, en het had helaas niet mogen zijn. Bedankt voor de leuke weken dat je er wel bij was!!! ::ok::
No matter where you go, I will find you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #463 Gepost op: 24-05-2006, 17:29:35 »
Ja Robin hier ben ik het geheel mee eens! Ik wilde in eerste instantie nog niet eens meer reageren hier, al die negativiteit naar Mick toe! Kom op zeg het is een spel, niemand is er dood gegaan of gewond geraakt, hij heeft zn spel gespeeld op zijn manier.  8)

Kritiek leveren op Mick mag dus niet van jou...maar jij mag dus wel zeggen dat je als je met Lydia op één eiland had gezeten dat je dan kanibaalachtige neigeingen zou krijgen (zie topic Ryan)...eh leg mij eens uit wat het verschil is? ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #464 Gepost op: 24-05-2006, 17:38:03 »
Wat ben ik blij dat Mick eruit is! Hij spoort echt niet! Wat een belachelijke opmerking maakte hij na Karin naar zijn eliminatie (hij heeft er wel meerdere gemaakt). Hij mag wel op Karin stemmen, maar andersom niet? (wat ze ook NIET gedaan heeft). 
En oh oh oh...wat is hij een sterke kandidaat...NOT!
Hij heeft een hoop stomme dingen gedaan/gezegd!

Hij bracht wel wat leven in de brouwerij, maar ook heel wat irritaties. Wat een rare vent!
« Laatst bewerkt op: 24-05-2006, 17:39:47 door Stesje »

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #465 Gepost op: 24-05-2006, 17:40:35 »
Bakker lees a.u.b mijn bericht is opnieuw en die van dreemkeaper =S zeggen wij nou echt dat jullie geen kritiek leveren op Mick ******* mensen mensen toch


(edit: vloek verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 24-05-2006, 18:56:53 door Stormpie »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #466 Gepost op: 24-05-2006, 17:47:08 »
zeggen wij nou echt dat jullie geen kritiek leveren op Mick ***** mensen mensen toch
Integendeel,je zegt dat er teveel kritiek gegeven wordt   :D


(edit: vloek in quote verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 24-05-2006, 18:57:39 door Stormpie »

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #467 Gepost op: 24-05-2006, 17:48:24 »
zeggen wij nou dat jullie echt geen kritiek op mick mogen leveren **** xD

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #468 Gepost op: 24-05-2006, 17:48:27 »
Volgens jouw woorden mag je geen negatief commentaar geven op die kandidaten die de moeite nemen hier te komen posten. Want dan voelen ze zich hier niet thuis...
Da's makkelijk dan als kandidaat. Als je alleen leuke opmerkingen wilt horen, zorg je dat je lid wordt van het forum en af en toe post. Dan lees je tenminste de negatieve dingen niet.

Maar kandidaat of niet... Als je met je kop op tv komt, kan je verwachten dat je commentaar krijgt. Zeker als je zo'n opvallend figuur bent als Mick. En de een vind jou helemaal te gek en de ander vind jou waardeloos. Happens. En dat is niet alleen bij Mick, dat is bij alle kandidaten.
Daar moet je mee om kunnen gaan, zeker als het al je 2de expeditie is. Anders moet je niet mee doen.
Dan interpreteer je mijn woorden verkeerd. Kritiek moet kunnen en is de bouwsteen van deze samenleving(vrijheid van pers, meningsuiting, etc) Maar als een hoge persoon van deze site zegt, terwijl Mick meeleest 'whahaha wat een sukkel ja!' dan vind ik dat niet bepaalt vriendelijk voor Mick. Hij is een insider en weet meer dan ons allemaal hier hoe het er daar aan toe gaat, meteen Mick hypocriet noemen omdat je hem 5 keer 5 minuten in beeld hebt gezien vind ik niet terecht. Maar goed, dat is mijn mening, jouw mening kan anders zijn, dat is je goed recht
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #469 Gepost op: 24-05-2006, 18:18:00 »
 ::rofl:: gezellig topic hierzo!  :-\\ ;)
Zou dat mss komen door de hoofdpersoon zelf? Die altijd zo vriendelijk en rustig blijft onder alle omstandigheden  ::pinokkio:: ::pinokkio::
of jaag ik nu ineens ook mensen tegen me in het harnas  >:D ;)
I'm a real big goblin..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #470 Gepost op: 24-05-2006, 19:08:20 »
de discussie wie nu welk commentaar wel of niet mag geven is totaal oninteressant.
Iedereen mag commentaar geven, mits men zich aan de regels van fatsoen houdt. Dat geldt voor forummers en kandidaten.

Ik zou graag zien dat verdere berichten weer over Mick gaan. Het is tenslotte zijn topic.
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #471 Gepost op: 24-05-2006, 19:34:14 »
Van wie die woorden komen weet ik niet meer(voor alle duidelijkheid, het was niemand van ER of welk reality programma dan ook),maar ik heb eens gelezen dat een bekend iemand zei; "ik hou van kritiek,zowel in de positieve als in de negatieve zin,vinden de mensen mij goed;prima, vinden ze mij een  :-X of  :-X  ook goed, want zolang men over mij praat wil dat zeggen dat men nog steeds aan mij denkt"

En die woorden zou "de harde Mick-fanclub" eens goed moeten lezen.
Mick was bij de meeste kijkers niet erg geliefd,als zijn "clubje" dan nog mensen gaat uitmaken voor drol,lomperik,gaan zeggen tegen de crew dat ze dit en dat zijn,terwijl Mick zichzelf hier ook weer niet kan bedwingen om een man "domme gans" te noemen (ik heb eens naar beneden gekeken,het is missch. niet groot maar er hangt wel iets   ::rofl:: ::rofl:: ) tja dan zoekt men het toch zelf een beetje he.

En nog iets, Mick,  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Dat zijn Micks eigen woorden "Ik heb je reacties gelezen en uitgeprint"

  8) 8) 8) ik heb ook een fan  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #472 Gepost op: 24-05-2006, 19:43:53 »
de discussie wie nu welk commentaar wel of niet mag geven is totaal oninteressant.
Iedereen mag commentaar geven, mits men zich aan de regels van fatsoen houdt. Dat geldt voor forummers en kandidaten.

Ik zou graag zien dat verdere berichten weer over Mick gaan. Het is tenslotte zijn topic.

Dit geldt ook voor Belgen volgens mij  ::)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #473 Gepost op: 24-05-2006, 20:28:39 »
de discussie wie nu welk commentaar wel of niet mag geven is totaal oninteressant.
Iedereen mag commentaar geven, mits men zich aan de regels van fatsoen houdt. Dat geldt voor forummers en kandidaten.

Ik zou graag zien dat verdere berichten weer over Mick gaan. Het is tenslotte zijn topic.

Dit gaat toch ook over Mick  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #474 Gepost op: 24-05-2006, 20:29:47 »
ik vind de moderators hier echt briljant  ::pinokkio::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #475 Gepost op: 24-05-2006, 20:45:50 »
ik vind de moderators hier echt briljant  ::pinokkio::
WHITESNAKE; Here I go again.... sorry  ::schaam:: ::schaam:: verkeerd topic

 Ik vind Mick's tribal wel leuk,heb er zelf ook een  ::jaja::

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #476 Gepost op: 24-05-2006, 21:35:45 »
Kritiek leveren op Mick mag dus niet van jou...maar jij mag dus wel zeggen dat je als je met Lydia op één eiland had gezeten dat je dan kanibaalachtige neigeingen zou krijgen (zie topic Ryan)...eh leg mij eens uit wat het verschil is? ???


ik heb het niet gehad over "kritiek" leveren op Mick..bakkertje... ik had het over zoveel negativiteit, daar was hier zoveel van. Kijk es op t forum van Lydia, ik deel de meeste meningen echt wel, maar ga toch geen bericht plaatsen wat al meerdere malen geplaatst is :-\\ 
Overigens deel ik de meningen niet naar Mick toe, ik denk dat veel mensen een verdraaid beeld van m hebben nu.
Goed uitgelegd..??? ???
No matter where you go, I will find you

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #477 Gepost op: 24-05-2006, 21:41:13 »
Hieronder commentaar van Ryan over Mick.

Na Pieter,  Ryan dat positieve kritiek levert over Mick.

Ik dacht dat zij het wel beter kunnen weten.

In 2004 werd Mick al na de eerste week weggestemd, maar toch hield hij met het grootst aantal deelnemers daarna nog contact. Peter die hem eerst niet kon luchten, onderhoud nog altijd contact met hem.

Hoe verklaar je dat?




Ryan

Wat de kritiek op Mick betreft kan ik maar een ding zeggen....vergeet niet dat beelden niet altijd de volledige werkelijkheid laten zien. Zeker als men bepaalde dingen aan elkaar plakt komt alles nog heftiger over. Mick kan zoals ik persoonlijk vernomen heb soms idd een kort lontje hebben, maar Mick is ook iemand die staat voor wat ie zegt en daar ook voor uit durft te komen. En daarbij....ieder doet dat op zijn manier en zal dat nooit voor iedereen goed doen. Ik heb er persoonlijk maar heel kort mee op een eiland mee door gebracht...en in die tijd heb ik er in ieder geval totaal geen problemen mee gehad en mag hem zeker. Daarnaast is kritiek leveren vanaf de luie zetel met een bakje chips en een drankje zeer gemakkelijk....ik zou zeggen....doe het maar eens en duik er zelf eens in....kijken wie er dan werkelijk nog kritiek durven en kunnen geven.... Tandpasta Smiley
Mick aan de macht!!!

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #478 Gepost op: 24-05-2006, 21:48:45 »
Nu de commentaar van Pieter


Je kan zeggen van Mick wat je wilt maar een laag IQ heeft hij absoluut niet. De onthouproef heeft hij met vlag en wimpel gewonnen dat had niets met geluk te maken. Hij beschikt daarnaast over een hele grote algemene ontwikkeling, weet heel erg veel van verschillende onderwerpen. Ik vond hem wel een hele sluwe vos, iets te sluw waardoor hij doordraaft en door de mand valt. Buiten het spel een aardige vent.


Persoonlijk vind ik dit twee fantastische kandidaten.

Ik duim voor Ryan, maar denk Richard
Mick aan de macht!!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #479 Gepost op: 24-05-2006, 22:34:44 »
ookal had Karin wel op hem gestemd, snap ik nog niet dat hij zo zou reageren.... hij stemde toch ook op Karin? Beetje jammer zo'n reactie!
Wat ik nog wel even wil zeggen is dat ik Mick wel leuker vond dat de vorige x, hij was toch iets rustiger... jammer alleen dat hij gaat doen of hij ziek is, Mick blijf gewoon jezelf