Auteur Topic: [Kandidaat BE] Lydia  (gelezen 121427 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #160 Gepost op: 10-05-2006, 21:57:53 »
 >:( >:( morgen pas  :-\\ :-\\ maar na wat ik hier her en der zoal lees,zal het terug "strijd der trutten" zijn  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::.

En das dan nog een Belgische ook he   :o Lydia,de Rode duivels?  ik begin me hier zo stilaan te schamen  ::schaam:: ::schaam:: Mick? is ook een Belg  ::schaam::

Offline -liesje-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #161 Gepost op: 15-05-2006, 13:29:23 »
wat een muts...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #162 Gepost op: 15-05-2006, 16:23:52 »

Offline bertien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #163 Gepost op: 15-05-2006, 18:39:15 »
Lydia is absoluut geen Robinson. laat die maar weer lekker vertrekken verschikkelijke trutje is het,  dat die hier aan mee doet.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #164 Gepost op: 15-05-2006, 18:59:03 »
Lydia is absoluut geen Robinson. laat die maar weer lekker vertrekken verschikkelijke trutje is het,  dat die hier aan mee doet.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Je had het niet beter kunnen formuleren !! ::bravo::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #165 Gepost op: 15-05-2006, 19:00:29 »
Jawel, door de leestekens en hoofdletters goed te plaatsen bijvoorbeeld.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #166 Gepost op: 15-05-2006, 19:24:00 »
Jawel, door de leestekens en hoofdletters goed te plaatsen bijvoorbeeld.  ;)

touche :)
Pff, wat is die Lydia toch een stom wicht. Ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Het wordt wel tijd dat iemand haar sommige dingen eens duidelijk maakt. Ik heb  op dat vlak wel met 'r te doen. Ze is al weer terug natuurlijk en half Nederland zal bij Lydia denken "oh daar heb je dat zielige kind" . Dat is hard.
Overigens verbaasd het me wel dat best wel wat mensen ineens (heel) anders tegen Lydia en m.n. Jennifer aankijken. Ik vond ze toen (in hun eigen jaargangen) ook al zo (irritant).
Lydia is alleen nog erger geworden. Zat er wel enigzins in nu zonder Deborah. Nu moest ze laten zien wat ze echt waard was/is.
Ik kan ondanks alle negatieve dingen wel 1 positief ding zeggen over haar. Inderdaad wordt/werd over sommige dingen te zwaar/serieus gedaan. Heel soms vond ik dat ze daar gelijk in had. Maar zij zag alleen maar dat. Ja hallo, soms moet je je mannetje staan en gewoon aan het werk meisie. Club med is leuk, maar dat is het dan ook.
Als deze robinson net als in de film "Cast away" neer zou storten, dan geef je die zo toch weinig kans.
Jammer genoeg is het niet reeel om alle kandidaten eens gewoon helemaal niks te laten doen en een Lydia houding aan te laten nemen. Ter demonstratie voor haar. Laat de overleving dan maar eens echt van haar afhangen. Net zo lang tot ze moet.
En als er dan eten op tafel is gekomen (ik weet, ongeloofelijk) dan moeten de andere expeditieleden aanschuiven en er ook de vruchten van plukken. Zou dat dan overkomen ?
Blijkbaar was het erg moeilijk om kandidaten te ronselen. Van alle kandidaten, Lydia.... ::oink::
Bleah.
Zo dat lucht op.

PS met dank aan de montagecrew natuurlijk...
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 19:30:26 door delete »

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #167 Gepost op: 15-05-2006, 22:09:24 »
Ik begin me echt iedere week meer te irriteren. Fleur moet eruit, en wie begint er te janken en te tieren.....juist....alle aandacht weer opgeëist.

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #168 Gepost op: 15-05-2006, 22:12:46 »
Een ouwe wenerd is het. Zo schijf je het toch??  ::rofl::. Jakkes. Hoezo ik eis alle aandacht op. Die Ryan heeft ze hart dan ook wel op de goede plaats maar om je nou zo aan te stellen haha. En wat ze dan ook zei. Neen dit zijn echt geen krokodillentranen ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #169 Gepost op: 15-05-2006, 22:15:06 »
Het zal toch niet zo zijn, dat juist zij de finale haalt... of nog erger... wint ::oink::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #170 Gepost op: 15-05-2006, 22:15:28 »
Het eerste wat ik toen dacht was: Blijkbaar waren het de vorige 6 afleveringen wel krokodillentranen  ::rofl::

Goed dat Veronique daar even zei wat wij allemaal dachten.  ::rofl::

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #171 Gepost op: 15-05-2006, 22:42:24 »
Het eerste wat ik toen dacht was: Blijkbaar waren het de vorige 6 afleveringen wel krokodillentranen  ::rofl::

Goed dat Veronique daar even zei wat wij allemaal dachten.  ::rofl::

:) Zo had ik het nog niet bekeken, dat krokodillentranenverhaal.

Wat Veronique betreft, go girl ! Wel slapjes dat ze nu pas Lydia aanspreekt nu Fleur weg is. Maar goed, het is iig eindelijk eens ontegenzeggelijk op tafel gegooid en komt ze niet weg met simpel ontkennen.
btw, dan ineens zegt Lydia dat ze gaat niet opgeven ? Oh plz...
 ::niet-ok::
Die bikkelmentaliteit komt nu pas als ze echt niet anders kan. Eerst als een parasiet leven op andermans inspanningen. Is er 1 aflevering geweest waarbij ze niet heeft lopen janken en de groep (zoals nu erg naar voren komt) in negativiteit heeft mee proberen te trekken ?
Ga weg !
Ze heeft zichzelf zooooo ongeloofwaardig gemaakt.



« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 22:51:54 door delete »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #172 Gepost op: 15-05-2006, 22:47:28 »
Ik zou het de grootste grap van de hele expeditie vinden als Lydia finalist werd.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #173 Gepost op: 15-05-2006, 22:51:08 »
Ik zou het de grootste grap van de hele expeditie vinden als Lydia finalist werd.
Dat zou écht schandalig zijn

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #174 Gepost op: 15-05-2006, 23:39:28 »
Het eerste wat ik toen dacht was: Blijkbaar waren het de vorige 6 afleveringen wel krokodillentranen  ::rofl::

Goed dat Veronique daar even zei wat wij allemaal dachten.  ::rofl::

Dit was idd ook mijn eerste gedachte!! En ze is zo snel klein te krijgen, er hoeft maar iets te gebeuren....en zij zelf beweerd dat Ryan en Veronique haar nooit klein zullen krijgen. Dan denk ik: dit is niet echt!!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #175 Gepost op: 16-05-2006, 07:49:00 »
Maar bij Lydia gaat het ook niet om Ryan en Veronique maar om de situatie van het eiland.....en ik denk dat ze ook wel makkelijk gaat huilen en dat alle tranen inderdaad niet allemaal echt zijn......

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #176 Gepost op: 16-05-2006, 08:39:07 »
Kijk, Lydia is natuurlijk wel een lekker wijf. Als ze in vorm is dan vreet ze je op.... >:D
Op zich is daar natuurlijk nix mis mee: het oog wil ook wat....
Alleen jammer dat ze nogal labiel is en daardoor irritant......jammer....
En Fleurtje is een gazelle. Jammer dat ze weg is.  :\'(


edit: tekst aangepast - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 13:50:20 door n@ncy »

Offline Arie-Els

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #177 Gepost op: 16-05-2006, 10:37:30 »
ik denk dat je vitaminen en mineralen tekort komt in combinatie met de verbranding van vet waardoor je vergif in je lichaam krijgt en dat als resultaat je hormoonbalans verstoort is.

of je bent een dikke muts die nodig eens volwassen moet worden.

vorig jaar was er ook al zo'n jong meisje (die blonde, hoe heet ze ook alweer) die moest huilen als er iemand anders uitvloog.

Get real: als je niet van spellen houdt, waarom doe je dan mee?

Ik hoop dat je er snel uitvliegt, want m'n ogen doen pijn als ik naar dat getrut kijk.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #178 Gepost op: 16-05-2006, 11:28:33 »
Jankdoosje moest al janken tijdens haar proef. Aandachtsziek, jankerig, zeurderig en lelijk..... je zult zo iemand maar als vriendin hebben..... Nee, dan heb je het gezellig......

En ze heeft psychologie gestudeerd? Lekker voor je als je haar als psycholoog krijgt..... Kun je samen janken, samen negatief zijn, samen zeuren.....
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #179 Gepost op: 16-05-2006, 11:37:25 »
Lydia..... :P