Auteur Topic: [Kandidaat NL] Pieter  (gelezen 131584 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #220 Gepost op: 17-05-2006, 00:15:38 »
Wil jij dan mss mijn spellingscontrole vervangen ::), want die geeft aan dat dit toch echt met een T mag worden geschreven.... ;D

Dat komt omdat jouw spellingscontrole weliswaar kan spellen, maar niet kan denken. Anders zou hij weten dat je 'onderbouwd' als voltooid deelwoord (en dat is het in jouw bericht) toch heus met een -d schrijft.

"Hij onderbouwT zijn verhaal."
"Hij heeft zijn verhaal onderbouwD."

Snap je ;)? Overigens vind ik het wel wat muggezifterig (witte spelling) om over een -d te vallen. Teksten die wemelen van de fouten zijn onleesbaar, maar voor de rest gaat het toch vooral om de inhoud hier mag ik hopen (sprak zij streng, maar zij was dan ook al oud).

En dan nog even ON TOPIC: volgens mij wordt Pieter hier een beetje onderschat. Ik krijg namelijk geen moment de indruk dat hij hier post om alleen maar bijval te krijgen. Althans: hij reageert volstrekt niet overspannen op kritiek, vind ik.

Offline Arie-Els

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #221 Gepost op: 17-05-2006, 09:24:49 »
Pieter lijkt op Bruce Campbell (Evil Dead)



Inderdaad. Stoer.

Persoonlijk vind ik het niet nodig om iemand die openhartig zijn verhaal verteld, vanuit zijn perspectief en zoals hij het voelt, te vertellen dat hetgeen hij verteld BS is.

Pieter wilde met z'n maatjes de finale halen en heeft zich door daar openhartig over te zijn kwetsbaar gemaakt. Komt bij dat er een mismatch was tussen hem en Karin. Klaar en eruit.

Dat maakt hem niet minder een Robinson. Als ik persoonlijk zou moeten kiezen tussen de tactiek van bijv. Mick (die al in de eerste stemronde z'n goede vriendin ::ohno:: wegstemde en daarna voortdurend twee gezichten laat zien) en de zijne (zoveel mogelijk oprecht blijven), dan zou ik ook voor het laatste kiezen.

En zeg nou zelf: wie was er niet verrast door het behalen van immuniteit door Mick bij de korte-termijn-geheugen proef. Ik wel. Vind dat nog steeds knap.

Pieter: blijf je een goede vent vinden en jammer dat je eruit ligt.

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #222 Gepost op: 17-05-2006, 11:38:27 »
Pieter blijf je verhalen gewoon schrijven hoor. Het is heerlijk om alles te lezen.

Iedereen is een mens. Jij ook wij ook.

Ga zo door man

Je bent er helaas uit maar dat maakt het er niet minder gezellig op

Groetjes Scarabee
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #223 Gepost op: 17-05-2006, 12:02:14 »
Bedankt voor het medeleven...snik!

De productie is er heel mooi in geslaagd om mijn vertrek als een totale verrassing te laten komen en dat dat door één uitspraak van mij gekomen zou zijn. Frank wist allang dat hij tzt zijn hachje moest gaan redden wilde hij bij de laatste 3 komen in de eindronde. Wij wisten al een paar dagen via de productie dat er 3 kandidaten over zouden blijven. Dat er nog een vierde bij zou komen van het reserve-eiland wisten we niet. Ook als ik mijn mond gehouden had en me op de vlakte gehouden had was ik er in deze aflevering uitgegaan.

Ik heb niet mijn eigen graf gegraven, ik ben alleen op een iets andere manier in een graf gaan liggen dat reeds eerder voor mij gegraven is.

Hele onvriendelijke posts van Forumdeelnemers kan ik prima hebben hoor, ik lees ze niet echt meer en denk er ook niet echt meer over na. Ik had direct na de aflevering een soort chatsessie met kijkers. Dat had Talpa me gevraagd, duurde een uur. Bijna niet te doen omdat er een waterval aan vragen langs blijft scrollen. Als je één snel beantwoorde, kwamen er al een stuk of 30 nieuwe vragen over heen.

Tussen die chatters zaten echt volslagen debielen die letterlijk alleen maar een bericht stuurde als: "Pieter is een kankerhond!"

Ik was stomverbaasd dat er blijkbaar kijkers zijn die zo op kunnen gaan in een televisieprogramma en dat dat dan zoveel in hun los kan maken. Ik begreep zo'n heftige reactie ook niet helemaal. Zo iemand lijkt me levensgevaarlijk, geef ze een Uzi en ze komen me overhoop schieten thuis, alleen maar omdat ik eerlijk aangegeven heb waarom ik op een bepaalde manier ging stemmen. Er zaten nog 3 anderen die niet anders stemden en blijkbaar scoor je beter als je bang bent om te zeggen wat je denkt en je kop in het zand steekt.
« Laatst bewerkt op: 17-05-2006, 12:27:47 door Pieter-2006 »

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #224 Gepost op: 17-05-2006, 12:13:52 »
Bedankt voor het medeleven...snik!

Tussen die chatters zaten echt volslagen debielen die letterlijk alleen maar een bericht stuurde als: "Pieter is een kankerhond!"

Ik was stomverbaasd dat er blijkbaar kijkers zijn die zo op kunnen gaan in een televisieprogramma. Zo iemand lijkt me levensgevaarlijk, geef ze een Uzi en ze komen me overhoop schieten thuis, alleen maar omdat ik eerlijk aangegeven heb waarom ik op een bepaalde manier ging stemmen. Er zaten nog 3 anderen die niet anders stemden en blijkbaar scoor je beter als je bang bent om te zeggen wat je denkt.

Helaas heb je idd hele zieke geesten op het net zweven. Ik weet er ook alles van. Dreigmailtjes enz enz. Maar dat ter zake.

Er zijn idd mensen die naar een programma kijken en alles wat negatief is onthouden. En het leuke niet zien. Daarvan zijn vele bekende gezichten op de duur de dupe van.

Zo ook met een site die ik had. Die heb ik opgeheven. Ik doe er niet meer aan het is niet leuk meer.

Maar bliif hier gewoon je verhaal doen het is veelste gezellig hier.

Liefs Scarabee
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #225 Gepost op: 17-05-2006, 12:55:47 »

Tussen die chatters zaten echt volslagen debielen die letterlijk alleen maar een bericht stuurde als: "Pieter is een kankerhond!"

Ik was stomverbaasd dat er blijkbaar kijkers zijn die zo op kunnen gaan in een televisieprogramma en dat dat dan zoveel in hun los kan maken. Ik begreep zo'n heftige reactie ook niet helemaal.

Hoi Pieter,
goed om je uitleg te lezen! Ja, de productie kan er wat van...met spanning en sensatie krijgen ze meer kijkers dan zonder. Hulde dat je toch blijft posten.
Ik heb op de bovenstaande quote eigenlijk een vraag, zal ik hem hier maar stellen? Hoe ervaar jij dit soort reacties in RL (real life) of heb je die dan weinig tot geen?
Laatst stond Ryan met de Happy People of the World tour in Breda op het marktplein, en als je dan ziet hoe mensen om hem heen draaiden of hem aanspraken...echt asociaal gaan roepen alsof je niet gewoon op hem af zou kunnen stappen???
Ervaar jij dat ook, dat mensen je ineens anders benaderen? Of behandelen, in winkels bijvoorbeeld? (zitten er voordelen/nadelen aan?)
Ben eigenlijk wel benieuwd, ik bedoel, jullie zijn "maar" ER-ers, maar dan toch?!?  ???

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #226 Gepost op: 17-05-2006, 12:59:46 »
Vooral de verhalen er omheen, hoe je het ervaren hebt.
Al dat gekonkel met de anderen, dat kan net zo gped in een Big BRother huis.
Het slapen, het niet eten  de sterren nacht, de natuur. de stilte...
het je daar wel een beetje van genoten, en maakt het ook dat je anders in het leven bent komen te staan?
De materialistische westerse wereld.
Het lijkt mij heeel bijzonder.
huh?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #227 Gepost op: 17-05-2006, 14:00:22 »
Geweldig, die mooie, lange, duidelijke verhalen van Pieter hier op het forum ::ok::


Heerlijk om te lezen  ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #228 Gepost op: 17-05-2006, 14:06:16 »
Hoi Pieter,
goed om je uitleg te lezen! Ja, de productie kan er wat van...met spanning en sensatie krijgen ze meer kijkers dan zonder. Hulde dat je toch blijft posten.
Ik heb op de bovenstaande quote eigenlijk een vraag, zal ik hem hier maar stellen? Hoe ervaar jij dit soort reacties in RL (real life) of heb je die dan weinig tot geen?
Laatst stond Ryan met de Happy People of the World tour in Breda op het marktplein, en als je dan ziet hoe mensen om hem heen draaiden of hem aanspraken...echt asociaal gaan roepen alsof je niet gewoon op hem af zou kunnen stappen???
Ervaar jij dat ook, dat mensen je ineens anders benaderen? Of behandelen, in winkels bijvoorbeeld? (zitten er voordelen/nadelen aan?)
Ben eigenlijk wel benieuwd, ik bedoel, jullie zijn "maar" ER-ers, maar dan toch?!?  ???

Na de serie in 2001 kon ik geen supermarkt of eetcafé inlopen zonder aangesproken te worden. Dat waren vrijwel alleen maar leuke reacties. Studenten, winkelende vrouwen....van alles en nog wat. Heel veel gratis drankjes, aanzoeken en nieuwe zakenrelaties heeft dat me toen opgeleverd. Ik heb het nooit vervelend gevonden om daar over aangesproken te worden, integendeel. Het vreemde is dat best veel mensen je als een soort VIP gaan behandelen alleen omdat ik 13 weken op televisie was geweest. Heb één geval meegemaakt in een studencafé waarbij een hele leuke studente bijna flauwviel toen ik voor haar stond. Ze was de meest doorgewinterde ER-fan ooit en had gehoord dat ik "ergens" in Rotterdam woonde. Toevallig stond ik ineens voor haar in die kroeg, ze sprak me stotterend aan en ging vervolgens bijna tegen de vlakte.

Mijn deelname in 2001 was heel makkelijk: Geen complotten hoeven maken, kon overal om lachen, niet weggestemd, heb me prima vermaakt, geen honger gehad wel 21kg afgevallen en heb toen bijna gewonnen.
een leuke bijzondere tijd met hele mooie herinneringen.

Dit jaar was het anders. Al voor vertrek hoorde ik dat er al afspraken waren gemaakt. Belgen die geen Nederlander wilde laten winnen, bepaalde mensen uit voorgaande jaren en zelf had ik ook een afspraak met jennifer en Richard. Het ging allemaal keihard worden en iedere deelnemer had vooraf al een idee gevormd over alle andere deelnemers. Je gaat dan heel anders aan zo'n programma beginnen dan destijds, waarbij we met volslagen vreemden aan het programma begonnen. Op het eiland leerde je elkaar toen pas kennen. Daar zitten verrassingen bij en je leert elkaar langzaam kennen, de leuke maar ook vervelende kanten van personen. Zowel voor de kijkers als deelnemers is dat veel leuker. Nu was er weinig nieuws te ontdekken.

Krijg nu ook leuke reacties hoor, helemaal geen vervelende toestanden. Er wordt wel eens een grap gemaakt, maar geen vervelende. "Iets te eerlijk geweest Pieter" dat hoor ik nu wel veel. Ik kan dan alles gaan uitleggen, dat ik sowieso weggestemd zou worden ook als ik mijn mond gehpouden had maar laat het meestal maar lekker zitten. In Rotterdam waar ik woon is men behoorlijk direct en dat mag ik graag. Valt me hier ook op dat men het vaak helemaal geen schande vind dat je een afspraak (complot) maakt om samen sterker te staan in zo'n programma. Blijft een spelletje, niet te serieus allemaal.

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #229 Gepost op: 17-05-2006, 14:22:38 »
Na de serie in 2001 kon ik geen supermarkt of eetcafé inlopen zonder aangesproken te worden. Dat waren vrijwel alleen maar leuke reacties. Studenten, winkelende vrouwen....van alles en nog wat. Heel veel gratis drankjes, aanzoeken en nieuwe zakenrelaties heeft dat me toen opgeleverd. Ik heb het nooit vervelend gevonden om daar over aangesproken te worden, integendeel. Het vreemde is dat best veel mensen je als een soort VIP gaan behandelen alleen omdat ik 13 weken op televisie was geweest. Heb één geval meegemaakt in een studencafé waarbij een hele leuke studente bijna flauwviel toen ik voor haar stond. Ze was de meest doorgewinterde ER-fan ooit en had gehoord dat ik "ergens" in Rotterdam woonde. Toevallig stond ik ineens voor haar in die kroeg, ze sprak me stotterend aan en ging vervolgens bijna tegen de vlakte.

Mijn deelname in 2001 was heel makkelijk: Geen complotten hoeven maken, kon overal om lachen, niet weggestemd, heb me prima vermaakt, geen honger gehad wel 21kg afgevallen en heb toen bijna gewonnen.
een leuke bijzondere tijd met hele mooie herinneringen.

Dit jaar was het anders. Al voor vertrek hoorde ik dat er al afspraken waren gemaakt. Belgen die geen Nederlander wilde laten winnen, bepaalde mensen uit voorgaande jaren en zelf had ik ook een afspraak met jennifer en Richard. Het ging allemaal keihard worden en iedere deelnemer had vooraf al een idee gevormd over alle andere deelnemers. Je gaat dan heel anders aan zo'n programma beginnen dan destijds, waarbij we met volslagen vreemden aan het programma begonnen. Op het eiland leerde je elkaar toen pas kennen. Daar zitten verrassingen bij en je leert elkaar langzaam kennen, de leuke maar ook vervelende kanten van personen. Zowel voor de kijkers als deelnemers is dat veel leuker. Nu was er weinig nieuws te ontdekken.

Krijg nu ook leuke reacties hoor, helemaal geen vervelende toestanden. Er wordt wel eens een grap gemaakt, maar geen vervelende. "Iets te eerlijk geweest Pieter" dat hoor ik nu wel veel. Ik kan dan alles gaan uitleggen, dat ik sowieso weggestemd zou worden ook als ik mijn mond gehpouden had maar laat het meestal maar lekker zitten. In Rotterdam waar ik woon is men behoorlijk direct en dat mag ik graag. Valt me hier ook op dat men het vaak helemaal geen schande vind dat je een afspraak (complot) maakt om samen sterker te staan in zo'n programma. Blijft een spelletje, niet te serieus allemaal.

Je wilde een spel en hebt t gekregen  ;)

Nog een vraagje voor je...

Ik hoorde Ryan zeggen bij Jensen dathij een jaar nodig had om volledig te herstellen, hoe heb jij dat ervaren?

En heb je nog contact met Ryan? Jullie mochten elkaar wel op het eiland en zijn beide ondernemer

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #230 Gepost op: 17-05-2006, 16:28:29 »
Ryan en ik konden en kunnen het heel goed met elkaar vinden. We bellen af en toe en spreken binnenkort gezellig af. Leuke vent die in 2003 minder leuk over kwam op tv dan dat ik hem meegemaakt heb. Richard heb ik altijd heel graag gemogen en die band is alleen maar beter geworden, die ga ik beslist binnenkort opzoeken, dat is altijd lachen geblazen. Maxime lijkt me een hele leuke vent, die heb ik alleen maar 3 dagen meegemaakt in het begin, de situatie was toen een zooitje met 17 op 1 eiland daar leerde je nauwelijks iemand kennen en verder heb ik hem dus helemaal niet meer gesproken zoals zo veel anderen die niet op mijn eiland zaten en direct terug naar NL of BE vertrokken. Alle reserve-samensmelters moesten direct terug naar huis zodra ze er uit lagen. Uiteindelijk hou je dan niet veel over. Met Mick heb ik daar na afloop ook veel lol gehad, die beschouwde het uiteindelijk ook als een spel, no hard feelings naar elkaar toe. Op zich ook een leuke vent, beetje kort lontje, dat wel. Met Ernestine e-mail ik af en toe, die is altijd gezellig, leuk mens.

Kort door de bocht:

Ryan, Richard, Mick, Frank, Melvin, Maxime en Ernestine zijn mensen waar ik wel iets mee heb en die ik graag wil blijven zien. Met de rest heb ik maar weinig contact gehad of ik heb er minder behoefte aan om ze te zien.

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #231 Gepost op: 17-05-2006, 16:42:36 »
O ja en ik heb geen jaar nodig gehad om volledig te herstellen. 2001 duurde 47 dagen en ik was er toen na afloop wel een stuk erger aan toe, ook omdat we gemiddeld 2x zoveel proeven hadden te doen wat veel leuker was. Robinsonproef, eliminatieproef, robinsonproef...etc. Nu was dat een ander verhaal, roef....3 dagen vervelen.......proef..etc.

Bij iedereen werkt dat trouwens anders daar. zowel in 2001 als nu begon ik met 4 dagen hoofdpijn en een misselijk gevoel...daarna geen honger meer en voelde me verder prima, had nog wel een paar weken door kunne gaan. In het jaar na mijn eerste expeditie ben ik wel heel vaak verkouden geweest, maar ik weet niet of dat daar van kwam. Nu ben ik iets van 7 weken terug en voel me fysiek of ik nooit weg ben geweest, voel me prima. Ben nog wel 5kg lichter dan voorheen, dat houden we ook maar zo.

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #232 Gepost op: 17-05-2006, 18:16:52 »
O ja en ik heb geen jaar nodig gehad om volledig te herstellen. 2001 duurde 47 dagen en ik was er toen na afloop wel een stuk erger aan toe, ook omdat we gemiddeld 2x zoveel proeven hadden te doen wat veel leuker was. Robinsonproef, eliminatieproef, robinsonproef...etc. Nu was dat een ander verhaal, roef....3 dagen vervelen.......proef..etc.

Bij iedereen werkt dat trouwens anders daar. zowel in 2001 als nu begon ik met 4 dagen hoofdpijn en een misselijk gevoel...daarna geen honger meer en voelde me verder prima, had nog wel een paar weken door kunne gaan. In het jaar na mijn eerste expeditie ben ik wel heel vaak verkouden geweest, maar ik weet niet of dat daar van kwam. Nu ben ik iets van 7 weken terug en voel me fysiek of ik nooit weg ben geweest, voel me prima. Ben nog wel 5kg lichter dan voorheen, dat houden we ook maar zo.

Haha... ja das nooit weg... dat afvallen daar ;)
7 weken valt me best mee met herstellen, als ik eraan meedoe hoop ik dat took zo snel gaat. ::tandpastasmiley::
Bedankt voor je reactie... 1 van de ondernemers zou gaan winnen dacht ik, dat wordt dus tog Ryan ;)

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #233 Gepost op: 17-05-2006, 18:48:03 »
Kort door de bocht:

Ryan, Richard, Mick, Frank, Melvin, Maxime en Ernestine zijn mensen waar ik wel iets mee heb en die ik graag wil blijven zien. Met de rest heb ik maar weinig contact gehad of ik heb er minder behoefte aan om ze te zien.


Ik dacht dat je met Jennifer het ook goed kon vinden maar als ik zo jouw reactie lees, is dat nu over. Of vat ik het verkeerd op?? Misschien maak ik er meer van dan er is!!!

Ik had graag gezien dat jij samen met Ryan bij de samensmelting hadden gezeten, jullie kwamen leuk en Robinsonachtig over. Nu is alleen Ryan nog over, ik hoop echt dat hij degene is die overblijft van het "Mutseneiland"!!!!

Groetjes

Tessa


Edit: quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 17-05-2006, 23:46:07 door Test »

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #234 Gepost op: 17-05-2006, 21:34:01 »
Pieter, hebben jullie ook contact gehad met de mensen die de proeven hebben opgebouwd?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #235 Gepost op: 17-05-2006, 22:01:56 »
Pieter, ondanks dat ik je niet zo leuk vond tijdens de expeditie, vind ik het wel erg tof dat je hier die lange (en leuke) berichten post.  ::ok::

Zo kan je ook als kijker mn. de andere kant van het verhaal zien, en dat is toch wel fijn.
First you go backwards, but then forwards again

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #236 Gepost op: 18-05-2006, 11:01:17 »

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #237 Gepost op: 18-05-2006, 14:11:35 »
Ryan en ik konden en kunnen het heel goed met elkaar vinden. We bellen af en toe en spreken binnenkort gezellig af. Leuke vent die in 2003 minder leuk over kwam op tv dan dat ik hem meegemaakt heb. Richard heb ik altijd heel graag gemogen en die band is alleen maar beter geworden, die ga ik beslist binnenkort opzoeken, dat is altijd lachen geblazen. Maxime lijkt me een hele leuke vent, die heb ik alleen maar 3 dagen meegemaakt in het begin, de situatie was toen een zooitje met 17 op 1 eiland daar leerde je nauwelijks iemand kennen en verder heb ik hem dus helemaal niet meer gesproken zoals zo veel anderen die niet op mijn eiland zaten en direct terug naar NL of BE vertrokken. Alle reserve-samensmelters moesten direct terug naar huis zodra ze er uit lagen. Uiteindelijk hou je dan niet veel over. Met Mick heb ik daar na afloop ook veel lol gehad, die beschouwde het uiteindelijk ook als een spel, no hard feelings naar elkaar toe. Op zich ook een leuke vent, beetje kort lontje, dat wel. Met Ernestine e-mail ik af en toe, die is altijd gezellig, leuk mens.

Kort door de bocht:

Ryan, Richard, Mick, Frank, Melvin, Maxime en Ernestine zijn mensen waar ik wel iets mee heb en die ik graag wil blijven zien. Met de rest heb ik maar weinig contact gehad of ik heb er minder behoefte aan om ze te zien.


ja Pieter............wat is er met jennifer gebeurd?
Staat zij niet meer op je lijstje?

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #238 Gepost op: 18-05-2006, 15:47:35 »
ja Pieter............wat is er met jennifer gebeurd?
Staat zij niet meer op je lijstje?


Natuurlijk wel Pascale, ik doelde bij mijn opsomming meer op kandidaten waarmee ik nog niet eerder op een eiland gezeten had.
Richard noemde ik nog even speciaal omdat hij voor mij al een leuke vent was en die ik door deze expeditie nog veel meer ben gaan waarderen. Buiten de expeditie ken ik hem niet goed. Hij woont heel ver bij me vandaan en zijn manier van leven is compleet anders dan de mijne, als ik hem in Rotterdam mee zou nemen naar een hippe loungetent dan rent hij gillend weg of wordt er uit gegooid omdat hij te veel kabaal maakt. Juist omdat we zo verschillend zijn is het zo leuk dat we de beste maten waren op het eiland. Bijzondere kerel die Richard.

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #239 Gepost op: 18-05-2006, 15:54:28 »
aha.
Ik denk nu niet dat Richard gillend zou weglopen uit een loungetent.
Hij zal wel nooit uit zichzelf gaan.
In het dagelijkse leven is Richard wel een beetje anders dan op zo'n eiland (wie niet hé). Hij houdt veel rekening met zijn vrouw  ;)

Deze avond kunnen wij in België naar aflevering 7 kijken.
Ben eens benieuwd of ze echt zo super is als ze hier beweren (volgens Jen wel)

Verder alles goed met je?
Werk?
vrouw en kind?