Poll

Wie is je favoriet?

Björn
3 (3.2%)
Douwe
16 (17%)
Ernestine
2 (2.1%)
Fleur
11 (11.7%)
Frank
14 (14.9%)
Ilona
11 (11.7%)
Jakobien
2 (2.1%)
Jennifer
5 (5.3%)
Karin
3 (3.2%)
Lydia
2 (2.1%)
Maxime
7 (7.4%)
Melvin
0 (0%)
Mick
4 (4.3%)
Pieter
7 (7.4%)
Richard
1 (1.1%)
Ryan
5 (5.3%)
Veronique
1 (1.1%)

Totaal aantal stemmen: 52

Auteur Topic: De Kandidaten  (gelezen 68301 keer)

Madine

  • Gast
Re: De Kandidaten
« Reactie #20 Gepost op: 27-01-2006, 23:43:21 »
Poeh, wat ze precies had weet ik niet meer.. alleen dat ze enkele dagen heel erg ziek was, voor onderzoek naar het ziekenhuis moest en dat bleek dat ze iets aan 'r maag had. Volgens mij is ze toen zelfs even teruggeweest naar het eiland maar het was onverantwoord en is ze dus uit de competitie gehaald. Maar pin me d'r niet op vast, 't is alweer een paar jaartjes geleden.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Kandidaten
« Reactie #21 Gepost op: 28-01-2006, 00:07:32 »
Molcrazy, heb jij nog een suggestie voor All Stars? ::hypocriet:: ::hypocriet::

Goh Jos, ff denken hoor ...

*denkt diep, diep, diep na

Ah ja, ik weet er nog eentje:

EMMA

 ::bravo:: ::love:: ::bravo:: ::love:: ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Kandidaten
« Reactie #22 Gepost op: 28-01-2006, 00:09:56 »
Goh Jos, ff denken hoor ...

*denkt diep, diep, diep na

Ah ja, ik weet er nog eentje:

EMMA

 ::bravo:: ::love:: ::bravo:: ::love:: ::bravo::
Jaa!  ::love:: ::love:: ::love::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Kandidaten
« Reactie #23 Gepost op: 28-01-2006, 09:43:23 »
Goh Jos, ff denken hoor ...

*denkt diep, diep, diep na

Ah ja, ik weet er nog eentje:

EMMA

 ::bravo:: ::love:: ::bravo:: ::love:: ::bravo::
Ik kwam even niet op haar naam, ben blij dat jij me geholpen hebt. ::rofl:: ::rofl:: Toch wel een leuke kandidate eigenlijk, he?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #24 Gepost op: 28-01-2006, 09:50:50 »
Poeh, wat ze precies had weet ik niet meer.. alleen dat ze enkele dagen heel erg ziek was, voor onderzoek naar het ziekenhuis moest en dat bleek dat ze iets aan 'r maag had. Volgens mij is ze toen zelfs even teruggeweest naar het eiland maar het was onverantwoord en is ze dus uit de competitie gehaald. Maar pin me d'r niet op vast, 't is alweer een paar jaartjes geleden.

Volgens mij was dat toen door het eenzijdige voedsel van de kokosnoten. Maar ze moest toen inderdaad de expeditie verlaten hierdoor, terwijl ze normaal gesproken nog best een tijd erin had gezeten denk ik.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stinjow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #25 Gepost op: 28-01-2006, 10:28:10 »
Volgens mij was dat toen door het eenzijdige voedsel van de kokosnoten. Maar ze moest toen inderdaad de expeditie verlaten hierdoor, terwijl ze normaal gesproken nog best een tijd erin had gezeten denk ik.

Veel te weinig gedronken om de vezelrijke kokosnoten deftig te kunnen verteren, gevolg: verstopte darmen en gedwongen opgave.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #26 Gepost op: 28-01-2006, 13:55:11 »
Ze kunnen het beter omdopen in 'De Strijd der Kandidaten die op Ongelukkige Wijze het Spel Vroegtijdig Moesten Verlaten Plus Twee Vorige Winnaars'

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Kandidaten
« Reactie #27 Gepost op: 28-01-2006, 14:22:20 »
Ze kunnen het beter omdopen in 'De Strijd der Kandidaten die op Ongelukkige Wijze het Spel Vroegtijdig Moesten Verlaten Plus Twee Vorige Winnaars'
::rofl::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #28 Gepost op: 28-01-2006, 15:28:05 »
Ze kunnen het beter omdopen in 'De Strijd der Kandidaten die op Ongelukkige Wijze het Spel Vroegtijdig Moesten Verlaten Plus Twee Vorige Winnaars'

Dat ze mensen nu een kans geven die op ongelukkige wijze het spel moesten verlaten, zoals Jennifer of mensen die weggestemd werden of afvielen hoewel ze lichamelijk en geestelijk nog langer door hadden gekund, zoals Maxime of Shandinella, vind ik wel mooi.

Maar om nu mensen mee te laten doen die in hun eigen expeditie opgaven..... ???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Kandidaten
« Reactie #29 Gepost op: 28-01-2006, 15:43:12 »
Dat ze mensen nu een kans geven die op ongelukkige wijze het spel moesten verlaten, zoals Jennifer of mensen die weggestemd werden of afvielen hoewel ze lichamelijk en geestelijk nog langer door hadden gekund, zoals Maxime of Shandinella, vind ik wel mooi.

Maar om nu mensen mee te laten doen die in hun eigen expeditie opgaven..... ???
Shandi is niet weggestemt hoor. Ze moest eerst weg door die slaapproef en vervolgens won ze geen van de finaleproeven (evenwichtsbalk, vragenspelletje en een verzuurproef)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #30 Gepost op: 28-01-2006, 16:06:09 »
Shandinella is wél een titaan, vind ik. Ze heeft het heel ver geschopt en niet opgegeven.

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #31 Gepost op: 28-01-2006, 16:10:46 »
Shandinella is wél een titaan, vind ik. Ze heeft het heel ver geschopt en niet opgegeven.
Inderdaad, ze MOET gewoon meedoen vindt ik! ::bravo::
🜃

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #32 Gepost op: 28-01-2006, 16:22:28 »
Maxime kon niet verder komen bij de expeditie omdat hij gewoon werd weg gestemd door een plan van Douwe.. het is niet zo dat hij vroegtijdig weg moest door een ziekte of wat dan ook want daar was hij alweer van hersteld...

Hé..wel mooi eigenlijk :p  Douwe en Maxime weer samen in de expeditie :P  Zou Douwe het nog een keer durven ;) of gaat Maxime hem nu terugpakken ;) haha

Nee maar denken jullie dat de expeditieleden uit dezelfde expeditie ook een beetje met elkaar gaan samenwerken ?
Om de anderen weg te stemmen ?  Zou wel leuk zijn ::jaja::
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Kandidaten
« Reactie #33 Gepost op: 28-01-2006, 16:26:26 »
Shandinella is wél een titaan, vind ik. Ze heeft het heel ver geschopt en niet opgegeven.
Tuurlijk is Shandi een titaan!! ::ok::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #34 Gepost op: 28-01-2006, 17:31:49 »
Ik hoop dat Klaar, Shandi, Karin en Robin wel mogen meedoen.

Ook zal leuk zijn: Jutta, Derek, Nolleke, en natuurlijk Esther van ER 2005.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Kandidaten
« Reactie #35 Gepost op: 28-01-2006, 17:35:23 »
Shandi is niet weggestemt hoor. Ze moest eerst weg door die slaapproef en vervolgens won ze geen van de finaleproeven (evenwichtsbalk, vragenspelletje en een verzuurproef)

Nee, weet ik.. daarom schreef ik ook: of mensen die voortijdig afvielen..
En daar reken ik Shandinella ook toe, omdat ze eigenlijk jammerlijk afviel tegen Matthias en Frank.

Maar er zijn genoeg mensen geweest die zelf opstapten en dat er daar nu een tweede kans van krijgen, vind ik niet helemaal eerlijk.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #36 Gepost op: 28-01-2006, 17:47:13 »
Ben het eens met Cynneke. Als je opstapt ben je gewoon laf, ook al zit je in een moeilijke situatie. Kijk maar naar Esther, die heeft haar best gedaan om het nog leuk te maken in haar kamp, maar door tegenwerking lukte dit niet. Esther is ook zeker een titaan.
🜃

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #37 Gepost op: 28-01-2006, 17:50:54 »
Esther doet heeeel zeker niet meer mee ze heeft het ermee gehad.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Kandidaten
« Reactie #38 Gepost op: 28-01-2006, 20:43:35 »
Nee, weet ik.. daarom schreef ik ook: of mensen die voortijdig afvielen..
En daar reken ik Shandinella ook toe, omdat ze eigenlijk jammerlijk afviel tegen Matthias en Frank.

Maar er zijn genoeg mensen geweest die zelf opstapten en dat er daar nu een tweede kans van krijgen, vind ik niet helemaal eerlijk.
Als Matt niet zo hard van de evenwichtsbalk af was gesprongen was Shandi erop blijven staan en had ze misschien zelfs die proef gewonnen en dan had ze dus misschien wel in de finale gestaan!
Dus ze moet zeker meedoen ::ok::

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten
« Reactie #39 Gepost op: 28-01-2006, 21:17:31 »
Als Matt niet zo hard van de evenwichtsbalk af was gesprongen was Shandi erop blijven staan en had ze misschien zelfs die proef gewonnen en dan had ze dus misschien wel in de finale gestaan!
Dus ze moet zeker meedoen ::ok::
Ja idd. Stomme Matt.  ;D
🜃