Auteur Topic: Promo op Talpa  (gelezen 9693 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Promo op Talpa
« Reactie #20 Gepost op: 25-03-2006, 13:19:49 »
Rustig maar, ze laten er gewoon een paar zien.

In de Vlaamse trailer laten ze ook maar tien kandidaten zien, maar daar zitten drie andere namen tussen:
Fleur
Jakobien
Karin
Jennifer
Richard
Douwe
Bjorn
Melvin
Maxime
Frank


Karin, Douwe en Frank dus. Daar heb je je Douwe. :)


Bovendien is in de Vlaamse trailer de balkopdracht ook te zien... met 16 kandidaten erop.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Promo op Talpa
« Reactie #21 Gepost op: 25-03-2006, 13:44:32 »
Robbieazerty  heeft voor ons even de trailer van ER op KanaalTwee opgenomen. De kwaliteit is neit geweldig, want hij heeft het met z'n videocamera opgenomen toen het op TV verscheen. Meer beter iets dan niets!

>>>Trailer<<<

Thanx Robbieazerty  ::bravo::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Promo op Talpa
« Reactie #22 Gepost op: 25-03-2006, 15:16:32 »
Ze staan dus met ze 16en op die balk.. Dan zullen die 3 die je op de promo van talpa ziet wel ergens aan de zijkant staan..

Als dat zo is betekent het wel dat er al iemand is afgevallen want die 3 kanidaten staan best dichtbij elkaar en verder zie je niemand op dezelfde breedte staan.

Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten! Vast wel want bij ER weet je het nooit. ;D
« Laatst bewerkt op: 25-03-2006, 15:19:21 door Danou »
Maxime! Mijn Robinson!

Offline noon

  • Forumlid
Re: Promo op Talpa
« Reactie #23 Gepost op: 29-03-2006, 11:52:20 »
Ik zie op de belgiche trailer iedereen op de balk staan. Dit zal dan wel het begin zijn. En gelijk het eind voor Douwe ben ik bang.  :-\\

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Promo op Talpa
« Reactie #24 Gepost op: 29-03-2006, 16:00:49 »
Ik zie op de belgiche trailer iedereen op de balk staan. Dit zal dan wel het begin zijn. En gelijk het eind voor Douwe ben ik bang.  :-\\
Lijkt me niet, want Douwe heb ik al op verschillende foto's en beelden gezien OP het eiland.. Denk dat hij het wel iets langer vol houdt dus.
Björn Lemeire is de man

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Promo op Talpa
« Reactie #25 Gepost op: 29-03-2006, 16:02:48 »
Fleur was trouwens ook niet al te best met die evenwicht proeven, dus ik ben benieuwd.

Wat betreft die promo van Talpa, ik heb heel erg het gevoel dat die aan elkaar gesneden is van de beelden uit de oude series. Kan dat kloppen?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Promo op Talpa
« Reactie #26 Gepost op: 29-03-2006, 16:03:53 »
Fleur was trouwens ook niet al te best met die evenwicht proeven, dus ik ben benieuwd.

Wat betreft die promo van Talpa, ik heb heel erg het gevoel dat die aan elkaar gesneden is van de beelden uit de oude series. Kan dat kloppen?
Douwe ook niet. Bij die proef die Emma won

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Promo op Talpa
« Reactie #27 Gepost op: 29-03-2006, 17:43:58 »
(...)
Bovendien is in de Vlaamse trailer de balkopdracht ook te zien... met 16 kandidaten erop.

wie staat niet op de balk, want er zijn 17 kandidaten of niet?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Promo op Talpa
« Reactie #28 Gepost op: 6-04-2006, 13:19:20 »
Ik heb een vraag over de talpa site, maar ik weet niet goed in welk topic ik hem moet stellen, dus doe ik dat hier maar...
Ik zou namelijk graag de filmpjes bekijken op die site, over het bouwen van de proef en een kijkje achter de schermen enzo, maar die doen het bij mij niet. Ik heb wel de goede Windows Mediaplayer (10). Ook heb ik voor de zekerheid een login-account bij talpa aangevraagd, omdat ik dacht dat je dat misschien nodig hebt, maar dat helpt ook niet... Weet iemand nog een manier om die filmpjes aan de praat te krijgen?   ??? :-\\

:D Dit was mijn 350e bericht op Realitynet!!!  :D  ;D
« Laatst bewerkt op: 6-04-2006, 13:49:17 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.