Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 181886 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #500 Gepost op: 26-05-2006, 11:58:18 »
Trouwens (en nu heb ik wel de afl. gezien  ;) )
Frank heeft Mick op grandiose wijze een koekje van eigen deeg gegeven.
Mick deed alsof hij ziek was,waarop Frank; Tja de zwakkeren moeten er eerst uit he   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: ::ok:: ::ok::   8) 8) Frank  ::ok:: ::ok::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #501 Gepost op: 26-05-2006, 19:46:28 »
Wat een sukkel!
Hij stemt wel op Karin, maar Karin niet op hem.
En is ie dan boos dat Karin op hem stemt, terwijl hij dat nog niet eens zeker weet!
Zowieso was ie al dom bezig deze aflevering ::jaja::
Dag Mick! ::zwaai::

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #502 Gepost op: 26-05-2006, 21:11:41 »
hahaha echt grappig dat mick eruit is! hij zeurt dat hij er onterecht uit is gestemd, omdat hij zeker niet de zwakste schakel is. Maar dit is nou precies wat hij heeft gedaan bij Ilona, zij was ook niet de zwakste schakel en is er ook onterecht uit gestemd, ook door mick. Dus hij moet nu zn mond houden. want hij heeft precies het zelfde gedaan!


Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #503 Gepost op: 26-05-2006, 22:04:46 »
Dat het nu expeditie Love Boat zou worden, tja so be it dan hoor.
Go Karin, Frank & Ryan ! ::ok::

Je vergeet Micks grote vriendin Lydia...die is nu met een echte Love Boat bezig hahaha (met Ryan alleen op een eiland)  ::vergroot:: wat zou de productie allemaal NIET laten zien???  ??? ;D

Maar Mick, nogmaals, ook al zul je wel niet meer reageren, hoe vond het het eigenlijk dat lydia er nog steeds inzat terwijl je zelf weggestemd was (toch ook als 1 van de laatste)
??? Ben nog steeds nieuwsgierig...ook naar hoe jij (Mick) Lydia hebt ervaren...was ze echt zo labiel of hoorde dat bij (haar) spel etc

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #504 Gepost op: 26-05-2006, 22:06:22 »
Jammer dat Mick niet meer wil mee praten maar hij leest vast mee  ;D
Karin schrok zich ook het apelazerus. Volgende week mag zij vertrekken..>:D
Ik zag jou als winnaar..want die nepdoetjes heb ik nu wel gezien..een Robinson moet hebben afzien..is bij Frank, Richard en Jennifer geen sprake van..die liften op elkaars achterwerk mee.. ;D
Hup Ryan dan maar ;D

sluit ik me helemaal bij aan  ::tandpastasmiley::

Offline doidydog

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #505 Gepost op: 27-05-2006, 01:39:51 »
Wat een sukkel!
Hij stemt wel op Karin, maar Karin niet op hem.
En is ie dan boos dat Karin op hem stemt, terwijl hij dat nog niet eens zeker weet!
Zowieso was ie al dom bezig deze aflevering ::jaja::
Dag Mick! ::zwaai::

sja, hij wilde als een gladiator strijden, maar is er als een konijntje uitgegaan
volgende keer beter mick!

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #506 Gepost op: 27-05-2006, 22:45:02 »
Mensen mensen mensen,

Hou ook rekening mensen dat jullie maar 1% zien van wat er daar is gebeurd en velen minder kritiek zouden moeten hebben en eerst eens proberen door de selecties te geraken en zelf eens overleven, het lijkt allemaal zo gemakkelijk maar .... groeten,
Peter 2004

Dan is het steeds maar weer die verkeerde ene % die we te zien krijgen!!!

Je ziet wel korte stukjes van personen en natuurlijk wordt er in geknipt, maar ik denk toch ook dat juist in de stukken die ze laten zien iemands ware aard naar boven komt! Je kan mij niet wijs maken dat ze stééds de verkeerde stukken pakken!!!

De mensen kiezen er zelf voor om mee te doen en ik niet, maar als je dan met je gezicht op de tv komt wil dat niet zeggen dat je je zo vervelend mag gaan gedragen.
« Laatst bewerkt op: 27-05-2006, 22:55:55 door Stesje »

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #507 Gepost op: 28-05-2006, 21:10:15 »
Jammer dat je er niet meer in zit :-\\
Maar was wel lollig op het einde met Karin  ::rofl::

lolo

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #508 Gepost op: 28-05-2006, 21:12:49 »
Haha  ::rofl::

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #509 Gepost op: 28-05-2006, 21:16:38 »
ja  ::rofl::    hoe je die snuit van Karin opeens zag          : wtf ? xD

Offline Clitnbol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #510 Gepost op: 30-05-2006, 00:36:39 »
Dan is het steeds maar weer die verkeerde ene % die we te zien krijgen!!!

Je ziet wel korte stukjes van personen en natuurlijk wordt er in geknipt, maar ik denk toch ook dat juist in de stukken die ze laten zien iemands ware aard naar boven komt! Je kan mij niet wijs maken dat ze stééds de verkeerde stukken pakken!!!
Wees daar maar niet zo zeker van. Dat hebben ze bij Carl ook gedaan. :/

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #511 Gepost op: 30-05-2006, 15:32:08 »
Wees daar maar niet zo zeker van. Dat hebben ze bij Carl ook gedaan. :/

Natuurlijk  ::rofl:: ........  ::zwaai::

Wie was dat ook alweer ?  ;D

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #512 Gepost op: 31-05-2006, 15:48:11 »
We zien niet alles, we zien maar weinig, kan ik inkomen.
Maar Mick heeft vanaf het begin geroepen dat hij niet met de sociaalsten over wil blijven, maar met de sterksten.
Om dit te onderstrepen werkt hij Ernestine eruit, zijn maatje en een zeer sociaal ingesteld persoon. Tot zover kan ik hem nog volgen.

Maar dan begint hij hypocriet te doen door Ilona weg te stemmen en Lydia erin te houden. Hier was heel duidelijk dat Ilona een heel stuk sterker was dan Lydia. Een echte reden krijg je niet waarom Mick Ilona eruit gewerkt heeft, daar moeten we nog wat langer op wachten. Uiteindelijk blijkt dat Mick niet goed met haar overweg kon. Dus een dubbele hypocriete reden om haar weg te sturen. Sociaal hoefde toch niet belangrijk te zijn voor hem? Zolang ze maar sterk genoeg waren.

Vervolgens is hij nog bezig om Maxime eruit te werken. Het is dat zijn team eindelijk wat proeven won, anders had hij er voor gezorgd dat Maxime er ook uit lag. En wie zou er dan nog in gebleven zijn? Juist Lydia. Het is toch wel duidelijk dat Maxime vele malen sterker was dan Lydia!

En dan in de samensmelting. Eerst spant hij Karin en Melvin  voor zijn karretje. Helaas voor hem, lukt zijn opzetje niet. Dus tijd voor een volgende truc. Gelukkig haalt hij immuniteit, en speelt het spelletje van Pieter zo goed mee, dat Pieter zich dermate laat gaan, dat hij zijn hand overspeelt. En het trucje slaagt.

Vervolgens speelt hij het speletje verder, even zwak doen, terwijl hij geneog kracht over heeft (zwak gespeeld) Vervolgens ziet hij niet in dat Frank hem nog steeds niet echt mag, en dat de onderlinge verhoudingen tussen Frank, Jennifer en Richard niet veranderd zijn. Erg dom.
Zijn laatste wapenfeiten zijn het stemmen op Karin, en de verontwaardiging dat iemand op hem gestemd heeft. Het ergste is dat hij dat karin hard aan rekend, als zijnde een judasstreek. Een streek die hij al eerder heeft uitgehaald, en op dezelfde eilandraad weer heeft gedaan. wederom hypocriet.

Nu kunnen we best maar heel weinig zien, er kan best veel gebeurd zijn waar wij geen weet van hebben, en het kan best een aardige vent zijn buiten het spel, maar al deze acties vallen niet te rijmen met zijn hele duidelijke uitspraken aan het begin van het programma. Als hij die uitspraken niet heeft gedaan, dan waren een aantal van zijn acties niet al te bezwaarlijk, dan hadden die nig beredeneerd kunnen worden. Door zijn uitspraak aan het begin echter, maken al deze acties hem hypocriet.

Dat hij nu niet meer tegen de kritiek kan tekent hem wel. Aan de andere kant, tijdens zijn vorige expeditie was hij hier ook aanwezig, en ook toen piepte hij er vandoor toen er teveel kritiek op hem kwam.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Jaak

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #513 Gepost op: 2-06-2006, 03:56:36 »
Het beste: Na dat Mick eruit gestemd wordt en de trailer wordt vertoond hoor je hem zeggen "Ik ben blij dat ik eindelijk eens heb kunnen tonen wie ik ben ben. Ik ben geen rotzak enz..Dat heb ik dan bij deze getoond...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #514 Gepost op: 2-06-2006, 17:15:30 »
Karin: 'Gewoon een eikel'

een schot in de roos..

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #515 Gepost op: 2-06-2006, 21:35:58 »

ik ben arrogant, zelfverzekerd, en nog veel meer dan dat,...,
galabal 5 juni in Eindhoven, iedereen is er welkom, ....

daar mogen jullie one on one jullie commentaar te geven, ik verwacht jullie allemaal...

wie heeft er genoeg ballen aan zijn lijf ??? ::pinokkio::


(edit: tekst aangepast, link verwijderd, plaatje verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 2-06-2006, 23:42:20 door Stormpie »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #516 Gepost op: 2-06-2006, 21:40:02 »
Ja de verleiding is moelijk te weerstaan om niet te reageren..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #517 Gepost op: 2-06-2006, 21:40:22 »
Hmm.. leuk dat je post Mick. Maar ik ben niet van plan om te komen.

maar ik vind dat je zelf toch moet toegeven dat je, gezien de beelden op TV dan, best wel een **** was..

(edit: quote verwijderd, tekst aangepast)
« Laatst bewerkt op: 2-06-2006, 23:43:56 door Stormpie »

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #518 Gepost op: 2-06-2006, 21:44:00 »
ja heb er zelfs twee,....

in mijn broek, haha ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #519 Gepost op: 2-06-2006, 21:45:48 »
ja heb er zelfs twee,....

in mijn broek, haha ::rofl::
Ja die heb ik ook.. Dat woord kennen jullie natuurlijk niet daar in België

Ehmm..

Correctie:
maar ik vind dat je zelf toch moet toegeven dat je, gezien de beelden op TV dan, best wel een vervelend mannetje was..