Auteur Topic: [Kandidaat NL] Douwe  (gelezen 54679 keer)

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #140 Gepost op: 1-05-2006, 00:01:48 »
Zal ie er morgen dan eindelijk uit gaan? 'Tis wel te hopen zeg, nog meer beelden van een luie dikke ,vieze man op het strand ...alsjeblief niet zeg. Wegstemmen, en heeeeel snel!!!

Heb jij een hekel aan dikke mensen of zo?

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #141 Gepost op: 1-05-2006, 06:35:31 »
Heb jij een hekel aan dikke mensen of zo?
Ik heb aan niemand een hekel, maar ik kan me voorstellen dat als je mat z'n allen op een eiland aan het afzien bent en iedereen moet zo zijn of haar steentje bijdragen dat je kenttergek kan worden van iemand dei absoluut geen ene pest uitvoerd...en dat dan op de een of andere manier nog grappig vindt ook! Dus wat mij betreft weg met die vent. Hij heeft nnu wel genoeg laten zien dat hij heel goed op zijn linker en op zijn rechter zij kan liggen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #142 Gepost op: 1-05-2006, 06:56:03 »
Hij heeft nnu wel genoeg laten zien dat hij heel goed op zijn linker en op zijn rechter zij kan liggen!

Ach ja mss kun je beter lekker liggen luieren, dan andere mensen het leven zuur maken door te konkelen en te kronkelen ;)...ik mag deze fries wel ook al is tie lui, vind het jammer dat sommige mensen van die enorme oogkleppen ophebben en denken dat wat zij doen beter is dan wat douwe doet...hij draagt blijkbaar toch zijn steentje bij aan amusementswaarde, want de kijkers kunnen hem wel waarderen over eht algemeen ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #143 Gepost op: 1-05-2006, 13:12:40 »
Tsja, ik ben meer een Riesjaaar mannetje dus ik onthou niet superprecies het doen en laten van Douwe maar wat ik wel weet is dat je natuurlijk maar een montage ziet van wat daar zo dagelijks gebeurt. Dus ook heel veel wat gewoon niet interessant is voor de televisiemakers zien we niet. Dus dan is het heel snel al voormekaar om iemand in een verdomhoekje te duwen. Kijk, wat ik dus gelezen heb van Pieter op zijn eigen topic, deed Douwe inderdaad niet veel maar ik heb 'm ook niet zien lopen klagen over dat er geen eten is of over eenzaamheid en het missen van dierbaren. Bovendien heb ik 'm ook bezig gezien met vuurmaken, hout halen en met het drinkwatersysteem samen met de personen die hem niet afkatten. Ik denk dus echt niet dat je lui van karakter bent als je in het dagelijks leven zo'n schip in het water moet zien te houden. Dan kun je volgens mij wel aanpakken, lijkt me. Maar ja, als je al vanaf het begin al een stempel op je krijgt gedrukt van een aantal personen die fluitend door het leven gaan zonder tegenslag, heeft het toch geen zin om dat beeld proberen te veranderen. Mensen hebben toch altijd wel vooroordelen, ongeacht wat je dan doet. En daar speelt de tv ploeg handig op in. Als alles daar een of ander happyland zou zijn, kijkt er over een paar weken geen hond meer naar dus er is altijd wel iemand de klos. En dat zijn nu eenmaal vaker degenen die afwijken in tegenstelling tot die plaatjes als Lydia of Ilona enzo.
En wat betreft zijn ongezouten reacties zoals de vinger: dat zijn nu eenmaal Friezen. Afspraak = afspraak en dan moet je daar niet meer op terugkomen.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #144 Gepost op: 1-05-2006, 13:25:19 »

En wat betreft zijn ongezouten reacties zoals de vinger: dat zijn nu eenmaal Friezen. Afspraak = afspraak en dan moet je daar niet meer op terugkomen.

Heeft niks met friezen te maken vind ik! ik ben ook een fries, maar ik steek echt niet continue mijn vinger op hoor.. ::rofl::

echter afspraak is wel afspraak en dat zeg ik als import Flevolander ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #145 Gepost op: 1-05-2006, 22:12:24 »
Als buur van de Frieze natie houd ik maar wijzelijk mijn mond  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #146 Gepost op: 1-05-2006, 22:21:46 »
tja... wat zal ik zeggen  ::)

eindelijk!!!  ::ok::

nu maar hopen dat Lydia dr oogjes snel dichtvallen  :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #147 Gepost op: 2-05-2006, 10:03:18 »
Tsja Douwe,
zo is het leven. Toch redelijk ver gekomen vind ik. En de manier waarop nou ja, daar heeft iedereen zijn of haar eigen mening maar over. Vond het wel goed te horen dat hij Hasselbach zo afkapte door te zeggen dat hij niet aan zieltjeswinst doet om stemmen voor zich te winnen. Beetje naïef van mij gedacht maar ik mag dat soort dingen wel. Maar ja, good guys finish last.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #148 Gepost op: 2-05-2006, 10:26:45 »
Heeft niks met friezen te maken vind ik! ik ben ook een fries, maar ik steek echt niet continue mijn vinger op hoor.. ::rofl::

echter afspraak is wel afspraak en dat zeg ik als import Flevolander ;)

Nee, dat gebaar op zich bedoelde ik ook niet.
Was voor mij meer een symbool van een beetje ruggegraat tonen.

En dat is goed toch? Zo zit ik zelf ook in elkaar en ik kom uit Brabant

 ::jaja::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #149 Gepost op: 2-05-2006, 16:47:15 »
Ik vond het erg sneu voor Douwe toen die vertelde dat ie geen hoogtepunten heeft gekend.
Je kon ook duidelijk aan hem zien dat hij dit jaar minder genoot dan vorig jaar.
Ik vind Douwe nog steeds een topper  ::ok::

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #150 Gepost op: 2-05-2006, 21:13:59 »
Erg jammer Douwe dat je naar huis moest.  >:( ::niet-ok::

Van mij had je mogen winnen  ::bravo:: je bent vele malen echter dan die andere druk-doeners  ::hyper::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #151 Gepost op: 3-05-2006, 23:19:12 »
Het was echt slappe hap met Douwe. Er zat dit jaar erg weinig in. Jammer van zijn knie, maar erg realistisch was hij niet toen hij zei dat hij nog wel door had kunnen gaan, als hij er niet uit gestemd was. Vind het ook niet raar dat hij geen hoogtepunten heeft gehad tijdens deze expeditie. Dat hij zegt dat zijn problemen met zijn knie zijn dieptepunt was, ach....
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #152 Gepost op: 5-05-2006, 13:27:18 »
Iemand die het lef heeft om uber-bitch Jennifer een zeikerd te noemen (tijdens het fles-incident), moet veel zelfvertrouwen hebben: RESPECT DOUWE!!!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 5-05-2006, 13:29:13 door koekiemonster »

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #153 Gepost op: 5-05-2006, 14:37:19 »
Fles-incident? Flesgate? Opgeklopte boel. Douwe had die fles wat hoger moeten mikken. Ik gooi altijd met flessen.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #154 Gepost op: 5-05-2006, 14:53:41 »
Fles-incident? Flesgate? Opgeklopte boel. Douwe had die fles wat hoger moeten mikken. Ik gooi altijd met flessen.

Nou Ries, dan valt dat toch nog mee,
pas als je met kokosnoten gaat beginnen zal ik op jou gaan stemmen bij de eilandraad  ;)

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #155 Gepost op: 5-05-2006, 17:02:00 »
Spijtig dat je naar huis bent douwe! :\'(
Je was heel leuk en plezant :-[

lolo

Offline bertien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Douwe
« Reactie #156 Gepost op: 15-05-2006, 18:57:10 »
Douwe is wel een leuke aparte vent. is ook wel komisch die gezicht van hem. ::ok::