Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ilona  (gelezen 62131 keer)

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #60 Gepost op: 17-04-2006, 22:11:26 »
Ilona zei wat iedereen dacht. Ze heeft de expeditie met opgeheven hoofd verlaten. Een onterechte exit.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #61 Gepost op: 17-04-2006, 22:13:42 »
Dit jaar gebeurt weer precies hetzelfde als vorig jaar. Een hele sterke survival vrouw wordt weggestemd omdat de man(nen) bang van haar worden. Gewoon de concurrentie wegstemmen dus.

Ilona, voor mij ben je een winnaar!  ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #62 Gepost op: 17-04-2006, 22:15:12 »
Sommige mensen schijnen niet te kunnen leven met een sterke vrouw.. dat Ilona weggestemd is, is een compliment voor haar  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #63 Gepost op: 17-04-2006, 22:17:08 »
Sommige mensen schijnen niet te kunnen leven met een sterke vrouw.. dat Ilona weggestemd is, is een compliment voor haar  ::ok::
Allemaal leuk hoor, maar ze ligt er wel gewoon uit..

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #64 Gepost op: 17-04-2006, 22:17:52 »
Echt super kut dat ze eruit is... ??? :( ze is gewoon een waardige Titaan en heeft alles gedaan in het kamp en zelfs 1 keer een proef gewonnen  ::trots:: Voor mij is ze zeker een winnares en ze kan daarom ook super trots zijn op zichzelf  ::trots:: en het is te hopen dat die anderen er snel op afgerekend worden. Lydia met haar gejank de hele dag, ik snap sowieso niet hoe iemand voor Lydia kan zijn en niet voor Ilona.....ik hoop dat Lydia er volgende week uit gaat want zij denkt dat ze meedoet met een Beauty programma maar kom op zeg het gaat hier om de ultime Robinson die survivalt niet om iemand die de hele dag in haar nakie rondloopt......misschien had ze beter mee kunnen doen met Temptation Island ofzo daar zou ze beter op haar plaats komen.

Ik ben in ieder geval super boos dat Ilona er op zo'n onterechte manier eruit is gegaan  >:( >:( >:(


Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #65 Gepost op: 17-04-2006, 22:22:25 »
Ilona heeft het strijdveld onterrecht moeten verlaten. En ik zeg dit niet alleen omdat ze mijn favoriet is, want het is gewoon duidelijk dat ze van kamp noord de sterkste kandidaat is. Helaas is het deze expeditie niet belangrijk of je kunt survivelen, maar of je een lekker kontje hebt. Zonder Ilona was er waarschijnlijk niet eens vuur en eten geweest, en had Lydia het al lang om gegeven omdat ze zo zwak is. Ook Fleur valt mij zwaar tegen, ze stemd ook niet met haar hoofd. Net als Mick, want die stemt mijn zijn l*l. Van dit kamp blijft weinig goeds over. Hoop dat Karin en Maxime het ver schoppen, want zij zijn de enige twee van kamp noord die het verdienen.

En tot slot: Ilona, je blijft mijn titaan  ::ok::
There's no show like a reality show ;)

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #66 Gepost op: 17-04-2006, 22:25:18 »
inderdaaad echt super kut dat ze eruit is...  ze is DE titaan en heeft super veel invloed op het kamp gehad!
voor mij is ilona de winnares!
lydia ligt er volgende week toch uit, dus dat is haar straf!  >:(
ze moet gewoon normaal doen! en inderdaad had ze beter met temptation island kunnen
meedoen dan was ze tenminste een echte kandidaat die het spelletje goed speelt!!

ilona is voor mij de titaan van 2006!!

ze is er onterecht uitgestemd!!

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #67 Gepost op: 17-04-2006, 22:27:20 »
Ilona is niet mijn titaan, maar zeker wel een volwaardige Robinson en dat kunnen we van Lydia niet zeggen.

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #68 Gepost op: 17-04-2006, 22:29:07 »
Heeft Mick nou eigenlijk wel op Ilona gestemd?, hij zei:"Ik stem nog steeds op de zwakste schakel en dat ben jij niet, ik snapper nix meer van. Ik denk trouwens niet dat Lydia de volgende is maar Maxime, wat ook onterecht zou zijn.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #69 Gepost op: 17-04-2006, 22:31:16 »
Mick zegt zelf: Ze heeft robinson kwaliteiten of iets in die zin.

En wat doet hij .. hij stemt haar er keihard uit!

Zij won het eten en hielp voor het vuur en wat krijg je als dank.. dat je naar huis mag
Maxime! Mijn Robinson!

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #70 Gepost op: 17-04-2006, 22:33:35 »
Heeft Mick nou eigenlijk wel op Ilona gestemd?, hij zei:"Ik stem nog steeds op de zwakste schakel en dat ben jij niet, ik snapper nix meer van. Ik denk trouwens niet dat Lydia de volgende is maar Maxime, wat ook onterecht zou zijn.
Ik dacht al even dat zijn stem naar Karin was gegaan..

Offline druifje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #71 Gepost op: 17-04-2006, 22:34:03 »
Damn....


Zeker onterecht dit! Ilona heeft ervoor gezorgd dat er vuur en eten is en ze is samen met Maxime als enige op expeditie gegaan.
Lydia heeft ervoor gezorgd dat Mick een stijve l*l krijgt en dat Ilona er nu uitligt!
Dan vind ik Ilona toch echt een betere Robinson dan Lydia!
Wat een doos zeg, ik geef Maxime groot gelijk en ik hoop zo dat hij niet ook slachtoffer wordt van Lydia's tactiek. Maxime, hou vol!


Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #72 Gepost op: 17-04-2006, 22:34:46 »
ik ben verliefd op ilona  ::love:: ::schaam:: :-[

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #73 Gepost op: 17-04-2006, 22:39:23 »
ik ben verliefd op ilona  ::love:: ::schaam:: :-[
Nou, nou.. van televisiebeelden?  :P Maar goed dat jij niet op dat eiland zat, je was Mick vast te lijf gegaan  ::rofl::

Offline xrock-gurlx

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Inge & Lien !!!
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #74 Gepost op: 17-04-2006, 22:44:07 »
Ilona rockt ^^ !!! ze is echt onterecht weggestemd!!!
Maar daar komen ze nog wel achter...!!!


aargh...!!!!!
Die Lydia moet er echt zo snel mogelijk uit...
Wat een vreselijk mens zeg !!!!!


- After Forever -

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #75 Gepost op: 17-04-2006, 22:45:05 »
hahaha ik vind haar echt geweldig!  ::tandpastasmiley::

ik wil haar echt wel beter leren kennen, maar dat gaat niet want ze heeft al een vriendin en woont in belgie...  :\'(

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #76 Gepost op: 17-04-2006, 22:46:43 »
Ilona zei wat iedereen dacht. Ze heeft de expeditie met opgeheven hoofd verlaten. Een onterechte exit.

Helemaal mee eens. Ik bewonder Ilona. Toen in de vorige expeditie heb ik ook al van haar genoten. Ik zag haar ver komen. Dat je dan bij zo'n l*l als Mick komt is ook gewoon botte pech.
Ernst-Paul moest ook weer een verklaring zoeken. Maar het charme (bleah !! buitengewoon gadveredamme) offensief van Lydia was toch echt (icm met duivelsadvocaat Mick) de boosdoener.
Ilona je bent echt een Robinson !  ::hug:: Zo'n power/eigen mening en mensenkennis en scherpte op die leeftijd.
Moet hard aangekomen zijn die stemming. Goed hoor, zoals je recht voor z'n raap en de eer-bij-jezelf-houdend Mick nog aansprak enzo.
Ik baal echt enorm na vanavond  :\'(

PS ik ben ook verliefd op Ilona ;)

Fleur en Melvin vallen me zwaar tegen.
En lydia ? Sjonge die gaat weer precies zo als in de vorige expeditie. Ga toch lekker thuis onder de zonnebank liggen en je nagels lakken etc. Mentale hardheid van een eetbaar slipje.
Hup Karin !
Suc6 Maxime !




Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #77 Gepost op: 17-04-2006, 22:50:20 »
Misschien is er een kans tijdens een Robinson Fandag van ER Strijd der Titanen of de ER reunie die iemand al voorstelde om Ilona te leren kennen. Ik zou Ilona namlijk ook zeker wel een keer willen ontmoeten dus als er een Strijd der Titanen Fandag komt en Ilona is er ook bij dan kom ik zeker ook  ::tandpastasmiley::

Ps. Ilona heeft opeens wel heel veel Lovers he  ::love::

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #78 Gepost op: 17-04-2006, 22:51:56 »
Ilona lijkt me, let op hé.. ik wil nooit volledig afgaan op wat we zien op tv, een hele leuke nuchtere meid die gewoon met beide benen op de grond staat. Zit liever met zoiemand op een eiland dan met een Lydia.

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #79 Gepost op: 17-04-2006, 22:52:34 »
zijn er ER fandagen dan?/?
 want dan kom ik ZEKER!!!!
ik wil ilona echt ontmoeten!!

hahaha ilona is ook zoo leuk  :P