Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jakobien  (gelezen 28701 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #60 Gepost op: 28-04-2006, 12:51:42 »
labradors en paragnosten; zou dat iets met elkaar te maken hebben?  ::vergroot::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #61 Gepost op: 28-04-2006, 16:27:22 »
woef
er was eens......

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #62 Gepost op: 28-04-2006, 17:37:53 »
Jammer dat je moest gaan :\'(
Je had beter niet op Douwe gestemt maar op Pieter ::oink::


lolo

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #63 Gepost op: 29-04-2006, 19:40:34 »
Nee  ::ohno::

Ze heeft duidelijk (een paar keer zelfs) gezegd dat het een tactische stem is. Stormpies redenering past beter bij Jakobiens opmerking over tactische stem dan jouw verhaal.

Mijn verhaal...? Welk verhaal bedoel je?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #64 Gepost op: 29-04-2006, 23:00:35 »
Knap dat jij in Jakobien's hoofd kunt kijken en kunt zien wat ze werkelijk dacht. Op deze manier heeft ze het namelijk niet verteld. Ze zei dat ze Douwe een terechte afvaller vond, nu ze de haar onsympathieke Jennifer niet kon wippen. Maar tegen paragnosten kunnen we hier niet op natuurlijk.
Deze opmerking.

Jakobien vindt Douwe een terechte afvaller, maar dat is niet de reden dat ze op hem gestemd heeft. Het was puur een tactische stem, dat heeft ze een aantal keren gezegd, daar hoef je geen paragnost voor te zijn.
Keep calm and eat chocolates!

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #65 Gepost op: 30-04-2006, 11:16:56 »
Jammer dat Jakobien eruit ligt? Wat mij betreft niet. Ik wist niet eens wie zij eigenlijk was tot aflevering 4.Wat heeft zij bijgedragen aan het programma( buiten het laten zien van die witte billen)of aan haar eigen kamp? Waarschijlijk NOG minder dan Douwe, anders had hij er wel uitgelegen! Nee, een nietszeggend type met een raar Belgisch nep accent.

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #66 Gepost op: 2-05-2006, 17:10:04 »
« Laatst bewerkt op: 2-05-2006, 17:12:39 door delete »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #67 Gepost op: 3-05-2006, 22:12:58 »
Jammer dat Jakobien eruit ligt? Wat mij betreft niet. Ik wist niet eens wie zij eigenlijk was tot aflevering 4.Wat heeft zij bijgedragen aan het programma( buiten het laten zien van die witte billen)of aan haar eigen kamp? Waarschijlijk NOG minder dan Douwe, anders had hij er wel uitgelegen! Nee, een nietszeggend type met een raar Belgisch nep accent.
En waar baseer je dát nou weer op!?! De rol die bepaalde mensen spelen, de manier waarop ze zich manifesteren, wordt toch wel in de állereerste plaats bepaald door de programmamakers.

Ik was geen Jakobienfan, maar ik vond haar zo op het oog meer een Robinson dan Douwe. In die zin vond ik deze volgorde niet terecht. Dat zij de twee afvallers waren van dit kamp, daar kan ik verder ook wel vrede mee hebben, ja.

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #68 Gepost op: 4-05-2006, 11:49:47 »
En waar baseer je dát nou weer op!?! De rol die bepaalde mensen spelen, de manier waarop ze zich manifesteren, wordt toch wel in de állereerste plaats bepaald door de programmamakers.

Ik was geen Jakobienfan, maar ik vond haar zo op het oog meer een Robinson dan Douwe. In die zin vond ik deze volgorde niet terecht. Dat zij de twee afvallers waren van dit kamp, daar kan ik verder ook wel vrede mee hebben, ja.
Okee, zullen we hat dan nu gaan hebben over die mensen die er nog wel inzitten? :) genoeg woorden "vuil gemaakt"over Jakobien, of Douwe. Het spel gaat verder( aflevering 6 komt er alweer aan) en ik ben echt reuze benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.Het zit VOL met verrassingen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #69 Gepost op: 5-05-2006, 10:19:33 »
Knap dat jij in Jakobien's hoofd kunt kijken en kunt zien wat ze werkelijk dacht. Op deze manier heeft ze het namelijk niet verteld. Ze zei dat ze Douwe een terechte afvaller vond, nu ze de haar onsympathieke Jennifer niet kon wippen. Maar tegen paragnosten kunnen we hier niet op natuurlijk.


hmmmm... zover zat ik er dus niet naast met mijn redenering. Tis gewoon een gave ::hypocriet::
er was eens......

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat NL] Jakobien
« Reactie #70 Gepost op: 5-05-2006, 17:59:14 »
Mick aan de macht!!!