Poll

SLIM, STERK, EN SOCIAAL...DUS...DE BESTE HEEFT GEWONNEN......TOCH???

JEN WINT
5 (16.1%)
JEN WINT NIET
26 (83.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jennifer  (gelezen 110591 keer)

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #220 Gepost op: 20-05-2006, 11:50:49 »
Jennifer zat in een heel andere expeditie dan Bjorn. In haar eerste expeditie kende ze Bjorn dus nog helemaal niet.  ???


echt niet..????!!!! ??? ::)
ik d8 echt dat zij dat heeft gezegd, iemand in ieder geval, een vrouw...ik weet dan niet meer wie..
maar hoe dan ook, ik vind dit ook gelden voor jennifer!
No matter where you go, I will find you

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #221 Gepost op: 20-05-2006, 12:01:24 »
Ik heb ook wel moeite om alle expedities uit elkaar te houden, hoor  ;). Maar kijk maar op de talpa site, dan zie je dat Jennifer in 2001 mee deed en Bjorn in 2003  ;D.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #222 Gepost op: 20-05-2006, 16:07:09 »
hehehe oh oke... ::hypocriet::
maja, het was een goede uitdrukking en ik vind dat ie nu weer van toepaasing is!
No matter where you go, I will find you

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #223 Gepost op: 20-05-2006, 18:11:33 »
Dit is ronduit grof en beledigend.  >:( ::niet-ok::

inderdaad! je zou bijna zeggen, zo moeder zo dochter!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #224 Gepost op: 20-05-2006, 19:23:32 »
Ook een quote die Jennifer die morgen wordt uitgezonden:
"Iemand heeft Frank zo ver gekregen om op Pieter te stemmen. Ze hebben hem een angst scenario ingepraat."

Dat zegt ook wel dat ze eerst conclusies trekt voordat ze nadenkt waardoor dat komt. Of was ze "er even niet" toen Pieter aan Mick toegaf dat hij niet op z'n maten uit 2001 zou stemmen, met de gedachtegang dat hij op Frank zou stemmen.

PS. In de biechthut gaf Frank toe, dat hij er achter is gekomen dat ze met z'n vieren de finale spelen. Hij weet niet of dat ook de vier zijn die op hetzelde eiland is, want hij weet niet dat Ryan, Veronique en Lydia ook nog in de strijd zijn.

Offline **Mike**

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #225 Gepost op: 20-05-2006, 21:29:08 »
Ik kan jullie allemaal natuurlijk wel even wat dingen vertellen over wat die nare vieze man heeft gezegd OP het eiland, maar hij begon eigenlijk al VOOR dat de expeditie was begonnen. HIJ heeft toen eigenlijk al de toon gezet door kwetsende en vulgaire opmerkingen te maken. ECHT NIET NORMAAL!
Tijdens het keizen van de teams had mijn moeder zoeiets van"zand erover, ik kies hem en geef hem gewoon nog een kans". Maar Douwe KON niet alleen niets doen, hij WILDE niets doen...hij had er nooit "ZIN IN "
Gewoon simpele dingetjes voor de teamspirit doen, ZELFS DAT wilde hij niet. En, als je hem vroeg om iets te doen of ergens mee te komen helpen dan zei hij gewoon weg dat de mensen hem niet onder druk moesten ztten door te vragen iets te doen want...."dan doe ik het juist helemaal niet"! Lekkere mentalitiet om met een team te overleven.
Verder heeft hij ook NOOIT intersesse getoond in de levens van de andere mensen op het eiland. Hij deed niets, hij zei niets( alleen maar wat vulgaire opmerkingen) en ALS hij dan toch es iets zei, ging het alleen maar over zichzelf!
Douwe heeft geen kinderen, is nooit getrouwd geweest en naar eigen zeggen heeft hij nu ook geen ( relatie (vriendin of vriend)
RARA, waarom zou dat nou toch zijn?!
Ik ga me verder niet meer met dit forum bezig houden. Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om af en toe eens wat inside information of achter de schermen dingetjes te vertellen. Maar de meesten hier hebben daar volgens mij helemaal geen behoefte aan. Ik vind het allemaal een beetje aan de negatieve kant. Welk onderwerp je ook leest, er wordt heeeel veeeel gezeverd en soms lijkt het erop dat wanneer iemand een antwoord plaatst, er gewoon niet meer op wordt gereageerd...
Ik kan wat dat betreft mijn tijd nuttiger besteden( met mijn studie bijvoorbeeld :)
Wij hier thuis houden meer van positieve en leuke dingen doen. En geloof het of niet, dat gebeurd niet alleen met onze familie en (oude) vrienden...maar ook met de nodige expeditieleden en Titanen. ZIJ denken heel anders over mijn moeder, omdat ZIJ WEL op een eiland met haar hebben gezeten haar hebben leren kennen en graag contact willen blijven houden.Ze komen hier graag eten en kletsen etc. etc. We hebben er heel wat op bezoek gehad en dat zal ook niet bij maar 1x blijven :)heb ik zo het idee!

Miischien zie ik wel wat forumleden bij het GALA de 5e... ;)

Ennuh Mike, als je dit leest:
HEEL VEEL SUCCES VOOR JULLIE 4Z6 KLAS VOLGENDE WEEK MET DE CENTRALE EXAMENS!!! Volgens mama gaan jullie allemaal slagen...zij vond het leuk om voor de laatste 2 jaar jullie mentor te zijn!

Groetjes,
Jazzy Jazz ( Jasmine)



Hey Jasmine,

Ik ben het helemaal met je eens, iedereen zit maar te zeiken dat Jennifer hard is enzo, maar ondertussen hebben ze het op het eiland ook leuke dingen meegemaakt, die niet worden uitgezonden. !

Bedankt dat je ons succes wenst met ons examen, het is best spannend en we gaat het halen !

Groetjes Mike


Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #226 Gepost op: 20-05-2006, 22:46:16 »
Hopelijk en ik denk dat jennifer de volgende is die vertrekt.

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #227 Gepost op: 21-05-2006, 13:03:16 »
Dit is ronduit grof en beledigend.  >:( ::niet-ok::
Over grof en beledigend gesproken...
Ik weet niet of jij Douwe wel eens hebt horen "praten"? Wat hij zei tijdens zijn" chat sessie" was niet bepaald charmant.Ik ga het niet eens opschrijven.volgens mij kan je het nog wel ergens terugvinden als je geintereseerd bent.
Jammer dat Jazzy Jazz geen extra informatie meer wil geven, maar ik kan me het wel voorstellen...
Mocht je toch nog mee lezen:
Suc6 met je school

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #228 Gepost op: 21-05-2006, 19:54:56 »
Over grof en beledigend gesproken...
Ik weet niet of jij Douwe wel eens hebt horen "praten"? Wat hij zei tijdens zijn" chat sessie" was niet bepaald charmant.Ik ga het niet eens opschrijven.volgens mij kan je het nog wel ergens terugvinden als je geintereseerd bent.

Dat heb ik nog niet gelezen, maar je maakt me wel nieuwsgierig. Waar kan ik dat ergens vinden?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #229 Gepost op: 21-05-2006, 20:29:47 »

echt niet..????!!!! ??? ::)
ik d8 echt dat zij dat heeft gezegd, iemand in ieder geval, een vrouw...ik weet dan niet meer wie..
maar hoe dan ook, ik vind dit ook gelden voor jennifer!

Volgens mij heeft Jennifer in deze expeditie pas gezegd dat Bjorn alleen een Robinson is als hij alleen op een eiland zit. Ik denk dat ze daar helemaal gelijk in heeft.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #230 Gepost op: 22-05-2006, 20:57:54 »
Bah, dit wordt allemaal uitermate grof en onder de gordel. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen: bekenden van deelnemers die andere deelnemers zwart gaan maken, overgoten met een pseudo-authentiek sausje van 'en-ik-kan-het-weten'. Ik ben echt verbaasd. Kan zelfs niet zeggen dat de appel niet ver van de boom valt, want ik zou Jennifer toch hoger inschatten dan dit.

Jazzy Jazz, ik hoop dat je woord houdt en jezelf hier niet meer laat zien. Daarmee zou je je moeder een plezier doen.
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 21:04:55 door Starry Night »

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #231 Gepost op: 22-05-2006, 21:48:24 »
Hmm mijn mening over jennifer is bijgesteld, ik vin haar nu wel een goede robinson. alleen niet de ultieme.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #232 Gepost op: 22-05-2006, 22:26:08 »
Ik vond haar deze uitzending heel erg meevallen. Ik vond haar een stuk positiever overkomen vandaag.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #233 Gepost op: 22-05-2006, 22:27:22 »
Het lijkt of ze steeds vrolijker ofzoiets word

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #234 Gepost op: 23-05-2006, 08:03:10 »
Iki vond Jennifer in aflevering 8 ook heel erg meevallen. Ik heb me gewoon geen 1 keer aan haar geergerd. ;D

Offline Purity

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #235 Gepost op: 23-05-2006, 16:08:37 »
Ik vind dat Jennifer steeds minder hard lijkt, ik heb haar altijd al een leuke kandidate gevonden, ze zegt gewoon waar het op staat en daar houd ik wel van.

Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #236 Gepost op: 24-05-2006, 21:49:33 »
Het lijkt erop dat ze steeds slimmer het spel speelt  ::)
« Laatst bewerkt op: 24-05-2006, 21:51:14 door «vlindertje» »

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #237 Gepost op: 24-05-2006, 22:09:26 »
Ik vind dat Jennifer steeds minder hard lijkt, ik heb haar altijd al een leuke kandidate gevonden, ze zegt gewoon waar het op staat en daar houd ik wel van.
Je haalt me de woorden uit de mond!  ::jaja:: ::jaja::
I'm a real big goblin..

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #238 Gepost op: 26-05-2006, 12:55:43 »
Ik denk dat Jennifer ( verdiend ) ver gaat komen. Respect ::ok::

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #239 Gepost op: 31-05-2006, 21:17:15 »
Ik moet even zeggen dat Jeniffer het super heeft gedaan. Toch een twee dingen gegeten Super ::jaja:: ::trots::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)