Auteur Topic: [Kandidaat NL] Karin  (gelezen 27657 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #40 Gepost op: 9-05-2006, 19:55:01 »
Ik begrijp de reactie van sommigen mensen op dit forum niet. Als je je oprechte gevoelens toont en deelt, dan is dat slecht? Sterk, zwak, whatever, voor mij is een echte Robinson diegene die zichzelf blijft, sociaal vaardig is, anders houd je het niet lang uit binnen een (normale) groep en een zekere mate van overlevingstechnieken kan hanteren.

Het blijkt wel dat het voor Pieter een spel is, want hij speelt spelletjes en dat laat hij goed zien ook. Ik kan dan ook meer waardering opbrengen voor authenticiteit dan voor hypocrisie!   ::vergroot::

Karin leuk dat we de laatste paar afleveringen meer van je zien! Houd vol, wellicht na de eerste overwinning, een tweede?!  ::bravo::
Er zitten vier mensen van het andere kamp tegen 2 van haar kamp... Ik zou zeggen: Vergeet het maar

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #41 Gepost op: 10-05-2006, 08:06:37 »
Niet mee eens Da Wizz

Er was geen noodzaak, ten eerste omdat er geen honger was.. ze hadden nl net een overdadige lunch gehad...  en ten tweede waarom zo iets leren?  Het zal toch niet zo zijn dat ze in haar dagelijks leven ooit uit nood een kip of haan zelf zal moeten slachten.

Wat Pieter zei: "Ik woon in de stad dus hoef niet alles over de buch te weten". Dat vind ik ook hier van toepassing.  Het is een spel hoor... ze hoeven niet echt te overleven.. zorg en voedsel zat.

En wil je dan toch op dat moment die haan eten... dat mag hoor... maar laat hem dan doden door iemand die weet hoe dat snel en zo pijnloos mogelijk kan.

En dan dat lachen  ::ohno::  ::niet-ok::



Ze hadden de kip/haan inderdaad niet hoeven slachten, maar met je tweede punt 'Je hoeft zoiets niet te leren, want dat hoeft in je gewone leven ook niet', ben ik het oneens.
Als Pieter dat vindt, moet hij niet meedoen aan een programma dat zich op een eiland afspeelt, maar aan zoiets als een programma met de naam Stad Survivor. Volgens mij doet Karin mee om te overleven op een eiland.

Mensen doen toch juist mee aan Expeditie Robinson om te overleven en het avontuur mee te maken en niet om het geld te winnen. Ik vind dat een echte robinson meer om zijn titel geeft dan om het gewonnen geld.

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #42 Gepost op: 11-05-2006, 09:37:07 »
Karin EXIT
"gaan we morgen een kip slachten? dan wil ik het doen, dat lijkt me leuk!"


 :o :o :o :o :o :o :o :o :o

amazing! wat een stadse troel...je slacht een kip (haan) omdatje HONGER hebt, niet omdat het leuk is

en waarom al zo snel na dat feestmaal van jullie?!?!? tstststs

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #43 Gepost op: 13-05-2006, 11:17:25 »
ik vind Karin nog steeds de leukste.

Ik hoop dat ze de andere 4 kan verslaan ::)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #44 Gepost op: 13-05-2006, 15:07:29 »
ik vind Karin nog steeds de leukste.

Ik hoop dat ze de andere 4 kan verslaan ::)

Karin Leuk  :o

Kan alleen nog geen haan slachten, zelf met de hulp van haar "hulpje" Melvin....
En jij vindt haar leuk ???
Neen Karin mag haar inpakken en wegwezen (tenminste na Mick dan !!)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #45 Gepost op: 13-05-2006, 15:36:48 »
Ik vind Karin momenteel ook de leukste kandidaat die er nog inzit.  ::ok::

Dat ze geen haan kan slachten kan ik haar niet kwalijk nemen, ze wilde het wel leren en dat vind ik dapper zat.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 13-05-2006, 16:04:42 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #46 Gepost op: 13-05-2006, 19:23:40 »
Ja, beetje vreemd om iemand niet leuk te vinden omdat ze geen haan kan slachten. :-X

Verder geeft haar verontwaardiging over het wegstemmen van haar maatje Melvin in mijn ogen alleen maar aan dat ze er niet zozeer zit voor het spel maar meer voor het beleven/overleven daar waar anderen blijkbaar meer met spelletjes bezig zijn om verder te komen. Op zich wel een beetje naief maar ook wel weer mooi vind ik.
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #47 Gepost op: 13-05-2006, 19:53:56 »
Ik vind Karin niet leuk omdat ze altijd maar naar Melvin trok, dat is een beetje "niet slim". Ze had zich onmiddellijk bij de anderen moeten aansluiten...

Offline vicking

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #48 Gepost op: 16-05-2006, 23:17:20 »
Karin toniale topper , lief oprecht goed karakter , in 2000 zette ,,net 5 ,,astrologische gegevens over de kandidaten , dat gebeurt nu niet meer geloof ik , dat is jammer , toen vond ik Karin al zeer interesant. ivm zomerhorecabedrijf ga ik s,winters alw.jan febr maart naar de tropen . Karin lijkt mij de Ideale reispartner .

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #49 Gepost op: 16-05-2006, 23:21:56 »
mazzelaar!!!!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #50 Gepost op: 16-05-2006, 23:23:28 »

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #51 Gepost op: 17-05-2006, 22:21:46 »
Karin toniale topper , lief oprecht goed karakter , in 2000 zette ,,net 5 ,,astrologische gegevens over de kandidaten , dat gebeurt nu niet meer geloof ik , dat is jammer , toen vond ik Karin al zeer interesant.

Betekent dit dat je haar sterrenbeeld wel of juist niet weet? Ik ben ook wel nieuwsgierig...

Offline vicking

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #52 Gepost op: 18-05-2006, 14:32:13 »
[quote
Karin toniale topper , lief oprecht goed karakter , in 2000 zette ,,net 5 ,,astrologische gegevens over de kandidaten , dat gebeurt nu niet meer geloof ik , dat is jammer , toen vond ik Karin al zeer interesant.t Betekent dit dat  je haar sterrenbeeld wel of juist niet weet? Ik ben ook wel nieuwsgierig. Schorpioen en ik schat accedant steenbok ( dat weet Karin alleen haha )

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #53 Gepost op: 19-05-2006, 11:31:52 »
Ik hoop dat ze er zeer vlug uitgaat.... Ze is enorm zwak en zonder hulp van Mick of Melvin staat ze nergens....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #54 Gepost op: 19-05-2006, 11:49:31 »
[quote
Karin toniale topper , lief oprecht goed karakter , in 2000 zette ,,net 5 ,,astrologische gegevens over de kandidaten , dat gebeurt nu niet meer geloof ik , dat is jammer , toen vond ik Karin al zeer interesant.t Betekent dit dat  je haar sterrenbeeld wel of juist niet weet? Ik ben ook wel nieuwsgierig. Schorpioen en ik schat accedant steenbok ( dat weet Karin alleen haha )

Hier kan ik echt geen touw aan vastknopen...  ???
En wat doet die bank daar?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #55 Gepost op: 20-05-2006, 11:20:51 »
Succes maandag Karin!

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #56 Gepost op: 24-05-2006, 19:20:07 »
ben voor karin !
RIP ernst-paul

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #57 Gepost op: 24-05-2006, 21:44:14 »
Ik vind Karin eigenlijk helemaal niks meer. Ze is veel te afhankelijk.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #58 Gepost op: 26-05-2006, 10:34:14 »
Ik heb Karin deze expeditie nog niets gevonden.
maar gezien haar ervaring met het eten van vieze beestjes in haar eigen expeditie,denk ik dat ze nog ver gaat komen helaas.

Zodra ze eventueel in de finale zit, wordt ze volgens mij echt NOOIT tot Robinson gekozen.
Dus dat is dan geen echt gevaar als finalekandidaat.
Zet haar tegen 1 van de mannen en ze wordt nooit gekozen als Robinson.

Volgens mij zou ze het ook afleggen tegen Lydia of Jennifer.
Jennifer zou de stemmen krijgen van Frank, Richard, Pieter en Ryan
En Karin zou dan de stemmen krijgen van Lydia, Mick en Melvin

Lydia zou de stemmen krijgen van Frank, Mick, Richard, Pieter(alles beter dan Karin), jennifer en Ryan
En karin dan dus alleen van Melvin.

Case closed!

Daarom zullen ze niet zo erg vinden als Karin erin blijft, ze weten dat Karin in de finale stemronde nooit zal kunnen winnen (toch?)

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Karin
« Reactie #59 Gepost op: 26-05-2006, 12:48:36 »
Ik heb Karin deze expeditie nog niets gevonden.
maar gezien haar ervaring met het eten van vieze beestjes in haar eigen expeditie,denk ik dat ze nog ver gaat komen helaas.

Zodra ze eventueel in de finale zit, wordt ze volgens mij echt NOOIT tot Robinson gekozen.
Dus dat is dan geen echt gevaar als finalekandidaat.
Zet haar tegen 1 van de mannen en ze wordt nooit gekozen als Robinson.

Volgens mij zou ze het ook afleggen tegen Lydia of Jennifer.
Jennifer zou de stemmen krijgen van Frank, Richard, Pieter en Ryan
En Karin zou dan de stemmen krijgen van Lydia, Mick en Melvin

Lydia zou de stemmen krijgen van Frank, Mick, Richard, Pieter(alles beter dan Karin), jennifer en Ryan
En karin dan dus alleen van Melvin.

Case closed!

Daarom zullen ze niet zo erg vinden als Karin erin blijft, ze weten dat Karin in de finale stemronde nooit zal kunnen winnen (toch?)

Hoe weet je dan dat er niet gesmst wordt dit keer, want als dat zo is stemt heel Nederland voor Karin als ze daar met Jennifer of Lydia zit (kijk maar op hun forum), dus ze zou rustig weer kunnen winnen, we hebben na het vertrek van Ilona, Jakobien en Maxime wel gezien dat voorspellingen doen geen zin heeft