Auteur Topic: [Kandidaat BE] Maxime  (gelezen 46337 keer)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #120 Gepost op: 9-05-2006, 16:04:15 »
Doei Maxime  ::zwaai:: :(

Je verdiende het om ver te komen, maar eerlijk is eerlijk...

Offline xeniia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #121 Gepost op: 9-05-2006, 20:08:19 »
Heej,,

Jmmer dat maxime eruit is hij had moete winnen..:(
Wnneer is de herhaling??
Ik heb het namelijk gemist.. :-[

MAXIME HAD MOETE WINNEN  :(  :(
Wheaaa...
Nu hij er uit is vind ik dat Frank moet winnen die speelt wel goed maar Maxime was de beste,,  ::bravo::

Goed gespeeld en leuke reactie van "mag ik nu verder slapen"
groetjes xenia

Offline lie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #122 Gepost op: 9-05-2006, 22:55:06 »
(aaaaaa, steeds op de verkeerde momenten zie ik dingen die ik nie hoefde te zien...hmmmm, tis juist, in nederland zenden ze iets vroeger uit...)

dus o nee  ::oink:: ::oink:: maxime er nu ook al uit snik snik ::ohno::
ik vond hem nochthans een waardige robinson, en een leuke jongen  ::hug:: spijtig  ::ohno:: ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #123 Gepost op: 9-05-2006, 23:03:42 »
(aaaaaa, steeds op de verkeerde momenten zie ik dingen die ik nie hoefde te zien...hmmmm, tis juist, in nederland zenden ze iets vroeger uit...)

dus o nee  ::oink:: ::oink:: maxime er nu ook al uit snik snik ::ohno::
ik vond hem nochthans een waardige robinson, en een leuke jongen  ::hug:: spijtig  ::ohno:: ::ohno::
Een Waardige Robinson. Maar wel een afgevallen Robinson :-\\

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #124 Gepost op: 10-05-2006, 13:33:24 »
Tja, Maxime was goed in proeven(hij sliep ook als de beste) maar heeft bij de samensmelting geen eerlijke kans gekregen ::ohno::
Ik denk dat er toen iets geknakt is bij hem en het hem allemaal niet meer zo kon boeien
HEEL ERG JAMMER want vorig jaar is hij er ook al op zo een lullige manier uitgegaan


Die snap ik niet, geen eerlijke kans? Het is toch hardstikke eerlijk zo, wie verliest moet weg, niets geen gedoe met stemmen en zo, gewoon niet verliezen.
Tuurlijk, heel sneu dat juist Maxime, die zoveel proeven heeft gewonnen, het nu moest verliezen, maar het is wel gewoon eerlijk.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #125 Gepost op: 10-05-2006, 18:03:05 »
De proef was natuurlijk wel eerlijk, maar ik vond de hele manier waarop de samensmelting bepaald is ook nogal stom. Eigenlijk had Maxime gewoon (net als Ryan, Veronique, Fleur en ook Lydia) de mogelijkheid moeten hebben om zich direct voor de samensmelting te plaatsen.

Ik vond het 'einde van Maxime' nogal maf. Hij kwam behoorlijk tipsy over: hij was altijd zo gefocust, maar hij leek er bij die proef gewoon helemaal geen puf meer voor te hebben.  ??? Jammer.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #126 Gepost op: 10-05-2006, 18:06:29 »
De proef was natuurlijk wel eerlijk, maar ik vond de hele manier waarop de samensmelting bepaald is ook nogal stom. Eigenlijk had Maxime gewoon (net als Ryan, Veronique, Fleur en ook Lydia) de mogelijkheid moeten hebben om zich direct voor de samensmelting te plaatsen.

Ik vond het 'einde van Maxime' nogal maf. Hij kwam behoorlijk tipsy over: hij was altijd zo gefocust, maar hij leek er bij die proef gewoon helemaal geen puf meer voor te hebben.  ??? Jammer.  ::jaja::
Volgens mij zijn ze niet echt slechter af, ze moeten nu gewoon zelf hard strijden voor een finaleplek. Bij de anderen zal sociaal gedoe en gekonkel veel invloed hebben voor het al of niet halen van de finale, daar hangt het er van af of je genoeg vriendjes hebt, minder 'Robinsonwaardig' volgens de meesten hier.
Keep calm and eat chocolates!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #127 Gepost op: 11-05-2006, 15:28:16 »
Die snap ik niet, geen eerlijke kans? Het is toch hardstikke eerlijk zo, wie verliest moet weg, niets geen gedoe met stemmen en zo, gewoon niet verliezen.
Tuurlijk, heel sneu dat juist Maxime, die zoveel proeven heeft gewonnen, het nu moest verliezen, maar het is wel gewoon eerlijk.
Dat is helemaal waar. Vond het jammer voor hem toen Douwe al zijn stemmen op hem zette om zijn eigen hachje te redden terwijl hij dit absoluut niet verdiende. ::ohno::

En dit jaar vond ik het gewoon geen leuke samensmelting.Het was gewoon niet leuk voor de achterblijvers. Kan me een stukje herinneren uit de Farm(ja,ik was die ene kijker)waarin een meisje die de laatste drie of vier haalde op eigen kracht.  Er vervolgens tijdens een soort overwinningsfeestje, waar ze gewoon machteloos bij moest zitten.Moest toekijken hoe mensen die niet wilde stemmen haar er uit stemden terwijl ze helemaal niets kon doen
Gewoon niet leuk dus....

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #128 Gepost op: 12-05-2006, 22:11:05 »
Jammer dat je in slaap viel  :-\\
Je was een goede kanidaat

Offline rOosj*

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #129 Gepost op: 14-05-2006, 13:41:55 »
ik vond het best wel lullig dat zo'n goede robinson er op zo'n, toch wel nutteloze, manier uitgaat.. gewoon omdat hij een beetje teveel op had, wist hij veel !! ::ohno::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #130 Gepost op: 14-05-2006, 13:53:54 »
Expect the unexpected!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #131 Gepost op: 15-05-2006, 00:15:30 »
ik vond het best wel lullig dat zo'n goede robinson er op zo'n, toch wel nutteloze, manier uitgaat.. gewoon omdat hij een beetje teveel op had, wist hij veel !! ::ohno::
totaal nutteloos? zo'n proef hoort er natuurlijk gewoon bij

Offline rOosj*

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #132 Gepost op: 15-05-2006, 13:38:12 »
totaal nutteloos? zo'n proef hoort er natuurlijk gewoon bij
nou, hij was in alle andere proeven wél heel goed en een echt goede proef noem ik proeven waar je wat voer moet dóen, niet waar je wakker moet blijven..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #133 Gepost op: 15-05-2006, 16:20:44 »
nou, hij was in alle andere proeven wél heel goed en een echt goede proef noem ik proeven waar je wat voer moet dóen, niet waar je wakker moet blijven..
Ik vind het toch wel een goede proef hoor.

Offline rOosj*

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #134 Gepost op: 15-05-2006, 16:52:22 »
nou, ik ben het niet met jou eens, want maxime is een sterke kandidaat, en wat heeft een robinson aan wakker blijven??

Offline xeniia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #135 Gepost op: 15-05-2006, 18:38:30 »
Jeuhh Vanaaf Weer Expeditie Robinson  ::trots::
K vraag me wie er weg moet khoop lydia of fleur die doen niks en veronique nog een beetje als ryan weg moet dan hebbe ze veel zelf te doen eten maken zoeken enzoo..
als ze slim zijn doen ze iemand weg stammen die niks doet ik zou als ik ryan was samen met veronique op lydia of fleur stemmen dan zijn ze smane der teminste niet uit en ze zijn een plek digter bij de finale  ::jaja:: ::trots:: ::tandpastasmiley:: ::hypocriet::
haha wat een denk werk allemaal ::hypocriet:: ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #136 Gepost op: 15-05-2006, 20:02:46 »
En dat terwijl er op dat eiland waarschijnlijk niet eens gestemd gaat worden.  ;D Volgens mij valt de verliezer van de proef gewoon af en de rest gaat door.  ;)

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #137 Gepost op: 16-05-2006, 11:48:42 »
Wel te rusten Maxime  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik kon dat domme glimlachje van jou echt niet meer zien.... >:(

Offline rOosj*

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #138 Gepost op: 16-05-2006, 15:51:42 »
wat is er nou dom aan zijn glimlachje?? Ik vind het schattig ::jaja:: ::love::

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Maxime
« Reactie #139 Gepost op: 20-05-2006, 11:55:26 »
De proef was natuurlijk wel eerlijk, maar ik vond de hele manier waarop de samensmelting bepaald is ook nogal stom. Eigenlijk had Maxime gewoon (net als Ryan, Veronique, Fleur en ook Lydia) de mogelijkheid moeten hebben om zich direct voor de samensmelting te plaatsen.

Ik vond het 'einde van Maxime' nogal maf. Hij kwam behoorlijk tipsy over: hij was altijd zo gefocust, maar hij leek er bij die proef gewoon helemaal geen puf meer voor te hebben.  ??? Jammer.  ::jaja::


Hij had er de kracht niet meer voor hehehehe

nee, ik vind t ook erg jammer, ik had het m zeker gegund. Ik denk dat hij wat na had moeten denken en niet zoveel had moeten drinken, want dat was t probleem voor hem.
Maja, hij heeft verder wel WEER laten zien hoe Robinson-waardig hij is eigelijk!
No matter where you go, I will find you