Auteur Topic: [Kandidaat BE] Lydia  (gelezen 121144 keer)

Offline rakker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #80 Gepost op: 18-04-2006, 17:24:36 »


Wat een zielig meisje is Lydia zeg. Ze kan beter meedoen aan Temptation Island. ::rofl::

Daar willen ze wel met wat drank op, dan is iedereen leuk zelfs Lydia. Jammmer,dacht echt dat t programma om overleven ging. En niet ieder keer zielig doen als t moeilijk wordt.


Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #81 Gepost op: 18-04-2006, 18:05:05 »
ik denk echt dat je veel te weinig gewent ben als je zulk soort opmerkingen gaat maken...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #82 Gepost op: 18-04-2006, 19:23:13 »
Ach, Lydia laat nu tenminste wel zien dat ze echt graag in de expeditie wil blijven.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #83 Gepost op: 18-04-2006, 19:25:46 »
Dat mensen haar voor vieze slet uit gaan schelden gaat me nu ook weer een beetje ver. Zo erg was het nou ook weer niet.
First you go backwards, but then forwards again

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #84 Gepost op: 18-04-2006, 19:34:32 »
Opzich vond ik het gedrag van Lydia ook nog wel meevallen.....ik dacht dat er meer zou gebeuren. Ze probeerd zich inderdaad op deze manier in de Expeditie te laten blijven en dat lukt haar waarschijnlijk ook tot de samensmelting en dan:

Exit Lydia  ::bravo::

In kamp Zuid zitten tenminste wel mensen die zich volwassen gedragen en als Lydia bij hun komt op het eiland dan stemt iedereen haar toch wel weg door haar kinderachtige gedrag.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #85 Gepost op: 18-04-2006, 20:27:53 »
Dat mensen haar voor vieze slet uit gaan schelden gaat me nu ook weer een beetje ver. Zo erg was het nou ook weer niet.

 ::ok:: 
Misschien dat sommigen nog maar een dagje moeten afkoelen voor ze weer gaan posten.

er was eens......

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #86 Gepost op: 18-04-2006, 20:32:53 »
::ok:: 
Misschien dat sommigen nog maar een dagje moeten afkoelen voor ze weer gaan posten.


Idd. Ze maken zich druk om niets. Het is en blijft een programma, dat mensen zich daar zo over kunnen opwinden.
First you go backwards, but then forwards again

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #87 Gepost op: 18-04-2006, 20:37:17 »
nu komen gelukkig de mensen met een beetje gezond verstand weer aan het woord ::ok::

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #88 Gepost op: 18-04-2006, 21:01:10 »
Jammer idd dat het steeds meer op Big Brother of iets dergelijks gaat lijken, zucht
Do you want to go to the Seaside?

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #89 Gepost op: 18-04-2006, 21:31:52 »
Dat mensen haar voor vieze slet uit gaan schelden gaat me nu ook weer een beetje ver. Zo erg was het nou ook weer niet.

Als Ilona de waarheid vertelde, ik zeg duidelijk ALS, dan was die benaming vrij gepast. Volgens Ilona liet ze alles zien en liet ze de mannen(Mick iig) aan haar lichaam zitten...
Dat is toch wel wat meer dan ''flirten''
Zulk gedrag zou dan wrs ook niet uitgezonden worden...
« Laatst bewerkt op: 18-04-2006, 21:34:28 door Ralph21 »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #90 Gepost op: 18-04-2006, 21:43:06 »
Als Ilona de waarheid vertelde, ik zeg duidelijk ALS, dan was die benaming vrij gepast. Volgens Ilona liet ze alles zien en liet ze de mannen(Mick iig) aan haar lichaam zitten...
Dat is toch wel wat meer dan ''flirten''
Zulk gedrag zou dan wrs ook niet uitgezonden worden...

Ilona was ontgoocheld, logisch dat ze het dan een heel klein beetje overdrijft. Dat is menselijk. Ik weet zeker dat ze niet alles heeft laten zien.

En dan nog is het nergens voor nodig om haar voor "vuile slet" uit te schelden.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2006, 21:46:51 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #91 Gepost op: 18-04-2006, 23:41:55 »
Als Ilona de waarheid vertelde, ik zeg duidelijk ALS, dan was die benaming vrij gepast. Volgens Ilona liet ze alles zien en liet ze de mannen(Mick iig) aan haar lichaam zitten...
Dat is toch wel wat meer dan ''flirten''
Zulk gedrag zou dan wrs ook niet uitgezonden worden...


Ilona heeft niet woordelijk gezegd dat Lydia "alles" heeft laten zien.

Wel:"Er zijn nu een aantal mensen aanwezig die, ik noem het, de macht van 'pussypower' ontdekt hebben." (wil niet zeggen dat Lydia ook "alles" heeft laten zien)

En later tegen EP:"Ik laat me niet helemaal zien. Hetgene wat ik daarmee bedoel, is dat ik me niet lichamelijk laat zien. Ik laat mijn doos niet zien aan mannen die voor me liggen. Zo zit ik gewoon niet in elkaar."
(en ook hierin zegt ze niet dat Lydia dat wél heeft gedaan)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #92 Gepost op: 19-04-2006, 07:48:44 »
Nee, ik vind Lydia nog altijd niet leukzacht uitgedrukt!::)
Ze is al zo'n drie keer in twee afleveringen in beeld gekomen met haar 'Ik weet zeker dat ik er vandaag uit moet'-verhaaltje.
Nou, van mij mag ze er uit en snel!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #93 Gepost op: 19-04-2006, 07:49:15 »
denk dat Lydia na het terugzien van deze billenbeelden ook wel het schaamrood op haar wangetjes heeft staan...maar je gebeurd is gebeurd kun je niets meer aan veranderen.

pssttt ik zou de fraaie vorm van haar billen wel willen hebben hoor..alleen het broekje niet dat zou mij misstaan ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #94 Gepost op: 19-04-2006, 08:41:12 »
pssttt ik zou de fraaie vorm van haar billen wel willen hebben hoor..alleen het broekje niet dat zou mij misstaan ::)

Als jij die billen van Lydia zou hebben, zou je ook zo'n vodje kunnen dragen hoor :)
(niet dat ik het nou mooi vind staan, elke keer het broekje kwijt zijn in je bilspleet, maar ze kan het in elk geval qua billen hebben)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #95 Gepost op: 19-04-2006, 13:25:31 »
Als Lydia net zoveel zou survivalen als dat ze loopt te huilen, dan zou ze zich een Titaan kunnen noemen  ;D  ::rofl::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #96 Gepost op: 19-04-2006, 13:47:22 »
Sorry mensen hierbij wil ik even mijn excuses aanbieden. Ik heb me te veel laten mee slepen. Ik had dat ook een keer bij Ronald (er 2004) en toen had ik me voor genomen om nooit meer snel te beoordelen.Helaas is dat gister gebeurd (was ik al een beetje afgekoeld ::rofl::) en heb ik daar erg spijt van.
Toen ik in bed lag dacht ik, ik moet het zo snel mogelijk verwijderen dus heb het berichtje net meteen verwijderd.

Misschien kwam het ook een beetje dat ik maandagavond ook zeer boos was omdat ze lydia wel mee lieten doen en Peter niet maar ja dat is geen excuus.Ik zat gewoon fout!!

Lydia heeft zich niet netjes gedragen om in de expeditie te blijven maar het was haar tactiek en laatste kans om in de expeditie te blijven en het is haar gelukt. Ik hoop alleen dat ze er snel uit ligt.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #97 Gepost op: 19-04-2006, 15:11:34 »
 ::ok:: Iloverobinson
er was eens......

Offline RMC

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #98 Gepost op: 19-04-2006, 15:50:25 »
Ik hoop dat ze er snel uitligt! Fleur had gewoon voor Björn moeten kiezen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #99 Gepost op: 19-04-2006, 21:29:22 »
::ok:: Iloverobinson


Even OT, maar ben het helemaal met je eens.
Toen ik Iloverobinson's bericht las, nam ik me voor even een  ::ok:: te geven als reactie. Om zoiets neer te zetten heb je toch lef en karakter nodig.

Maar toen ik iets naar beneden ging, zag ik dat jij het ook al gedaan had Storm ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.