Auteur Topic: [Kandidaat NL] Melvin  (gelezen 16844 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #20 Gepost op: 14-04-2006, 12:57:19 »
Volgens mij wordt Melvin zwaar overschat. Het koste hem ook veel moeite om over die muur te komen

Was Melvin niet de laatste die over de muur moest, zodat hij niemand meer had die hem omhoog kon duwen?  ???
Nog even niks.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #21 Gepost op: 14-04-2006, 13:58:13 »
Was Melvin niet de laatste die over de muur moest, zodat hij niemand meer had die hem omhoog kon duwen?  ???

Maxime ging als eerste over de muur, maar wel zonder dat iemand hem omhoog duwde. Het kan dus wel in je eentje. Maar als Melvin dat niet kan, is het niet handig dat hij als laatste overbleef  ::ohno::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #22 Gepost op: 14-04-2006, 16:45:08 »
Maxime ging als eerste over de muur, maar wel zonder dat iemand hem omhoog duwde. Het kan dus wel in je eentje. Maar als Melvin dat niet kan, is het niet handig dat hij als laatste overbleef  ::ohno::

Als je iedereen helpt om over die muur heen te komen, dan heb je uiteindelijk te weinig kracht om zelf over de muur te komen, dan heb je hulp nodig, en als de helft van je team liever staat te waqchten tot je erover bent..... dan duurt het ffetjes voor je erover bent.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #23 Gepost op: 14-04-2006, 21:32:21 »
Komaan Melvin laat je niet kennen ::zwaai::


lolo

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #24 Gepost op: 17-04-2006, 23:46:47 »
Even voor de zekerheid een vraag: als ik andere posts bekijk, lijkt het dat het Melvin was die op Ilona stemde? En niet Karin? Ik zag echter 2 vreemde dingen tijdens de Eilandraad:
- Melvin, die de hele tijd zat te gniffelen (ik dacht toen dat hij toch op Lydia ging stemmen en bij zichzelf dacht 'ha, lekker een gratis scheerbeurt, maar ik stem je lekker toch weg')
- Karin, die bij het weglopen een arm om Lydia heen sloeg (ik vind het vreemd dat je dat doet bij degene waar je op gestemd hebt, vooral als je keus hebt uit 5 anderen)
Zou iemand dat kunnen bevestigen?

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #25 Gepost op: 17-04-2006, 23:48:58 »
Even voor de zekerheid een vraag: als ik andere posts bekijk, lijkt het dat het Melvin was die op Ilona stemde? En niet Karin? Ik zag echter 2 vreemde dingen tijdens de Eilandraad:
- Melvin, die de hele tijd zat te gniffelen (ik dacht toen dat hij toch op Lydia ging stemmen en bij zichzelf dacht 'ha, lekker een gratis scheerbeurt, maar ik stem je lekker toch weg')
- Karin, die bij het weglopen een arm om Lydia heen sloeg (ik vind het vreemd dat je dat doet bij degene waar je op gestemd hebt, vooral als je keus hebt uit 5 anderen)
Zou iemand dat kunnen bevestigen?

Die arm viel mij ook op, maar ik ging er eigenlijk ook vanuit dat Melvin op Ilona had gestemd...
Wel interessant.
sic transit gloria mundi

Offline Mazter

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #26 Gepost op: 18-04-2006, 00:13:28 »
Hij valt dit jaar minder op dan bij zijn vorige keer, vraag me af of hij dat bewust doet.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #27 Gepost op: 19-04-2006, 00:10:44 »
Die arm zei mij niks. Dat was gewoon typisch Karin. Karin is met iedereen vriendjes en kiest geen kant. Ik denk dat het idd klopt dat Melvin op Ilona heeft gestemd en Karin op Lydia.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #28 Gepost op: 19-04-2006, 15:29:14 »
Je ziet weinig van Melvin, maar lijkt me logisch als je een kamp zit met Lydia en Mick. Die zorgen voor de sappige beelden, dus die zullen ook veel zendtijd krijgen. In dat opzicht is het niet zo erg dat je nog niet veel van hem ziet.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #29 Gepost op: 20-04-2006, 09:26:48 »
ik vind Melvin niet zo heel boeiend.

Offline Erik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #30 Gepost op: 28-04-2006, 13:37:09 »
hum... ik mag hem wel, hij is rustig en afwachtend, gewoon zichzelf.
Ik ben blij dat hij bij de samensmelting zit, al denk ik niet dat hij het daar lang uithoudt, met o.a jennifer die gewoon te dominant is.

Offline Thylacine

  • Forumlid
  • I always tell the truth even when I lie.
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #31 Gepost op: 8-05-2006, 22:17:55 »
Zonde dat deze "robinson-waardige" eilander eruit is gegaan vanavond. Vind het een zwakke actie van de voormalig kamp-zuiders. Natuurlijk is het een spel en mag er ook tactisch worden gestemd. Maar vergeet niet dat Jennifer het halen van de samensmelting voor een groot deel te danken heeft aan Melvin. Als Melvin niet akkoord was gegaan met de komst van Jennifer vóór Karin, dan was zij en ook Pieter er vermoedelijk niet bij geweest.
 
Als...als...als..., het blijft speculeren, maar Jennifer en Pieter zaten iig in de gevarenzone en Melvin heeft hen een kans gegeven. Ik had daarom toch wat meer dankbaarheid van deze twee verwacht richting Melvin zodat ook hij een eerlijke kans zou krijgen.

Daarbij komt dat - voor mij persoonlijk - een echte Robinson niet stemt op eilandgenoten die kwaliteiten hebben zoals Melvin (lichamelijk sterk, kennis van de natuur, sociaal, goed mens etc.). Waarom stemmen mijn Robinsons (Frank & Richard) dan op Melvin ??? Help... ik begrijp het niet meer... wie is nu de echte Robinson? (maar dat is weer iets voor een andere topic  ;) )

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #32 Gepost op: 8-05-2006, 22:19:00 »
Zonde dat deze "robinson-waardige" eilander eruit is gegaan vanavond. Vind het een zwakke actie van de voormalig kamp-zuiders. Natuurlijk is het een spel en mag er ook tactisch worden gestemd. Maar vergeet niet dat Jennifer het halen van de samensmelting voor een groot deel te danken heeft aan Melvin. Als Melvin niet akkoord was gegaan met de komst van Jennifer vóór Karin, dan was zij en ook Pieter er vermoedelijk niet bij geweest.
 
Als...als...als..., het blijft speculeren, maar Jennifer en Pieter zaten iig in de gevarenzone en Melvin heeft hen een kans gegeven. Ik had daarom toch wat meer dankbaarheid van deze twee verwacht richting Melvin zodat ook hij een eerlijke kans zou krijgen.

Daarbij komt dat - voor mij persoonlijk - een echte Robinson niet stemt op eilandgenoten die kwaliteiten hebben zoals Melvin (lichamelijk sterk, kennis van de natuur, sociaal, goed mens etc.). Waarom stemmen mijn Robinsons (Frank & Richard) dan op Melvin ??? Help... ik begrijp het niet meer... wie is nu de echte Robinson? (maar dat is weer iets voor een andere topic  ;) )

Goed gezegd.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #33 Gepost op: 8-05-2006, 22:21:52 »
Wat zeuren jullie nou.. Dit spel draait gewoon best wel om tactiek, en dat Melvin daar slachtoffer van word is jammer... Het zij zo

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #34 Gepost op: 8-05-2006, 22:25:10 »
Wat zeuren jullie nou.. Dit spel draait gewoon best wel om tactiek, en dat Melvin daar slachtoffer van word is jammer... Het zij zo
Je kon van te voren al op je vingers natellen dat een van de 3 van kamp Noord eruit zou gaan. Dat is jammer. Want nu is het te voorspelbaar en 4-2.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Thylacine

  • Forumlid
  • I always tell the truth even when I lie.
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #35 Gepost op: 8-05-2006, 22:30:49 »
Wat zeuren jullie nou.. Dit spel draait gewoon best wel om tactiek, en dat Melvin daar slachtoffer van word is jammer... Het zij zo

Natuurlijk heb je gelijk dat alles draait om tactiek. Maar een beetje zeuren mag toch wel, anders zou dit forum ontzettend saai worden toch? ;D

Voor mij blijven de mooiste winnaars van ER altijd nog diegene die zich (ogenschijnlijk) niet al te veel bezig houden met tactiek zoals Richard en Frank.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #36 Gepost op: 8-05-2006, 22:37:00 »
Natuurlijk heb je gelijk dat alles draait om tactiek. Maar een beetje zeuren mag toch wel, anders zou dit forum ontzettend saai worden toch? ;D

Voor mij blijven de mooiste winnaars van ER altijd nog diegene die zich (ogenschijnlijk) niet al te veel bezig houden met tactiek zoals Richard en Frank.
Richard & Frank for Final!!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #37 Gepost op: 8-05-2006, 23:29:22 »
Aan de ene kant is het wel jammer dat ie eruit ligt, ik had 't liefst gehad dat Mick eruit ging, maar ja die won de proef hè? Aan de andere kant, had ie misschien zelf ook iets tactischer moeten spelen en op zijn strepen moeten staan, toen ze Jennifer over wilden laten komen.

Maar hij zei het zelf al: waarschijnlijk was hij in dat soort dingen toch iets te naïef.

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #38 Gepost op: 12-05-2006, 22:13:18 »
Waarom al die stemmen op jou ???

lolo

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Melvin
« Reactie #39 Gepost op: 13-05-2006, 01:15:01 »
Wat zeuren jullie nou.. Dit spel draait gewoon best wel om tactiek, en dat Melvin daar slachtoffer van word is jammer... Het zij zo

Dat is dan toch een teken dat ze zich echt niet hebben kunnen waarmaken. Karin en Melvin trokken ook teveel met mekaar op en hebben ook niet veel moeite gedaan om zich te "integreren in de groep. Bv. Karin heeft problemen met de kip en wie roept ze erbij ? : MELVIN ! Ze had beter vanaf het begin samen met Richard de haan geslacht. Dat had meer samenhorigheidsgevoel opgeroepen bij de anderen.
Verder vind ik het veel erger dat Maxime door zo'n stomme slaapproef eruit werd gekieperd. Maxime had anders nog heel ver kunnen komen.