Auteur Topic: Kamp Noord  (gelezen 12221 keer)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Kamp Noord
« Reactie #20 Gepost op: 7-04-2006, 20:21:27 »
Mijn favoriete kamp ik mis alleen Frank in dit kamp!!  :\'( :\'(

Goh, mis je niet eens Peter! Das dan ook voor het eerst!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Kamp Noord
« Reactie #21 Gepost op: 7-04-2006, 22:09:27 »
weja joh, ga het nog een beetje aanmoedigen  ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kamp Noord
« Reactie #22 Gepost op: 7-04-2006, 22:50:15 »
Dit is dus echt wel mijn favoriete team. Met Ilona, Lydia en Fleur erin vind ik het echt een super leuk team. Nu ook maar hopen dat ze de proeven gaan winnen en dat ze goed met elkaar overweg kunnen... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Met jou kan ik praten,
nu nog Ernestine aan je favoriete toe voegen,
en we zitten helemaal op 1 lijn  ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Kamp Noord
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2006, 18:57:06 »
Goh, mis je niet eens Peter! Das dan ook voor het eerst!


NATUURLIJK MIS IK PETER!!! MAAR DAT WEET IEDEREEN TOCH ONDERHAND WEL!!!

ALS IK IN IEDERE TOPIC GA ZEGGEN DAT IK PETER IN STRIJD DER TITANEN  MIS DAN WORDT IEDEREEN GEK!!   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Kamp Noord
« Reactie #24 Gepost op: 8-04-2006, 19:48:04 »

NATUURLIJK MIS IK PETER!!! MAAR DAT WEET IEDEREEN TOCH ONDERHAND WEL!!!
Hoe kom je d'r bij! Aaaaaargh. Die Peter van je kan ik nu echt niet meer luchten!
Daarom ben ik ook blij dat hij er niet meer tussen zit  ::hypocriet::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Kamp Noord
« Reactie #25 Gepost op: 8-04-2006, 20:10:09 »
Hoe kom je d'r bij! Aaaaaargh.

Die Peter van je kan ik nu echt niet meer luchten!
Daarom ben ik ook blij dat hij er niet meer tussen zit 
[/quot

DAAROM SPECIAAL VOOR JOUW NOG EEN MOOIE FOTO VAN PETER EN VOOR DE ANDERE DAT HET DUIDELIJK IS DAT IK MIJN ROBINSON PETER MIS BIJ DE STRIJD DER TITANEN!!!  :P :P

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Kamp Noord
« Reactie #26 Gepost op: 8-04-2006, 20:12:40 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

NU ZAL IK ECHT OPHOUDEN
WANT IK MAAK ZO GEEN VRIENDEN OP HET FORUM!!!


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kamp Noord
« Reactie #27 Gepost op: 8-04-2006, 23:11:12 »
Ik hoop dat Ilona hier ver zal komen ;D

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: Kamp Noord
« Reactie #28 Gepost op: 9-04-2006, 20:04:41 »
Lichamelijk sterker zeker wel. Zuid heeft Richard, Frank, Pieter en Ryan en Jennifer als sterke vrouw (4 mannen, 1 vrouw) terwijl Noord Maxime, Melvin en Mick heeft. (3 mannen).

En strijd der titanen? Laat me niet lachen, zolang ze er nog figuren in mee laten doen als Lydia, Veronique, Fleur en Jakobien, vraag ik me af waar ze Titanen vandaan hebben. In mijn ogen 4 personen die in hun eigen expeditie weinig tot niets bijzonders gedaan hebben.

ik vind ze allemaal titanen! bedoel ze doen allemaal voor de 2de keer mee dat is al een prestatie opzich! Je moet wel sterk zijn wil je nadat je al een keer eerder honger heb gelijd nog met plezier zo aan een 2de x beginnen !!!!  ;)
RIP ernst-paul

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kamp Noord
« Reactie #29 Gepost op: 11-04-2006, 13:50:55 »
 :-\\ deze aflevering leek t meer op een vakantiekamp. Vuur maken? Ach dat komt wel, we gaan nu eerst effe chillen en dan rugbyen en liedjes zingen enzo.  ::rofl::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Kamp Noord
« Reactie #30 Gepost op: 11-04-2006, 14:20:20 »
Het zijn inderdaad wel een stelletje luiaards! Mick die Maxime aan het commanderen is over dat hij sneller moet maar zelf doet hij het niet...

Misschien dat ze de volgende proef beter gaan zonder Ernestine laat ik het voor ze hopen want het andere team is ook echt een team.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kamp Noord
« Reactie #31 Gepost op: 11-04-2006, 15:18:21 »
Hoezo een geweldig team? Dit is zo'n fantastisch kamp. Ik hoop dat ze kamp Zuid echt dik inmaken de volgende keren...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Kamp Noord
« Reactie #32 Gepost op: 11-04-2006, 15:20:26 »
Heb echt heel erg zitten lachen toen ze aan het volleyballen waren.  ::tandpastasmiley::

Ik vind het een leuk team, hopen dat ze volgende keer de proeven winnen!
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 20:51:06 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kamp Noord
« Reactie #33 Gepost op: 11-04-2006, 20:47:10 »
Eten zoeken was niet nodig, er was genoeg..... en eten zoeken kost teveel energie....
Klinkt logisch, maar als ze vervolgens een potje gaan rugbyen.... klopt er ook iets niet. Dat potje rugby kost beduidend meer energie dan eten zoeken....

Ik kan ook niet zeggen dat dit een goed team is. Tijdens de eliminatieproef stond het andere team op de muur de anderen te helpen om over de muur te komen, en ze gingen er pas vanaf toen iedereen boven was. Dit team deed dat niet, waardoor de laatste moeilijker naar boven kwam, omdat er maar twee man stonden om hem omhoog te trekken (die ook al Ernestine omhoog hadden getrokken).

Ook is het duidelijker aan het worden dat er in dit team meer onruststokers zitten. Mick en Lydia zijn niet de gemakkelijksten om een goede groep te vormen. Dit kan ze nog weleens zeer nadelig worden.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Kamp Noord
« Reactie #34 Gepost op: 12-04-2006, 12:37:01 »
De samenwerking bij de muurproeg was idd niet geweldig, Melvin moest iedereen naar boven helpen waaronder Ernestine. Toen hij zelf als laatste ging was zijn kracht natuurlijk al ver op en moest hij het zonder al te veel hulp doen omdat iedereen al beneden stond. Zoals Lydia die stond daar maar boos te zijn op Ernestine terwijl ze ook had kunnen helpen.
Ik vind op Ilona en Maxime na Kamp Noord geen leuk team

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Noord
« Reactie #35 Gepost op: 12-04-2006, 16:32:45 »
Eten zoeken was niet nodig, er was genoeg..... en eten zoeken kost teveel energie....
Klinkt logisch, maar als ze vervolgens een potje gaan rugbyen.... klopt er ook iets niet. Dat potje rugby kost beduidend meer energie dan eten zoeken....

Ik kan ook niet zeggen dat dit een goed team is. Tijdens de eliminatieproef stond het andere team op de muur de anderen te helpen om over de muur te komen, en ze gingen er pas vanaf toen iedereen boven was. Dit team deed dat niet, waardoor de laatste moeilijker naar boven kwam, omdat er maar twee man stonden om hem omhoog te trekken (die ook al Ernestine omhoog hadden getrokken).
::jaja::

Dit is precies wat ik hier ook wou typen, je neemt me echt de woorden uit de mond!
Keep calm and eat chocolates!

Offline kella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MAXIME THA ROBINSONN [L]
Re: Kamp Noord
« Reactie #36 Gepost op: 12-04-2006, 18:47:55 »
heeerlijk teaam !

gewooon lekker relaxed , en er komt geeen overleven aan te pas

gewoon vakantie
das toch veel lekkerder als die anderen die constant met het spel bezig zijn !
maar hun hebben natuurlijk ook niet zoooveel eten :P

xx
KELLA BELLA

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Noord
« Reactie #37 Gepost op: 12-04-2006, 19:06:44 »
heeerlijk teaam !

gewooon lekker relaxed , en er komt geeen overleven aan te pas

gewoon vakantie
das toch veel lekkerder als die anderen die constant met het spel bezig zijn !
maar hun hebben natuurlijk ook niet zoooveel eten :P

xx

Hmm, en dat vind ik juist minder. Het is wel ERST en niet een vakantie waar je je energie wel aan rugby verspilt, maar niet aan eten zoeken, of iets dergelijks wat te maken heeft met overleven (Ook vuur, dat is zo belangrijk)
Ik vind gezelligheid heel belangrijk, maar dat moet wel gekoppeld worden aan overleven..
Ook zie je dat je met chillen en relaxen niet meteen energie opbouwt om proeven te winnen..
Do you want to go to the Seaside?

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: Kamp Noord
« Reactie #38 Gepost op: 12-04-2006, 19:45:58 »
iloverobinson is zo te zien een goede fan ;-) ik ben 100% voor mick! en ook een  beetje voor frank (onderandere: ik ben 100% fan van de belgen en zeker voor mick!)
Mick aan de macht!!!