Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 22686 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 10-04-2006, 22:15:58 »
Ik vond het echt een rotstreek van Mick dat ie zijn beste maatje Ernestine eruit heeft gestemd  ::oink::

En voor de rest mag Douwe er van mij opzich ook wel uit....hij doet echt helemaal niks..hij is wel lachwekkend voor de kijkers thuis, maar een Titaan....NEE ::ohno::

Het voorstukje beloofd ook wel wat voor volgende week....maar ik vind het dus helemaal niks voor Lydia om zo ver te gaan om vriendschappen te krijgen maarja we zullen het zien volgende week Maandag... ::tandpastasmiley::

En voor de rest....Ilona en Fleur zijn  ::ok:: ::ok::

Offline exgert

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 10-04-2006, 22:20:56 »
bedankt voor jullie hulp,inmiddels de uitzending gezien. Klasse!
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 16:28:35 door exgert »

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 10-04-2006, 22:30:21 »
hallo allen,

door omstandigheden hebben wij de uitzending van aflevering 2 gemist!!! echt flink balen! heeft een van jullie een goede suggestie om deze afleveringtoch te kunnen zien. ik kan een herhaaluitzending bij talpa niet vinden..bedankt, gr.gert

Bij Talpa staat de aflevering van vandaag al online.

http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=5685/progid=1183/show=true

Je moet je
eerst wel aanmelden om het te kunnen zien. Sucses  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 22:32:28 door Scarabee »
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 10-04-2006, 23:23:08 »
Ik vind Mick een gluiperd en een matenn**ier.  ::niet-ok::
Douwe is een lamzak, die er van mij ook uit mag.  ::niet-ok::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 10-04-2006, 23:24:34 »
Echt een rotstreek van Mick! Vond Ernestine in het algemeen niet de zwakste schakel!

Degene die vuur kunnen maken, dat zijnde echte Robinsons!

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 10-04-2006, 23:41:48 »
Leuke aflevering, jammer van Ernestine en een naaistreek van Mick. Hij werd er zelf ook op die manier uitgestemd in zijn expeditie door Klaar, toen vond ie dat minder leuk.

Volgende week eindelijk soort van sex in ER. Toegegeven Lydia is ook echt een lekker ding  ::bravo::. Ik denk alleen dat zoiets na twee weken niet meer zou lukken, dan is ze zo vermagerd dat haar kont misschien niet eens meer te zien is :P

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 10-04-2006, 23:45:08 »
Lydia kan mij niet genoeg in de strijd gooien om stemmen te winnen!  ::tandpastasmiley::

Ga ervoor meid!  ::jaja:: ::jaja::

Offline M3nd0

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 11-04-2006, 08:47:54 »
Mick d8 meer met zijn *** dan met zijn hersenen gisteren anders stem je niet een vriend weg. tis hetzelfde als dat Fleur Douwe er uit zou stemmen omdat ie toch nix doet. Maar die Lydia is ook wel lekker he, maar die voegt nix toe aan het team. Als die Bjorn er niet was uitgestemt de week ervoor hadden ze ook zeker weten vuur gehad.


Edit: aangepast n@ncy
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 14:02:56 door n@ncy »

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 11-04-2006, 08:58:01 »
mensen,
jullie zitten nu allemaal wel pissig te zijn op mick, maar van 1 kant begrijp ik hem wel. het gaat er in deze expeditie niet om wie je het 'liefst' vindt of wie je vriendinnetje is! als ze het spel zo gaan spelen dan krijgen we strax een winnaar of winnares a la Jutta. moet ik toch echt niet aan denken!
Mick heeft vanaf het begin aan gezegd: de sterkste moet winnen, niet de sociaalste! hij heeft steeds gezegd dat hij op de zwakste zou stemmen, ook al is dat iemand waar hij goed mee overweg kan.
ik vind het onzin om te zeggen, wij zijn maatjes, dus wij stemmen nooit op elkaar. dat zou dan zeggen dat richard pieter en jennifer ook nooit op elkaar gaan stemmen. zo blijf je bezig! dan wordt het een spelletje van wie heeft de meeste vrienden. ik vind de gedachte van Mick helemaal zo slecht nog niet! Ik moet wel zeggen dat hij het niet erg tactisch bracht: je bent de zwakste schakel en te zwaar :o
en hij had ook kunnen overwegen om haar nog 1 kans te geven, maar dat heeft hij niet gedaan. hij maakt zich zo niet populair en dat zal hij zelf ook best weten. maar hij gaat voor de echte titanen en daar heb ik best respect voor!

Offline M3nd0

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 11-04-2006, 09:11:40 »
Vind het dan toch nog raar dat hij eerst Lydia geruststeld door te zeggen dat ze zijn stem heeft, en vervolgens pas zijn beste vriendin.

Mij boeit het ook niet hoor, tis zijn vriendschap die hij verkloot, en nu zit er tenminste nog een lekker wijf in, die niets kan, en dus maar haar charmes in de strijd gaat gooien om in de race te blijven, heeft ons oog ook nog tenminste wat.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 11-04-2006, 12:41:08 »
De instelling van Mick kan ik begrijpen, hij houdt ook woord. Alleen was Ernestine nog net niet de zwakste in de groep. Lydia is degene die niets toevoegt, en zoals blijkt uit de voorstukjes, zorgt ze voor onrust. In deze fase van de strijd heb je nog wel een goede groepssfeer nodig.
Persoonlijk zou ik in deze fase ook nog geen maatje wegstemmen, je kunt zo iemand misschien op een later moment nog hard nodig hebben.

Wel geinig om te horen dat Mick denkt dat zijn kamp een betere sfeer heeft. Bij de proef was duidelijk dat dat niet zo was. Het andere team bleef met zijn  allen op de muur wachten tot de laatste er ook over was, terwijl de andere groep de helft van het team er al af was, waardoor de twee die boven bleven het een stuk moeilijker hadden om de laatste over de muur te helpen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 11-04-2006, 12:53:53 »
Sorry, maar Ernestine koos ook Mick niet toen ze er de kans toe kreeg, ze ging voor Maxime (zie afl. 1 groepsindeling).

Jullie oordelen Mick op basis van de relatie die hij heeft met Ernestine, zij was toch diegene de de proef deed falen, niet? Zij waren anders best wel snel, ze lagen een heel stuk voor op de andere groep. Mick  wil een finale met de sterksten, en dit vind ik een juiste instelling, het gaat hier toch om de strijd der titanen, of gaan we weer een Jutta-winnares hebben.


Edit: plaatje verwijderd - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 13:20:43 door n@ncy »

Offline jeroen23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 11-04-2006, 13:34:30 »
mick is een beetje een onzekere... door er over te praten probeerde hij moed te verzamelen... hij had ook z'n mond kunnen houden en gewoon stemmen... je kan het ook zien als eerlijkheid, hij loog er niet om

lydia is duidelijk mee voor de kijkcijfers... maakt menig man lekker, vooral ook omdat ze haar eigenlijk heel slecht in beeld brengen, dan blijf er nog wat te raden over... van dichtbij is ze niet zo... geef mij ilona maar, lekker pittig

douwe zit in het verkeerde kamp, jammer voor hem, maar als ie slim is past ie zich een beetje aan... ik denk nu dat ie nooit meer een proef hoeft te winnen, hij het opgegeven heeft, en het uitzingt zolang het duurt... tis nu een mooie vakantie geworden voor hem, genieten zolang het kan, en geen survival dus, laat dat maar aan de andere over... beetje rare beslissing trouwens: nooit meer immuniteit, beetje erg sarcasties, stuur ze dan gewoon naar huis

ik snap trouwens niet waarom ernestine er bij was, maar goed, snelle afvallers zijn ook nodig

next: douwe, lydia, veronique

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 11-04-2006, 13:50:47 »
Ik zou ook niet op mij maatje hebben gestemd maar Mick ja die wilt het spel spelen. Na die proef had ik  wel een beetje verwacht dat Ernestine eruit zou gaan maar ik vond het echt knap dat ze ook boven is gekomen.
Douwe is weer typisch Douwe toen met die vis bij Pieter.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 13:53:42 door moltje »

da man herman

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 11-04-2006, 14:26:43 »
Mick was bang dat Ernestine hem zou opeten, daarom heeft hij haar weggestemd  ::trots::

Zonder dollen, je kunt Mick heel weinig verwijten, Ernestine was duidelijk de zwakste schakel en heeft daar de prijs voor betaald, "sociaal" of niet.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 14:28:48 door da man herman »

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 11-04-2006, 14:35:40 »
Mick had ook een "Douwe-tactiek" kunnen gebruiken door juist de sterkste weg te stemmen. Laat Ernestine er voorlopig in, tot de samensmelting, bij een fysieke proef is dat dan weer een tegenstander minder....want dan win je met gemak van haar! ;D

Er valt overal wat voor te zeggen. Ook al ben je maatjes, je gaat naar het eiland om te winnen....Het maakt het voor ons in ieder geval leuk om naar te kijken ::joehoe::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 11-04-2006, 15:09:18 »

Ik vond eerlijk gezegd die houding van Ernestine nadat ze verloren hadden een beetje raar. Ze dacht vast: "redden wat er te redden valt", en ze begon bij iedereen te slijmen. Maar Lydia verdient het net zo goed als haar om te blijven, misschien zelfs wel meer. Ik ben blij dat ze Ernestine naar huis hebben gestuurd en niet Lydia. Persoonlijk had ik het liefst Ilona zien gaan. Ik kon haar de vorige ER al niet uitstaan.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 11-04-2006, 15:15:07 »
Ik denk dat Lydia een zwakkere schakel is dan Ernestine.
Maxime zei toch ook dat hij aan Lydia net zo hard moest hijsen als aan Ernestine. Respect voor hem, niet voor Mick. Als de volgende proef iets geheel anders is denk ik dat Ernstine er veel beter in zal zijn als Lydia, zoals een krachtproef(waarbij Ernestines gewicht juist een voordeel kan zijn).
Lydia is helaas net weer op het nippertje door...

Douwe was erg lui deze aflevering, zal het erg jammer maar zeker ook erg terecht vinden als hij als eerste van Kamp Zuid weggestemd zal worden.


Madine

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #38 Gepost op: 11-04-2006, 16:36:42 »
Mijn bloed gaat nou niet echt sneller stromen van Lydia hoor, als ze dan toch een Vlaamse schone in de expeditie hadden willen hebben dan was Emma een betere optie geweest.



Of beter, Roos van Acker aan de presentatie line-up toevoegen  :P

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #39 Gepost op: 11-04-2006, 18:08:23 »
Mijn bloed gaat nou niet echt sneller stromen van Lydia hoor,

 ::oink:: Heb je dat lijf gezien??  ::ok::