Auteur Topic: Het Dieptepunt  (gelezen 9942 keer)

Offline Aimee

  • Forumlid
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #20 Gepost op: 18-04-2006, 18:06:43 »
... zit ook wat in. Maar ik heb me gewoon gruwelijk geergerd! En vindt het jammer dat Ilona eruit is. En ik hoop niet dat Maxime er de volgende week uit gaat vliegen.
Aimee

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #21 Gepost op: 18-04-2006, 19:24:11 »
Vergeet Marleen niet, die deed ook vrolijk mee.
Maar inderdaad, als je het hebt over dieptepunten, dan ben ik het met je eens dat dát het absolute dieptepunt in de 'robinsongeschiedenis' was, iets wat ik niet nog een keer wens te zien.
Gisteren vond ik gewoon een stomme aflevering, met een vervelende Mick die een vervelende Lydia redt, ten koste van Ilona, uitgerekend degene die vuur wist te maken. En met Douwe, die door een aantal figuren nogal lullig behandeld werd. Gewoon een stomme aflevering dus, maar lang niet zo verschrikkelijk als het gepest tegen Esther.
Gelijk heb je, ik heb Marleen altijd al een twijfelgeval gevonden omdat ze niet echt stom deed tegen Esther, soms wel een steun voor haar was, maar ze nam het nooit openlijk voor haar op. En idd, dat was voor mij ook het absolute dieptepunt.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #22 Gepost op: 18-04-2006, 19:25:16 »
Sprien, als je citeert doe het dan wel goed....dat citaat was niet van mij  ;)

Zie je laatste post in dit topic

Sorry!! Ik heb het even aangepast!

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #23 Gepost op: 18-04-2006, 19:26:20 »
 ::ok::
sic transit gloria mundi

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #24 Gepost op: 18-04-2006, 22:21:59 »
Dit een dieptepunt? Wat vinden jullie dan wel niet van het volgende ?

Citaat
In order to be sure to win the Reward Challenge in which the castaways competed to win a visit from their friends/loved ones, Pearl Islands Survivor Johnny Fairplay Dalton conspired beforehand with friend Dan Fields in what has gone down as the biggest lie on Survivor to date. Fields told Dalton that his grandmother, Jean Cooke, had died, in order to win sympathy from his tribemates and subsequently the reward. In reality, Cooke had not died, a fact that only emerged to his tribemates once the episode had aired. When the show staff heard about Cooke's "death," they called Dalton's family to offer condolences, only to have Cooke herself answer the phone. Dalton admitted in confessional after the challenge that his grandmother was alive and probably watching Jerry Springer.

:P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #25 Gepost op: 18-04-2006, 22:23:28 »
 ::rofl:: ::rofl::
sic transit gloria mundi

Offline Aimee

  • Forumlid
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #26 Gepost op: 18-04-2006, 23:45:05 »
Hahaha, een dijenkletsert van een verhaal. Zo zout hebben we ze hier nog niet gegeten in ieder geval.
Als ik Maxime was zou ik bv lekker het vuur uittrappen en die dombo's daarna laten proberen weer nieuw vuur te maken. Daar heeft hij vast wel een paar dagen honger over. Zou ik wel hebben.
Aimee

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #27 Gepost op: 19-04-2006, 07:46:44 »
dieptepunt???

De manier waarop sommige kandidaten ineens een nieuwe "titel" krijgen dankzij sommige forummers...mensen kom op; de kandidaten doen mee aan een spelprogramma...want dat is ER naast een realityprogramma...je doet mee om te winnen en om te overleven, en ja dan kun je je gedragen zoals de kandidaten nu doen, en ja daar kun je het als kijker niet mee eens zijn, máár hou het dan netjes met je bewoordingen vind ik....geen van deze kandidaten is perfect...ben ik niet en jij ook niet! denk daar maar eens over na zou ik zeggen :D

ps dit is niet alleen bij ER het geval ik irriteer me ook schromelijk aan de uitlatingen bij PE :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Aimee

  • Forumlid
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #28 Gepost op: 19-04-2006, 09:48:13 »
"Mensch erger je niet"

Aimée

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #29 Gepost op: 19-04-2006, 14:23:27 »
"Mensch erger je niet"

Aimée

neem aan dat je dit hebt tegen de mensen die zich ergeren aan lydia

Offline Aimee

  • Forumlid
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #30 Gepost op: 19-04-2006, 15:04:01 »
Ja ook. Maar aan iedereen die zich continue maar aan het ergeren is. Als we ons nou ook allemaal nog gaan ergeren aan elkaars rea's is helemaal het eind zoek.  ::oink:: Zoveel mensen - zoveel meningen. (niet altijd zoals je er zelf over denkt)

Zo'n programma zou ook vreselijk saai zijn zonder al die mensen om aan te ergeren.
Daarna gewoon loslaten en wachten op de uitzending van de volgende week is mijn idee.
Het is een heerlijk programma. Mooi om het gedrag van onze medemens in zult soort  omstandigheden te kunnen begluren. Zalig!

Aimée

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #31 Gepost op: 20-04-2006, 09:32:13 »
Iedereen vind het een dieptepunt dat een sterke kandidaat als Ilona eruit is..?
Dan snap ik niet waarom jullie het niet erg vinden van Björn. Die was ook alleen maar bezig met overleven en was goed voor de groep.
Ik vind het ook niet leuk dat Ilona eruit is. Maar dat is nou eenmaal het spel.
Tactieken horen er ook bij.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #32 Gepost op: 20-04-2006, 09:53:02 »
^^ Helemaal mee eens.

Ik vind het dan eerder een dieptepunt dat gepest van John en Carl (Meredith, Wim) tegen Esther.

Ik heb ooit 's ergens gelezen dat die John Vermolen een acteur is die ze daar als intrigant hebben geplant en als dat zo is heb ik gelijk mijn op 1 na dieptepunt te pakken. Ik snap heus wel dat er een goed scorend televisieprogramma gemaakt moet worden maar het moet niet "gestuurd" worden zou ik zo zeggen. Dat gebeurt al genoeg met de montage want achteraf blijken de smeuïge momenten helemaal uit het verband te zijn getrokken. Voor de goede orde: geen beschuldiging aan het adres van de producenten maar gewoon constatering van een simpele figuur als ik dus ook maar een mening.

Dan denk ik dat mijn absolute dieptepunt zou zijn als Richaaar niet zal winnen deze serie maar daar moet ik maar even niet aan denken dussss mijn dieptepunt aller tijden is de deelname van: Klaar.

 ::ohno::

Offline Aimee

  • Forumlid
Re: Het Dieptepunt
« Reactie #33 Gepost op: 20-04-2006, 10:14:13 »
Ik hoop niet dat dat waar is over John zeg. Dat er manipulatie aan te pas kom geloof ik zeker. Ik ben benieuwd HOEVEEL we gestuurd worden...

Frank lijkt me ook een goeie winnaar.
Klaar vond ik erg vermakelijk - kan me voorstellen dat haar medemens knots van haar werd.

Aimee