Poll

Wie halen de samensmelting?

Karin
45 (26.9%)
Mick
17 (10.2%)
Fleur
13 (7.8%)
Lydia
1 (0.6%)
Maxime
17 (10.2%)
Douwe
4 (2.4%)
Pieter
29 (17.4%)
Veronique
5 (3%)
Ryan
36 (21.6%)

Totaal aantal stemmen: 55

Auteur Topic: Wie halen de samensmelting?  (gelezen 17222 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #20 Gepost op: 25-04-2006, 09:22:19 »
Degenen die de samensmelting niet halen zullen er sowieso niet zomaar direct uivliegen, dat zou nergens op slaan. Waarschijnlijk krijgen ze in een proef toch nog de kans zich bij de groep te voegen, of ze vormen samen een apart kamp dat tegen het samensmeltingskamp mag strijden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Madine

  • Gast
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #21 Gepost op: 25-04-2006, 09:44:44 »
Ik hoop dat Karin, Fleur en Maxime de samensmelting halen!!
Drie uit kamp Noord? Dat is valse hoop ben ik bang. Na Jennifer zal Karin komen en dan blijven er nog twee plaatsen over. Die zullen zonder twijfel gevuld gaan worden door één uit Zuid en één uit Noord.

Ik verwacht dat in Zuid Douwe en Veronique daarvoor kansloos zijn en in Noord Lydia en Mick. Dus het zal Pieter/Ryan en Maxime/Fleur worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #22 Gepost op: 25-04-2006, 09:50:20 »
Misschien dat die uit kamp Zuid wel zo over Melvin heen weten te lopen dat Ryan én Pieter de samensmelting halen...
Als er toch iemand uit Noord gekozen zal worden, dan verwacht ik Maxime of Mick. Melvin heeft namelijk nog niet laten blijken iets tegen Mick te hebben, integendeel: hij stemde met hem mee. Misschien dat hij dus zelfs Mick boven Maxime zou kiezen, het zou me niks verbazen. :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #23 Gepost op: 25-04-2006, 09:55:18 »
Karin sowieso wel.


Dan zal er vast nog wel een Pieter of een Ryan gekozen worden.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #24 Gepost op: 25-04-2006, 10:19:57 »
ik hoop echt dat Maxime de samensmelting haalt. hij heeft het zooo verdiend! maar heb mn twijfels. melvin kiest hem toch niet. en of frank over hem begint??? geen idee, hij heeft nauwelijks met hem samengeleefd en ze zijn ook niet van hetzelfde jaar, dus vrees het ergste. tenzij frank de beelden van de vorige expeditie heeft gezien en daarom max erbij wil hebben. denk het niet.
ik denk dat ryan en mick er nog bij gaan komen. of ryan en fleur. ik weet t niet. spannend hoor! denk ook niet dat de rest naar huis wordt gestuurd. zou wel heeeeel erg heftig zijn zeg! damn. nog 6 dagen :P

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #25 Gepost op: 25-04-2006, 11:19:16 »
Ik denk Ryan, Pieter en natuurlijk Karin. Sneu voor Maxime maar ik vrees dat hij de samensmelting niet haalt, simpelweg omdat hij nog niet erg lang met Richard, Jennifer en Frank op een eiland heeft gezeten. En van Melvin hoeft hij ook geen steun te verwachten, dat waren toch geen dikke vrienden.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 11:21:45 door koekiemonster »

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #26 Gepost op: 25-04-2006, 14:31:30 »
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat Pieter eerder gekozen wordt dan Ryan..
Do you want to go to the Seaside?

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #27 Gepost op: 25-04-2006, 15:44:24 »
Frank, Melvin, Jennifer en Richard hebben het al gehaald
karin gaat het halen
Ik denk daarna Pieter en Ryan
Dat zijn pas 7 mensen, is dat niet weinig??
Ik denk dat er voor de rest nog een andere mogelijkheid is de samensmelting te halen.
Anders is het exit Lydia, Mick, Fleur, Douwe, Maxime en Veronique(verwacht ik). 6 personen in een keer.Ik denk dat nog 2 of 3 van hun met proeven oid. de samensmelting kunnen halen

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #28 Gepost op: 25-04-2006, 16:59:37 »


Ik denk: Karin, Ryan en Mick

Ik hoop: Mick, Ryan en Maxime

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #29 Gepost op: 25-04-2006, 17:01:45 »
Ik hoop dat Karin, Fleur en Veronique of Ryan de samensmelting haalt

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #30 Gepost op: 25-04-2006, 17:20:17 »
Karin als eerste
Daarna denk ik nog Ryan en Mick

Vond dat melvin zich wel heel snel liet ompraten! Best jammer, had Jennifer niet echt verwacht tijdens de samensmelting

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #31 Gepost op: 25-04-2006, 20:28:17 »
Karin haalt dus de samensmelting, Pieter was de derde keus van Frank, dus die zal het ook wel halen, en dan zal ligt het eraan of Melvin nog iemand van zijn kamp erbij wil, of dat Frank en de rest hem (en Karin ) kunnen overreden om toch een ander van hun kamp te laten komen. Afgaande van de beelden die we gezien hebben, zal die persoon Ryan zijn, die was nl de vierde in het rijtje van Frank
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #32 Gepost op: 25-04-2006, 21:49:53 »
Melvin ::ok::, Frank ::ok::, richard en Jennefer  ::niet-ok:: hebben het gehaald.

Karin komt daar zeker bij, helaas ook Ryan

de laatste weet ik niet zeker... waarschijnlijk Pieter en helaas niemand van kamp noord  ::niet-ok::


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #33 Gepost op: 26-04-2006, 11:01:59 »
Zie het filmpje van volgende week. Maxime en Fleur zijn sowieso al kansloos. Van Ryan, Pieter & Mick zullen er twee de samensmelting halen, één niet.
In het filmpje is ook de brief te lezen die degenen die de samensmelting niet halen te lezen krijgen:
Verzamel alle spullen die jullie denken nodig te hebben, Een boot komt jullie ....(ophalen)

Alle spullen die jullie nodig denken te hebben. Waarvoor? Om direct naar huis te gaan? Lijkt me niet!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #34 Gepost op: 26-04-2006, 11:05:21 »
Zie het filmpje van volgende week. Maxime en Fleur zijn sowieso al kansloos. Van Ryan, Pieter & Mick zullen er twee de samensmelting halen, één niet.
In het filmpje is ook de brief te lezen die degenen die de samensmelting niet halen te lezen krijgen:
Verzamel alle spullen die jullie denken nodig te hebben, Een boot komt jullie ....(ophalen)

Alle spullen die jullie nodig denken te hebben. Waarvoor? Om direct naar huis te gaan? Lijkt me niet!

Ik hoop niet dat Maxime en Fleur kansloos zijn want, dat zijn wel waardige Robinsonners. ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #35 Gepost op: 26-04-2006, 11:14:22 »
Dat hoop ik ook niet, maar ze zullen de samensmelting in ieder geval niet direct halen (via Frank & Melvin), zoals je in het filmpje kunt zien. Maar ik hoop natuurlijk ook dat ze via een andere weg alsnog de samensmelting weten te halen, anders vind ik dat er niet echt leuke kandidaten in de samensmelting zitten.  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #36 Gepost op: 26-04-2006, 11:23:31 »
Verzamel alle spullen die jullie denken nodig te hebben, Een boot komt jullie ....(ophalen)

Alle spullen die jullie nodig denken te hebben. Waarvoor? Om direct naar huis te gaan? Lijkt me niet!

Ik denk dat het een mindtrick is. Je laat ze denken dat ze naar de samensmelting gaan en daar verzamelen ze hun spullen voor en daarna vertel je ze dat de samensmelting al lang geweest is en dat het over en uit is.
Levert wel vuurwerk op :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #37 Gepost op: 26-04-2006, 14:23:53 »
Ik denk dat het een mindtrick is. Je laat ze denken dat ze naar de samensmelting gaan en daar verzamelen ze hun spullen voor en daarna vertel je ze dat de samensmelting al lang geweest is en dat het over en uit is.
Levert wel vuurwerk op :P

of toch een achterdeur in het spel voor een tweede kans :p

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #38 Gepost op: 26-04-2006, 15:38:09 »
Ik denk dat er in elk geval nog wel een proef gespeeld zal worden en dat de winnaar daarvan zich misschien nog bij de samensmelting mag voegen.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Wie halen de samensmelting?
« Reactie #39 Gepost op: 26-04-2006, 16:03:07 »
Ik hoop op een proef aangezien dat wel het leukste zou zijn en ook eerlijk tegenover de andere.
Maxime! Mijn Robinson!