Auteur Topic: probleem, aflevering gemist!!  (gelezen 4851 keer)

Offline jeroen83

  • Forumlid
probleem, aflevering gemist!!
« Gepost op: 8-06-2006, 00:08:53 »
ok, ik heb de forums nog niet gelezen ik weet ook nog niet wie de winnaar is.
Afgelopen week was ik weg en ik DACHT dat ik mn video goed had geprogrammeerd, niet dus!
Had em per ongeluk op een ander kanaal gezet en nu heb ik anderhalf uur een lokale bagger omroep lopen openemn erg fijn! Ik wil de aflevering erg erg graag zien dus ik vraag jullie of iemand een site kent waar je deze kan downloaden of dat iemand hem online wilt zetten voor mij.

Er komt toch geen herhaling van de finale ? Anders kan ik hier natuurlijk wel op wachten

bvd
groeten Jeroen

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: probleem, aflevering gemist!!
« Reactie #1 Gepost op: 8-06-2006, 00:14:44 »
Alle andere afleveringen werden gewoon herhaald, dus ik neem aan dat dat voor de finale ook geldt. Ik weet niet precies welke dag, ik dacht zaterdag. Misschien kun je even in je tv-gids kijken, of weet iemand anders dat wel. En volgens mij is op de site van Talpa de herhaling ook altijd te bekijken.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: probleem, aflevering gemist!!
« Reactie #2 Gepost op: 8-06-2006, 08:25:04 »
herhalingen zijn altijd op zaterdagavond.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: probleem, aflevering gemist!!
« Reactie #3 Gepost op: 8-06-2006, 12:51:56 »
op www.talpa.tv kun je alle afleveringen kijken

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: probleem, aflevering gemist!!
« Reactie #4 Gepost op: 8-06-2006, 13:45:08 »
Afleveringen op de site van talpa kun je pas bekijken na de herhaling op tv en alleen dinsdags.

Maar zaterdag om 18.30 uur komt de herhaling iig op tv. (en niet vergeten dat het 1,5 uur duurt!  ;) )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: probleem, aflevering gemist!!
« Reactie #5 Gepost op: 8-06-2006, 19:00:05 »
Afleveringen op de site van talpa kun je pas bekijken na de herhaling op tv en alleen dinsdags.

Maar zaterdag om 18.30 uur komt de herhaling iig op tv. (en niet vergeten dat het 1,5 uur duurt!  ;) )


Misschien is het veranderd, want de finale uitzending van afgelopen maandag en eerdere afleveringen zijn nu te bekijken op talpa.tv (programma gemist). Je dient wel in te loggen.

 ::tandpastasmiley::