Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 121835 keer)

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #360 Gepost op: 30-06-2006, 02:27:45 »
Hee Ryan!

Hier een dame met een olifantengeheugen....  ::zweep::

Je bent me namelijk nog steeds een antwoord schuldig op mijn vraag over het jatten van eten van de productie en leuke wetenswaardigheden, dingen die "achter de schermen" gebeurden die wij niet weten en jij wel!  ::jaja:: 't is al een tijdje geleden dat ik het vroeg, maar toen zei je dat je me daar vooralsnog geen antwoord op kon geven... maar kan dat inmiddels wel?! Zou ik leuk vinden om te horen!  ::tandpastasmiley::

Verder heb ik zo ongeveer alle 286.789 fotootjes van die gala-party bekeken en naar aanleiding daarvan moet ik je eigenlijk wel vragen of die broer van jou in het echt ook zo leuk is alstie op die foto's lijkt!  ;) :-X

Idd zijn er achter de schermen heel wat dingen voor gevallen....dingen die niet iedereen te zien krijg....zoals b.v. mijn hak in je vinger verhaal...maar dat is al beschreven....ook is er dit jaar in Kamp Noord eten gestolen bij de productie en eten op het eiland terecht gekomen via toeristen die dit kwamen brengen. Zelf heb ik hier niets van meegekregen daar dit alles in het andere kamp gebeurde....
Wel is er door een van onze kampleden eens getracht reis te nuttigen op een van de boten....rijst van de bestuurders en dus lokalen van deze boten. Was een hele rel....en tja als zoiets voor valt heb je echt iets van....mmmhhh....ik kan me voorstellen dat iemand over de streep gaat als ie honger heeft...alleen om dan van deze al super arme mensen te jatten zie ik niet zitten....maar goed....sommige dingen zijn niet te begrijpen in deze extreme situatie....ieder gaat anders met bepaalde dingen om. lache is het ook wel als je tijdens een eilandraad absolute stilte hebt en dat er dan ineens achterin om de hoek een lokale boot vol lokale binnen komt gevaren om te vissen.....iedereen in de stress omdat men niet zomaar even weer weg is uit dit super mooie stukje....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #361 Gepost op: 30-06-2006, 02:33:00 »
Hallo Ryan,

Dat je bent vertrokken naar de ABC eilanden is inmiddels iedereen wel duidelijk.
Nu gaan er verhalen de ronde dat je daar iets met duiken doet. Om specifiek te
zijn, je zou daar een duikschool hebben of willen beginnen?

Kan je dit bevestigen?

Dank,
Ramiro

Die vraag is me de laatste weken heel veel gesteld...ook hier komen mensen naar je toe....tjee...leuk je live te ontmoeten...waar zit je duikschool Ryan....komen we gezellig daar een duikje doen.......wel leuk als mensen direct puur door een introductie filmpje waarin je een duik maakt, denken dat je een duikschool hebt....zou perfecte reclame geweest zijn.... ::tandpastasmiley::
Nee dit is dus zeker niet het geval...die opname was puur omdat ik hier uiteraard regelmatig een duik maak en dus een hobby onderdeel is....ik kan me zeker wel voorstellen dat de beelden zo overkomen....maar dat is dus nogmaals niet het geval....al zou het zeker wel een leuk iets zijn wat absoluut in mijn straatje past....

Geniet van het leven....het duurt maar even.....