Auteur Topic: [Kandidaat] Edit  (gelezen 12324 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #20 Gepost op: 25-10-2007, 23:37:50 »
Lukas verwacht alle uitvallers op één of andere rots zodat we toch een finale krijgen met 100 man :P ::)
Jaaaah, WAT een concept hé!!!! ::ok:: ::ok::

Toch vind ik dit wel een beetje flauw hoor, afgeven op de productie en doen alsof heel Expeditie Robinson niets voorstelt en 'geen uitdaging' is.
Expeditie Robinson is wél een uitdaging, bewijs: 60% procent WIL naar huis na de eerste paar afleveringen. :o ::)
Wat ook de uitdaging is (sociaal, honger, overleven, campingzitten, ruziemaken, zandvlooien, irritante kampgenoten, bifi-kauwende cameramannen, te veel mensen, te weinig mensen, irritante mensen, gebrek aan comfort, geen stopcontacten op het strand, whatever...) voor velen is ze blijkbaar te zwaar.
 ::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #21 Gepost op: 26-10-2007, 11:44:09 »
Wat ook de uitdaging is (sociaal, honger, overleven, campingzitten, ruziemaken, zandvlooien, irritante kampgenoten, bifi-kauwende cameramannen, te veel mensen, te weinig mensen, irritante mensen, gebrek aan comfort, geen stopcontacten op het strand, whatever...) voor velen is ze blijkbaar te zwaar.
 ::vergroot::

Op internet ontdekken dat volslagen onbekenden meer dan een ongezoute mening over je ten toon spreiden. ER stopt niet bij het verlaten van het eiland......hihihi.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Edit

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #22 Gepost op: 26-10-2007, 11:51:11 »
Hei mensen,.... da's niet natrappen, he : mag er misschien niet meer gelachen worden he  ::joehoe::
Hallo ! T'is maar een spelletje ! Als jullie zo ernstig worden : ik weet nog wel een paar ernstige wereldproblemen, hoor  :(

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #23 Gepost op: 26-10-2007, 13:05:13 »
ik zag het ook meer als een grapje... maar ach :) succes met je boot iig!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Edit

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #24 Gepost op: 26-10-2007, 16:36:51 »
Bedankt, theemuts !
Dat schip is in ieder geval wel een zwaaaaar plan : voorlopig kamperen in een
mini-kajuit met de winter voor de deur. Mogelijk problemen met aanvoer water, electr., stookolie, 50 km van ons (fulltime) werk, .... Expeditie Woonboot  ::rofl:: Gelukkig met z'n tweetjes en niet met 100  ::joehoe::

By the way : ik volg ER nog op de voet hoor : spannend, zeker als je sommige mensen ook een beetje kent achter de schermen  8);D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #25 Gepost op: 26-10-2007, 19:33:31 »
Bedankt, theemuts !
Dat schip is in ieder geval wel een zwaaaaar plan : voorlopig kamperen in een
mini-kajuit met de winter voor de deur. Mogelijk problemen met aanvoer water, electr., stookolie, 50 km van ons (fulltime) werk, .... Expeditie Woonboot  ::rofl:: Gelukkig met z'n tweetjes en niet met 100  ::joehoe::
By the way : ik volg ER nog op de voet hoor : spannend, zeker als je sommige mensen ook een beetje kent achter de schermen  8);D

Veel suc6 ermee!!
Kan je de format niet verkopen?  "Het Leven Zoals Het Is: De Woonboot" of zo... Of een doe-het-zelf programma?
Je bent nu toch al gewoon dat ze met een camera of wat op je neus zitten... Bel eens wat rond, je weet nooit, zeker nu je een BNse (aan 't worden) bent?! ::jaja::
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Edit

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #26 Gepost op: 26-10-2007, 22:29:59 »
HaHa Lucas, ja, zoiets als The Block hier in Belgie ::oink::
Een aantal koppels die voor TV een appartement moeten "verbouwen" en dan zo hoog mogelijk verkopen.
Achter mijn hoek hier in Antwerpen, staan er daar nog steeds een aantal van te koop (programma is al 2 jaar afgelopen  ::rofl::)

Nee hoor, voor mij geen camera's meer voor m'n neus ::ohno::
Enne, ER is écht wél een uitdaging hoor. Zonder al dat TV-gedoe (weet nu hoe nép alles is bij "reality"-tv) zou ik zeker véél langer gebleven zijn.
Er zaten fantastische mensen bij die 100 !!
Maar ik hou er nu eenmaal niet van om geregisseerd te worden (jaja, zoiets weet je van tevoren blablabla... tot je écht ziet hoe het eraan toe gaat).
Tja.. en of ik daarom minder waard ben dan de blijvers is nog maar de vraag natuurlijk.
Ik gun iedereen zijn avontuur en de kijkers hun illusie en hun mening over het verloop van het spel (tenminste hoe zij het te zien krijgen).
Maar als ik hoor hoe sommige kandidaten het nu hard te verduren krijgen op forums, chats, ... zelfs op straat van wildvreemden, dan vraag ik mij toch soms af of zij ook niet liever de échte beelden op tv hadden gezien. Of ook stilletjes de eer aan zichzelf hadden gehouden.

Ik blijf het wel volgen hoor, en vind de reacties nog altijd héél boeiend ! De positieve én de negatieve ! Vooral de reacties van mensen die er zelf niet bij waren  ::hypocriet::
De mens is een boeiend diertje  ::rofl::
 ::joehoe::









Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #27 Gepost op: 26-10-2007, 23:29:45 »
HaHa LuKas, ja, zoiets als The Block hier in Belgie!
Hiér in België ::rofl:: lol euh... ik ben ook een ouwe Belg hé! ::jaja::
Die appartementen was gene vette nee, beetje mislukt daar, maar het is de laatste jaren toch wel een leuke buurt geworden vind ik!

Tja.. en of ik daarom minder waard ben dan de blijvers is nog maar de vraag natuurlijk.

Tuurlijk niet! Daarover kan je niet oordelen als kijker hé! Je kan en zal wel als kijker adhv de beelden vinden dat persoon X een kluns is, of een supervrouw, of lief, of sterk, of zorgzaam, of een zagevent of wat dan ook...
Het is natuurlijk een beetje boerenbedrog en monteren enz. (zoals ik al eerder zei: ik heb ook al aan enkele TVspelletjes meegedaan en daar was het ook altijd een geregel achter de schermen en de montagetafel) maar toch vind ik sommige dingen maar moeilijk te begrijpen: bv. als je na 5 dagen al heimwee hebt naar je vriend(in), euh... probeer dan eens een shortski met de vriend(inn)en of zo VOORALEER je je inschrijft voor een programma waar je wel eens een maand of meer kan wegblijven! (pas op: ga dan wel niet naar ISCHL of zo want dan vergeet je misschien dat je een vriend(in) hébt hihi lol!) :P

Nu, toch blijft het gewoon moeilijk te begrijpen dat iemand opgeeft omdat de hele zooi niet is wat hij of zij ervan had verwacht. Dat begrijp ik dus gewoon niét. Wìl ik ook niet begrijpen.

Maar goed. Vast staat wel dat het een hele ervaring is geweest voor élke deelnemer, al duurde die maar (in het geval van sommigen) 3 dagen... Duur reisje vind ik dat dan wel geweest, daarvoor heb je één week Turkije/Egypte/Israël/Spanje/... ALL-IN, dus vreten, een bed én lokale sterke dranken inclusief!!
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Edit

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #28 Gepost op: 26-10-2007, 23:45:05 »
Ach Lucas, ik zou zoveel kunnen vertellen over mijn week daar en wat ik allemaal achter de schermen gezien heb ...
Dat zou heel wat stof doen opwaaien, maar we hebben een "dure" zwijgplicht he.
Enne.. ik wil de kijkers hun plezier niet ontnemen.
Heb wel best een plezante tijd gehad daar ! En ik was alvast 5 kilo afgevallen na één week .. heb dus ook best mijn steentje bijgedragen hahaha
Ben trouwens een week langer in Maleisie gebleven en heb nog genooooten van mijn gespendeerde 600 Euro (inentingen had ik gelukkig al van vorige reizen).

Ik begrijp goed dat mensen zich niet kunnen voorstellen dat iemand vrijwillig dat eiland verlaat.
Heb ook zo'n beetje mijn eigen mening over weggaan wegens heimwee, ongemak ,... had ik zelf geen last van, maar ik veroordeel niemand. Sommige situaties zijn voor sommige mensen gewoon niet houdbaar  .. kwestie van je ogen kunnen sluiten voor bepaalde zaken.
En dat kon ik niet .. tja

Ja, onze buurt hier in Antwerpen is best gezellig. Nog echt volks en gezellig alternatief. Maar ik denk dat dat binnen een paar jaartjes wel verandert. Huizen worden duurder ... beetje zoals het Zuid vroeger. Eerst gezellig en uiteindelijk redelijk opgeblazen geworden. Maar ja ... wij gaan met ons schip waarschijnlijk in Gent liggen. Daar zijn ze tenminste woonschip-vriendelijk. En Gent is prachtig.
 ::zwaai::


Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #29 Gepost op: 27-10-2007, 00:09:35 »
ER 2007: Tja... ::) Kweet het hoor Edit, ik hoop gewoon dat je een onvergetelijke ervaring hebt meegemaakt!!!! ::hug:: Gelukkig ben je nog een weekje langer gebleven!!
A'pen: Het Zuid: toen ik vroeger ginder uitging was er nog NIETS op één fuifzaaltje na... Voor de rest verlaten pakhuizen. En kijk eens nu... ::)
Gent is schitterend inderdaad! Wel leuk dat je je huis zowat overal kan aanmeren! Ook wat betreft de opwarming van de aarde moet je je met een ark niet al teveel zorgen maken hé!  :P
Allé, ik kijk weeral uit naar zondagavond!
xo
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Edit

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Edit
« Reactie #30 Gepost op: 27-10-2007, 10:49:13 »
Awel, ik kijk ook elke keer weer uit naar de uitzendingen  :o.
Ben altijd opnieuw benieuwd hoe de rest het daar gedaan heeft.
Ja hoor, heb alles bij elkaar wel een goeie (en zeker speciale) tijd gehad.
Om nooit te vergeten  ::ok::.
Het rare is dat je er oneindig veel over kan praten met jan en alleman, maar hoe kort je daar ook geweest bent,
je hebt een band met je mede-kandidaten, zelfs met degenen die je nooit goed hebt leren kennen daar.
Als je nadien contact hebt is er die speciale "zonder woorden" overeenkomst.
Heel raar eigenlijk  ::tandpastasmiley::.
Daarom zijn er veel dingen zo moeilijk uit te leggen aan buitenstaanders en zijn het meestal de deelnemers zélf die begrip tonen
voor elkaar : blijvers, afvallers, winnaars, verliezers, opgevers, conflicten,...
Op al die forums en chats wordt oneindig gediscussieerd. Bijna als bij politiek ...
Ik zou zeggen aan iedereen met een mening .. : inschrijven en zélf ervaren  :)

Dit wou ik nog effe kwijt  8)
En nu begin ik aan m'n zaterdag  ::zwaai::
PS : vind je me terug op deze foto ?